Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

Bogdan20fsi
On 30.04.2017 at 21:17, rusuady81 a scris:

Salut băieți. Referitor la rateurile in relanti care nu sunt permanente. Am mai dezbatut problema aceasta careia vad ca inca nimeni nu i-a dat de cap. Am mai stat pe vagcom si am facut diverse comparatii intre anumite valori. Am observat ca atunci cand incepe motorul sa aiba rateuri ( doar pe cil 1 in cazul meu) creste considerabil presiunea din galeria de admisie ~600mbar. Cand isi revine motorul revine si presiunea la normal~ 300mbar. Motorul trepida, înregistra rateuri iar presiunea era dupa cum spuneam ~600mbari. Am scos debitmetrul si motorul a revenit la normal.(debitmetrul e testat) va rog sa verificati cei care aveti aceiasi problema daca la fel creste presiunea masurata de MAP cand face figuri.

P.s: Se influențează intre ele egr, debitmetru si MAF???

Scoate i mufa de la EGR și vezi cum se comportă, așa îmi creștea și mie presiunea în galerie și după mai multe schimbări  (clapeta accelerație, debitmetru, valva n80 la sfatul mecanicului) le am schimbat degeaba, mi am luat tester și am stat pe el 2 săptămâni să înțeleg ce și cum funcționează și ce se modifică în motor, admisie de îmi creste presiunea. După ce motorul ajungea la 90*C se deschidea clapeta de la EGR, motorul vibra și se auzea ca un diesel, am scos mufa și de un an așa umblu, nu am nici un martor aprins, pe tester în primele 2,3 săptămâni îmi apărea o eroare la EGR , dar a dispărut și aia și nu am nici o problemă de funcționare, trage de rupe, același consum. injectoarele nu se poate repara, poate o curățare dar dacă problema e electrică nu. Eu am avut probleme cu 2 injectoare 500€ buc. le am luat după ebay pe amândouă cu 150$ , de schimbat este greu, o muncă de uzura, mi a luat o zi întreagă în care nici mâncare nu mi a trebuit și am cunoștințe de mecanica, mai greu cu electronica, dar ușor o scot la capăt 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/30/2017 at 9:17 PM, rusuady81 said:

Salut băieți. Referitor la rateurile in relanti care nu sunt permanente. Am mai dezbatut problema aceasta careia vad ca inca nimeni nu i-a dat de cap. Am mai stat pe vagcom si am facut diverse comparatii intre anumite valori. Am observat ca atunci cand incepe motorul sa aiba rateuri ( doar pe cil 1 in cazul meu) creste considerabil presiunea din galeria de admisie ~600mbar. Cand isi revine motorul revine si presiunea la normal~ 300mbar. Motorul trepida, înregistra rateuri iar presiunea era dupa cum spuneam ~600mbari. Am scos debitmetrul si motorul a revenit la normal.(debitmetrul e testat) va rog sa verificati cei care aveti aceiasi problema daca la fel creste presiunea masurata de MAP cand face figuri.

P.s: Se influențează intre ele egr, debitmetru si MAF???

Salut,

aceiasi problema o am si eu, dar pe cilindrul 3, am curatat injectoarele, desi tipul a zis ca erau curate, am schimbat bujii si bobine, dar tot pe cilindrul 3 da rateuri.

Rateurile sunt la relanti, si cand schimb din a 2a intr-a 3 intre 2000 si 3000 rpm simt ca parca ar da putin in nas. Tu cum ai rezolvat problema?

OAre dacascot mufa EGR mai face asa? Nu o trage alte probleme de la lucrul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o sa anulez egr-ul. Am obs ca doar cand deschide egr am rateuri. Deocamdata ii voi scoate doar mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Thursday, January 22, 2015 at 6:05 AM, sorynick said:

036 906 036 pe original dar iti recomand 03c 906 036a de pe golf 5(nu e necesar nou) ca sa nu il schimbi din nou in 10 ani :))

Daca pui injectoarele mentionate de golf 5 pe golf 4 1.6 fsi trebuie adaptat ceva din soft? Sau le montezi si merg fara alte interventii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva? Avem cineva care l-a upgradat injrctoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic
  • 2 weeks later...

Merg fara probleme am pus eu. Sunt mai fiabile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am 2 erori la Golf 4 1.6 fsi cod motor BAD :

1. P2211 Nox Sensor sense circuit too high( aveam niste gauri in evacuare sub racordul flexibil pe care le-am reperat dar problema inca persista)

2. P1031(am inteles ca ar fi supapa control vacuum pe admisie ca piciorusul acela ar fi rupt dar la mine nu este ptr ca am tras de el cu destul de multa forta si ramane la locul lui. Cum verific bobina care actioneaza acesta supapa ? Si daca nu este aceasta bobina ar putea fi murdara, colmatata admisia ?

Astept un raspuns...Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se cauta se gaseste. Motorul tau e pus si pe Golf 5 deci cu un search gasesti.

La a 2-a eroare ai avea aici ceva info: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17439/P1031/004145 .
Din pacate nu scrie cum se masoara. Dar tot cautand pe net am gasit ceva info pentru tine. Nu pun link dar am facut un print screen.
Untitled.jpg.67d3414c56ffdde850768bd7b87b9a4c.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 FSI  01.2002 - 05.2005  81kw 110cp BAD

1.6 FSI  10.2003 - 07.2008 85kw 115cp BAG, BLF, BLP

Nu au legatura motorizarile fsi mk4 cu fsi mk5.

MK5 spre deosebire de KM4 are 1 sonda in fata catalizatorului si un nox senzor dupa catalizator,MK4 are 2 sonde normale.

P1031 la MK4 are legatura cu N316

sU4VFZr.jpgs-l1600.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca m-am incurcat, un user scria in topicul respectiv: "Masina este din 2004, 1.6 116 cp, 6+1 trepte...nu stiu ce tip de motor este, dar cred ca este BAD (masina am luat-o de vreo 2 sapt, adusa din Germania)". Asa ca am tras concluzia ca se vorbeste de acelasi motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am umblat cu taicamiu la ea si prezinta urmatoarele simptome acea supapa de control vacuum:

1.Am spus mai sus se vede clar ca tija nu este rupta din moment ce se vede acolo cum actioneaza voletii din admisie

2.Taicamiu fiind fost electrician am verificat senzorul g336 primeste curent si da curent...totul este ok

3. Admisie nu este murdara sau colmatata pentru ca atunci cand trag de piciorusul acela isi revine foarte repede

4.Toata tarasenia sa fie practic in capacul acela al valvulei ? As putea sa-i fac ceva ? Dac nu pot de unde pot sa cumpar piesa. Am gasit pe epiesa cu 490 lei ceea ce mi se pare cam mult(scrisese un coleg ca a luat una BOSCH noua 300 lei)

5. Bujiile nu au mai fost schimbate de la 100k km si acum masina are 160k km ar putea fi si din cauza asta ?

Ms frumos astept sfaturi !

Modificat de Andrei1991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta cred ca e de la sezorul de pe galerie cel de langa capsula vacuum. Cel care furtunase in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, rusuady81 a scris:

Problema ta cred ca e de la sezorul de pe galerie cel de langa capsula vacuum. Cel care furtunase in el.

Cum se numeste acest senzor defapt ? Nu il gaesec pe nicaieri ca si senzor g336. Dati-mi un link de pe epiesa masina 1j1 golf 4 1.6 fsi

Modificat de Andrei1991
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

036907385C   potentiometru clapeta acceler G336;

Pozitia 19

 

266133200.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi m-am uitat mai bine si am gasit acest potentiometru din ce am vazut are o clema din metal care sustine acea parte din plastic dupa cum se vede in imagine. Este destul de murdar acel senzor in exterior din pacate nu am putut sa-i fac poza mai bine deoarece in fata se afla capacul de la cureaua axului cu came. Totodata nu am gasit deloc acest senzor pe nicaieri. Pls help !

Untitled.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 29.04.2017 at 7:59, Aaron13 a scris:

Buna. 

Ce stiti de injectoarele de fsi, pot fi reconditionate? Am dchimbat si eu la un golf 4 din 2002 1.6 fsi bobinele si bujiile dar tot nu este ok. Imi da eroare de aprindere pe 3 cilindri, dar culmea este nu tot timpul pe aceleasi cilindrii. 

Dupa un mecanic problema ar fi injectoarele, dar sunt destul de scumpo si se schimba si greu.

Orice idee, informati este binevenita.

Injectoarele sunt suta la suta asa  patit si eu se tot muta eroarea pe cil 2 apoi 3 .Te costa la 2 injectoare undeva la 1600-1800 lei depinde de service.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Injectoare se pot pune de la Golf5 ,motor FSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/6/2015 at 10:12 PM, drinkyboy said:

Nu se intampla nimic, o sa apara eroarea de nox ce trebuie stearsa, eu l-am anulat senzorul ca oricum era dus de la benzina "buna". Nu mai am checkul aprins de juma de an azi maine :) Sunt multumit!

 

Ps. Pentru doritori am facut si grup pe facebook special pentru posesorii de FSI cod BAD: https://www.facebook.com/groups/381789115345959/

Salut -scuze de intarziere,cum ai anulat senzorul nox? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/6/2015 at 10:12 PM, drinkyboy said:

Buna seara -sper sa gasesc si eu ajutor pentru motorul BAD.Eram in mers,la 100km/ora cand am simtit niste rateuri la motor.Mai apoi,a inceput sa mearga urat si sa se aprinda intrerupt check engine.La diagnoza,am avut urmatoarele erori: probleme la cilindrul 4,erori de aprindere pe toti cilindrii,senzorul nox,clapeta de acceleratie.Am schimbat injectorul 4,toate bujiile am verificat toate injectoarele.Problema a ramas aceeasi.Nu am putere in motor,sprintul este foarte slab.Dupa 2200 de rpm incepe sa licare check engine.Dupa 2400-2500,motorul cand revine la relanti ,merge urat.Dupa ce il opresc si il pornesc iar,merge rotund,dar nu are putere.Astept pareri de la cei ce au patit la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 
Am si eu un VW GOLF 4 1.6 FSI (BAD) 
referitor la majoritatea problemelor cu sonda lambda, celor care aveti acel martor in bord... si la mine multi mecanici au zis acelasi lucru, pana am fost la unul ok cu un tester... sondele nu au nici o problema, singura problema a fost unitatea vacuum de pe galeria de admisie, si s-a rezolvat toata problema cu martorul din bord... e o piesa ce se gaseste doar OE si costa aproximativ 600-700 lei.
Dupa 2 sapt mi s-a aprins din nou martorul motor... la test a iesit compresie slaba pe cilindrul 3, totul a fost de la injector, care l-am schimbat acum dupa ce am umblat 2 luni cu ea asa. sper sa nu mai am probleme cu tot felu de beculete de craciun in bord :biggrin:

Trecem peste... in legatura cu oscilatia si trepidatia motorului la relanti intre 700-800 rpm stie cineva ceva?  si pornirea la 1100rpm ( o data pe zi ! ) saptamana viitoare am sa schimb senzorul de temperatura de pe galeria de admisie sa vad ce se intampla...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 14.05.2017 at 13:23, Larves a scris:

Salut,

aceiasi problema o am si eu, dar pe cilindrul 3, am curatat injectoarele, desi tipul a zis ca erau curate, am schimbat bujii si bobine, dar tot pe cilindrul 3 da rateuri.

Rateurile sunt la relanti, si cand schimb din a 2a intr-a 3 intre 2000 si 3000 rpm simt ca parca ar da putin in nas. Tu cum ai rezolvat problema?

OAre dacascot mufa EGR mai face asa? Nu o trage alte probleme de la lucrul asta?

Salut baieti.

Am golf 4 1.6 fsi BAD. De cand am luat-o am avut probleme: cu pornirea greoaie  dimineata, asta la 10-12 grade la 4-5 cheie, pornire turata cam 30 sec, tremurat in ralanti. De tras nu prea tragea. Am schimbat bujiile, nimic.  Am pus-o pe tester: rateu la cinindrul 1 si 3 si senzor g62,am schimbat bobinele intre ele sa vedem daca persista rateurile, la fel, am schimbat senzorul, la fel.  In bord imi arata temperatura de 90 grade C, iar pe tester 10 grade. Baiatul cu testerul, prieten cu mine si electrician de meserie, a umblat la un fir care ducea la senzor...surpriza...a gasit o rezistenta de valoare foarte mare legata pe un fir, din cate mi-a spus spus el rezistentele se folosesc pe diesel. In fine, dimineata urmatoare aceeasi problema: pornire la 4-5 cheie etc. Inainte am schimbat filtre de ulei, benzina, distributie, tot kitul ce sa mai. Am fost pe la mai multi mecanici sa intreb, unul zicea de injectoare, altul de bobine, altul de garnitura la chiulasa etc. Am mers inapoi la mecanicul care a schimbat distributia si mi-a zis sa sa nu ma grabesc cu ideile pana nu desfacem chiulasa sa vedem ce si cum. Am desfacut chiulasa....3 supape pe cilindrul 3 si 2 sup. pe cil.1.....NU INCHIDEAU....VARZA..calamina la greu. Am facut rectificare la scaun cu pasta la toate supapele, schimbat garnitura chiulasa, montat tot OK. Am facut  2000 km merge ceas, nicio problema. Deci dupa 3 luni de stres, nervi  pot spune ca ma bucur si imi face placere sa merg acum cu masina la drum.

Toate cele bune!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut revin la problema mea cu eroarea 

P2211 Nox Sensor Sense Circuit High Input Bank

Mi-am cumparat recent un Obd Scanner Elm 327 si din ce am observat imi monitorizeaza Sonda Lambda 1(O2S1 ) dar pe cea dea doua (O2S2) nu o monitorizeaza, nu o vede in aplicatia Obd car doctor pro. Sa fie oare dus senzorul lambda 2 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

DUMBARU cat te-a costat toata afacerea curatatului de supape? Si la mine, mecanicul la care ma duc a zis ca e posibil ca supapele sa nu mai etanseze, si de aceea da rateuri.

Poate ne mai ti la curent si pe noi cum se mai comporta masina.

Eu mai folosesc o data pe an solutie de curatat injectoare, nu stiu cat de eficienta este, dar eu o folosesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Hello, 

In ultimele zile am consumul ridicat la relanti ( 0,7 / 0,8 in loc de 0,6 )

Astazi am facut o scanare cu VCDS si mi-a aparut uramatoarea eroare. 

In dreapta am atasat si partile care ar putea fi defecte. A mai avut cineva problema asta ? cu care merita sa incep sa le verific / schimb. ?

17428/P1020/004128 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Exceeded

Possible Solutions
Check Fuel Pressure Regulation: Low Pressure      - 0 280 160 557
Check Fuel Pressure Sensor (G247)        - 06D 906 051 A 
Check Fuel Pressure Control Valve (N276)    - 036 906 336
Check/Clean Fuel Supply Pre-Mesh        - ? la ce refera 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!