Jump to content

Ceasuri de bord / computer de bord - probleme


indianul
 Share

Postare recomandată

  • 1 month later...

la masina mea a3 8p din 2005 nu am computer de bord,as dori sa ii pun,deci as avea nevoie numai de displayul acela care nu il am si de maneta?sau de tot bordul ?

Salut.

Ai reusit sa schimbi ceasurile de bord? Sunt interesat de carcasa celor vechi.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu nevoie de un EEPROM pentru ceasuri de bord de A3 8L cu codul : 8L0 919 860 E .

Am sters din greseala EEPROM-ul ceasurilor si acum sunt "moarte" .

Poate are cineva sau este un coleg amabil sa salveze EEPROM-ul ceasurilor sale cu acelasi cod folosind VAG Tacho si sa il posteze/trimita.

Va multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca-l pe asta, sa vedem daca il vrea. Daca nu, mai cautam....

posibil sa nu se pupe la vitezometru, cu ce ai tu....

A3 8L0919880L.zip

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi bine sa posteze codul ceasurilor, sa vedem ce ii trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8L0 919 860 E

eu altele de A3, fara CAN, nu am. Eventual sa incarce dump-ul lui sau sa-l trimita pe PM sa vedem unde e perimat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, nu vazusem.

Ala il aveam si eu si e singurul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc !

Am gasit si eu acel EEPROM cu 880L la sfarsit si Florin are dreptate nu se pupa la vitezometru. (e exact acelasi caz pe un alt forum strain).

Este o baza de date cardamp.ru unde am gasit exact codul meu dar nu am acces trebuie sa vorbesc cu admin-ul forumului spidomtrs.com ca sa imi dea acces la baza de date. Pana acum nu am nici un raspuns din partea lui.......

Am o alta intrebare : eu am ceasurile mele functionale de pe masina cu codul 8L0 919 860 A. Daca copiez EEPROM-ul acela in ceasurile mai noi cu E ce se intampla ? (amandoua sunt pentru benzina 0-260 km/h) doar ca dispunerea afisajului vitezelor difera putin dar viteza maxima e aceeasi.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

copiaza linistit - salveaza dump-urile originale - si vezi cum se comporta. Audi - mai ales A3 si A6, sunt mai problematice.... scrie dump-ul si vezi cum se comporta.

Daca face figuri, il rescrii pe cel original si isi revine.

Ma suni daca ai nevoie de ceva sprijin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu il mai are pe cel priginal. Nu l-a citit.

Acelasi site il gasisem si eu, m-am inregistrat dar nu pot downloada.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc !

Am o alta intrebare : eu am ceasurile mele functionale de pe masina cu codul 8L0 919 860 A. Daca copiez EEPROM-ul acela in ceasurile mai noi cu E ce se intampla ? (amandoua sunt pentru benzina 0-260 km/h) doar ca dispunerea afisajului vitezelor difera putin dar viteza maxima e aceeasi.

eu am citit ca le are... functionale. Ori le are, ori nu....

daca le ai, pune-le pe mail sa ma uit la ele - florinkrs@gmail.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ceasurile care erau pe masina - functionale. La ele nu am umblat. 8L0 919 860 A.

Am ceasurile cu problema care vroiam sa le montez si le-am sters EEPROM-ul. 8L0 919 860 E.

Eu ma gandeam sa copiez EEPROM-ul de la cele cu A la cel cu E (problematic).

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Copiaza si vezi ce zice, mai rau de atat, nu se poate intampla

.... tu la A ai 130km/h cand acul sta la ora 12 si E-ul are 100km/h, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai, mergi si scrie-le.... eventual incerci si cu ce ti-am pus eu, daca astea fac figuri. In mod normal, nu ar trebui sa faca... dar la Audi, te astepti la orice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am fost....

Am incercat sa copiez de la cele cu A => Nu au mers. = faceau martorii ca girofarul de MCV

Am incercat cu 8L0 919 880 L => Nu au mers = faceau martorii ca girofarul de MCV

Am mai gasit eu unele 8L0 919 860 D (de diesel) - nu au mers. => nu faceau martorii ca la MCV dar nu mergeau...

Cred ca doar cu codul exact o sa mearga.... sau nu mai am ce salva :icon_cry: .

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, asa e la Audi - nu au toate aceelasi producator sau difera componentele.

Pana nu incerci, nu ai de unde sa garantezi ca merge sau nu.

Cel nou - e praf, nu mai ai ce face sau ce recupera din el, e aproape gol.

Deci, trebuie un dump de 8L0 919 860 E.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai singura posibilitate ramasa e exact acelasi cod.

Cele care merg nu stiu ce producator sunt ca nu scrie nimic pe ele. Cele mai noi cu problema sunt VDO.

@ Florin si Al Bundy - va multumesc pentru sprijin. Va mai tin la curent cand fac rost de "E".

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mii de multumiri Al bundy. Raman dator vandut. Nu am mai apucat aseara sa rescriu softul. Cand il rescriu te anunt. Multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut.am si eu o nelamurire in legatura cu comp. de bord la un audi a 3 din 2002(este tip maxidot).azi cand am incercat sa schimb ora, am apasat pe butonul din stanga cel pe care se potriveste ceasul si data(daca nu ma insel)in partea de sus a ecranului cea in care se aprinde si becul la benzina cand esti pe rosu,mi-a aparut ceva de genul 1/km/h iar daca mai apasam o data imi aparea tot la fel dar taiat!(mentionez ca toate astea le-am facut cand eram in mers).imi cer scuze daca nu am explicat corect! daca ma poate ajuta cineva si imi poate explica ce inseamna as fi recunoscator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Din cate stiu eu,data si ora nu pot fi setate decat pe loc,parca si cu motorul oprit. Asa am citit in manualul masinii mele. Voi modifica si eu ora azi si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha.multumesc.dar ce imi afisa comp. de bord in momentul acela ce insemna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!