Jump to content

Motorul ramane turat la 1000 ture/min, in ralanti, motor cald


sandurv
 Share

Postare recomandată

Salut, recent am achizitionat un VW 2.0 tdi 170cp si am problema asta cu turometrul blocat la 1000rpm aleatoriu cand vrea el (de cel putin 10 ori pe zi sau pana repornesc masina) plus un consum exagerat de combustibil 15% oras, am DPF dar nu e de la el, nici nu imi apare martor in bord. Am citit tot topicul asta , vreau sa fac un rezumat cu pasii de urmat, dupa cum urmeaza:

 

- verificat baterie

- vericat incarcare alternator si /sau fulie

- sonda apa 

- senzor temperatura motor G62

- functia load management

- EGR colmatat

Mai aveti vreo varianta de completat? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand sta masina la relanti, cu clima/faruri oprite cat ai consumul instant? Iti sta apa la 90 grade? Dpf-ul are un martor, chiar daca nu se aprinde in mers ar trebui sa se aprinda cand pui contactul. Daca nu il ai inseamna ca s'a umblat in bord si e cam urata treaba... Posibil sa fi fost gaurit/anulat fara modificari ale soft-ului sau sa fie infundat si din cauza anumitor probleme tehnice sau nr.ridicat de km sa nu isi mai poata face regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent daca motorul rece sau cald cand o apuca "nebuneala" sta la 1000 ture cu consum instant de 1,0-1,1 l/h. Cand merge normal consumul instant e 0,5-0,6 L/h ....m-am referit ca nu e din cauza DPF-ului pentru ca imi dau seama cand se face regenerarea si cand nu.

Indiferent de nr consumatorilor porniti, cand merge normal acul ramane la 850 rpm, cand e pe modul "nebun" sta la 1000 rpm ... nu este influentat de consumatori... ma sperie in schimb consumul exagerat, cu 20 litri am mers 100 km in oras...masina trage foarte bine, nu simt nici o problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți.

Am un b6 BMR 2007 si uneori la relanti variază turatie de la 750-810...face chestia asta de 3 ani de când am luat-o, indiferent daca e cald sau rece motorul. De asemenea se simte si o vibratie usoara in toata masina. Toate aceste fenomene apare cand vrea ea. Nu am reusit sa fac legătura cu nimic. Testul nu zice nimic...totul pare ok la o simplă scanare VCDS.

O altă chestie legată de turatie este ca atunci cand fac mișcare scurta de pe loc, din ambreiaj accelerație, dar scurta de jumătate dr metru, uneori se aude ca un pufait usor si care turatia la 700, după care își revine singura in 5 sec sau ramane la variată de 750-810.

Nu vad o problema mare de vreme ce în 3 ani nu s-a schimbat nimic, dar cumva ma deranjează si nu as vrea sa fie ceva ce poate duce deteriorării serioase in timp. 

Aveti ceva sugestii ce poate fi? Ce ar trebuie a fac? 

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ma poate ajuta cineva cu o diagnoza passat 2007, BMR, DSG., Bucuresti sector3.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut , revin cu updateuri:

- verificat baterie: in parametri 

- alternator: Fulie in regula, încărcare in parametri

- sonda apa: in regula

- g62: in parametri

- egr curățat, perfect funcțional. 

Functia de load management nu am găsit-o pe tester... dar in orice caz aia rezolva efectul nu cauza ...

am avut eroare pe sonda Lambda , am schimbat-o , și de 2 zile nu mi a mai urcat la 1000 rpm.... ca o fi fost sau nu de la ea .... nu stiu ce sa zic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ok, am citit tot topicul si sunt un pic in ceata.

Masina 2.0 tdi 140CP an 2007 motor BKD. 

La pornire cu motorul rece dupa 40 - 50 sec se tureaza la 1200 ture la relanti. Daca o accelerez un pic pana la 2-3000 rpm si o las scade iar la 8-900 rpm si dupa 5 secunde se tureaza iar la 1200 de ture.

Face asa pana ce acul de la temperatura urca la 90 de grade. Pe urma nu mai face pana nu se raceste iarasi motorul. Am observat ca in momentul in care se tureaza singura pornesc ambele ventilatoare la maxim pentru 10 secunde si apoi se opresc chiar daca masina ramane turata si afara sunt 2 grade si motorul este rece. In momentul in care se tureaza, daca am plafoniera aprinsa intensitatea luminii creste simtitor.

La pornire nu are probleme, iar de incarcat incarca cam 13,8 - 13.9 V masurati cu voltmetrul pe bornele bateriei. Face asa cam de 2 ani, dar nu m-a deranjat fiindca faceam drumuri ocazionale (am alta masina iar aceasta statea la conservare in garaj) si am crezut ca din cauza ca nu era pornita cate 3-4 saptamani, se tura pentru a incarca bateria.

Acum circula sotia cu ea in fiecare zi si observ in fiecare dimineata cand o scot din garaj ca se tureaza singura.

Nu am filtru de particule, deci nu incearca sa regenereze filtrul.

Nu am probleme cu variatia temperaturii la bord sau alte becuri aprinse. Masina functioneaza perfect doar ca ma enerveaza sa o vad turata.

Un mecanic imi spunea ca este din cauza ca am pus baterie mai mare pe ea decat a fost prevazuta si se chinuie sa o incarce. Masina a avut de 60A din fabrica, iar acum 3 ani i-am pus de 90A fiindca tractam o rulota si daca stateam mai mult pe loc cu pozitiile aprinse sau frigiderul din rulota pornit, invartea mai greu cand dadeam la cheie.

Poate sa fie asta cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificare activitate Load Managment : 09-Cent.Elect. / Meas.Blocks/ Grup 30 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/28/2017 at 12:23 PM, andutzel said:

Salut , revin cu updateuri:

- verificat baterie: in parametri 

- alternator: Fulie in regula, încărcare in parametri

- sonda apa: in regula

- g62: in parametri

- egr curățat, perfect funcțional. 

Functia de load management nu am găsit-o pe tester... dar in orice caz aia rezolva efectul nu cauza ...

am avut eroare pe sonda Lambda , am schimbat-o , și de 2 zile nu mi a mai urcat la 1000 rpm.... ca o fi fost sau nu de la ea .... nu stiu ce sa zic. 

Salut, andutzel...am exact acelasi motor ca al tau si simptome identice...as adauga doar ca imediat ce lichidul de racire ajunge la 90 de grade toate simptomele dispar (parca a mai scris cineva asta)...poti sa ne spui daca ti-au mai aparut aceste simptome de cand ai schimbat sonda lambda?...pe VCDS nu am nicio eroare....multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ZaKid eu aveam eroare de sonda lambda pe tester....de aceea am schimbato. Ideea e ca In afara de perioada cat am regenerare, acul numai urca la 1000 rpm dupa ce am schimbato....dar nu stiu ce sa cred , ca o fi fost sau nu de la ea...cert e ca acum e ok.

Daca tu zici ca la cald simptomele iti dispar, atunci nu cred ca ai vreo problema. Iti sta mai turata pentru ca frig si pentru ca soc automat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut!!! Am si eu o problema la vw passat b6 2.0 tdi 140cp,mi s-a aprins rezistenta de la bujii in mers,am oprito si repornito din nou,dupa 500 de metrii s-a aprins din nou si s-a oprit motorul in mers si nu mai imi porneste,ce credeti ca ar putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE astazi am reusit sa pun vcds si da, a devenit activ.

Am si o eroare pe tensiune baterie.

Sa fie strict din cauza bateriei sau mai caut si in alta parte?

Alte erori nu mai sunt.

Multumesc.

15144635924121103009469.jpg

1514463747914460523729.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incarca 14.2 - 14.4 cand e activ load management sau 13.6 altfel. Nu e suficient?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este suficient. De aia se tureaza ca nu baga suficient alternatorul. Trebuie verificat amanuntit, carbuni, inele colectoare, regulator de tensiune. Totusi eu as incerca mai intai sa vad daca incarca cu 14,5V la ralanti cu farurile aprinse, dar punand o baterie normala, nu de tractor cum ai tu. (90 Ah).

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. O sa ii pun una de pe un megane, de 50 si ceva de Amperi si va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am pus o varta silver de 52 Ah. Masina nu s-a mai turat.

Cea veche era 74 Ah ( nu 90 cum am zis mai sus) iar din fabrica a avut 62Ah.

Mai mult ca sigur ca bateria de 74 este dusa fiindca am pus-o pe un redresor si a dat ca e full in 2 minute  iar a doua zi avea 12.4V la borne nepusa pe masina.

Masina porneste la sfert cu ea dar nu stiu cat mai duce.

Ce imi mai ridica semne de intrebare este alternatorul/releul.

Indiferent de numar de consumatori porniti sau de turatie, eu la bornele bateriei am 13.6 - 13.8V.

Am pornit incalzirea in scaune, farurile, proiectoarele, stopurile de ceata, dezaburirea si ea sta la relanti sau accelerata in 13.6 ( cu mici scaderi la pornirea consunatorilor).

Opresc consumatorii si tot acolo se stabilizeaza.

14.4 nu am vazut decat cu bateria veche cand intra loadmanagementul.

Este ok, sau trebuie intervenit si pe la alternator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incarcarea perfecta, la masina ta - intre 14.0 -14.4v. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Dar de ce nu face peste 14v decat atunci cand se activeaza load management cu bateria dusa? Se pot regla de undeva din soft pragurile astea?

Alternatorul nu cred ca e dus din moment ce face 14.4 atunci cand i se cere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, nu se poate regla nimic din soft, in acest sens.

Este alternatorul un pic obosit ... sau baterie descarcata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O las  2-3 zile cu bateria asta mica si mai masor pe urma. O sa vad si daca mai intra loadmanagement.

 

Multumesc

 

Modificat de kok
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara la intoarcerea acasa , cu farurile aprinse avea 14.2V dupa ce probabil s-a incarcat bateria de 52Ah. 

Bateria veche de 74AH pleaca la gunoi si masina o sa primeasca o baterie noua. Nici azi dimineata nu s-a mai activat load management si masina a stat cuminte la 850 rot/min.

Ciudat ca masina pornea instant cu bateria veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut!

Am o problema asemanatoare la o skoda octavia 2, 1.9 tdi, 170,000km: motorul ramane la 1100 ture dupa ce pornesc clima si nu mai coboara in veci (decat la oprire si repornire). La pornire sta la 1800, cu lumini, radio sta tot la 1800, problema apare cand dau drumu' la clima. Lucru mai ciudat, daca afara nu e foarte cald, gen 25 grade, pornesc clima si turatia ramane constanta 1800. Cand plec de la munca, pe la 5, 6 seara si afara sunt 35 grade, incepe distractia.

Am fost Florin, mi-a spus bateria sau alternatorul din ce a dat vcsd-ul. Am fost la Baicului la alternatoare, au masurat, au curatat cabluri, au pus bateria lor si au zis ca e bateria mea pe duca. Vineri am schimbat bateria (era in plan la toamna dar sa elimin problema am zis) si nu e de la ea problema.

Alte sfaturi?

Probabil ca am sa ajung la Florin din nou dar m-a disperat situatia (de cateva saptamani am sesizat problema).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!