Jump to content

Motorul ramane turat la 1000 ture/min, in ralanti, motor cald


sandurv
 Share

Postare recomandată

Vezi daca load managment este sctiv cand sta accelerata si verifica alternator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Am verificat/altcineva tot cu vcsd si in load da numai 12,8-12,9. A spus ca alternatorul e buba. Pana ajung l-a reparat merg cu "clima" pe auto/ geam semi-deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, acu câteva săptămâni în urma unei pocnitori la motor am depistat ca sau rupt 2 bolti la palieri, înlocuit bolti, verificat uzura cuzinetilor și dacă exista joc la vilbrochen aceste se prezintă într-o stare buna, am montat totul înapoi și am pornit motorul, bătaia a disparut, problema este ca mașina vibrează la relanti destul de puternic, pana și schimbătorul vibrează odată cu ea, și sta turația undeva la 1100~1200rpm,de tras trage, nu scoate fum, pe vcds îmi apare eroare de G28-engine speed sensor - implausible signal, ce. Ar putea fi? 

1.4tdi, BMS, 

Modificat de Didodido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 8/11/2016 at 3:25 PM, Dominic said:

Salutare,

Ce baterie ai?Cati Ah/A?

Chestia asta a mai patit-o un prieten cand a pus o baterie mai mare(77Ah/780A),iar dupa ce a schimbat-o cu alta(74Ah/750A) nu s-a mai turat motorul la 1000 RPM(masina:Seat Leon 1.9).

Desigur eroarea era aceasi cu a ta.

 

Numai bine!

Aceleasi simptome am inceput sa le am si eu. In trafic, cand stau la semafor, relantiul urca aprox. la 1100 turatii, dupa o perioada scade la 900 pentru cateva secunde si revine la aprox. 1100 . Acest lucru se intampla indiferent ca apa este rece sau la 90 de grade. Nu am DPF pe masina, ca sa fie regenerarea. Masina e din 2007, eu o am de 7 ani de zile si pana acum nu a facut astfel de probleme niciodata. Sant la a treia baterie, prima fiind cea originala si ultimele doua de 74Ah, . Chiar si cand primele 2 baterii erau pe terminate masina nu avea aceste simptome. Cea de pe masina are 2 ani si jumatate de cand am cumparat-o, cred. De aceea ma mir ca la prietenul tau s-a rezolvat problema cand a schimbat bateria de 77Ah cu una de 74Ah. Nu am masurat inca incarcarea, la ultima verificare era 14,1-14,2 v. O sa fac in weekend si o masurare a incarcarii si o diagnoza sa vad ce imi arata. Chiar nu aveam nici o explicatie pentru aceasta marire de turatie, pana nu am citit postarile din acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am tot citit și tot citit despre acest așa zis defect "turometru la 1000 rot"

Oameni buni lăsați mașina în pace,pe timp rece când ai căldură la maxim,mașina își ridică turația că sa ne aducă mai repede gradele cu plus pe care le dorim.

Testat de mine----dimineață când e prea frig tinzi sa dai la căldură maxima.Incercati să nu dați la maxim căldură și o să vedeți că nu se turează.

Tehnologie avansată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare! De cand a venit frigul si eu am aceasta simptoma, motor cbab 2010, masina se tureaza la 1000rpm si pornesc ventilatoarele si nu e regenerare! Eu cred ca se tureaza pentru a se incalzi motorul mai repede. Se tureaza doar cand dau drumul la caldura si motorul e sub 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Si la o masina noua in perfecta stare, proaspat iesita din fabrica, daca pornesti dezaburirea luneta, incalzirea in scaune, etc, etc, alternatorul nu poate incarca bateria la turatia de ralanti si turatia se ridica automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
jangabriel.drind

Salut!

Aceeași problemă o am și eu! Am crezut că și face regenerare mai des pt că stătea foarte des la 1000 tot, dar m-am înșelat!

Azi dimineață am pus testerul și am verificat bateria înainte de a porni motorul, avea 12,2v și tot scădea incet, am pornit motorul fara consumatori încărca cam 12.9v, am pornit apoi clima și farurile iar mașina a început să se tureze la 1000 și încărca cam 13.9-14.1

Am verificat sonda de apă pe engine și pe instruments și avea aceleași valori cam 38°

O să încerc să schimb releul de încărcare, sau să fac un test la baterie să văd cât mai este bună? Are 4ani bateria!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o problema la baterie/alternator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, aceeași problema am și eu, mi se turează la 1000 Rot/min la relanti și ii creste consumul la 1,1/h.am un Passat B6 din 2010.problema asta mi se întâmpla cam odată pe săptămâna iar problema dispare după ce merg pe autostrada mai turata  câțiva zeci de km...cad stau pe loc im vine și un miros de gaze in habitaclu.nu am găsit pana acum mecanic care sa ii dea de cap la problema asta .multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am o problema similară, indiferent de temperatura apei se tureaza la 900 1100 rpm. Apare după 2 min sau după 40 min de la pornire. Cand se tureaza imi taie degivrarea si parca nu mai trage cum trebuie. Am incercat de 1 luna sa gasesc un tipar dar fiecare zi e altfel.

Bateria este OK, alternator verificat este ok încărca 13.9.

Fac zilnic între 60 și 90 km in regim mixt inclusiv autostrada.

Pana acum a facut ocazional vara/iarna.

Ma poate ajuta cineva cu o diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca te putem ajuta, in București suntem mai mulți colegi. Cauta în aria prestări servicii. 

Trebuie verificat, pare sa fie în modul de load management 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Paulicius

Nu este ok 13.9, este la limita inferioara.

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul cand motorul e turat verifica temperatura apei cu vcds din grupuri de valori 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În ce interval trebuie să se încadreze sau ce trebuie să verific mai exact?

Modificat de Manuel N.
Quote interzis!. Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/18/2019 at 9:53 PM, Paulicius said:

alternator verificat este ok încărca 13.9.

  Nu este deloc corecta incarcarea. Trebuia sa fie 14,5V. Ai probleme cu alternatorul si ca sa-ti incarce bateria, trebuie sa se mareasca turatia la ralanti. Asta face "load management". Vezi perii, colector, regulator de incarcare, rulmenti.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Paulicius Citez din regulamentul forumului:

Quote

Butonul Quote/Citat ajută în momentul în care se dorește citarea unui pasaj din alt post (propriu sau aparținând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar dacă acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil. Folosirea nejustificata a quote/citatului, va fi sancționată.

Daca vrei sa te adresezi sau sa-i raspunzi cuiva anume poti face cum am facut si eu, scrii @ si continui cu numele respectivului user, din lista care apare il selectezi si gata.

Acesta este primul si ultimul avertisment pe aceasta tema. Te rog sa ai ceva mai multa grija pe viitor si sa citesti si regulamentul inainte de orice. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Motor  CAYC  1,6 TDI 105 CP

Aceeasi problema si la mine cu turatia la 1000, de fapt la 980 verificat pe VCDS, in urmtoarele conditii:

-          Motorul pana in 90 grade. Dupa incalzirea motorului - ralanti normal. Toti senzorii de temperatura sunt ok.

-          Atat cu Load Management activ cat si inactiv

-          Temperatura exterioara sub 6-8 grade (...aici mai testez cand se incalzeste, inca nu e o certitudine)

-          Bateria relativ buna, cel mai putin 12,2V la minus 7 grade

-          Aceeasi problema si daca incarc bateria cu redresorul si apoi pornesc motorul.

-          Incarcarea este de obicei 14,1 – 14,3V atat la ralantiul normal cat si cel marit.  

Initial am crezut ca-si face regenerare, apoi am dat vina pe alternator apoi pe baterie. Urma asadar sa fac proba cu o baterie noua numai ca la recomandarea unui coleg de pe alt  forum am inteles ca dupa o scurta accelerare pana in 2500 rot ralantiul va reveni la normal. Mai incercasem aceasta dar fara rezultat insa de aceasta data am trecut la diverse combinari: intai cu toti consumatorii opriti apoi pe rand, cu faruri aprinse, incalzire oglinzi, cu stergatoare in functiune, clima pornita, radio pornit si bineinteles accelerare dupa fiecare combinatie... Singura situatie in care ralantiul revine la normal este atunci cand clima este oprita (pe off, nu ventilator la minim asa cum mai incercasem), indiferent ce consumatori avem porniti. Asadar la mine, atunci cand temperatura motorului este sub 90 grade, ralantiul se mentine normal numai cu clima oprita, indiferent ce consumatori am porniti. Momentan nu am cum sa verific daca ralantiul se ridica la pornirea climei la orice temperatura setata. Mi-a scapat acest amanunt dar, din ce imi amintesc temperatura era setata la 25 grade cand am facut testarile.

 Toate acestea le-a explicat si Kornelino in postarea din 21 nov. 2018 insa la mine ralantiul nu a coborat cu clima setata la 25 grade.

Si ca o concluzie, dam temperatura cat mai mica sau inchidem clima apoi o scurta accelerare si revine ralantiul (daca ne enerveaza ☺️). Totusi, nu ma opresc aici cu testarile fiindca nu mi se pare ok ca la 70 - 80 grade ralantiul sa fie inca mare.

Urmeaza testare clima cu VCDS, posibil si un senzor mincinos sau un motoras/clapeta ciudat ca uneori am impresia ca am aer rece la genunchi.  Mai fac verificari si sper sa gasesc adevarata cauza apoi revin cu detalii.

Modificat de vasilegl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baterie slaba sau incarcare insuficienta.

Eu nu inteleg de ce nu lasati masina in pace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezonez cu Bundy.

Daca nu ai erori si alte probleme nu-ti mai bate capul. 

Am avut pana de curand motorul asta timp de 5 ani si nu a avut probleme chiar daca avea acelasi comportament.

Sunt convins ca are acest comportament iarna. Oricum daca vrei sa-ti bati capul (fara sa incalci regulile forumului) sa iei in considerare ca iarna consuma mult ptc-ul si de aici cresterea turatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy si Manuel, de-a lungul timpului am avut de invatat de la amandoi  din multele indicatii de pe forum, respectele mele si multumesc din nou! 

Al Bundy sunt convins ca te-ai grabit... Se intelege din postare  ca o problema de incarcare  poate fi lasata in pace. Tocmai din acest motiv am tot facut incercari sa ma conving daca am sau nu probleme cu alternatorul...

Am postat tocmai din dorinta ca alti colegi sa nu se apuce de umblat  asa cum spuneti si voi la alternator sau sa schimbe bateria pentru o fuctionare relativ normala.  Spun “relativ normala” pentru ca totusi nu mi se pare ok ca la 80-90 grade ralantiul sa fie mare  ca sa-mi poata da caldura; cata caldura?... Mai mult de atat, acest ralanti la aprox 980 rotatii mi se pare oarecum ciudat, masina are o usoara vibratie.

Sa nu se inteleaga gresit, la mine, cu faruri aprinse inclusiv faza lunga, proiectoare,  incalzire luneta si oglinzi, ralantiul este normal cand clima este oprita. Daca opresc  absolut toti consumatorii si apoi pornesc clima, ralantiul creste la aprox. 980 si la fiecare semafor/oprire  coboara tot acolo, pana se atinge tempertura de 90 grade dupa care coboara normal. Singura explicatie plauzibila pentru a face o legatura cu alternatorul sau bateria ar fi un consumator foarte mare pe clima dar eu nu vad pe VCDS ca as avea  PTC...

Manuel, te rog sa-mi explici cum pot sa ma conving daca am ptc, situatie in care intr-adevar cazul este rezolvat si subiectul inchis. Multumesc!

Modificat de vasilegl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasilegl, in semnatura ai o masina cu motor 1.2

nu stiu cat te ajuta, dar eu la 2.0 am facut niste teste cu toti consumatorii electrici porniti si opriti (de la incalzire in scaune pana la parbriz incalzit, faruri etc) si turatia nu crestea, desi crestea incarcarea pe generator (asa e numit alternatorul in engleza in vcds parca)

PTC am sigur dar nu stiu daca era sau nu activ in timpul testelor, si eu as fi curios sa stiu cum il pot vedea in funcitonare, tre sa fie pe undeva pe vcds o metoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am modificat!

Nu are legtura, la mine dupa ce am eliminat mai multe posibile cauze, a ramas intrebarea "de ce creste ralantiul chiar si la 80 grade, doar cand pornesc clima?".

Verificare PTC - nu sunt sigur dar cred ca in Meas Block sau Output test din modulul  7D Aux Heat. Eu nu am asa ceva sau poate e diferit la Golf 6...  Dar este alt subiect, incalcam regulile forumului.

Modificat de vasilegl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa face și la mine, dimineață când pornesc urca până pe la 1100, după aprox. 5 secunde scade până la 980 și sta frumos acolo până când apa ajunge la 80-90 grade, după care scade la 780. Astea cu ac pornit. Dacă îl decuplez, parca scade mai repede turația până la 780, dar când cuplez ac urca la 980.

Așa e făcută mașina, nu vad de ce ar deranja.

Baterie noua, deci exclus. Așa făcea și cu cea veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!