Jump to content

Achizitionare Passat B7


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

Multumesc de raspunsuri Andrei!

 

Am uitat sa precizez ca nu vreau masina noua.., ma orientez la ceva SH din 2012.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Xenonul de fabrica presupune cheltuieli si probleme suplimentare, lasand la o parte plusul financiar de la achizitionare. Daca se strica becurile costa mai mult (cele de la VW sunt 1.000 de lei bucata), iar daca se strica acele computere de la far sunt alte cheltuieli cu diagnosticare, inlocuire etc. Eu am dat 2.000 de lei pe o astfel de problema, asa ca a doua oara ma voi mai gandi daca voi lua sau nu xenon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum 2-3 sapt am achizitionat un Passat B7 variant fabricat la 01.09.2011, 1.6 TDI 166000km care estetic arata impecabil.

Anrerior am avut Passat 2002 cu 1.6 benzina care consuma pe frig in oras peste 11,5.

In astea 2-3 sapt de mers cu B7 am facut vreo 600km(cu un exterior de 270km):

-exterior: 5,6 dar mers haotic (testam masina) 60-160 km/h; accelerari franari etc

-oras: maxim 9 a aratat pe bc dar distante relativ scurt, frigut afara, mers normal spre sport. Pe distante mai lungi max 8.

Cu siguranta sunt multi factori care influenteaza consumul.

In ceea ce priveste motorizarea: am avut benzina 1.6 102cp, deci trecerea la 1.6tdi cu 105 cp e relativa schimbarea, diferenta fiind de cuplu. E OK motorizarea. Intr-adevar uneori ai vrea mai mult dar tine de sofer. Nu sunt un impatimit al cailor putere mai ales cu copilul in masina.

Per total sunt mai mult decat multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

aveti idee ce cuprinde " winter packet " la passat B7?

maine o sa mi soseasca masinuta si cica ar avea asa ceva.

n am gasit pe nicaieri ce cuprinde mai exact aceasta optiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaune incalzite si duze spalare parbriz incalzite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

ok.

multumesc de informatii....

mi a venit masina pana in sarbatori si am fost super prins cu inmatricularea....

apoi cu sarbatorile..... :)

imi planuiesc ca de acum inainte sa fiu mai activ pe aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

 

Am si eu cateva intrebari legate de passatul B7, ma gandesc sa achizitionez masina asta SH undeva la 13-14000 euro si oscilez intre passat, Audi A4 si Volvo S60.

Am mers cu toate masinile mentionate si passatul mi-a lasat cea mai buna impresie, totusi vreau sa cer si parerea unor detinatori pentru a lua o decizie.

 

-Stie cineva sa-mi spuna de ce pe unele masini este inscriptionata varianta motorizarii pe portbagaj (2.0 TDI, etc) iar pe altele nu scrie nimic? Este posibil ca cele din urma sa fi fost lovite in spate si la reparare sa nu mai fi fost lipite inscriptiile?

-Cutia DSG m-a impresionat foarte mult, mi se pare exceptionala, dar este mai fiabila o cutie DSG decat una manuala?

-La ce ar trebui sa ma uit cand vreau sa cumpar un passat B7 la mana a doua?

 

Multumesc anticipat!

Modificat de razu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- exista posibilitatea sa fie lovite masinile, sa le fi fost furate emblemele sau sa le comande fara inscriptii. Din cate cunosc cele ce au doar "TDI" sunt cele 1.6.

 

- ai dreptate masinile cu DSG sunt mai comode dar cu siguranta nu sunt mai fiabile si sincer nu recomand o masina sh cu DSG deoarece nu stii cum a fost facuta revizia la ea iar acestea dupa multi km incep sa nu mai functioneze in parametrii.

 

- este greu de spus ... ideea e ca la 13 000 - 14 000 ar trebui sa iti cumperi un passat in toate mintile si km cat de cat reali si istoric de service.

 

Am passatul de nou, cutie manuala si se comporta excelent la doar 46 000 de km(fabricatie oct 2011). Am avut ocazia sa conduc un passat cu DSG al unui samsar care avea 265 000 de km si crede-ma ca nu imi venea sa cred ce bine merge, parca mergea mai bine ca al meu asa ca decizia este a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razu: "-Stie cineva sa-mi spuna de ce pe unele masini este inscriptionata varianta motorizarii pe portbagaj (2.0 TDI, etc) iar pe altele nu scrie nimic? Este posibil ca cele din urma sa fi fost lovite in spate si la reparare sa nu mai fi fost lipite inscriptiile?"

La achizitei, exista optiunea ca aceste inscriptii sa fie eliminate, gratuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspuns, cu siguranta vreau o masina cu istoric de service, imi placea mult DSG-ul dar o sa urmez sfatul tau, totusi daca gasesc ceva cu dsg si cu istoric de service, de la primul proprietar o sa o iau in considerare oferta. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...as mai avea o intrebare, stie cineva de ce Passatul CC din acelas an si cu aceeasi motorizare e la acelas pret cu Passatul normal? nu ar trebui sa fie mai scump? 

Ma gandeam si la un Passat CC... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de intarziere

 

am doua raspunsuri: 

1. OBIECTIV - am passat B7 2 tdi 140 cp manuala, achizitionat in dec.2014, an fab. 01.2011, adus in tara la

126000 km, cu ultima intrare in service in aug.2014 la 119000 km.

masina a avut un singur proprietar ... firma ( a fost masina de firma a unui angajat )

daca vrei istoric complet, recomandarea mea este sa mergi pe masini de firma - astea s sigur servisate regulat.

a mea a costat adusa in tara si cu nr rosii ( buc) 13100 E.

la km astia, masina mea practic era noua ( acum are 2 indoituri de la usile colegilor din trafic si zgariate jantele ) :) ... deja

ce sa i faci .... bucurestiul nostru drag. :)))

la cutia manuala: vit 1 intra doar cand masina e aproape cu rotile oprite, la rece agata usor vit 1 si 2, dupa cateva sute de metri intra ok, dar vit 1 tot nu vrea pana nu s aproape oprite rotile.

asta, la un trafic urban in bucuresti, te forteaza sa mergi mai mult pe ambreiaj ori sa dai mai tare in volant ( si nu i face deloc bine ) dar asta e.

am vb cu cineva in PORSCHE vet 1 si mi a zis ca noile cutii nu mai au sincron pe marsarier, si de aceea se comporta asa cutia manuala la tr 1.

dar cum nimic nu e perfect .... in  rest masina este super ok.

aaaaa. vopseaua f slaba ..... la 3 drumuri pe autostrada, am capota aproape ciuruita de puncte u vopseaua sarita pana la tabla ....si era noua cand a venit .....

in rest, nu mi pare rau deloc de achizitie cu toate aceste mici neajunsuri ..... este superba la interior si tinuta de drum... chiar si consum ( nu ptr consum am optat la varianta asta )

nu este inscriptionata pe porbagaj dar nici lovita nu a fost vreodata ( am verificat compartimentul de la roata de rezerva, suduri aripi, si e ok, are inclusiv etichetele cu datele de vopsea si alte serii montate in fabrica ) asa ca, nu ti face griji din acest pct de vedere.

am avut anterior un golf v si tot neinscriptionat in spate a fost si nelovit absolut deloc.

2. SUBIECTIV: asa cum am zis, am manuala....eu n am vrut dsg din ratiuni financiare ( ca sa fiu sincer ... am vazut multe masini de acelasi tip care la cca 90 mii Km rulati in ro , aveau ambreiajul praf... dar, mai e chestie si de noroc) asta inainte sa optez la masina adusa den DE.(initial am vrut masina din RO).

deci, daca ti permiti intretinerea unei DSG, ( de afara vine oricum servisata corect ... asta i opinia mea ), cred ca e mai ok ca si comfort, aici depinde mult de stilul tau de condus

eu s mai smucit de fel .... imi pace sa simt masina insa, in bucuresti, in fiecare zi, simt lipsa ca  DSG - ului.

alegerea trebuie sa fie numai a ta ....

sper sa ti mai foloseasca postul meu

;)

numai de bine si ... bafta multa la achizitie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

 

referitor la lipsa inscriptiilor din spate exista optiune (care este gratuita in configurator) pt a elimina inscriptia de model / cilindree 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de intarziere

 

am doua raspunsuri: 

1. OBIECTIV - am passat B7 2 tdi 140 cp manuala, achizitionat in dec.2014, an fab. 01.2011, adus in tara la

126000 km, cu ultima intrare in service in aug.2014 la 119000 km.

masina a avut un singur proprietar ... firma ( a fost masina de firma a unui angajat )

daca vrei istoric complet, recomandarea mea este sa mergi pe masini de firma - astea s sigur servisate regulat.

a mea a costat adusa in tara si cu nr rosii ( buc) 13100 E.

la km astia, masina mea practic era noua ( acum are 2 indoituri de la usile colegilor din trafic si zgariate jantele ) :) ... deja

ce sa i faci .... bucurestiul nostru drag. :)))

la cutia manuala: vit 1 intra doar cand masina e aproape cu rotile oprite, la rece agata usor vit 1 si 2, dupa cateva sute de metri intra ok, dar vit 1 tot nu vrea pana nu s aproape oprite rotile.

asta, la un trafic urban in bucuresti, te forteaza sa mergi mai mult pe ambreiaj ori sa dai mai tare in volant ( si nu i face deloc bine ) dar asta e.

am vb cu cineva in PORSCHE vet 1 si mi a zis ca noile cutii nu mai au sincron pe marsarier, si de aceea se comporta asa cutia manuala la tr 1.

dar cum nimic nu e perfect .... in  rest masina este super ok.

aaaaa. vopseaua f slaba ..... la 3 drumuri pe autostrada, am capota aproape ciuruita de puncte u vopseaua sarita pana la tabla ....si era noua cand a venit .....

in rest, nu mi pare rau deloc de achizitie cu toate aceste mici neajunsuri ..... este superba la interior si tinuta de drum... chiar si consum ( nu ptr consum am optat la varianta asta )

nu este inscriptionata pe porbagaj dar nici lovita nu a fost vreodata ( am verificat compartimentul de la roata de rezerva, suduri aripi, si e ok, are inclusiv etichetele cu datele de vopsea si alte serii montate in fabrica ) asa ca, nu ti face griji din acest pct de vedere.

am avut anterior un golf v si tot neinscriptionat in spate a fost si nelovit absolut deloc.

2. SUBIECTIV: asa cum am zis, am manuala....eu n am vrut dsg din ratiuni financiare ( ca sa fiu sincer ... am vazut multe masini de acelasi tip care la cca 90 mii Km rulati in ro , aveau ambreiajul praf... dar, mai e chestie si de noroc) asta inainte sa optez la masina adusa den DE.(initial am vrut masina din RO).

deci, daca ti permiti intretinerea unei DSG, ( de afara vine oricum servisata corect ... asta i opinia mea ), cred ca e mai ok ca si comfort, aici depinde mult de stilul tau de condus

eu s mai smucit de fel .... imi pace sa simt masina insa, in bucuresti, in fiecare zi, simt lipsa ca  DSG - ului.

alegerea trebuie sa fie numai a ta ....

sper sa ti mai foloseasca postul meu

;)

numai de bine si ... bafta multa la achizitie

Multumesc frumos pentru opiniile tale, voi lua in considerare ce mi-ai spus!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cascadarou: "la cutia manuala: vit 1 intra doar cand masina e aproape cu rotile oprite, la rece agata usor vit 1 si 2, dupa cateva sute de metri intra ok, dar vit 1 tot nu vrea pana nu s aproape oprite rotile."

"[...]noile cutii nu mai au sincron pe marsarier, si de aceea se comporta asa cutia manuala la tr 1"

Aspectul acesta imi mananca zilele, pt ca folosesc mult frana de motor si n-am mai intalnit acest comportament la nici o alta cutie. I-am intrebat inclusiv pe cei de la PBV 1 si n-am primit un raspuns satisfacator, ci doar variatii la "asa fac toate". Este pt prima data cand aflu un motiv plauzibil.

Legat de calitatea vopselei, n-am avut probleme pana acum. Evident ca s-a ciobit pe alocuri, dar anul trecut numarasem 2 ciobituri pe bara fata, 2 pe capota si 1 mai hotarata pe aripa stanga. Stiu ca s-au plans alti colegi, mai ales pt negru, dar n-am observat probleme aparte, chiar daca circul in proportie de 70% in afara localitatii si, ocazional, pe drumuri forestiere.

Parbrizul, in schimb se ciobeste foarte usor, fara insa a se sparge sau a avea nevoie de reparatie/ inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, ca sa primesti raspunsuri " plauzibile" , altele decat " asa fac toate", trebuie sa cunosti pe cineva altfel, te trateaza cu un dispret iesit din comun .....

si da, a mea a venit din germania cu parbrizul fisurat

l am schimbat in ro iinainte sa i fac RAR - ul

eu azi m am uitat pe capota masinii si e ciuruit lacul.....pe tabla nu pe bara, nu ca pe aia n ar fi

si da, e mai inchisa la culoare  ( gri antracit ) si e vopsea nemetalizata, altfel, foarte frumoasa :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma mai macina ceva....am cautat dupa aceleasi criterii pe mobile.de : an 2012, motor 2.0tdi, xenon, berlina, navigatie, max 150000km, pret pana in 15 000, am gasit foarte putine, mult mai putine ca pe autovit.ro, scria cineva pe un forum ca masinile astea de la noi sunt aduse de samsari si au facut la ele tot felul de reparatii si manarii pentru a le vinde la preturi asa mici cu dotarile respective, ca cere piata din Romania si ei se adapteaza, asta ar fi fost explicatia. Ce ar putea sa faca un samsar pentru a vinde o masina in Romania cu 14.500 cand una cu aceleasi dotari in Germania e 16-17000??, ok, poate sa-i dea km in spate, dar daca masina are carte de service, ce poate sa-i mai faca? sa ii modifice anul? sa ii modifice cartea de service? lamuriti-ma si pe mine va rog! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu o ia cu dauna optica destul de serioasa ( aripi, bari, capote....), o repara la Romanica repede ieftin si eficient si ti o vinde tie cu profit maxim. :icon_thumleft: ( a se intelege ca am vorbit la modul general)

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt mai multe metode:

- cea mai uzuala: modificatul nr. de km. cu mult. Nu va amagiti ca-s date inapoi doar cu 30-50km, mai ales dupa ultima revizie. Pot fi modificati si intre revizii (nu-i chiar asa de scump).

- alta practica uzuala: evitarea achitarii TVA.

- alta des intalnita: au fost cumparate la licitatie, subevaluate. In cazul acestora trebuie sa ai in vedere ca au stat pe dreapta 1-2 ani in cel mai bun caz, in parcuri auto, expuse la toate conditiile meteorologice.

- alta: adus pe platforma un nr. de masini cu daune serioase si carpite in tara prin service-uri obscure de langa granita.

- alta: in cazul masinilor vechi (10-15 ani), acestea pot fi aduse direct in parcuri de dezmembrari sau din cele date la casat, de unde au fost rascumparate pe o mica ciupeala.

Da-i un search pe forum si cauta topicul despre km reali, masini din germania etc... Dupa o zi de lecturat te vei lamuri.

Eventual, ca sa vezi cu ochii tai, baga o plimbare de duminica in targul din Vitan. 90% din masinile de acolo au fost carpite in mod evident sau au km modificati. Cand am vrut sa-mi vand fostul Passat B5 acum cativa ani, eram pe acolo din intamplare si m-am uitat special la preturile de acolo - atat pt cocosatul meu, cat si la cateva alte modele similare ca pret. Toate, fara exceptie, (vreo 10 -12 Passat-uri B5) erau samsarite si toate aveau km dati inapoi si (...nu "sau") fusesera reparate in bataie de joc. Una dintre ele nici macar nu avea 2 anvelope la fel... nu la model ma refer, ci inclusiv la dimensiuni si DOT. O alta, rosie, avea 4 nuante de rosu pe ea. Evident, impecabile.

Modificat de BubuBeshi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha, cu cat citesc mai mult sfaturile voastre si forumurile precedente, cu atat mi-e mai frica sa imi cumpar masina, am ajuns si eu la concluzia ca 8 din 10 masini nu sunt de cumparat, ideea e cum le gasesc pe cele doua care merita?:))...plus ca vreau sa aibe si xenon ca optiune si moftul asta imi restrange cu mult aria de cautare :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le cauti pe alea cele mai scumpe. De fel alea sunt "drepte"...dar nu e o regula.

Pana la urma daca vrei masina la super oferta...aia e te impaci cu gandu si gata. Dar masina de 3 ani cu 40k km si dotari de lux la 14 15k....pai nah...spor la cumparaturi.:)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am zis ca vreau neaparat la 3 ani, poate sa fie si din 2011 dar vreau sa nu aibe mai mult de 150 000km, si sa aibe carte de service, sa vad eu km aia justificati acolo la revizii :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti fac o carte de service de toata frumustea, cu stampila cu tot :icon_thumleft: .si fiscal scos la imprimanta si tot ce trebuie...spun ca mai umblu si eu cu baietasi care se ocupa de masini.

 

Ideea e sa nu te grabesti...ca daca ai observat mai toate masinile aduse de prin europa au in jur de 150k km si sunt in stare tehnica exceptionala.

 

Nu iti scoate nimeni banii din buzunar dar daca ai anumie asteptari la care nu poti sa renunti, apai te impaci cu numarul mai mare de km si ...aia e.

 

Edit: nu zic ca nu sunt si masini foarte ok care sunt aduse de pe meleaguri europene...dar cred ca este o loterie. Ori stii, te pricepi la masini si te duci personal dupa ea..ori cunosti vreun tovaras care sa faca treaba asta pt tine dar in care ai incredere...dar pana la urma..prieteni prieteni dar branza e pe bani.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o vorba...

Femeia poti s-o iei si folosita, n-are ce sa-ti para rau, ba din contra, poate inveti si tu ceva.

 

Dar masina ti-o iei intotdeauna noua. Tu tre sa fii cel de-i "deschide" capota.

 

Vrei sa conduci un passat vreo 2 ani si sa aflii dupa 10 teste facute in vreo 10 service-uri care mai de care mai autorizate ca n-ai avut airbagurile frontale niciodata in masina? Desi arata perfect si in istoricul ei nu era urma de accident? (Asta, apropos, e caz real)

Cand te duci la drum cu nevasta si copiii iti pui problema daca masina aia seccond o fi avut vreo hiba si-au reparat-o prin service la cucuietii de deal, rezista la vre-un impact asa cum ar trebui s-o faca sau devii vrand nevrand donator de organe?

 

Daca iei SH, nu iei din targ, iei de la vre-un amic a carei masina o stii si stii ce-a facut cu ea.

 

Daca iei noua, te uiti in portofel, vezi la cat te poti intinde si-ti cumperi de cat de poti intinde.

 

Spor, si fara suparare, daca am zis ceva sa te jigneasca.

Modificat de AlinAtanasoaie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, sa zicem ca mai stau cateva luni, sa zicem ca prin septembrie, octombire, o sa ma hotarasc sa dau 13 000 atunci pe un passat, crezi ca gasesc ceva serios in banii aia?, 2.0 TDI cu xenon si berlina?


Eu am o vorba...

Femeia poti s-o iei si folosita, n-are ce sa-ti para rau, ba din contra, poate inveti si tu ceva.

 

Dar masina ti-o iei intotdeauna noua. Tu tre sa fii cel de-i "deschide" capota.

 

Vrei sa conduci un passat vreo 2 ani si sa aflii dupa 10 teste facute in vreo 10 service-uri care mai de care mai autorizate ca n-ai avut airbagurile frontale niciodata in masina? Desi arata perfect si in istoricul ei nu era urma de accident? (Asta, apropos, e caz real)

Cand te duci la drum cu nevasta si copiii iti pui problema daca masina aia seccond o fi avut vreo hiba si-au reparat-o prin service la cucuietii de deal, rezista la vre-un impact asa cum ar trebui s-o faca sau devii vrand nevrand donator de organe?

 

Daca iei SH, nu iei din targ, iei de la vre-un amic a carei masina o stii si stii ce-a facut cu ea.

 

Daca iei noua, te uiti in portofel, vezi la cat te poti intinde si-ti cumperi de cat de poti intinde.

 

Spor, si fara suparare, daca am zis ceva sa te jigneasca.

Salut, nu, chiar apreciez parerea ta, dar nu vreau sa-mi iau un megane sau un ford fiesta/ focus la 15 000 de euro, chel, care dupa un an sa valoreze 5-6 mii...asta e motivul pentru care vreau SH, si sunt de parere ca sunt si masini bune acolo, chiar daca in procentaj mic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!