Jump to content

Motorul ramane turat la 1000 ture/min, in ralanti, motor cald


sandurv
 Share

Postare recomandată

Varta AGM a ramas dar nu stiu ce tehnologie sa aleg la codare? Binary-AGM sau Fleece? Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Dupa cam 30 min de drum prin oras centru -> iesire A1 a inceput doar la semafor, doar cand o acceleram pe loc peste 1000 sa se autotureze ca in video si nu mai cobora decat dupa ce porneam si rulam la peste 2000 viteza a II a.
 

https://www.veed.io/view/ac3ab918-832c-4647-b354-8cb1cbd5806d?sharingWidget=true&panel=share
 

A facut asa vreo 20 min. Daca ciupeam pedala de acc nu schimba cu nimic. La un moment dat m-am gandit sa actionez un consumator: am apasat buton dezaburire geam spate si a revenit la 900 Am inchis butonul. Statea la 900. Iar am urcat-o pe loc la

peste 1000, la fel, autoturare, am activat un consumator electric,

a revenit la 900.

 

Mai mentionez ca masina la rece sta la 400 iar dupa 10 min de motor pornit pe loc urca la 900. Daca ciupesc pedala

coboara la 400 sta putin urca iar la 900 Peste inca 10 min tot asa rulat motor pe loc degeaba ciupesc pedala acc, tur ramane 900. 
 

Uneori, dupa un drum de 200 m (intre 2 semafoare) opresc, coboara 900 apoi imediat pana aproape jos si imediat urca pe la 1000/1100 apoi revine la 900. (Se aude ca si cum i-as da o pedala dupa ce opresc)

 

mentiuni:

Pedala /clapeta la service am rugat sa o curete.

Cablul acc nu stiu daca e schimbat.

(ieri am dat cu niste  https://www.dedeman.ro/ro/spray-auto-multifunctional-wd-40-smart-straw-450-ml/p/1013079 in spate la pedala de acc)

 

 

Mai multe piese au fost inlocuite la masina. Daca mai ziceti voi de unde ar putea fi pot sa incerc sa si verific daca piesa respectiva a fost sau nu schimbata.

 

 

Vreo idee?

 

Multumesc!
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am fost la service. Masuratorile amperajului nu erau bune. Problema era de la panoul cu sigurante (deasupra bateriei) facea scurt si de aceea se tura. Am pus unul nou si masuratorile sunt in regula.

Modificat de alindelon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 11/7/2022 at 2:08 PM, cxr2test said:

Passat B6 CBAB 2010 - cand se apasa frana electronica masina se tureaza la 1000 rpm si cand se pune in P (cutie automata).

Cand se trece in "D" si se decupleaza frana electronica (de mana) revine la normal.

 

Bateria e veche de 6 ani ce-i adevarat, de la mama ei din Germania iar iarna nu au fost probleme decat odata eroare de baterie scazuta in bord cand am lasat pozitiile pornite (lucram la LED retrofit)

 

Sa fie alternator/baterie sau Load Management?

 

Central Electronics-> Long Coding-> Byte-ul 02 -> Bit-ul 3 (1 activat, 0 dezactivat) parca e calea.

 

@F l o r i n Am fost la Iulian / Tzaga (CJ) si a zis ca imi era activat Load Managementul, l-a dezactivat si parea sa fi scazut cu 100-150rpm sau era placebo pt mine.

Am luat baterie noua, alternatorul si incarcarea in parametri, nici o problema, video-ul e facut cu motorul rece cu farurile pe OFF si nici un consumator pornit, statea in 1000RPM+si se observa cum se tureaza din Drive in Neutru (exemplu din video) La fel face si cu motorul cald sau cand o trec din D in P sau parca si cand apas frana de mana electrica.

 

https://vimeo.com/785995990 - l-am incarcat din greseala private dar pt vizualizare scrii: vwforum2023

 

vreo sugestie? Iulian zicea ca a mai intalnit la Octavia asemanator dar nu le-a dat de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce a dezactivat o functie care protejeaza bateria? Deci, tu ai o problema pe masina care face sa se activeze LOAD MANAGEMENT pentru a proteja si a prelungi durata de viata a bateriei si tu o dezactivezi in loc sa repari problema ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dezactivat-o ca sa vad daca e vreo diferenta. Cine a zis ca nu e activata la loc?

 

Cateva solutii din afara:

 

"Try cleaning up all the Earthing points in the engine bay. you need to remove the Battery cover/housing and the Airfilter box for this. There must be around 10 or 11 points to clean with emery paper and re-clamp. Also one in the scuttle area for the ECU. You can just reach this by lifting the LHS scuttle cover. There is one on the RHS but you need to remove the headlight to get to it.  If you have the tools, the time and the ability then it is free and you have nothing to lose.

 

I also think its very odd that when the car thinks it has a battery issue instead of raising the voltage capabilities it actually limits it to a less than optimal range but carries on and raises the revs anyway."

 

O sa verific, tare curios is daca e vb doar de cabluri.

Modificat de cxr2test
Added info
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut problema similara, crestea relantiul indiferent de conditii si vinovatul era un cablu ros de un rozator..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sint la adoua iarna cu A4, nu creste niciodata turatia, chiar daca hvac e pe Hi, faruri on, mmi, alti consumatori.

start stop, l.am dezactivat.

unde pot vedea daca load menegement e activat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sus scria:

 

Central Electronics-> Long Coding-> Byte-ul 02 -> Bit-ul 3 (1 activat, 0 dezactivat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/5/2023 at 7:35 PM, powershot said:

Sint la adoua iarna cu A4, nu creste niciodata turatia, chiar daca hvac e pe Hi, faruri on, mmi, alti consumatori.

start stop, l.am dezactivat.

unde pot vedea daca load menegement e activat ?

Load management este activ din fabrica by default.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am probleme cu turatia sta la 1000 si un pic si pornesc ventilatoarele doar dacă am consumatori porniti clima faruri etc. Daca sunt toți consumatori opriți sta normal turatia nu contează ca e rece sau cald motoru audi a3 2.0tdi bmm 2006 

Va rog mult daca a rezolvat cineva problema să-mi spuna si mie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil incarcare slaba sau baterie pe duca.

Se mai verifica cablurile de masa si bornele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut grup problema mea a fost că se tura la peste 1000rmp si porneau ventilatoarele iam schimbat alternator și sa remediat problema.

Sper sa ajute si pe alți 

Incercati să măsurați cât incarca la relantiu si turată

La mine uneori baga normal alte ori nu.

Important este că sa rezolvat problema în totalitate prin schimbarea alternatorului.

Sper sa va ajute si pe voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se numeste Load Management. Se poate constata si la diagnoza 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: Load Management la un diesel intra si daca este frig afara?

 

Intreb pentru ca imi intra masina (din semnatura) in load management pt ca bateria veche era... veche. De multe ori aveam doar 11.3V si viata era dusa. Am schimbat-o vineri un una noua (Varta 71Ah AGM - cea veche era AFB). Incarcarea a verificat-o "tehnicianul" dupa montarea bateriei (pentru garantie) si era ok; parca 14.ceva volti (parca 14.7 cu toti consumatorii porniti - AC, incalzire scaune, faruri).


Dar dimineata dupa pornire (care este mult mai ok), daca pornesc aerul conditionat imi urca turatia la 1000-1100 ture. NU este regenerare DPF! Daca accelerez pe loc de 2-3 ori isi "revine" la turatia normala.

 

Merci!

Modificat de Xman_ghio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Xman_ghio said:

Intrebare: Load Management la un diesel intra si daca este frig afara?

 

Asa lucreaza la aceasta generatie, cu start stop,  managementul ecu si al incarcarii.  Este ok, da-i pace 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa fac... am suspectat bateria sau alternatorul. Am schimbat bateria, alternatorul incarca => ii dau cu ignore 😉

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna .stie cineva la Passat B8 unde este ascunsa functia Load Management? Am cautat in varianta VCDS 23.3.1 cu protocol UDS peste tot si nu am gasit-o.

Se numeste acum Energy management ? Sau trebuie diagnoza cu protocol CAN , merge la Passat B8?

As vrea sa o dezactivez pt ca imi creste turatia la ralanti la 1000 rot/min cand este cald afara-peste 29-30 grd C.

Cresterea turatiei nu apare cand afara este sub 26 grd C. Cred ca temperatura de declansare are legatura si cu temperatura din interiorul masinii, dar nu cu temperatura setata.

Turatia scade la normal doar daca opresc clima si apas scurt pedala de acceleratie.

Problema apare si iarna cand porneste incalzirea auxiliara (aeroterma electrica) ,deci este vorba de consum mare. Nu apare insa daca pornesc incalzirea in scaune ,dezaburirea si luminile simultan. 

Incarcarea pare OK la peste 14.2 -14.5V,iar bateria este un Exide AGM de 70 Ah,codata corect cred eu.

Daca iarna pot sa opresc aeroterma ,vara nu pot sa opresc clima si problema este deranjanta, eu nu ma simt confortabil cu motorul zumzaind ca bondarul.

Interesant este ca problema a aparut de cand am inlocuit senzorul de temperatura exterioara cu unul care indica corect temperatura ,intrucat cel vechi nu indica mai mult de 15 grade cand afara erau 30 , atunci nu crestea turatia. Chiar m-am gandit sa pun la loc senzorul vechi de temperatura ,atat de mult ma deranjeaza. Am incercat pe la diverse service-uri dar raspunsul ca e normal sa faca asa din cauza consumului marit de curent nu mi se pare in regula.

Chiar si dupa 700 km parcursi pe caldura turatia este tot crescuta. S-a intamplat de vreo 2 ori sa constat cu surprindere ca asteptand la un semafor sa am ralantiul normal pentru cateva secunde apoi sa incepa sa urce la loc la 1000 ,asta pana sa se faca verde la semafor. Ce se intampla cu masinile astea ? Cum poate o banala clima pornita sa cresca turatia cu motorul la ralanti ?

Precizez ca sunt tot timpul atent cu cresterea turatiei sa nu fie o regenerare pt ca masina mea regenereaza destul de des (200 km ,+/-), am aplicatia Vag Dpf cu care controlez tot timpul.

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este managementul incarcarii proiectat, nu recomand sa dezactivezi functia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marius ELL dezactivand functia elimini doar efectul, nu rezolvi cauza! Si s-ar putea din chestia asta (dezactivarea load management) sa ramai fara baterie sau sa o "omori de tot".

 

Evident ca atunci cand pornesti motorul, daca intra consumatori mari (iar AC sau aeroterma sunt consumatori mari de energie) o sa intre load management. Mai ales daca bateria este mai veche si/sau daca nu ai circulat cateva zile cu masina (sau ai circulat in oras pe distante scurte), etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns,stiu asta, am citit topicul inainte de a posta. 

Am mentionat ca si dupa 700 km ,turatia tot crescuta este. Bateria actuala are doar 1 an,Exide AGM ,70Ah, SOC este 80%,astazi am verificat pt prima data.

Merg zilnic cu masina,destul de mult. 

Turatia creste doar cand e foarte cald, peste 29 grade, si am clima pornita; dar tot timpul am clima pornita  si nu creste in rest turatia.

E clar ca e o problema de soft pentru ca intervine doar peste 29-30 grade.

Chiar si daca dau sa bage caldura la HI tot sta turata.

Daca pornesc toti consumatorii,nu creste turatia. Doar aeroterma  electrica creste turatia,dar asta cred ca se intampla la toata lumea.

La service am primit acelasi tip de raspunsuri, nimeni nu a vrut sa caute cauza. 

Consider ca este inacceptabil sa merg cu masina asa, ma uit in jur in trafic si sunt singurul cu motorul turat la semafor.

Sunt hotarat sa pun la loc senzorul defect de temperatura exterioara cu care nu crestea turatia, daca nu reusesc sa dezactivez LM.

La Passat B8 stie cineva unde este Load managementul ? 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, la O3 cu 1.8 TSI creste turatia motorului doar daca cupleaza compresorul, adica AC e pornit. Daca am aeroterma pornita sau consumatori, turatia nu creste niciodata. 

De crescut, creste de la 700RPM la 800RPM.

Recent am avut bateria originala EFB pe duca si tot nu crestea turatia, cu toate ca bateria abia daca putea invarti motorul la pornire.

 

Interesant, ca la diesel creste la 1000. N-ar putea fi oare si de la DPF? ca e colmatat/nu-l mai poate regenera/nu reuseste sa il regenereze complet? Pe mine sincer la asta ma duce cu gandul, turatia asta.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie,  dar asta se poate verifica in blocurile de masura

Colegul zice ca e de la load management 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e regenerare, am aplicatia Vag Dpf si monitorizez toate regenerarile.

Turatia la regenerare este putin mai mare -cca 1100 rot/min, si masina trage altfel la regenerare (este fara AdBlue si injecteaza motorina suplimentar la regenerare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!