Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

Salut am si eu un 1.4 fsi ARR 77kw si am urmatoarele coduri:

P1165 System too Rich               intermitent

P0400 Egr malfunction

P1035 G295 NOx Sensor.           impausible signal

P0191 G247 fuel pressure sensor impausible signal

Ca simptome fluctueaza relantiul 20 30 dimineaza pana se stabilizeaza, apoi o ezitare  mica cam la 7, 8 secunde , in mers are toane pe la 1900 ture nu conteaza treapta de viteze da sa se innece la mers constant, daca ii dau pedala nu mai face , daca merg constant iar da in nas

 

am schimbat bujii filtrele 

eu as avea de gand sa incep cu o curatare la EGR

astept si parerile voastre ! ms

Modificat de loczero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0191 G247 fuel pressure sensor impausible signal dupa ce il stergi iti reapare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da reapar toate care le-am scris chiar si dupa stergere cineva zicea sonda o2 ca face figuri, altcineva egr

Modificat de loczero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca cu egr sa il cureti, apoi sa-i faci o setare de baza, dar eu banuiesc ca ai ceva probleme si la senzorul de presiune din rampa. Cauta prin grupurile de masura de la 100 in sus, ai undeva presiunea specificata si cea reala, vezi daca sunt diferente mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am dat azi o resetare si am mers aprox 20km in care nu mi-a mai intrerupt la viteza constanta, cand am ajuns acasa surpriza erorile doar egr nox sensor fara G247(senzorul de presiune) cred k de la el face figuri cu alimentarea la turatie constanta

image.jpeg

Modificat de loczero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MirciuliK25

Deci...de 3 luni am un Golf 4 FSI. Pe langa celebrele intreruperi la relanti (care ma scot din minti) de ceva timp am si mari pierderi de putere uneori, in special la cald. Check Engine de cand am cumparat-o e aprins. Diagnoza pe ea acum 2 saptamani:

 

1. 17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus. La acest senzor am un fir rupt chiar la iesirea din sonda. Am incercat sa il dau jos sa lipesc firul respectiv si s-a fisurat filetu de pe catalizator. Acum caut senzor (5 mil nou) si sa incerc sa sudez un alt filet pe precatalizator. A facut cineva o operatie asemanatoare?

 

2. 17439/P1031/004145 - Intake Manifold Tuning Valve (N316): Setpoint Not Reached. Am inlocuit respectiva valva N316 pentru ca nu producea vacuum pe pompa de vacuum (cea la care se rupe tija, din fericire e intreaga la mine). Acum e vacuum, iar tija sta mereu ridicata la relanti, din ce am observat, ea coboara dupa vreo 3000rpm (inchide clapetele de aer din admisie). Sper ca asa trebuie sa functioneze. Inca nu am ajuns la tester sa sterg eroarea sa vad daca mai apare.

 

3. 16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced). Asta ma ingrijoreaza cel mai mult. E posibil sa nu fie distributia pusa la punct? Sau vreun dinte rupt? Eu oricum urmeaza sa ii schimb distributia, la ce sa mai fiu atent?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Care ma poate ajuta si pe mine cu 2 coduri pentru futunele de benzina care ies din pompa de benzina si intra in motor sunt din cauciuc. Sau macar ce diametru au sa cumpar de undeva . Le am crapate si vreau sa le schimb. Am vazut 2 coduri pe ele dar nu gasest de unde sa le iau (VRTVWTL52424 si TL52255)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor

am o problema la golful meu in sensul ca dupa ce se incalzeste motorul (apa ajunge la 80-90 grade) motorul incepe sa se innece, are putere, trage dar se balbaie. Martorul check palpaie dupa care ramane aprins. Consumul nu creste peste normal in aceste momente de "dat in nas". Pentru ca fenomenul sa fie si mai straniu, uneori, la drum intins, dispar aceste zvacnituri, masina pierde vizibil din putere, iar consumul ajunge la un uimitor 3-4-5 litri la suta.

Ce am facut pana acum fara nici un fel de rezultat pozitiv: curatat clapeta de acceleratie, facut compresia pe cilindrii (este ok). Au fost schimbate acum 1 an bobinele de inductie, iar de cca 1000 km - toate filtrele, distributia, bujiile. Unii mecanici mi-au spus ca e posibil sa fie vreun injector, altii fisele (nu stiu ce sunt alea, nu sunt prea priceput la mecanica) altii habar nu aveau...Pompa de inalte am exclus-o din start deoarece am schimbat-o acum vreo 6 ani iar simptomele erau altele.

Daca are cineva vreo idee sau s-a confruntat careva cu o asemenea problema si a rezolvat-o astept un semn

Cu stima, Eugen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.o scanare ar fi indicata ca sa putem sa-ti dam un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna.la mine la motor 1.6 fsi am schimbat pompa de apa...termostat.....garnitura de chiulosa..si am o problema pe care momentan nu poate nimeni sa-mi spuna o cauza...lichidul de racire din borcan cu motorul pornit la telanti imi creste in borcan pana la maxim iar cumotorul turat scade pana intre semnul de max si minim cum las la relanti cum urca antigelu in borcan. Am verificat furtunurile toate am babat apa cu presiune si nu par infundate radiatorul mare se incalzeste dar ce am observat ca furtunul gros de retur ce intra in termostat e rece...la bord apa imi arata 90° nu stiu ce sai mai fac. Daca a mai patit cinava la fel astept o sugestie ms

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara. Am şi eu o problemă pe care mulţi dintre dumneavoastră o întâlnesc. Maşina merge foarte bine, trage, are forţă, nu trepidează, nu are nici o eroare pe tester, dar în schimb, la rece mai are momente când porneşte la a doua cheie, respectiv a treia. Maşina nu are vreo eroare, dar are problema aceasta. Nu ştiu care ar putea fi sursa problemei, iar dacă aveţi păreri, vă rog sa-mi spuneţi. La rece se mai simte şi un miros de benzină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mulți ani FSI și nu numai!

 Eroare valvă tuning/valva vacuum/ și senzor poziție:
17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316) codul valvei este 036 129 061 A
P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached  știe cineva codul senzorului?

De unde cumpăr piesele mai ieftin?

La câți km se schimbă alte lichide cum ar fi ulei cutie/servo/etc?


MULȚUMESC ANTICIPAT!

Toată stima,
Ioan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Ioan  trebuie curatate clapeta acceleratie; egr; si galeriile de admisie! Daca ai noroc sa nu fie capsula vacuumatica rupta; cumperi doar garniturile galeriilor! Recomand in service facuta treaba daca nu stapanesti bine mecanica si rabdarea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Unde gasesc conducta EGR fara sa fiu jecmanit; (800 de lei originala la unix)!  cod OEM  036131521BG

A mea iar s-a fisurat, si nu mai vreau sa o sudez!  As prefera noua aftermarket sau SH dar in mintile ei!  Posibil si din cauza asta da micile fluctuatii la relanti cand se incinge motorul, se deschide mai mult fisura si trage aer fals.  Ar mai fi carpirea cu silicon bun ptr motoare, rezistent la temp. mare;dar parca e prea ca la tara.

A mea arata asa:  

egr fsi.jpg

Modificat de Iuli-Voshod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut domnilor cu fsi-uri.Va rog sa ma ajutati si pe mine.

Am cumparat la nevasta mea acuma recent un golf 4 din 2003 fsi BAD si deja ma dispera.A fost adus din Germania cu 184000 la bord mergea ok ,dar de vreo saptamana a inceput problemele: 1 porneste la a doua cheie ,nu merge rotund motorul trepideaza iar in sarcina incepand cu viteza a doua in sus intrerupe urât de tot adica face smucituri dese si cand îi dai talpa si cand mergi constant.Am fost la 2 meseriasi si testeru arata probleme la cil.2 dupa aia la 3 si ia aratat si la 1.Benzina doar de 98 i am dat.Unul din ei mi a pus bujii noi Bosch si toate 4 bobinele noi pret 900 lei cu totul.Concluzie-masina porneste bine,merge rotund la ralanti in sarcina cu motorul rece dimineata in jur de 5 minute merge super dupa aia dezastru intrerupe de iti vine sa i dai foc.Acuma mi a zis ca o sa i schimbe filtru de benzina si va umbla si la egr,nu stiu ce sa mai fac va rog sa mi dati idei si sfaturi eu nu le prea am cu benzinarele ca recunosc numai diesel am avut si am si acuma un passat dar am zis ca iau la nevasta o benzinara pt naveta circa 6 km pe zi ca e mai ieftin de intretinut si iata ce aventuri am!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o masina VW Bora 1,6 FSI si nu stiu ce sa-i mai fac sa functioneze normal, probleme:

-Nu porneste la prima cheie,

-Se gatuie in mers si ai impresia ca moare motorul.

De curand am scoso din servis de la Iony, unde au schimbat supapele gasite arse, rectificat chiulasa, distributie, antigel, ulei, filtru ulei, filtru benzina, un injector, oringuri injectoare, bujii.

 

Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#Licut Si eu am motorul BAD dar alimentez numai de la ONV cu benzina 100 incerca si tu si o sa vezi diferenta am avut de 98 in ea ca a fost masina la altcineva si vreau sa spun ca mi-a pornit la a 3 cheie, iar cu 98 ziceai ca stau pe loca abia tragea acceleram si degeaba nu tragea, eu zic ca merita sa incerci si tu cu benzina oricum se stie ca FSI-ul este pretentios cu benzina si la ce benzina avem noi in tara ma mir ca merge si cu benzina de 100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba,am pus benzina si de 100 dar eu am ceva probleme la motor ca noxele la RAR au iesit de non euro si am fost respins.Parca din ce in ce mai rau face aproape continu doar dimineata merge bine 2-3 minute.Acuma saptamana asta o sa o duc la un service mai serios sa vedem ce spun si aia.Eu zic ca tot din curent e ceva din moment ce nu a iesit si fumu la rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat pana la urma cu 1900 lei au fost bulite 2 injectoare service_ul mi a spus ca nu gaseste numai originale acuma merge ok sper sa tina ceva vreme.Bafta la toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vă salut. Am şi eu o problemă la maşină. Pentru început vreau să vă spun că alimentez cu MOL EVO de mai bine de doi ani, schimburile sunt făcute la timp, nu am nici o eroare pe tester, sonda nox este nouă, dar intervine o problemă. La rece motorul trage foarte bine, dar după ce se încălzeşte acesta, parcă nu mai are forţă. Accelerezi maşina, duci pedala la fund în treapta a doua la 20-30km/h şi simţi că nu pleacă, nu are forţă. După părerea mea pierde pe undeva aer, deoarece acum ceva timp am făcut un filmuleţ cu pierderea de aer, aici: 

 

Motorul este 1.6 FSI BAD(110 cai). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna. 

Ce stiti de injectoarele de fsi, pot fi reconditionate? Am dchimbat si eu la un golf 4 din 2002 1.6 fsi bobinele si bujiile dar tot nu este ok. Imi da eroare de aprindere pe 3 cilindri, dar culmea este nu tot timpul pe aceleasi cilindrii. 

Dupa un mecanic problema ar fi injectoarele, dar sunt destul de scumpo si se schimba si greu.

Orice idee, informati este binevenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am descoperit si eu recent ca conducta care pleaca din egr si ajunge in admisie este Sparta(fusese sudata dar scapa gaze cand o turez). Pe tester imi apar 2 erori 

17439/P1031/004145 - Intake Manifold Tuning Valve (N316): Setpoint Not Reached 

P2211 NOx Sensor Heater Sense Circ High Input Bank1

Pe langa asta cand este rece afara de obicei imi porneste din a 2-a sau a 3-a cheie si cateodata imi sta in 1100-1200 turatii(consum 3-4 l/h) la relanti dupa care scade la 800-900 turatii fara sa apas pedala de acceleratie de asemenea motorul suna a diesel. In mers nu am probleme cu masinuta  

Sa fie asta cauza ? 

Modificat de Andrei1991
Idei in plus :D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile nu prea au treaba cu teava sparta .

Verifica cablaj / inlocuieste valva n316.

La fel si cu lambda

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți. Referitor la rateurile in relanti care nu sunt permanente. Am mai dezbatut problema aceasta careia vad ca inca nimeni nu i-a dat de cap. Am mai stat pe vagcom si am facut diverse comparatii intre anumite valori. Am observat ca atunci cand incepe motorul sa aiba rateuri ( doar pe cil 1 in cazul meu) creste considerabil presiunea din galeria de admisie ~600mbar. Cand isi revine motorul revine si presiunea la normal~ 300mbar. Motorul trepida, înregistra rateuri iar presiunea era dupa cum spuneam ~600mbari. Am scos debitmetrul si motorul a revenit la normal.(debitmetrul e testat) va rog sa verificati cei care aveti aceiasi problema daca la fel creste presiunea masurata de MAP cand face figuri.

P.s: Se influențează intre ele egr, debitmetru si MAF???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!