Jump to content
audiholic

Ceasuri de bord / computer de bord - probleme

Recommended Posts

q2007

Salut.
De curand mi-am schimbat ceasurile 8L0920900F cu unele 8L0920900N. Vitezometrul si odometrul nu mai indica viteza respectiv distanta parcursa reala. Pe instruments la coding cele vechi aveau 08024 iar cele noi au 00124. Cele noi nu accepta sa modific codingul cu vcds-ul. Cum ar trebui sa procedez sau la ce sa ma stept ca sa se rezolve, daca exista o rezolvare?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

fa output test cu VCDS-ul si vezi daca vitezometrul sta la 100km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites
q2007

Primul lucru pe care l-am facut.

Cam banuiesc ce este de facut in continuare. 08024 ar corespunde pentru transmisie 02k (ce am pe masina) si ceea ce noile ceasuri nu accepta, 00124 fiind pentru 02C/02J/02M.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

si indica ok ?

daca da, e o problema de codare - iar faptul ca nu te lasa sa modifici codingul, releva ca probabil este o problema cu dump-ul ceasurilor achizitionate

Share this post


Link to post
Share on other sites
marius 42
On 8/16/2011 at 8:35 AM, F l o r i n said:

mine, mi-au trecut prin mana pana acum :

- modelul pus de tine

- modelul cu afisaj mic - minidot, dar fara BC (nu iti arata consum, etc) - cu ceas digital in stanga - banuiesc ca exista si cu BC.

- modelul cu maxidot si BC

Buna, ma adresez lui Florin cu urmatoarea intrebare:

Schimbat ceasuri bord audi A3 din 2002 diesel cu maxidot de UK, pentru a pune folia de la vechile ceasuri de Europa am nevoie de un fisier bim sau bin . coduri IC vechi 8L0 920 900 k cele noi 8L0 920 980 N,  precizez ca, ceasurile au folie UK alba traduse pentru Europa, dar vreau sa pun pe cele negre ale masinii si nu corespunde indicatorului de viteza.

Ma poti ajuta cu un fisier? 

Edited by marius 42

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

posteaza fisierul care il ai acum pe ceasuri

Share this post


Link to post
Share on other sites
bebeadi35

Salut,

Am si eu o problema cu un audi a3 8p motor bxe de 1.9 tdi 105 cp din 2009 , lumina turometru si cele 2 mici ,apa si motorina se sting, pâlpâire,ce ar putea fi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Refa lipiturile de la ledurile acestora. Dacă tot asa face, identifica ledurile cu probleme ai schimba - le

Share this post


Link to post
Share on other sites
bebeadi35

Salut,cum ar trebui să procedez ca sa adaptez si eu la ceasurile mele sa-mi arate temperatura în bord,senatorul este bun,îl vede vcds ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rinxtzu

Daca cateodata, dupa un drum lung, opresc masina iar peste 1 minut o pornesc, acul se la temperatura nu se ridica imediat, ci dupa 30-40 secunde, vorbi mde o problema cu senzorul sau a clusterului? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Fa o scanare, sa vedem erorile stocate, pe motor și ceasuri 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionut10a

salut,intre si eu aici sa nu mai deschid topic nou...vreau sa schimb kit ul de pornire la un audi a3 8p BKC si voian sa stiu in ce piese este pinul

-ecu

-ceasuri

-contact cu chei

daca lipseste ceva rog sa adaugati...multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Chei, nu contact. Nu numai pin ul... Ci cu cs ul, adaptarea, vin ul... Toate acestea fac parte din zona immo

Share this post


Link to post
Share on other sites
ionut10a

nu prea inteleg,daca vrei sa dezvolti ,ce este cs....adaptarea....?multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Niște lucruri mai complicate.... Adică, în zonele immo sunt mai multe lucruri, nu doar vin-ul. Când se adaptează componentele... Nu cum faci tu, de vrei sa cumperi kit pornire, atunci trebuie lucrate toate acestea. 

La BMW e doar cu Vin, când virginizezi componente.... Ceasuri, etc... Ștergi vin și astfel le virginizezi, ca să le poți monta/coda, etc

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
bebeadi35

Din greseala am pierdut codarea inițială la ceasuri,au fost schimbate si codate dar de atunci imi da eroare abs ca defect,daca as pune ceasurile inițiale  inapoi as putea sa recuperez codarea sau nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Nu, nu poți. Trebuie reconstituita codarea, după seria sașiu, etc 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bebeadi35

Ma poate ajuta cineva cu codarea inițială la ceasuri?

WAUZZZ8P19BO11400 

Cred ca cel care a facut codarea nu a facut-o cum trebuie,am pierdut codarea prin înlocuirea ceasurilor si a facut codarea în 3 minute dar nu m-a lăsat sa vad ce face si nu stiu ce a facut,de atunci apare eroare la abs.

Screenshot_20190912-073022_Photos.jpg

Edited by bebeadi35

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Nu știu ce problema ai tu, cu codarea la ceasuri....? Ce se întâmplă, ce nu funcționează corect? Pune un scan de pe 17 instrumente, sa vad ce codare ai și ce problema 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bebeadi35

Au fost înlocuite ceasurile fara a se face un autoscan si in momentul in care am introdus pe cele noi a apărut esp,abs si frana urmată de 3 bipuri,de atunci imi da eroare abs 1130.

Poate sa na ajute cineva cu codarea abs,logare si codare abs. 

Edited by bebeadi35

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Una e codarea abs, alta e codarea ceasurilor. Deci.... Degeaba soliciți codarea inițială a ceasurilor, ca nu are nicio legătură cu problema ABS. 

Deci, tu ai nevoie de lung coding pompa abs. 

Având în vedere ca ai probleme cu pompa, din câte am înțeles, întâi cumperi pompa sh, o montezi, ne dai codul exact al pompei și încercăm sa te ajutam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nenciu Victor

Pe aceleasi ceasuri care au minidot se poate monta display maxidot ? Cineva mi-a spus ca nu ... Daca nu , din ce cauza ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Pt ca nici la radio nu poți lega un monitor... Și sa îl faci un TV. Adică... Plăcile sunt total diferite. 

Deci, pt cei care doresc calitate - se montează display nou original minidot. 

Pt cei care doresc ieftin = ceasuri SH... Necesita adaptare cu Ecu, scrie cipuri chei, km.... Probabil ieși undeva la 60-70% din prețul display ului minidot nou cu tot cu montaj..... Dar sunt la noroc. Având în jurul la 15 ani... Starea display ului este cum este. 

Alta varianta, ceasuri SH maxidot... Display nou aftermarket pe ele... După care procedura de adaptare.... Chei... Etc... Asta dacă vrei maxidot, nu din rațiunea de cost, ci ca dorești sa faci acest retrofit. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri