Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

Am schimbat azi 2 injectoare la care aveam missfire si le-am desfacut. Ambele aveau acul rupt, si cu toate astea inca functionau. Masina pornea in ultima vreme de la a 2-a cheie iar relantiul varia putin dar sesizabil.

 

Dupa inlocuire relantiul este stabil si masina porneste mai repede. Trageti voi concluzia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Buna ziua as dori si eu o parere pt un pret A-m fost la un magazin de piese auto pt un pret la sonda lambda , mi s-a spus pt innainte de catalizator 480 si dupa 820 .Credeti k este un pret bun sau e prea mult ?  Va multumesc!!!!

Modificat de XtotheZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta e pretul dar cea de dinainte de primul catalizator iti determina amestecul , cea de nox (820 lei) il ajusteaza, dar daca ai eroare pe cea de nox iti recomand sa scoti mufa din calculatorul de noxe ce duce spre ecu si nu iti va mai influenta consumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un golf 4, tot 1,6 FSI si azi am facut o prostie. Am incercat sa conectez niste leduri la niste borne de sub bord(deasupra la pedale), acelea 30, 30a, 75x si inca una. Acolo a facut ceva scurt circuit, am pornit masina, am plecat, iar dupa 300 metri mi s-a oprit motorul ca si cum nu mai aveam benzina. Pompa de benzina nu mai actioneaza, nu se mai aude nici un bazait atunci cand pun contactul. Va multumesc anticipat. PS: siguranta 28(fuel pump) nu e arsa.

Am descoperit care era problema, o siguranta arsa. Stie cineva de unde pot cumpara aceasta siguranta? Este de 50A.

Modificat de Vlad11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorynick o poza imi poti face si mie k sa stiu ce sa deconectez k sincer nu stiu...multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa al 2-lea catalizator ai o sonda(NOX). Cablul ei duce catre o carcasa de plastic, desfaci carcasa si decuplezi mufa ce duce spre motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 Buna ziua .

 

  Iar ma repet! Astazi la o mica scanare iar 3 coduri de eroare :17584.16523.17443!

     Cred ca masina vrea alt proprietar dupa parerea mea !!!! M.am saturat sa tot bag bani in ea ! O simt k dupa 3000 rpm parq se chinuie sa se miste !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt erori date de sonda nox, trebuie decuplata(sau schimbata 900 ron noua)... ti-am scris mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti.Am aceeasi problema ca multi altii de aici,piciorusul supapei vacumatice care controleaza tija cu voleti de pe admisie rupt.Stiti pe cineva care dezmembreaza tipul asta de motor?as cumpara cam tot ce e sub capota,sa termin odata cu 100 e orice piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,nu stiu daca postez bine dar vreau ajutor. Am un G4 1.6 FSI si imi sta martorul motor aprins in bord. La relanty merge ceas doar ca in sarcina se inneaca,mentionez ca pe tester mi.a dat defect pe bobine pe cate le.am schimbat dar pb e aceeasi. Se inneaca si se accelereaza greu. O fi de la combustibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.rezolvarea e simpla,trebuie doar sa o testezi si sa vezi ce coduri de eroare ai stocate.Apoi poti posta aici si te ajutam cu interpretarea daca nu ai alta solutie.Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceasta problema-eroare aprindere cilindrul 3.tipul cu testerul mi-a schimbat bobinele de pe 3 si 4 intre ele si mi s-a mutat si eroarea.pot fi si bujiile cu probleme dar in orica caz baga benzina de la 98 in sus

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

 

Am aceeasi problema ca si katanyo.

 

mai jos erorile:

 

A:

 

1. 17439 - mainfold change - over valve              (n136) - setpoint not reached p1031   35-00 - intermittent (aici cred ca este pompa vacuum, costa 300 ron BOSCH, tre sa o cumpar)
 
2. 17699 - coolant temp sensor at radiator outlet (G83)  - signal too larg           p1291   35-10 - intermittent (senzor sau termostat probabil)
3. 17746 - camshaft position sensor                     (g40)  - open or short to plus p1338   35-10 - intermittent
4. 16500 - engine coolant temp sensor                (G62)  - implausible signal     p0116   35-10 - intermittent
 
 
 
01316 - abs control module        - no comm
01330 - central control maodule - no comm central convenience
00778 - steering angle sensor    - no comm
 
 
00792 - A/C pressure Switch(F129)
 
 
00929 - Locking Module For central locking front passanger side (am schimat yala si degeaba, la fel face, nu este de la microintrerupator si nici de la lipituri, am verificat yala. probabil de la fire, dar nu stiu cum sa le verific, probabil sunt in "cotuldintre usa si caroserie, acolo unde se inchide portiera. Cum pot verifica firele ?)
 

 

 

B: mereu dimineata nu proneste la prima cheie, ci doar la a doua, si timp de 1 min imi sta la 1000 de turatii, apoi scade si pot pleca. 

C: dupa ce merg cu ea 10-15 min, si o opresc, imi ramane pronita eleicea de raceste radiatorul. dupa ceva minute se opreste. Acest lucru se intampla de o luna asa, de cand s-a facut frig. Antigelul este schimbat anul trecut in iarna.

 

Cine are timp si nu ii este prea greu, sa imi dea raspuns cu 1,2,3, etc. 

 

Multumesc.

Modificat de tofunky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

Am aceeasi problema ca si katanyo.

 

mai jos erorile:

 

A:

 

1. 17439 - mainfold change - over valve              (n136) - setpoint not reached p1031   35-00 - intermittent (aici cred ca este pompa vacuum, costa 300 ron BOSCH, tre sa o cumpar)
 
2. 17699 - coolant temp sensor at radiator outlet (G83)  - signal too larg           p1291   35-10 - intermittent (senzor sau termostat probabil)
3. 17746 - camshaft position sensor                     (g40)  - open or short to plus p1338   35-10 - intermittent
4. 16500 - engine coolant temp sensor                (G62)  - implausible signal     p0116   35-10 - intermittent
 
 
 
01316 - abs control module        - no comm
01330 - central control maodule - no comm central convenience
00778 - steering angle sensor    - no comm
 
 
00792 - A/C pressure Switch(F129)
 
 
00929 - Locking Module For central locking front passanger side (am schimat yala si degeaba, la fel face, nu este de la microintrerupator si nici de la lipituri, am verificat yala. probabil de la fire, dar nu stiu cum sa le verific, probabil sunt in "cotuldintre usa si caroserie, acolo unde se inchide portiera. Cum pot verifica firele ?)
 

 

 

B: mereu dimineata nu proneste la prima cheie, ci doar la a doua, si timp de 1 min imi sta la 1000 de turatii, apoi scade si pot pleca. 

C: dupa ce merg cu ea 10-15 min, si o opresc, imi ramane pronita eleicea de raceste radiatorul. dupa ceva minute se opreste. Acest lucru se intampla de o luna asa, de cand s-a facut frig. Antigelul este schimbat anul trecut in iarna.

 

Cine are timp si nu ii este prea greu, sa imi dea raspuns cu 1,2,3, etc. 

 

Multumesc.

 

 

am mai agsit cate ceva:

 

 

1. 17439 - mainfold change - over valve              (n136) - setpoint not reached p1031   35-00 - intermittent (aici cred ca este pompa vacuum, costa 300 ron BOSCH, tre sa o cumpar)
 
 
2. 17699 - coolant temp sensor at radiator outlet (G83)  - signal too larg           p1291   35-10 - intermittent (senzor sau termostat probabil, termocupla radiator, Senzorul de temperatură al 
 
antigelului sau releul de comandă al ventilatorului)
 
 
3. 17746 - camshaft position sensor                     (g40)  - open or short to plus p1338   35-10 - intermittent (arborele cu came - senzor G40, trebuie masurat/schimbat)
 
 
4. 16500 - engine coolant temp sensor                (G62)  - implausible signal     p0116   35-10 - intermittent (Senzor de temperastura G62, sau termostat, motiv pentru se face cald foarte greu 
 
in masina)
 
 
  
01316 - abs control module        - no comm                   (Wiring/Connector(s) from/to ABS Control Module faulty)
01330 - central control module - no comm central convenience  (probleme cu modulul central, posibil cicurit intrerupt pe undeva, la usa cred.)
00778 - steering angle sensor    - no comm
 
 
00792 - A/C pressure Switch(F129) (este schimbat din vara, nu stiu de ce apare iar).
 
 
00929 - Locking Module For central locking front passanger side 
 
(am schimat yala si degeaba, la fel face, nu este de la microintrerupator si nici de la lipituri, am verificat yala. probabil de la 
 
fire, dar nu stiu cum sa le verific, probabil sunt in "cotul" dintre usa si caroserie, acolo unde se inchide portiera. Cum pot verifica firele ?)
 
 
 
B: mereu dimineata nu proneste la prima cheie, ci doar la a doua, si timp de 1 min imi sta la 1000 de turatii, apoi scade si pot pleca. 
C: dupa ce merg cu ea 10-15 min, si o opresc, imi ramane pronita eleicea de raceste radiatorul. dupa ceva minute se opreste. Acest lucru se intampla de o luna asa, de cand s-a facut frig. Antigelul 
 
este schimbat anul trecut in iarna.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, tofunky aceiasi problema o am si eu la golful meu,porneste doar la a doua cheie după ce sta o zi,doua sau mai multe fara sa o pornesc,ii dau o cheie, invarte doar ca nu o ia,nu porneste,apoi la a doua o ia imediat,acum mai am si o problema in plus,la relanti cam trepideaza sta la 800 turatii, si in mers uneori,nu întotdeauna, nu prea trage asa cum ar trebui si are intreruperi,alte ori merge normal,oricum luni ma duc la un service sa o pun la un tester sa vad ce apare,ma gândeam ca poate fi si din bujii, am masina de doi ani si ceva,adusa din Germania dar nu le-am schimbat,poate fi si de la ele,nu stiu!

Modificat de bebe_yo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal bebe_yo,

 

Te rog daca ai timp sa scrii aici erorile ce ti-au fost gasite pe tester. Si un pret la piesele inlocuite/defecte, 

 

 

Multmuesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri m-am dus la un service sa imi faca unghiul de fuga,in drum spre service mergea rau de numa,nu tragea abea se accelera si mi se aprinde in bord indicatorul EPC si uneori cand o pornesc si tin apasata frana se aprinde si ESP-ul si stau aprinse amandoua,am fost la tester acum doua zile si aveam eroare la: sonda lambda,la bujii,la senzorul de temperatura, asta are doua sa trei roluri din ce mi-a zis,si mai erau cateva dar mai vechi,dupa ce le-a sters nu au mai aparut toate,decat la cele enumerate mai sus,ieri dupa ce am venit de la service,am intrat la prietenul asta care la fel are service si mi-a schimbat bujiile, dar merge la fel de rau,parca merge in trei pistoane,si se accelerează greu,azi ma duc din nou,probabil e defecta vreo bobina de inductie (cele de pe bujii) probabil o sa le scoata in parte sa vedem care lucra si care sta,daca nu,a doua varianta ar fi sonda lambda,din ce am vazut pe alte forumuri,EPC-ul se aprinde di cauzele astea,sonda sau bobinele de inductie,ar mai fi o varianta din cauza care se aprinde si ESP-ul ca ar fi defect switch-ul de la frana,o sa revin cu alte detalii si cu codurile de eroare daca e sa le iau.

Modificat de bebe_yo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobinele de inductie ti le vede pe tester, a cata este. 1,2,3 sau 4. si pe aceea o schimbi.

 

sal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da normal ca le-a vazut pe tester,am schimbat si bobina de pe bujia nr 2 si acum merge normal, inainte trepida de numa,se accelerează cum trebuie dar la relanti tot mai trepideaza un pic asa scurt dar nu tot timpul,am eroare si la sonda lambda cica ar avea o intrerupere, acum mai fac cativa kilometri cu ea sa vad cum se comporta apoi ma duc din nou si probabil va trebui sa schimb si sonda care ma va costa vreo 400 roni noua, asa am gasit pe un site,an platit 160 de lei pe bobina marca Beru, adusa de firma cu care lucra mecanicul si bujii Bosh la 105 ron,manopera la sfârșitul reparatiei :)

Apropo, nu mai raman aprinsi indicatorii epc si ESP-ul dupa schimbarea bobinei de inductie!

Modificat de bebe_yo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Revin cu o alta problema.Ieri a-m ajuns acasa si cand dau sa deschid portiera nu mai apare martoru in bord, nici nu mai scoate acel sunet Buzz ca am pozitiile aprinse si nici becul de veghe din portiera nu mai e aprins.Ma poate ajuta cineva cu un raspuns? A-m fost la o diagnoza si cica nu are nimik sau nu stie acel domn sa verifice (m-a costat 40 de lei ) !!! Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor, am acest motor BAD (ca bine ii zice) din vara lui 2013.

Probleme intalnite:

- ''Ventil permutare galerie admisie" tija rupta

- electromotor

- bobine cam 3 am schimbat

- senzor noxe (care dupa ce am citit pe net despre el am hotarat sa schimb benzina cu o cifra octanica 98+)

- senzori de temperatura: unu pe motor si unu incastrat in carcasa termostat (adica la al 2-lea am trebuit sa schim tot ansamblu termostat 420 lei fara manopera) problema persista intr-o maniera mai slaba adica pornire la a doua cheie si la 900 de truratii

Care ati intalnit problema cu a doua cheie la pornire (problema care apare de la +15 grade in jos) si ati reusit totodata sa o rezolvati fara sa vindeti masina va rog scrieti-mi

*mentionez ca la prima cheie porneste dar nu ramane turata

 

Modificat de Al3xje09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pui contactul de cateva ori inainte sa ii dai la automat,tot la fel face?Poate se dezamorseaza sist de alimentare cu combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Salutare tuturor, am acest motor BAD (ca bine ii zice) din vara lui 2013.

Probleme intalnite:

- ''Ventil permutare galerie admisie" tija rupta

- electromotor

- bobine cam 3 am schimbat

- senzor noxe (care dupa ce am citit pe net despre el am hotarat sa schimb benzina cu o cifra octanica 98+)

- senzori de temperatura: unu pe motor si unu incastrat in carcasa termostat (adica la al 2-lea am trebuit sa schim tot ansamblu termostat 420 lei fara manopera) problema persista intr-o maniera mai slaba adica pornire la a doua cheie si la 900 de truratii

Care ati intalnit problema cu a doua cheie la pornire (problema care apare de la +15 grade in jos) si ati reusit totodata sa o rezolvati fara sa vindeti masina va rog scrieti-mi

*mentionez ca la prima cheie porneste dar nu ramane turata

la fel am si eu. Ar trebui sa fie din regulatorul de presiune de pe rampa de injectie. Am luat un set de oring-uri folosind codul dar nu se potrivesc. Nu stiu de ce. Ideea era ca pana sa vina frigul pprnea bine asa ca nu m-am mai interesat sa o repar. Dar acum..... :( si la mine nu merge sa ii pun contactul de mai multe ori :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Salutare tuturor, am acest motor BAD (ca bine ii zice) din vara lui 2013.

Probleme intalnite:

- ''Ventil permutare galerie admisie" tija rupta

- electromotor

- bobine cam 3 am schimbat

- senzor noxe (care dupa ce am citit pe net despre el am hotarat sa schimb benzina cu o cifra octanica 98+)

- senzori de temperatura: unu pe motor si unu incastrat in carcasa termostat (adica la al 2-lea am trebuit sa schim tot ansamblu termostat 420 lei fara manopera) problema persista intr-o maniera mai slaba adica pornire la a doua cheie si la 900 de truratii

Care ati intalnit problema cu a doua cheie la pornire (problema care apare de la +15 grade in jos) si ati reusit totodata sa o rezolvati fara sa vindeti masina va rog scrieti-mi

*mentionez ca la prima cheie porneste dar nu ramane turata

la fel am si eu. Ar trebui sa fie din regulatorul de presiune de pe rampa de injectie. Am luat un set de oring-uri folosind codul dar nu se potrivesc. Nu stiu de ce. Ideea era ca pana sa vina frigul pprnea bine asa ca nu m-am mai interesat sa o repar. Dar acum..... :( si la mine nu merge sa ii pun contactul de mai multe ori :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!