Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Iata si primele imagini cu Octavia 3 camuflata in teste :icon_confused: pe circuitul de la Nurburgring

http://carscoop.blog...tavia-will.html

http://www.autosourc...se-prepare.html

http://www.caradvice...ed-czech-sedan/

http://www.worldcarfans.com/112101049257/2013-skoda-octavia-spied

Ce parere aveti? Eu ma tot uit la poze incercand sa descopar cum va arata fara camuflaj, si desi in mare are tot forma Octaviei 2, se vad urmatoarele diferente:

1. oglinzile reprofilate ca la noul Golf - ma bucur foarte mult ca nu au pus palestile de la A4

2. manerele de usi de la Passat/Golf, mai reliefate decat cele rotunde de la O2

3. antena mica in loc de bat

4. usile au modificari in partea de jos, langa prag, in rest dunga de sus, deasupra manerelor este cam in acelasi loc, dand aceeasi impresie

5. capota motorului este total altfel, mai mare, merge pana peste faruri, la O2, la care aripile vedeau pana sus peste faruri

6. "nasul" va fi cu siguranta asa cum este noua imagine de design skoda, cum este si la Rapid si va fi si la Fabia 3

7. spatele e foarte misto, gen Audi sau Mercedes, stopurile cu coltul in sus pe lateral, cum erau si cgi-urile din posturile mele anterioare

8. au camuflat foarte bine esapamentul, nu-mi dau seama daca vor fi tevi rotunde sau una dreptunghiulara cum era in cgi

9. parbrizul/stergatoarele sunt la fel, geamurile laterale la fel (nu apare nici un gemulet in plus, doamne fereste)

10. bineinteles cele mai restilizate sunt farurile, stopurile si grila

Pe afara este un redesign frumos, sa vedem acum si alte detalii fara camuflaj, si mai ales cum arata interiorul, calitatea materialelor si motorizarile :)

post-1145-0-52314000-1349877981_thumb.jp

post-1145-0-28180300-1349878218_thumb.jp

post-1145-0-70510000-1349878287_thumb.jp

post-1145-0-30645800-1349878377_thumb.jp

post-1145-0-94552200-1349878525_thumb.jp

post-1145-0-87391900-1349878595_thumb.jp

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stopurile par asemanatoare cu cele de la Rapid. Pe principiul: se munceste o singura data, se obtine un design reusit si se aplica la 2 modele diferite. Ca fapt divers, mi se pare ca Rapid-ul arata foarte bine.

Sper doar ca Octavia sa n-o sa fie un Rapid cu dimensiuni mai mari, sau invers Rapid sa fie o Octavie micsorata. Desi din punct de vedere al reducerii de costuri s-ar putea sa fie chiar asta abordarea si astfel, cu acelasi design reusit, sa faca 2 modele cu care sa atraga o gama mai larga de clienti decat acoperea pana acum Octavia.

Modificat de TheBoogieMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am crezut ca este o O2 tunata sa para mai smechera, dar m-am uitat cu frame by frame la capota motorului si este ca in pozele cu camuflat, pana peste faruri, oglizile noi, manerele nou, insa ce ma intriga sunt stopurile care au forma exact ca O2, fara coltul pe lateral

oricum, mi se pare diferita de Rapid si tocmai am citit o prostie cica n-ar pune decat pana la motor 1,6tdi si ca 2.0 va fi doar pe Superb, de unde a scos informatia asta autolatest.ro ma rog frumos? stupid, asta este la Rapid, halal ziaristi de auto

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un post de pe briskoda.net, nu stiu de unde a luat sursa omul, dar pare credibil

Around the turn of 2012 and 2013 will introduce new, in modern history, a third-generation family model Škoda Octavia. Alongside this news Rapid head up a new model - will be bigger and gets the latest technology in VW.

Technique to none

The basic condition is given by: new modular platform provides a space in the engine compartment just for aggregates that are inclined backward. This measure combines several advantages: shorter front overhang allows the same external dimensions to move the front axle forward more and thus increase the space for the crew. It also improves the weight distribution. Finally, engines with exhaust pipes on the back side have better placement catalyst and the particulate filter, a higher reliability of such parts.

The new modular engines are common a few things. The turbocharger is already in the VW became the norm, now it will be added to the water-cooled exhaust manifolds, which are part of the engine head. Lower flue gas temperature yields smaller proportion of emissions and also means less burden on the turbocharger.

Petrol engines EA211

The new generation of petrol engines is characterized by distribution valve DOHC, which is instead problematic chain driven belt, as well as variable valve timing and a lightweight aluminum.

Octavia III gets three-cylinder from the Citigo , all other currently planned EA211 engines, however, will get under her hood.

1.2 TSI from the menu disappears. Osmiventilové current four-cylinder engines to be mounted modular platform and the new Octavia will be relatively weak engines too big car. Brand 1.2 TSI Thus, the domain of the new Rapid . Later, but could range from below the engine still enrich whole new generation TSI/77 1.2 kW, which will disappear with delicate timing chain and cylinder head gets four valves per cylinder, which allows you to use variable timing.

1.4 TSI is again a new engine with known parameters - in the new construction will increase due to longer stroke and smaller bore size to 1395 cm 3, but output of 90 kW and torque of 200 Nm remain. This will be to the market of the weakest petrol engine that Octavia gets.

The Group has in advance a stronger 1.4 TSI with 118 kW. With him, but allows for smaller and lighter cars - like the Golf and Leon version with minor sports ambitions.

1.4 TSI with ACT off cylinders and 103 kW is the way to reduce emissions and homologation real consumption. By Octavia gets well right from the beginning, even before to begin shipping in BlueGT Volkswagen Polo and Audi A1 Sportback 1.4 TFSI .

Wait on the contrary, we have TSI/110 to 1.4 kW in combination with a 20kW electric motor. It is rather a matter of distant future, the first hybrid pull out soon under the brand Volkswagen or Audi. Deploying to Octavia but technically nothing prevents, as in the case of the upcoming 1.4 TCNG / 81 kW burning natural gas.

Petrol engines EA888

EA888 series, which has its origin at the Audi is the only existing motors, which can be integrated into the MQB platform. Skoda used the third generation supercharged osmnáctistovky .

1.8 TSI new generation has already run in the Audi A4 and A5. Power of 132 kW is equal to the first generation Octavia RS , the Octavia III but will be part of the motor current standard offer. Torque will peak again by 250 Nm, due to the possibility to use the seven-DSG. This limit also applies to the Audi A3, while in the longitudinal A4/A5 models stored in the same engine achieves 320 Nm.

2.0 TSI Octavia could theoretically get well, but it remains forbidden. The damage will have the privilege to use a two-liter petrol Superb .

The VW 2.0 TSI engine will get new generations of fast models only seventh generation Golf GTI , Leon Cupra and Audi S3. In them the EA888 engine in combination with MQB platform without any modifications to produce up to 2015, is underway but the new version is even stronger, with up to 225 kW (300 hp).

Diesel engines EA288

The new range of diesel engines is still important news. Here it is literally existential necessity - new engines are developed from the beginning with regard to the Euro 6 emissions standard, which will come into force from 2014. Completely redesigned layout particulate filter and catalytic converters, newly on the back side of the engine, significantly facilitates removal of nitrogen oxides in the exhaust gases.

1.6 TDI is about as EA288 in two versions - 66 kW/230 Nm and 77 kW/250 Nm. Octavia but now uses only the equivalent of a stronger one, and a new generation that will be the same. For details about the new engine yet unknown.

2.0 TDI arises in several versions, but so far everything revolves around variations tuned to 110 kW and 320 Nm. Since the new design has a base with a common current TDI bore 81.0 mm stroke length and 95.5 mm, respectively. volume 1968 cm 3rd Among the numerous technological innovations include cross arrangement of valve train where each camshaft in the cylinder controls one intake and one exhaust valve.

The new Leon at the Paris Motor Show for the first time introduce a stronger version 2.0 TDI with 135 kW and 380 Nm, still single-turbo supercharged. According to our information, this option gets to Octavia, not as a diesel RS , but the standard offer.

Gearbox and chassis

The power transmission will take care of six-speed manual and seven-speed dual clutch gearbox. In most cases, will be associated only with the front wheels, more powerful engines, but given the popular 4x4.

MQB platform allows you to use a simpler trailing multi-link rear axle, as illustrated example of the new Audi A3 , where the engines up to 100 kW complicated rear suspension denied. It is therefore possible that the version of the Škoda family focus (and without 4x4) choose a simpler solution.

Design rapid, yet another

The international presentation of the Rapid Octavia We briefly talked with Jozef Kaban, chief designer Mladoboleslavská car. He is on his next work properly proud and honest about one important thing: "in size and design will be against Rapid visible difference."

What does this mean in practice? Simple grille and large fog lights are a feature of all new Skoda, Octavia, and so it can not be exempted. At the same time, we can count on a series of specific detail, whether inspired by a current or older models. Design continuity is to be another significant element of new models. New this will probably add even ladn?jší proportions - while Rapid 2602 mm wheelbase is 24 mm longer than the current Octavia, Octavia III could add another 8 inches. Furthermore, it will have a shorter front overhang. Skoda Octavia III - preliminary data of the motors Engine 1.4 TSI 1.4 TSI ACT 1.8 TSI 1.6 TDI 2.0 TDI 2.0 TDI Transmission 6M 6M 6M - 6M 6M Displacement [cm 3] 1,395 1,395 1,798 - 1,968 1,968 Bore x Stroke [mm] 74.5 x 80.0 74.5 x 80.0 84.1 x 82.5 - 81.0 x 95.5 81.0 x 95.5 Cylinders / valves 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4 4/4 Maximum power [kW] 90 103 132 77 110 135 Maximum power [min -1] 5000-6000 4500-6000 5100-6200 - 3500-4000 - The biggest turning. mom. [Nm] 200 250 250 250 320 380 The biggest turning. mom. [Min -1] 1400-4000 1500-3500 1250-5000 - 1750-3000 -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+ se renunta la 1.2 TSI, acesta urmand sa ramana doar pe Rapid, dar intr-o varianta imbunatatita

+ au facut ceva modificari in compartimentul motor plus modificari la diesel pentru a respecta Euro 6

+ 2.0 TDI 150 CP

- nimic despre DSG 6 ci doar DSG 7

- suspensie multi-link spate doar peste 100 kw (130 cp) - pacat - mie mi se pare foarte utila pentru drumurile proaste de la noi, in ideea ca este mai confortabila, lasand la o parte utilitatea ei atunci cand se merge la limita cu masina

Asa ca cine apuca sa-si ia Octavia 2 FaceLift cu motor de pana in 130 cp o sa fie fericit ca are parte de suspensia actuala care este multi-link indiferent de motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca nu pun 1.2tsi, inteleg ca sunt nemultumiri cu motorul asta, o fi cel mai ieftin dar e si cel mai slabut, pe o masina de peste 1300kg nu l-as pune daca vrei sa traga la depasiri/deal etc;

Sper ca n-o sa fie probleme cu catalizatorul modificat pentru EURO6.

Din ce scrie mai sus zice ca s-ar putea sa bage 2.0/135kw adica 180CP, pe O3 clasic iar pe RS ceva peste 200, ar fi super super super, asta e motorul pe care-l vreau :)

Nu cred ca pot lasa DSG7 (uscata) la cupluri peste 250Nm, cred ca vor pune DSG6 (pe ulei) la diesel-uri.

Suspensia multilink este excelenta, face toata diferenta, oricum si pe Golf 7 pentru reducere costuri va fi la fel, o varianta redusa a multi-link-ului, dar nu chiar o bara de torsiune chioara, dar se pare ca tocmai din aceasta cauza Rapid-ul in teste se spune ca nu se conduce prea bine, sa vedem mai multe teste, eu oricum vreau multi-link.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane sa vedem daca o sa fie disponibil "din prima" 2.0 CR de 180 cp, la fel si DSG 6. Au mai existat in trecut lansari de modele fara sa fie disponibile toate motoarele si/sau optiunile.

Cred ca daca se va vinde Octavia cu motorul asta, pe care il astepti tu cu atata ardoare, va fura multi clienti ai Superb-ului ce se orienteaza catre motorul de 170 CP. Cel putin pana cand Superb-ul va primi un 2.0 CR de 200 cp sa spunem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca va fi disponibil din prima, mi-e teama sa nu fie disponibil nici 150cp din prima.

Superbul nu are cautare in Romania, sunt destul de putine, lumea se orienteaza spre Passat desi Superbul e mai ieftin la acelasi "lux".

Oricum noua Octavie va fura clienti ai Superbului, fiind cu mult mai usoara decat acesta, se misca mai bine, e mai putin "barca" samd.

Jocurile se vor face din pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ganduri serioase cu privire la acest model nou de Octavia, cum estimati cam pe cand o vom vedea in showroomuri la noi?

Fiind familist pentru urmatoarea masina probabil ca m-as fi orientat spre ceva mai mare dar daca e adevarat zvonul cu 4.8m, sau pe aproape... chiar ma tenteaza.

Design cred ca va fi super-ok, motorizarile la fel insa un aspect mai putin discutat la Octavia 3 este siguranta. Dupa o anumita varsta si responsabilitati, incepi sa te gandesti si la asta.

Actualul si precedentul model de Octavia au doar 4 stele Euroncap. Sincer sper ca O3 sa aiba 5 stele pentru ca altfel pentru mine e un dealbreaker.

Singura masina construita pe noua platforma modulara MQB, la care s-a facut crash test Euroncap este Audi A3. SIncer am avut emotii pentru ca MQB fiind un fel de Lego, putea sa cada in bucati de la bubuitura.

Dar ingineria germana a functionat si A3 a iesit bine cu 5 stele, deci sunt sanse mari sa fie si O3 la fel, dar ramane de vazut.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca pot lasa DSG7 (uscata) la cupluri peste 250Nm, cred ca vor pune DSG6 (pe ulei) la diesel-uri.

Poate pun noul DSG7 care este si pe Tiguan (din cate stiu tot pe ulei este).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca prin februarie o vedem in showroom, eu imi comand sa vina si a mea odata cu cele de show room :)

Octavia 2 e berlina ideala de familie, buget cca 20.000eur, ca altfel sunt si berline mai scumpe, altfel te gandeai la un monovolum gen C-max?

Ar trebui sa aiba 5 stele, n-are cum altfel nu se vinde.

Ce se va intampla cu Octavia 2, va ramane in productie ca si Octavia Tour cu motorizari reduse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.auto.cz/n...u-zepredu-70685

tot camuflata, cu stopuri si grila fata false (de la O2), nu se intelege nimic din cum va arata de fapt

un singur lucru remarc si ar fi super, tevile de esapament ar fi dreptunghiulare late (cum era intr-un cgi), integrate in bara spate

cred ca vor mai fi si alte surprize :)

post-1145-0-72294500-1351061285_thumb.jp

post-1145-0-54914100-1351061291_thumb.jp

post-1145-0-19077700-1351061298_thumb.jp

post-1145-0-43753500-1351061303_thumb.jp

post-1145-0-48769400-1351061313_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze din ce in ce mai necamuflata, doar niste scotch albastru sa mascheze colturile farurilor si stopurilor (sa vedem daca o sa aiba DRL pe fata cu led-uri - probabil ca da, pacat ar fi sa nu aiba si stopuri cu led-uri). Nasul cu sigla se vede sub grila falsa de O2FL lipita pe deasupra.

Una peste alta nu arata total diferit fata de O2, este un facelift mai pronuntat la caroserie, dar sasiul este altul, sa vedem interiorul ce suprize (placute si neplacute - vor fi si din astea probabil, daca baga piano black ca la G7 mie nu-mi place lucios).

Preturile, cred ca ne-am lamurit, vor sari calul, cel putin la lansare si un an dupa.

LE: Iata si sticla de la farurile din fata

post-1145-0-55386800-1351167316_thumb.jp

post-1145-0-14410900-1351167322_thumb.jp

post-1145-0-18532300-1351167327_thumb.jp

post-1145-0-06174500-1351167332_thumb.jp

post-1145-0-37846600-1351167337_thumb.jp

post-1145-0-42833700-1351168350_thumb.jp

post-1145-0-59347200-1351168358_thumb.jp

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce ince ce mai putin camuflata e, cu atat imi place mai mult :)

Pretul nu poate sa fie exagerat de mare pentru ca va ajunge in zona Superb, ceea totusi e alta clasa.

Probabil va fi in jur de 20 mii un Elegance TDI 1.6 cu dotarile de serie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer ma asteptam la mai mult ca design, speram sa compenseze cu interiorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma asteptam sa nu fie schimbari spectaculoase fata de modelul actual.

Oficialii Skoda au decarat clar ca Octavia are vanzari foarte bune si din aceasta cauza nu se impune o schimbare majora. Doar adopta noul stil de design inaugurat cu Rapid si modernizeaza platforma.

In schimb ma astept sa fie multe modificari mici si interesante, ca la GOLF VII.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am auzit octavia III va avea in jur de 4.75 adica dimensiuni apropiate de superb. Totusi nu se vor canibaliza intre ele? Am citit pe undeva ca superbul va primi un facelift si in 2015-2016 va fi scos din productie.

Octavia III va aparea in shoowromuri cel mai devreme in aprilie-mai deoarece prezentarea ofciala va avea loc in martie .

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din UK http://www.autoexpre...a-octavia-spied

observati trapa si grila cromata in partea de jos a geamurilor

seamana a .. Octavia 2 inainte de FL :)

despre lungime, mai credibil, se pare ca va avea cca 4,65 metri deci doar cu cca 8 cm mai mult decat O2, nu poate fi cat Superbul

si din Australia http://www.caradvice.com.au/198411/2013-skoda-octavia-snapped-light-camouflage/

post-1145-0-77452100-1351672902_thumb.jp

post-1145-0-62474700-1351672913_thumb.jp

post-1145-0-65424800-1351672922_thumb.jp

post-1145-0-37467800-1351672931_thumb.jp

post-1145-0-77087400-1351672937_thumb.jp

post-1145-0-43795200-1351672945_thumb.jp

post-1145-0-62183500-1351672953_thumb.jp

post-1145-0-88939700-1351674008_thumb.jp

post-1145-0-36075100-1351674015_thumb.jp

post-1145-0-37422000-1351674021_thumb.jp

post-1145-0-33217400-1351674028_thumb.jp

post-1145-0-79428000-1351674035_thumb.jp

post-1145-0-40417100-1351674041_thumb.jp

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din puntul meu de vedere noua octavia 3 alias o2 flffl ca design este ;'varza' total inexpresiv si o mare dazamagire ,ma asteptam la o alta masina total diferita de o1-o2-o2fl asa ca raman la o2 a mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ca mie nu mi-ar fi placut sa arate altfel, dar pana la urma este tot Octavia, si are destul de multe modificari de design, doar forma generala ramane aceeasi, la Passat sau la Golf s-au vazut mai mult diferentele intre mk-uri? Si la Golf s-au jucat cu forma farurilor si stopurilor, la Passat cu forma botului si a portbagajului, a fetelor de usi, nu poti sa faci alta masina daca este acelasi model :)

Si eu as ramane pe O2-ul meu, dar a implinit 7 ani si daca imi voi permite un O3/150cp/DSG (sau 170cp ar fi minunat) atunci ar fi un succesor potrivit, avand in vedere experienta super buna pe care am avut-o cu O2 :)

LE: Cititi si un articol din CZ, tradus in ENG cu Google Translate: http://translate.goo...10-bodech-70884 in care zice ca ar fi motoare pana la 132kw (probabil pe RS din 2014), 10 difuzoare Canton - optiune cu siguranta (am acasa boxe Canton si sunt bune), porbagaj de 590 de litri (sa-l folosesti pe post de debara), touchscreen de 5,8inch sau de 8inch si ca va fi cu pana la 100kg mai usoara datorita platformei MQB

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e cam uratica Octavia 3 dar cand vor fi scoase camuflajele o sa arate cam ca un Rapid mai marisor.

Sunt curios cum o sa arate varianta combi. Sunt ceva poze cu sasiul combi din fabrica dar nu prea iti dai seama cum o sa arate echipata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa cred ce banal arata la interior, incep sa ma intreb care-s avantajele fata de O2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe exterior sunt diferente mici fata de rapid. Interiorul este o combinatie intre rapid si golf 5.6(partea de jos cu climatronicul). Vad ca au ramas tot la frana de mana manuala.

Din ce am citit in articol masina are 4,65m si porbagajul a crescut cu 5 litri. Sa speram ca diferenta va fi la spatiu si la calitatea materialelor fata de rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!