Jump to content

Motorul ramane turat la 1000 ture/min, in ralanti, motor cald


sandurv
 Share

Postare recomandată

Am găsit in urma postări ale colegilor cu o problema asemănătoare dar nu am găsit rezolvarea. Aleatoriu mașina sta turată la 1000 de ture si ventilatoarele funcționează. In bord apare eroare start stop iar pe tester 01598. Face așa si la cald si la rece si la drum scurt si la drum lung. Verificat încărcare si baterie totul ok. (Baterie noua, codata corespunzător) Verificat regenerare totul ok. Verificat si curățat cablaj - . După oprire si pornire revine la normal. Mașina Passat b7 cfgb. 
In momentul când apare eroarea încărcarea sta la 14.00V in rest la frânare creste și in sarcina scade iar start stop funcționează. Dacă mai are cineva o parere ii mulțumesc anticipat!6A0EAA5E-42D7-432E-BE84-60C0E7466B3A.thumb.jpeg.adf6e3a1b6efc52db71aebd8d82086e4.jpeg4B6C8BB8-7FEC-433B-B413-6A9446727873.thumb.jpeg.a72b750f96fcba0acbb8ba9017264645.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baterie cu probleme sau puncte de conexiune oxidate, mai ales cele de masa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare !

Acu 3 zile am avut si eu aceeasi problema legat de relantiu crescut cu motorul cald la 90*. E a 2 oara cand se intampla in decurs de 6 luni. 
Masina e un golf 5 din 2008 bxe 1.9 tdi

Alternatorul cred ca functioneaza in parametri. 14.4 la rece si in jur de 14-14.1 la cald. Am schimbat bateria crezand ca e de vina si acu face la fel cu a doua baterie. Am pus o varta agm. 
E posibil ca bateria sa nu fie ok pentru masina mea ca nu are start-stop??

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus agm pe Sandero 1.4 mpi si ruleaza ok de 2 ani.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg, deci ar trebui sa exclud bateria din problema.

Nu stiu de ce sa ma leg acu🤔

Mai sunt colegi care folosesc baterii agm pe masini fara start-stop?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu deranjează cu nimic...este ok. Invers nu este recomandat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, deci exclud bateria. Multumesc de raspunsuri!
totusi 13.9-14 e ok incarcare alternator?

asta fiind la cald fara consumatori prea multi. La rece pana se incalzeste motorul incarca la 14.2-14.4. Regulator de tensiune nou de la valeo. Alternatorul fiind valeo 140A

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu urmatoarele simptome la un Touran 2017 1.6 TDI: pornesc motorul si sta la relanti la 900 ture. Daca pornesc AC urca la 1000 ture si nu coboara daca opresc AC si consumatorii. Daca turez putin motorul apoi revine la 900 ture. 
am si mesajul asta pe start/stop (fara nici un martor in bord). 
Aveti idee ce poate fi? Merci!

 

 

2940B7E6-72C1-40CD-B10C-B7136A9B5D1E.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Passat B6 CBAB 2010 - cand se apasa frana electronica masina se tureaza la 1000 rpm si cand se pune in P (cutie automata).

Cand se trece in "D" si se decupleaza frana electronica (de mana) revine la normal.

 

Bateria e veche de 6 ani ce-i adevarat, de la mama ei din Germania iar iarna nu au fost probleme decat odata eroare de baterie scazuta in bord cand am lasat pozitiile pornite (lucram la LED retrofit)

 

Sa fie alternator/baterie sau Load Management?

 

Central Electronics-> Long Coding-> Byte-ul 02 -> Bit-ul 3 (1 activat, 0 dezactivat) parca e calea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica in blocurile de masura, pe 09 centrala electrica, daca este in load management, iti afiseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

ma ajutati va rog: cum pot sa verific daca masina a fost in load management? Am posibilitatea ulterior sau doar conectat la portul OBD in momentul ala?

De cand a venit frigul am tot 11.8v chiar si dupa un drum lung. Iar de cateva zile tot urca turometrul pe la 1100 ture (si nu e regenerare DPF - am verificat si ultima a fost acum 80km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 09 centrala electrica, blocurile de masura, cauta Load management. Daca apare in blocul de masura Active, de acolo este. Daca nu apare Active, e alta problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci @F l o r i n! O sa caut asa (momentan am doar un OBD11 la indemana).

Ciudat este ca dupa un drum de 450km, in dimineata urmatoare bateria avea 11.4V cu contactul pus. Daca o pornesc urca imediat la 14.2-14.5V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru masina din semnatura (Touran 2017, 1.6 TDI DSG) ce baterie recomandati? Ce putere si eventual marca? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75 Ah e suficienta.

Pe original la 1.6 am vazut si sub 60 ah.

Important, sa fie codata corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se verifica ce specificatii are bateria, dupa seria sasiu. Trebuie una AGM, dimensiuni si capacitate dupa seria sasiu sau ce ai acum pe masina. Dupa care, obligatoriu codare, cum a recomandat si power

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 

In configuratorul Varta imi da aceste doua variante: Blue Dynamic EFB sau Silver Dynamic AGM. Care e diferenta dintre ele si pe care o recomandati? In configurator imi da de 70 Ah

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tehnologia AGM e superioara celei EFB.

 

Eu am ales si recomand AGM (aceiasi bateria varta am cumparat si eu), tot 1.6 tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

dealerul imi spune ca pe masina am EFB si recomanda tot EFB (cica din 2017 masinile au venit cu EFB). Sa insist pentru AGM sau e ok si cealalta? Bateria originala (EFB) a dus 5.5 ani.

Merci!

Modificat de Xman_ghio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Agm superioara, asa cum ti-a scris si Adrian. Daca poti sa ii convingi sa monteze AGM, e mai indicat - tehnologie superioara , mai rezistenta,  de aceea este si mai scumpa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PE dealer nu ai cum sa-l convingi sa monteze altceva, el monteaza piesa ce le apare in catalogul de piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca nu vor. 

Cumpar una AGM de la un magazin specializat, dar care nu mi-o codeaza. Dealerul la fel: zice ca doar cele "originale" trebuie codate; astea after-market nu trebuie codate si ca sa o las asa.

Intrebare: am pe cineva cu un OBD11 care m-ar putea ajuta la codare dar ce alege la tehnologie ("binary-agm" sau "fleece") si care este codul pentru Varta? Rombat mai era o oferta dar nu exista producatorul asta in lista, nu? 🙂

Modificat de Xman_ghio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rombat... pe asa masina, as monta o baterie cat de cat decenta. Alege AGM... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!