Jump to content
audiholic

Ceasuri de bord / computer de bord - probleme

Recommended Posts

vica leonard

Salut,

Am si eu nevoie de ajutor...

Am probleme cu masina sotiei, A3 1.6 benzina...

masina a stat mult fara sa fie pornita si din aceasta cauza s-a dus chip-ul de la ceasurile de bord...

Stie cineva unde pot gasi procesorul motorola 507000000302?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

iesi mai ieftin sa cumperi ceasuri la mana a doua..... dupa care urmeaza adaptarea pe masina.

 

Procesorul este  Motorola MC68HC908AZ60. Scris cu soft-ul original - este scump. Gol, undeva la 20 de euro ....

Edited by F l o r i n

Share this post


Link to post
Share on other sites
vica leonard

Se pare ca inca o data nu am noroc. Atunci mai fac o incercare, in felul asta poate o sa reusesc sa merg cu masina(fara ceasuri) pana gasesc ce am nevoie. Cine poate sa ma ajute cu codul de 5 digiti pentru immo off la a3 1.6 benzina?

Share this post


Link to post
Share on other sites
vica leonard

Am gasit in Germania cu 89 euro dar nu stiu daca are versiunea de soft 7.9.1 care imi trebuie mie sau este gol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Se pare ca inca o data nu am noroc. Atunci mai fac o incercare, in felul asta poate o sa reusesc sa merg cu masina(fara ceasuri) pana gasesc ce am nevoie. Cine poate sa ma ajute cu codul de 5 digiti pentru immo off la a3 1.6 benzina?

 

nu exista niciun cod ca sa faci immo off.... fiind benzinar, immo off se poate face doar cu calculatorul pe banc, dezlipesti eeprom-ul, il lipesti pe adaptor, citesti dump-ul, il modifici, rescrii, lipesti eepromul la loc pe placa.

 

codul pin - la modelul tau, mai mult ca sigur trebuie citit cu programatorul - adica jos ceasurile, desfacute si citit de pe eeprom - asta ca sa faci adaptarea ceasurilor, scrierea cheilor....

 

Am gasit in Germania cu 89 euro dar nu stiu daca are versiunea de soft 7.9.1 care imi trebuie mie sau este gol.

 

corespondeaza cu ei.... la banii astia, sigur vine scris - dar oricum, trebuie facuta procedura de adaptare, scriere cipuri, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NiCuCaLiN04

Salut. Am si eu o problema cu un IC de la un audi a3 1.9tdi, dupa ce masina a stat cam un an in garaj, cand am vrut sa o pornesc am observat ca limbile de la vitezometru si turometru sunt cazure mult in jos. . Adica nu mai pornesc de la 0. ce pot sa le fac?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Desfacute ceasurile si recalibrate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

nu cumva sa fie ceasuri Jaeger.... si sa fie deja spre moarte....

Share this post


Link to post
Share on other sites
NiCuCaLiN04

nu stiu ce marca sunt ceasurile... ce mai stiu este ca si indicatorul de la combustibil merge cand are chef.... o sa incerca sa le desfac sa vad daca pot sa le  calibrez. Ms frumos.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

nu o sa te ajute,..... ceasurile tale au o problema. Asta este boala lor.....

 

cauta alte ceasuri la mana a doua, VDO - ca au si calculator de bord.... schimbi maneta,cablezi ... si o sa ai si BC.

Edited by F l o r i n

Share this post


Link to post
Share on other sites
NiCuCaLiN04

ceasurile sunt problema minora acum... Ieri masina sa oprit in mers si nu mai vrea sa mai porneasca... eu sunt de parere ca nu se mai alimenteaza adica in fliltru nu e pic de motorina sa fie oare pompa de motorina din rezervor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

scaneaza si vezi erorile stocate - pe Engine si pe Instrumente - nu cumva sa fie de la imobilizator

 

daca nu ai erori, poate sa fie din alimentarea cu carburant.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

In mers nu se opreste de la IMMO, dupa ce o pornesti poti scoate ceasurile si masina nu se opreste.

 

daca nu are motorina in filtru, ori pompa nu mai baga (daca are) ori e ceva infundat si pompa tandem nu mai poate trage motorina din rezervor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

corect.,.. dar e posibil sa se opreasca in mers din diverse motive... si dupa care sa nu o mai pornesti - m-am referit strict la problema ca nu porneste.

 

daca nu mai are motorina in filtru - atunci treaba este de la pompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NiCuCaLiN04

am facut si o scanare da nu stiu ce reprezinta erorile pt ca nu le gasesc in ross tech...si nu gasesc un topic unde sa postez despre problema asta cu pornirea..

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

posteaza aici daca are legatura cu ceasurile. Daca nu, vezi ca sunt topic-uri dedicate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vica leonard

Nu stiu daca ma mai tineti minte(aveam probleme cu ceasurile de bord de la A3), dar mi-am facut masina(a sotiei). Am schimbat ceasurile de bord(Audi A3). Codul ceasurilor era 8L0920900H. Acum am ceasuri cu codul 4B0920932K provenite de la un A6 din 2001, nu ca as avea ceva impotriva ceasurilor de A3 dar nu prea se gasesc pe la noi, sau daca se gasesc sunt foarte scumpe, in plus acum am si calculator de bord(inainte nu aveam). Asa ca daca aveti probleme cu ceasurile de A3 nu ezitati sa luati de A6(care in plus sunt aproape exclusiv marca VDO) si sa le adaptati pentru A3(e ceva de munca, dar merita). Nu incercati ceasurile de A4 deoarece indicatorul de combustibil merge pe minus in timp ce la A3 si A6 merg pe plus(ca sa folositi niste ceasuri de A4 la A3 trebuie sa schimbati sonda din rezervor cu una de A4, dar nu sunt sigur ca ar merge deoarece nu am testat solutia asta), alte probleme, se regleaza din soft sau prin legarea unor pini la masa. Si inca ceva, am verificat si as fi putut adapta chiar si niste ceasuri de la un diesel pe A3-ul meu pe benzina.

Acum, ca am schimbat ceasurile de bord ma bate gandul sa ii pun o cutie automata, are cineva idee ce cutie s-ar potrivi la motorul meu de 1.6 benzina AKL?

Share this post


Link to post
Share on other sites
mariuscj

Salut!

Mi-am cumparat niste ceasuri de bord de Audi A3 8L,dar sunt de Anglia si as dori sa le schimb folia,sa fie in km/h.

Am inteles ca trebuie modificat sau pus alt EEPROM.

Ma poate ajuta cineva? Seria ceasurilor este 8L0 920 980E.

Edited by mariuscj

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

incearca cu asta.

 

pin1138

mod benzina europa pin 1138.bin.txt

Share this post


Link to post
Share on other sites
WiNd17

Unde as putea gasi acest tip de ceas?  Si daca se potriveste pe audi a3 97, imi place foarte mult mai ales inelele de pe ceasuri.

 

10409725_287298898116190_698773416880752

 

Apropo, am gasit inelele: http://tobe-sport.ro/?85,inele-ceasuri-bord-audi-a3-96-03

Edited by WiNd17

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

modelul acesta nu - doarece este modelul cu can gateway.... si masina ta, nu are asa ceva.

 

se gasesc maxidot *cu afisaj mare) si pentru masina ta, dar ceasul din stanga - din turometru, este analogic.... acela iti merge.

Share this post


Link to post
Share on other sites
piratu66

sal,

 

am nevoie de umpic de ajutor daca se poate, multumesc anticipat.

 

1. am schimbat ceasurile de bord (8L0920900F) si nu mai indica temperatura exterioare, LCD se stinge dupa pornire.

2. martorul de bord (Emissinos controll) se poate stinge din soft?

3. se pot calibra acele ? - nu indica bine turatia si viteza de deplasare

 

detin un vag k+can 3.6

 

audi A3 2001, 1.6

Edited by piratu66

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

acele de ce nu indica bine ? cat ai abaterea ?... se calibreaza cu mana, in functie de testul cu VCDS-ul.

 

Sa stingi martorul din soft - nu.

 

cum adica se stinge LCD dupa pornire.

 

da mai multe info - banuiesc ca ai avut fara BC (ce cod ?) si  ai pus cu BC ? ... trebuie modificati cativa pini, etc

Share this post


Link to post
Share on other sites
piratu66

am undeva la 15km/h

iar la turometru undeva la 800 rot/min

pt calibrare cu vag k+can se poate face testul sau numa cu VCDS-ul

 

ceasurile de bord au fost inlocuite cu acelas cod 8L0920900F - (inainte sa le schimb in timpul mersului pe LCD era afisata temp. exterioara, iar dupa ce au fost schimbate pun contactul apare "OK cu galben" sau "pompa :)", pornesc motorul si se stinge LCD, iar in mers se aprinde doar daca apare pompa au da ceva err cum ar fi apa sau uleiul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

cand ai timp, suna-ma sa iti explic la  telefon - am nevoie de mai multe date, e mult de scris ... mai bine iti explic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri