Jump to content
audiholic

Ceasuri de bord / computer de bord - probleme

Recommended Posts

F l o r i n

verifica cablajul intai, nivelul de freon

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ation

Buna seara,am si eu o rugăminte,nu ma pricep la ceasuri de bord si de aceia as vrea sa va intreb in locul ceasurilor de bord 8L0 920 931 EX la care imobilizatorul nu i-mi mai dădea voie sa pornesc audi A3 sau mai bine zis se oprea masina in 2 secunde,ce alte ceasuri as putea sa pun fara sa pierd nimic din semnalizarile lor.As vrea compatibilitati va rog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

orice ceas maxidot care are codul format din 8L0 920 xxx

Recomand sa cauti numai ceasuri VDO. Sunt mult mai ok, comparativ cu cele Jaeger

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ation

Buna seara.Am gasit ceasuri Audi A3 cu maxidot VDO.Sper sa funcționeze in locul celor vechi 8L0 920 931 EX.ultimele mult.IMG-20171212-WA0006.thumb.jpg.be7a730d8c35c8ad4e4f9da8ad1c0cbc.jpg

IMG-20171212-WA0004.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Daca sunt functionale - nu sunt defecte - sunt compatibile

Share this post


Link to post
Share on other sites
crisss27

Buna!  Am si eu o problema la un audi a3 2004 2.0 tdi. Am fost azi la service cu el pt ca aveam o problema electrica. In concluzie cei de acolo mi-au spus ca trebuie sa schimb ceasurile de bord pt ca ar fi o problema cu computerul de bord. Am codul ceasurilor si el e 8P0920930F. De asemenea mi-au zis ca dupa ce schimb ceasurile trebuie dusa la resoftat. Ce vreau sa intreb e trebuie sa cumpar exact piesa cu codul acesta? pt ca nu am gasit. Ce ceasuri de bord ar fi compatibile?  

PS Daca are vreo importanta masina are navigatie.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

orice ceas de a3, care are codul de forma -  8P0 920 xxx

Dupa montaj, ca sa porneasca masina, trebuie adaptate ceasuri cu ECU, scrise cipuri chei, eyc

Share this post


Link to post
Share on other sites
crisss27

Am inteles! MUltumesc foarte frumos pt ajutor :) !

Share this post


Link to post
Share on other sites
crisss27

Buna tuturor! Am o problema mare cu computerul de bord. E vorba de un audi a3 2004 motor 2.0 diesel BKD. Ecranul dintre ceasuri se stinge si ramane stins dupa ce pornesc masina. Nu cred ca sta aprins mai mult dfe  1minut. Plus peste noapte masina manca bateria. Bateria este noua si a descarcat-o de tot. Ce am observat este ca dupa ce se stinge ecranul, luminile de la climatronic incep sa arda mai intens, se aprin si lumine din bord iar reglajul luminilor din bord nu functioneaza. Am dus la un service pt diagnoza si pt verificare consumatori si ei au spus ca e de la computerul de bord care trebuie schimbat si resoftat la reprezentanta. Am gasit la dezmembrari ceasurile de bord numa nu e exact acelasi cod. Cele "originale" avand 8p0 920 930 f iar ce am gasit eu la dezmembrari sunt 8p0 920 930 R. Am dus masina la un baiat la resoftat si a facut el ce a facut acolo dar masina a functionat cam 10 minute... am mers inapoi la respectivul si a zis sa caut ceasurile de bord cu exact acelasi cod ca numai asa poate sa fac. Oare are el dreptate? Nu sunt compatibilie si alte coduri? pt ca nu gasesc la dezmembrari. Sau credeti ca e alta problema? 

Edited by crisss27

Share this post


Link to post
Share on other sites
-A L E X-

Am si eu o problema la ceasurile de bord la un Audi A3 8L 2003 1,9 TDi in sensul in care nu afiseaza corect nivelul de motorina din rezervor. Am schimbat sonda din rezervor si nu functioneaza. Cand e plin rezervorul imi arata pe ceasuri ca ar fi 3/4 dn rezervor. In schimb Range-ul indica corect. Am facut output test pe ceasuri si intr-adevar ceasul nu se duce de la 0 la 1. 

 

Ce se poate face in acest caz?

 

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Incearca o calibrare a indicatorului de motorina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
-A L E X-

Cum se face aceasta calibrare?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Intrebarea corecta este ce fel de ceasuri ai ?

Stai linistit, nu ai ce calibrare sa faci, cand e diferenta asa de mare..... iti pierzi timpul. 

Ai ceasuri Jaeger ? ... mai mult ca sigur - se poate incerca o reparatie a acestora, daca nu functioneaza, atunci trebuie sa inlocuiesti ceasurile.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
-A L E X-

Ceasurile sunt VDO. Culmea e ca daca erau Jaeger era o treaba clara. Ma linisteam. Dar asa....

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

hmm... in general VDO nu are aceasta problema. 

Din pacate nu ai ce calibrare sa faci la 1/4 diferenta. Totusi, sta asa de mult sub 0 ? daca da, poate s-a deplasat, chiar daca singurel nu prea poate....

pune o poza sa vedem cum sta pe zero. 

ce cod au ceasurile ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
-A L E X-

Am atasat cele 2 poze. 

P_20180214_114612.jpg

P_20180214_113620.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

si la output test, unde sta acul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
-A L E X-

Se ridica spre 1/2 foarte usor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

pune o poza cu el pe output test, cand il duce la 1/2

Share this post


Link to post
Share on other sites
cogdao

Ai desfacut cumva ceasurile?

Share this post


Link to post
Share on other sites
-A L E X-

Imediat cum mai pun o data testerul pun poza cu output test. Nu am desfacut ceasurile!

Share this post


Link to post
Share on other sites
-A L E X-

Imi cer scuze ca nu am postat mai devreme. Aceasta e poza cu output test. 

P_20180303_095952.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Nu e problemă de calibrare, nu sunt diferențe mari de amplasare a acului

Share this post


Link to post
Share on other sites
-A L E X-

Deci e o problema de ceasuri nu? Trebuie schimbate?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Nu poti da un astfel de verdict, 100% sigur, pe forum.... din pacate. Trebuie verificat bine, sa ai masina, etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri