Jump to content
Sign in to follow this  
BigSAL

Sfat achizitionare masina grup VAG si norme euro

Recommended Posts

bgd_b92

1. Motoarele 2.0 tdi BKD sunt cam problematice ;

2. Eu zic sa cauti una inscrisa cu taxa platita ; proprietaru din al doilea anunt ma face sa rad..taxa mica? ~1000 e o fi putin ? In fine..

3. Daca tu cumperi masina de la un intermediar care nu e proprietar pe carte si detine actele e ok sa o iei si sa o inmatriculezi ; daca vrei sa mergi asa cu ea..e ok daca nu scrie pe spatele talonului instrainat catre ; nu are ce sa-ti faca politia ; daca iti ia talonul e belita problema ; daca te loveste un participant la trafic si nu e vina ta, nu iti va deconta asigurarea ; practic te uiti la masina, chiar daca e dauna totala ; proprietarul din acte nu are cum sa radieze masina o data ce a facut C/V si a predat actele noului posesor ; dar poate face o sesizare la politie, si mi se pare corect, pt ca daca tu te duci la furat cu masina pe el il ia noaptea din pat ; cel mai ok si fara batai de cap e sa iei una inscrisa cu taxa platatia de la proprietar si gata ;

4. La banii aia poti gasi o skoda tour 1.9 tdi din 2007-2008, cumparata RO, cu taxa platita si intretinuta, e mai ok decat O2, parerea mea ; si-a dovedit fiabilitatea in timp si daca gasesti una pana in 150.000 km e stas ; ai sanse, pt ca in Romania nu se ruleaza prea mult, toti isi iau dizăle chiar daca fac 7000 km / an, deci poti gasi multe cu km putini ; dar nu la banii aia ce i-ai aratat tu acolo..daca vrei sa le iei pe cele mai ieftine, ia in calcul cat vei investi in ele, si nu te duce degeaba sa pierzi timpul vanzatorului in speranta ca iti va vinde o masina fara probleme ; gandeste-te si tu din aia 4000 € la care mai negociaza ~ 100-200€, cat a fost profitul samsarului, cat a costat adusul si cat a fost masina defapt..c

Mai cititi si voi pe topic-uri ca unele chestii s-au zis de zeci de ori...puteti observa ca cei mai priceputi numai se baga sa va dea sfaturi ca odinioara pt ca s-au saturat si ei sa scrie de zeci de ori un lucru in speranta sa ajute pe cineva sa nu isi ia teapa vietii...e ultima oara cand scriu si eu teoria asta cu masinile ieftine ; ganditi-va ce va permiteti sa intretineti nu ce va permiteti sa achizitionati ; injectoarele + turbina + kitul ambreiaj + volant + chiulasa / ax cu came ( probleme specifice motoarelor 2.0 / 1.9 ) + pompa + caseta de directie etc etc sunt deja niste consumabile la varsta asta si km astia ; schimbul de filtre + lichide + distributie + alte marintisuri la o masina sh din start costa ~ 500€ ; restul..ce am scris eu mai sus, pot costa inca o data pretul masinii ; volant + ambreiaj ~ 2000 lei, un injector de reconditionat ~ 500 lei, turbina ~ 1000+ lei , caseta ~ 700 lei cred, etc...

P.s : daca e euro 3 chiar ai pus-o ;

P.s2: daca vrei drive test si pareri despre 1.4 tdi te ajut cu placere ;

P.s3: dieselul poate fi muuullt mai costisitor decat benzina, mai ales SH-ul..

Edited by bgd_b92

Share this post


Link to post
Share on other sites
BigSAL

Respect pentru raspunsurile prompte si pentru ca te gandesti si la alti colegi.

 

1. Multumesc pentru detaliul despre motor.

2. Proprietarul din al doilea anunt e acelasi cu proprietarul din primul anunt :) El zice ca este euro 4, emisii 140 si ceva de grame si iese taxa 800 euro. Probabil considera ca e mica pentru o Octavia de 2.0.

3. In legatura cu actele, avand in vedere ca am citit sfaturile voastre si de aici si de pe alte forumuri legislative, nu m-as fi aruncat daca era pe ro si el era intermediar. Am continuat discutia cu el deoarece a zis ca are carte de identitate de Ro facuta la rar in care se specifica noxele si acum are numere rosii pe numele lui. In principiu ar trebui sa fie simpla treaba sa fac actele direct cu el, sper sa nu ma trimita Politia sa caut proprietaru din Anglia de la care o fi luat-o el, ar fi culmea. :)

4. Si eu sunt de parere ca e mai buna o masina de la PROPRIETAR (drept dovada faptul ca Cielo care l-am avut si acum e la tata l-am luat de la proprietar prin 2009, avea atunci 41.000 km si in ziua de azi nu are nicio problema, nu regret deloc ca am dat atunci pe el 4100 euro, cam cat era un opel de 1.7 din germania neinmatriculat, inca se tine tare). INSA la mine e problema ca mai fac compromisuri de genu cu masini aduse dinafara deoarece vreau sa dau masina mea la schimb si o diferenta, iar avand in vedere ca masina mea e cu volanul pe dreapta va dati seama ca nu prea se inghesuie lumea.

 

Deja m-ai speriat cu volant, ambreiaj, turbo si injectoare. Pana la urma tot un golf 3 break diesel 1.9 nu? :)

Din pacate lucrurile de astazi sunt mult mai slabe decat odinioara ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Npc.

Atunci de ce o vinde daca tot s-a chinuit sa o aduca, sa faca cartea, etc ?...in fine nu asta  conteaza, pt ca raspunsul e la mintea cocosului ;

Ar trebui sa mergi pe acelasi criteriu ca si in 2009 ;)

Mai bine vinde-o pe a ta cu cat o dai si cumpara cu cash ; NIMENI cu o masina BUNA nu se va incumeta sa faca schimb cu tine ! Crede-ma..iti vei lua teapa 100 % ; Nu e vorba ca te-am speriat...eu doar iti aduc la cunostinta niste  chestii ; pt ca de asta mi-am luat si eu 1.4 TDI ; pt ca nu are probleme cu injectia, are volant masa simpla, nu are dpf, nu are probleme specifice cu motorul sau alte cele, e o masina ieftina la intretinut si cu un consum foarte mic ! eu asta mi-am permis sa intretin momentan ; dar si daca as duce-o mai bine tot as pastra-o si m-as plimba cu ea de banii aia, decat sa cumpar ceva mai " nou ", complicat si problematic ; tu stii ce pretentii ai si ce vrei de la o masina..pt mine nu este atat de relevanta marca precum este stare masinii in momentul achizitiei ; documenteaza-te despre fiecare motorizare in parte si masina ce probleme specifice are, uite spre exemplu BKD-urile au avut probleme cu chiulasa, 1,9-le cu axul cu came, cele de 2.0 170 cp BMN parca au cod, cu injectia ( dar la astea s-a rezolvat pe garantie ), cele de 1.6 consuma mult, etc..depinde ce vrei ! si cel mai important, daca in caz de probleme iti permiti reparatia SAU nu ; daca ti-o permiti, atunci cauta o masina cat mai bine intretinuta si care sa nu necesite bani multi la achizitie ; eu unul vad viitorul -> benzina + GPL ; mi se pare cea mai ok combinatie..masinile sunt ieftine la achizitie, motoarele sunt fiabile si nu sunt deloc complicate, piese ieftine, revizii ieftine, caldurica iarna instant, consum foarte mic cu GPL...eu  asta am cautat dar pan la urma am gasit 1.4 tDi-ul asta cu km foarte putini si la pret foarte bun...ma explic asa, nu pt ca trebuie, ci sa nu creada lumea ca sunt ipocrit ; ai iesi si mai bine daca ai cumpara o masina cu GPL deja instalat de curand ( 1-2 ani )...mergi direct pe economie ; dar daca vrei neaparat diesel pt cuplu, atunci imi mentin parerile de mai sus :)

 

 

P.s : omu' si la bmw-ul E46 care il are la vanzare din 2001 il catalogheaza " CA NOU " ...deci...skoda mai mult ca sigur a fost lovita in fata, nu ca ar conta la banii astia..dar important este daca a avut dauna totala sau nu ; oricum, un om care vinde o masina buna niciodata nu o da la combinatii ; pt ca la schimburi se pacalesc ambele parti...dai o troaca si iei alta...

Edited by bgd_b92

Share this post


Link to post
Share on other sites
fabian_sk

Si eu sunt de parere ca mai bine dai masina ta. Oricum suma pe care o vei obtine din vanzare va fi mai mare decat suma pe care ti-o va reduce samasarul din pretul noii bijuterii. Plus ca in felul acesta banii sunt la tine si poti alege un lucru fara sa faci compromisuri, mai exact fara batai de cap inutile ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maryodavid

eu am masina din 2011 cu 200 mi km..ce zici de asta??daca ai gj de ea o sa o ti mult....

Share this post


Link to post
Share on other sites
BigSAL

Da, aici e discutabila treaba. Va multumesc de sfaturi. :) Oricum visul meu ar fi un a3 break de 1.8 turbo si GPL, insa cam rare ofertele pe la noi la asa ceva, vorba ta colegu, la noi in tara toti isi iau TDi chiar daca o sa faca 7 mii km pe an :)

Pana la urma daca nu o sa se dea a mea, o sa scot scaunele din spate si o fac duba in spate (o sa car diverse chestii in ea, si asa am in plan un apartament prin prima casa) si cu diferenta de bani care o am, ma duc in De si imi iau un 1.8 t din 2002 incoace si gata :)

M-ati facut sa rad putin la faza cu ,, Oricum suma pe care o vei obtine din vanzare va fi mai mare decat suma pe care ti-o va reduce samasarul din pretul noii bijuterii.'' Asta cam asa e.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Pai normal..crezi ca e prost samsarul sa o subevalueze pe a lui? Nu stiu ce masina ai si cat valoreaza..dar cu siguranta oferta lui nu ar fi fost corecta ; chiar daca sunt dastia de nu stie sa vorbeste, la mangleala sunt za best..spor la cautat ! Vezi ca nici 1.8 turbo nu e ieftin la intretinere ; la consum urban cel putin, fara 12-15 nu scapi :) dar e senzatie ;) problema e ca nu prea ai pe unde sa ii dai...exteurban nu iti permite traficul, poate decat pe autostrada iar urban....te misti bine si cu matizul..

Share this post


Link to post
Share on other sites
BigSAL

Multumesc colegilor de pe forum. M-am mai interesat si pe alte forumuri, am mai cautat masini si..... dupa mai multe pareri am ajuns la concluzia ca aveti dreptate, samsarul imi scade din pret 1000 euro pe masina mea sau o ridica pe a lui si a mea ajunge tot la 1000 euro, ceea ce nu m-am indurat avand in vedere ca am avut bicicleta de aproape 1000 euro :)

Deci pana la urma multumesc de sfat, am  mai lasat consistent la pret si am dat-o monetar cu 1600 euro.

 

De acum urmeaza partea grea :))  cautatul unei masini de maxim 4000 euro da care sa fie si fiabila si sa nu aibe nici costuri de intretinere mari, avand in vedere ca fac maxim 12.000 km pe an.

 

Va multumesc,

Edited by BigSAL

Share this post


Link to post
Share on other sites
mad_kat

Iti dau Bora mea :D

Glumesc - ceva pe platforma G4, ales cu grija, si cu taxa platita. Repet, cu multa grija... pentru ca la niste cautari pentru prieteni cred ca 1 din 20 pareau ok ...

Edited by mad_kat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri