Jump to content

T4 - probleme cutie viteze


claudiudragos
 Share

Postare recomandată

Bogdan George 2011

Salut. Am si eu nevoie de un sfat. S-a largit locasul in care intra axul demarorului. A avut o bucsa de cupru dar din cauza jocului s-a mancat. Am facut la un stungar o bucsa "mai groasa in carne" sa zic asa, dar nu m-a tinut decat aproximativ 1 luna. Am cautat carcasa ambreiaj(capac cutie de viteze) la piese auto, m-au daramat aia: 4.300 lei. Nu face masina (din 96, 1,9TD) cat face capacul. Cum pot rezolva problema?
Mecanicii la care am fost imi zic sa vin cu piesa si mi-o schimba. La dezmembrari imi zic sa le fac poza la capac sa imi trimita exact acelasi lucru.   Se da jos greu o cutie de viteza? Scule am, ceva ceva ma pricep si eu la mecanica, singura problema ar fi ca nu am canal ca sa intru sub masina.
Multumesc anticipat pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut o bucsa la o cutie de Terrano si mesterul mi-a cerut material grafitat, ai avut la fel? Cred ca este una din conditii pentru a rezista

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan George 2011

Am facut bucsa tot din bronz. Problema cred ca este la diametrul locasului. Am avut bujiile incandescente arse. Mecanicul mi-a zis ca le-a verificat si sunt bune. Nestiind am tot dat la automat pana s-a dus bucsa si s-a largit locasul respectiv. Mai mult ca sigur gaura s-a ovalizat. nu mai este perfect rotunda. Nimeni nu se baga la rectificat, capac de cutie am gasit doar la Bond Serv din Cluj, dar si astia imi cer poze, serii si alte minunatii. Mecanicii pe unde am fost nu vor sa-mi dea cutia jos pentru ca nu au piesa sa mi-o schimbe si raman cu masina in service. Si tot asa. Asi vrea sa o dau eu jos si sa vad ce pot face.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu faci ce vrei, dar eu ma simt obligat sa-ti spun ca am luat teapa cu Bond serv. Citeste postarile de mai sus. Daca poti sta fara masina, desfa cutia si cauta un meserias sa ti-o rectifice. NEAPARAT cu bronz grafitat. Sau ia o cutie sh pe care poti sa o verifici pe masina vanzatorului. Eu am dat cutia jos de 3 ori, am trimis-o la Bond de 2 ori, si in final ma costat cat am dat pe alta sh care merge brici.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan George 2011

Tocmai de aceea am pomenit de Bond serv pentru ca am citit postarile despre ei. Fara masina pot sta, este mai mult un hobby T4 asta de l-am luat. Am sa fac cum m-ai sfatuit. Multumesc de sfaturi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan George 2011

Demarorul pe care il am acum este cel din poza1. Ma gandeam, ca sa elimin problema cu orificiul din capacul cutiei de viteze, sa il inlocuiesc cu cel din poza 2. Aveti vreo parere? Este un model care mi-l dau si site-urile de piese pentru masina respectiva.

 

Inked703018247_LI.jpg

InkedLAU_22.0801_2_LI.jpg

 

Modificat de Bogdan George 2011
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan George 2011

Am tot cautat pe net tot felul de solutii la problema mea si am gasit videoclipul asta https://www.youtube.com/watch?v=jpPOIHv9U80
Exact cum m-am si am postat mai devreme. Poate cineva mai intampina problema asta. Cred ca este o rezolvare mult mai simpla fata de cele relatate in postarile de mai sus.

Modificat de Bogdan George 2011
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte ok. Chiar este cea mai buna solutie. Da jos electromotorul si du-te la dezmembrari, poate gasesti ce iti trebuie. Verifici prinderea, lungime ax cu rola dintata si pasul la dinti. Cred ca asta ar fi.

 

Modificat de de.lucris
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi. Am cumparat acum două zile un Vw transporter T4 de 2.5 motor acv.  Cateva ore a mers perfect dar mai pe seara nu vroia sa mai intre în viteze. Stăteam cate un minut sa ma chinui sa intre in 1.  Precizez ca masina cu motorul oprit ,schimba perfect. Ce poate avea? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica timoneria, pentru inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Popescu aurelian

Am un t4 2461.are un zgomot cand este la relanti la cutie si ambreiaj.face doar la relanti.in rest nu sunt probleme.cupleaza bine in mers toate vitezele.uleiul in cutie a fost schimbat .care sa fie cauza?mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
vlasceanuviorel

Am un T4 1.9TD care merge destul de bine. Intrebarea mea este se poate adapta altă cutie ,pentru a mari viteza ĺa aceași turatie a motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
maiermatei@gmail.com

Buna ziua,am si eu un T4 2,5 TDI syncro din 1999 si nu mai imi intră 1 si 2 marșarier foarte greu, parcă s-a mutat si maneta inspre stânga

Cand am pățit asta am băgat mai greu in marșarier si nu am mai reușit sa bag 1 si 2

Un ajutor ce ar putea fi va rog si va mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
cocean maria

masina intra greu in marsarier si viteza 1

Modificat de cocean maria
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cocean mariaVerifica nivelul uleiului din cutie, pt. inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!