Jump to content

Ceasuri de bord / computer de bord - probleme


indianul
 Share

Postare recomandată

Salut!

 

Nu cred ca este normal, la mine cel putin nu se aprind niciodata daca nu modific [,] comutatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare , am achizitionat un Audi a3 2007 Attraction , masina e la polishat , intrebarea mea este : daca masina are display mare intre ceasurile de bord are si computer bord ? Stiu ca pare o intrebare prosteasca dar am vf tot la ea doar aspectul acesta mi-a scapat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru holly

sper sa primesc o sugestie...audia a3 1,9tdi 130 cp an 2002 ceasuri de bord cu display "mic" nu indică  consumul ! acul de indicatie temperatuta antigel a început sa treacă de 90 grade(puţin 3-5 grade )  , dupa ce 13 ani statea "fix" la 90 grade ! La indicatie "mecanic" am schimbat termocupla de ventilatoare, senzorul de temp antigel.Termostatul deschide corect , verificat cu vag com.ul. Vag com nu "đă" nici o eroare ...Acul are miş©ări bruşte , sus jos,..pe vremuri , urca si cobora lin...Trebuie sa fie ceasul din bord ? Care este ceam mai buna solutie un acest caz ! Un reparator cere 680 ron pentru remediere ...îmi pare cam mult .

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca esti din Bucuresti.

 

Ia legatura cu colegul F l o r i n, a postat putin mai sus in topic. El te poate ajuta in materie de ceasuri. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa primesc o sugestie...audia a3 1,9tdi 130 cp an 2002 ceasuri de bord cu display "mic" nu indică  consumul ! acul de indicatie temperatuta antigel a început sa treacă de 90 grade(puţin 3-5 grade )  , dupa ce 13 ani statea "fix" la 90 grade ! La indicatie "mecanic" am schimbat termocupla de ventilatoare, senzorul de temp antigel.Termostatul deschide corect , verificat cu vag com.ul. Vag com nu "đă" nici o eroare ...Acul are miş©ări bruşte , sus jos,..pe vremuri , urca si cobora lin...Trebuie sa fie ceasul din bord ? Care este ceam mai buna solutie un acest caz ! Un reparator cere 680 ron pentru remediere ...îmi pare cam mult .

Multumesc 

 

la banii astia, poti schimba ceasurile si treci la maxidot - si ii pui si BC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare!

Am gasit un cluster cu codul :  8L0 919 880 3 . Intrebarea mea e daca se potriveste la mine ... A3 8L din 2001, 1.6  AVU

Nelamurirea mea : clusterul meu nu are maxidot, dar are ceas digit in tubul din stanga.. iar astea "noi" au maxidot dar au ceas analog in tubul din stanga.

 

Orice lamuriri sunt binevenite.

 

Multumesc!

ceasuri-bord-audi-a3-8l-96-03.jpg

www.tipul meu de ceas.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, nu merg la tine - tu ai ceasuri care au can gateway.... iar cele care le-ai gasit - 8L0 919 880 3 - cu maxidot - sunt fara can gateway.

cand cauti ceasuri, ca sa se potriveasca la masina ta, trebuie sa fie cu codul 8L0 920 xxx, unde 920 semnifica ca sunt varianta cu can gateway.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salu din nou !

Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica a clusterului de A3 8l ? Se gaseste pe undeva ?

Multumesc anticipat pentru orice ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut,

Am un Audi A3 1.6 benzina din 2001 pe care am ceasuri de bord JAEGER cu codul 8L0 920 900F si sunt defecte.

Am unele de Anglia VDO cu codul 8L0 920 950A pe care vreau sa le pun pe masina, dar trebuie sa fac adaptare...

Ma poate ajuta cineva cu un scurt tutorial cum sa aflu SKC de pe ambele ceasuri si cum sa fac adaptarea?

Ca "scule" am doar VCDS si Autel Maxidas DS708. Ma descurc doar cu astea sau imi trebuie neaparat si altceva gen vag k+can commander?

 

Nu prea stiu meseriasi care sa imi faca contra cost si de asta as vrea sa invat sa le fac eu...Un pret corect pentru aceasta operatiune care ar fi?

 

Mersi!

Modificat de emisb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SKC-ul nu-ti poti afla - numai reprezentantele au acces la asa ceva.

Trebuie aflat codul pin - la Jaeger, ori cauti un Vag Tacho - dar nu e garantat ca va merge cu el....ori cu programatorul, citit si aflat codul.

La VDO este mai usor - merge cu Vag EEp sau alte ....commander, etc.

Tutorial - cauta un pic pe forum, este aceelasi ca la VW immo 3 - gasesti toate informatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare. Daca eu pe masina am ceasuri Magnetti Marelli cu codul 8L0 920 900F cum pot sa aflu daca sunt compatibile ceasurile de Anglia VDO cu codul 8L0 920 900A?

Intreb asta deoarece am aflat codurile pin la ambele ceasuri, dar nu pot face adaptarea. In VCDS la ceasurile de Anglia imi da eroare ca nu comunica cu ECU?!

Solutii? Merge mutata memoria sau procesorul de pe unul pe altul sau copiat softul de pe unul pe altul? Sau sa cumpar alt ECU?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu raspund.

da, ceasurile merg - ti-am explicat la postul de ieri, ce scule iti trebuie, cum poti sa le adaptezi

Nu, nu ai ce memorie sa muti - la VDO ai eeprom pe un SOIC8, la Jaeger ai procesor Motorola.

Nu ai nevoie de alt ECU motor.

da-mi dump-urile la ambele ceasuri, daca le ai, sa ma uit la ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am dumpurile pentru ca am fost la un tip care a incercat sa imi faca adaptarea, eu am doar VCDS.

O sa cumpar si un Vag K+Can Commander si sa descarc dumpurile. Sau pentru Magnetti Marelli merge doar cu Vag Tacho? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici cu Tacho, nu prea ai sanse la Jaeger - cel mai sigur cu programatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles....

Oricum ma batea gandul de mai mult timp sa cumpar ceva cu care sa citesc si eventual sa scriu memorii.(mai mult ca hobby)

Ce e mai util, care e mai usor de folosit, la care gasesc documentatie mai multa si mai usor? Vag k+Can Commander sau Vag Tacho?

Versiunile mai noi stiu si ce stiu cele vechi sau numai pe modele mai noi merg. Concret pot folosi Vag Tacho 5.0 pe masina mea din 2001 sau imi trebuie Vag Tacho 3.5?

Din ce am vazut programatoarele de chei sunt destul de scumpe, asa ca as incepe/incerca cu unul din astea doua...

Modificat de emisb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca vorbesti de niste clone - nu stiu ce sa iti recomand, in acest caz - nu ai nicio garantie asupra a ce citesc si ce nu... din pacate.

Deci, discuta aceste aspecte cu cei care le vand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa citesc dumpurile cu VAG Eeprom Programmer V1.19g si cu cablul de la VCDS, dar nu am reusit nimic. Maine o sa caut si alta versiune si intre timp voi incerca sa fac rost de un Vag k+can Commander sau Vag Tacho ca sa citesc codul pin si dumpurile sa ti le arat.

Insa pana fac rost de o interfata ca sa pot citi dump-urile pun mai jos erorile de pe ceasurile VDO citite cu VCDS-ul....

eroarea de mai jos ma sperie. am citit pe ross-teck ca ar fi din cauza ca nu a fost adaptat imobilizatorul sau ca ECM a fost modificat, respectiv a fost scos imobilizatorul....aceasta a doua posibilitate ma sperie oarecum....daca asta e cauza, ce e de facut ?

01177 - Engine Control Unit;
            49-00 - No Communications

 

 

Tuesday,18,July,2017,20:55:15:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 17: Instruments       Labels: 8L0-920-XXX-17.LBL
Control Module Part Number: 8L0 920 950 A
  Component and/or Version: AB-KOMBIINSTR. VDO D11 
           Software Coding: 00442
            Work Shop Code: WSC 00000  
           Additional Info: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ     AUZ7Z0Y1481174
                      VCID: 2E53E833EAE29E6E36F-5000
3 Faults Found:

01176 - Key 
            65-10 - Unauthorized - Intermittent
01177 - Engine Control Unit 
            49-00 - No Communications
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 
            30-00 - Open or Short to Plus

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 17: Instruments       Labels: 8L0-920-XXX-17.LBL
Control Module Part Number: 8L0 920 950 A
  Component and/or Version: AB-KOMBIINSTR. VDO D11 
           Software Coding: 00442
            Work Shop Code: WSC 00000  
           Additional Info: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ     AUZ7Z0Y1481174
                      VCID: 2E53E833EAE29E6E36F-5000
3 Faults Found:

01176 - Key 
            65-10 - Unauthorized - Intermittent
01177 - Engine Control Unit 
            49-00 - No Communications
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 
            30-00 - Open or Short to Plus
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-i pace, vedem dupa adaptare - pana atunci, nu poti trage o concluzie exacta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin,

 

Am reusit sa fac rost de un vag tacho 5.0 cu care am reusit sa scot codul pin atat de pe Magnetti Marelli cat si de pe VDO, dupa ce ma MM a incercat cineva sa imi scoata cu doua programatoare(nu retin tipul)...

Problema la ceasurile vechi era ca imediat ce puneam contactul imi porneau ambele ventilatoare. Acum, cu noile ceasuri nu mai pornesc ventilatoarele deloc.

Aseara am lasat sa urce temperatura pana la 120 de grade, dar tot nu au pornit.

Cu VAG Tacho am  incercat sa citesc EEprom data, dar nu am reusit sa vad nimic .... Am dat pe memory buffer si acolo am reusit sa vad informatia si sa o salvez. Nu stiu daca asa e normal.... Atasaez cele doua fisiere cu eeprom buffer din ambele ceasuri sa vezi daca e ceva de facut.

Pe langa radiatoare mai am o problema cu climatronicul in sensul ca nu imi porneste compresorul de clima. Cu primele ceasuri am crezut ca de acolo e problema, dar si cu noile ceasuri problema persista. In instalatia de clima nu am freon, am bagat aer ca sa vad daca porneste, dar nu porneste. Totusi presiune in instalatie este. Daca nu as avea presiune nu ar trebui sa imi dea vreo eroare?

Ca eroare pe HVAC imi da 00796 - Fan for Interior Temp Sensor (V42) 
            41-00 - Blocked or No Voltage. 

Sa fie asta problema ?

 

Pentru fisierele atasate codul pin de pe MM(8L0920900F) este 1544, iar pentru VDO(8L0920950A) a fost 8101.

Mai jos pun si logul de la VCDS:

Thursday,20,July,2017,22:05:02:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910


VIN: WAUZZZ8LZ1A002228   License Plate: SB11AAA
Mileage: 139950km-86960mi   Repair Order: 2

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 8L (8L - Audi A3/S3 (1997 > 2003))
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 22 35 37 45 55 56 57 75 76
 
VIN: WAUZZZ8LZ1A002228   Mileage: 139950km/86960miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 06A-906-033-AVU.lbl
   Part No: 06A 906 033 J
   Component: SIMOS33 1,6l 2V 00HS3488  
   Coding: 00211
   Shop #: WSC 06435  
   VCID: 26431013C212D62ECEF-5000
   WAUZZZ8LZ1A002228     AUZ5Z0Y6102048

No fault code found.
Readiness: 1010 1101

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1J0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 
   Component: ESP     20    CAN  V005   
   Coding: 18945
   Shop #: WSC 06435  
   VCID: E7DDDD1785988F26B59-4A3A

1 Fault Found:
00810 - Sensor 1/2 for Brake Pressure 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: Redir Fail!
   Part No: 8L0 820 043 H
   Component: A3  KLIMAAUTOMAT   0101  
   Coding: 01040
   Shop #: WSC 06435  
   VCID: 2D51EF3FE7E4E5760F5-2566

1 Fault Found:
00796 - Fan for Interior Temp Sensor (V42) 
            41-00 - Blocked or No Voltage

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 8L0-959-655-AI8.lbl
   Part No: 8L0 959 655 J
   Component: Airbag Front+Seite 3008  
   Coding: 00104
   Shop #: WSC 06435  
   VCID: 4581B79F5F543D36E75-5072

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 8L0-920-xxx-17.lbl
   Part No: 8L0 920 950 A
   Component: AB-KOMBIINSTR. VDO D11   
   Coding: 00142
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 2E53E833EAE29E6E36F-5072
   WAUZZZ8LZ1A002228     AUZ5Z0Y6102048

1 Fault Found:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 
            30-00 - Open or Short to Plus

-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks        Labels: 8D0-862-257.lbl
   Part No: 8D0 862 257 B
   Component: ZV-Pumpe, Funk      D16  
   Coding: 14913
   Shop #: WSC 06435  
   VCID: 2C57E23BDCFEEC7E18B-4E42

No fault code found.

End   ---------------------------------------------------------------------
 

8L0920900F.bin

8L0920950A.bin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma, ai reusit sa faci adaptarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am schimbat termostatul (il aveam cumparat nou) si am mai impins de mufa la ventilatoare si acum pornesc ambele ventilatoare pe treapta 1 cand temperatura lichidului de racire creste peste 110 grade. Nu stiu exact care e problema, o sa mai incerc si cu celalalt termostat mai incolo sa vad daca din el era problema sau din mufa....

Acum pe HVAC(pe langa senzorul de temperatura interioara) imi da si eroarea:
00792 - A/C Pressure Switch (F129) 
31-00 - Open or Short to Ground

Am vazut ca pe codul 00792 una din cauze e presiunea prea mica sau prea mare in instalatia de racire....din experienta ta asta e motivul sau e vreo mufa care nu face contact cum trebuie ori altceva?

Modificat de emisb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul intai, nivelul de freon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna seara,am si eu o rugăminte,nu ma pricep la ceasuri de bord si de aceia as vrea sa va intreb in locul ceasurilor de bord 8L0 920 931 EX la care imobilizatorul nu i-mi mai dădea voie sa pornesc audi A3 sau mai bine zis se oprea masina in 2 secunde,ce alte ceasuri as putea sa pun fara sa pierd nimic din semnalizarile lor.As vrea compatibilitati va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!