Jump to content

Achizitionare Passat B7


R_a_z_v_a_n
 Share

Postare recomandată

Multumesc Manuel. Am gasit unde ai spus legat de proiectoare. Cred ca o las asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca e un singur model cu ceata si drl ....si corneringul il face cu ceata.

 

pt stiinta ta, exista 3 modele (luate din etka): 

- doar DRL (cum am eu si probabil are si colegu');

- DRL si ceata (cornering-ul se face pe ceata);

- ceata si cornering (pe bec separat): este modelul folosit la masinile cu far xenon care au DRL-ul pe far si nu separat;

 

Pt al treilea model, citisem pe diverse forum-uri ca s-ar putea coda DRL-ul pe farul de ceata, dar nu am incercat pentru ca si eu am renuntat la retrofit-ul asta, din cauza centralei (BCM).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc livescu. Si eu cred ca o las asa.

Multumesc livescu. Si eu cred ca o las asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@livescu - nu ma certa, ziceam ce stiu.

Vad ca tu stii mai multe asa ca suntem lamuriti acum.

Multumim livescu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

URMATORUL post generator de flame sau orice remarca rautaciosa va fi sanctionata cu warning si stat pe tusa cateva zile!

Multumesc si va rog sa reveniti la subiect si sa va tineti de el, in caz contrar toti participantii vor fi sanctionati, conform regulamentului, fara exceptii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt stiinta ta, exista 3 modele (luate din etka):

- doar DRL (cum am eu si probabil are si colegu');

- DRL si ceata (cornering-ul se face pe ceata);

- ceata si cornering (pe bec separat): este modelul folosit la masinile cu far xenon care au DRL-ul pe far si nu separat;

Livescu esti amabil daca poti sa-mi dai codurile pt cele 3 variante? As vrea sa vad cum arata.

sau daca are cineva acces la etka si ma poate ajuta.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, am remarcat un lucru dea lungul ultimelor 3 luni de cautare al unui passat B7.

 

99% din masinile aduse din afara (licitatii) prezinta urmatorul aspect:

 

1. Deschideti capota.

2. Uitati-va pe interior, la farul din stanga a masinii (partea soferului), pe unde se schimba un bec ars de obicei.

3. Observati o fisa de plastic amplasata deasupra farului pentru a sustine anumite cabluri (cred ca si acela pentru a deschide capota). (Zona asta: http://prntscr.com/9mqp15 )

4. Fisa are taiata excesul de plastic dupa aplicare sau nu. (exemplu fisa: http://prntscr.com/9mqlkz).

 

 

 

Mergeti prin targuri zilele acestea, uitati-va la far pe interior, cum este prinsa partea de sus si o sa observati si voi...

 

Intrebarea este, poate fi acesta un indiciu ca masina a fost avariata? Am observat acest lucru la 99% din masinile la care m-am uitat si parca este o coincidenta prea mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca idee - o masina avariata/reparata - se vede la tabla, componente, prinderi, suruburi, vopsea... nu dupa acel soricel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Doresc sa achizitionez un B7 din 2013,din germania.

Am gasit una cu dotari EXCLUSIVE.

 

Imi puteti oferi cateva detalii despre aceasta echipare?Pare un highline,dar totusi,poate are ceva aparte.

 

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam difera echiparile de germania cu cele de la noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca acest Autohus oarecum vinde masini la km reali?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAT Autohus au prea multe masini ca sa le manareasca. Le poti cere informatii amanuntite pe mail. O sa iti dea si raportul MACADAM in care isi zice si uzura ca cauciucuri. O sa ai si raport cu toate zgarieturile care in pozele din anunt nu apar. Ce nu iti zice acolo e istoricul la reprezentanta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este printre cei mai mari dealeri din DE. Autohus si Mahag. Ai certitudinea ca nu cumperi masini manarite. Atentie mare insa, sa nu fie export only - am vazut si la ei (DAT Autohus) cateva pe site. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, care e diferenta intre Export Only sau nu. Ce se ascunde in spatele la "Export Only" . Imi cer scuze daca e offtopic, dar ma gandesc ca ajuta si pe cei ce vor sa cumpere un Passat B7 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Export only , inseamna FUGIIIIIIIII :) . Masina aia nu are voie sa circule pe strazile din Germania din diferite motive (accident destul de grav etc )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cele export only nu iti dau garantie si nu pot fi trasi la rspundere ptr eventualele neconformitati / probleme. nu poti avea certitudinea km sau a interventiilor de service. Un alt criteriu este nr mare de km - am o cunsotinta in DE care a vrut, la insistentele unui amic, sa-i ia un Audi A6 cu 164K - dealerul a zis ca daca masina este ptr a fi in inamtriculata in DE nu o vinde - doar ptr export sau handler...so..nemtii, repet NEMTII, intre ei nu se pacalesc. legea e f clara.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Export only NU POATE INSEMNA CA MASINA AIA NU ARE VOIE SA CIRCULE IN TARA ACEEA , NU EXISTA ASA CEVA ... 

 

O cumperi in Romania , gata inscrisa si apoi pleci in concediu cu ea in strainatate , cum adica nu are voie sa circule in acea tara ... NU EXISTA ASA CEVA 

 

@Pronet - Sigur este asa cum zici tu ! Insa sigur chestia cu " nu are voie sa circule in acea tara masina " este total gresit ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Export Only, insemna ca ei au incasat deja taxa de lux, cazul NL, sau cum o fi in Germania, si nu poate fi inmatriculata in DE, sau NL, BE, dupa caz..

 

Masina trebuie inscrisa in alta tara.., nu ca nu are voie sa circule.

 

De ex, masinile din Olanda, daca le dau inapoi la dealer, buyback, pe langa suma de bani de la licitatie, sau pers fizica, statul le da taxa de lux inapoi, dar trebuie sa o faca pana in 4 ani, si un anumit nr de km, max 40.000 km pe an, dar nu sunt sigur..

 

De aceea o sa gasiti foarte multe masini aduse, inclusiv de la cars on the web, cu acte de DE, de 1-2 saptamani, masina fiind pana atunci inscrisa in Olanda.., asa am si eu masina.., a venit cu brief de Germania, dar era din NL..

 

Prefera sa faca chestia asta, pt ca romanii, dupa ce le iau, nu se mai preocupa sa le trimita actele ca s-a inscris masina in RO, asa prefera si ei sa treaca granita cu actele 2-300km ,,

 

Astfel se explica si de ce masinile de la carsontheweb, nu le poti lua pe roti, ca nu poti lua numere din Olanda, Belgia, ca au fost inscrise temporar in Germania..

 

PS: la Autohus.de, sunt profesionisti, dar tot vanzatori sunt, nu scad nici 10 euro la pret, trebuie sa mergi la primarie tu, sa faci actele de export, 70 euro, sa platesti tu numerele doar pe 1 luna, 250 euro, asta insemna cel putin 1 zi sa stai in Bockel sau Bremen, poti pleca pe la 17-18, daca ajungi la 9 acolo, eu asa am facut, am dorit in Hanovra, si am plecat la 6,30 dimnineata, la 9 eram la Bockel.

De asemnea, afisul cu pretul masinii si dotarile era lipit pe parbriz, unde avea o spartura maricica, care nu am vazut o si nici nu ne-a spus de ea decat dupa ce am achitat masina, 18.000 euro..

 

A doua zi, am plecat la 16.30 cu masinile spre casa, dormit la Munchen , ajuns la 23.30..

 

Garantia care o dau ei, e cam fix pix, am mai povestit, pe drum a picat turbina, platisem garantie, 450 euro pt motor, cutie, si ei au zis ca turbina nu e acoperita.., ca nu era trecuta separat, parca n ar face parte din motor...

 

Noroc ca masina iesise doar de 2 luni din garantie, si cei la BMW, au recunoscut ca e o pb de la ei, cu turbinele, au schimbat producatorul, si ne au schimbat turbina pe garantie, am platit manopera, 400 euro, stat 3 zile cu masina in reprez Munchen, nu aveau loc liber si aveau nevoie de aprobarea de la centru.., luati in calcul si  3 nopti de cazare, mancare..

 

Dupa ce am stat 1 zi in reprez BMW, si ne spuneau sa asteptam raspunsul de la centrul BWM, am dat 50 euro la un consultant si s-a rezolvat mai repede..,conculuzia trageti o voi cu nemtii..

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mark21 

 

Multumesc de lamurire.Astfel,nici macar asa o firma mare nu iti poate garanta nimic.

De luat in considerare.

 

Una peste alta,presupunand ca gasesc una cu km reali sa zicem 160k si tot presupunand ca a fost servisata corect si cum trebuie,sunt niste elemente la motor care totusi merita o atentie sporita?

Gen: injectoare,turbina,pompa de inalta presiune?Sau pot sta cat de cat linistit.Ma refer la motoarele 2.0tdi.

De asemenea,pot observa ceva la cum schimba cutia DSG ,daca are probleme?

 

\multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La volant tb sa fii atent , intre 170k si 200k incepe sa bata . In rest service facut la fiecare 10k km si o sa te duca 500k km fara probleme !

Mai conteaza f mult si uleiul. Eu as cumpara uleiul de la vw direct si filtrele de oriunde. Sau direct revizie la vw nu i asa de scumpa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol este cel mai contrafacut ulei . Oricum eu am o paranoia cu uleiul ! Prefer sa l cumpar doar din reprezentanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!