Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

Presupun că upgrade-ul se referă la motoarele de pe MY 2016. Sau vom primi și noi update de soft, transformându-ne astfel motoarele în Euro 6? Mă îndoiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E extrem de improbabil sa se intample asa ceva. Doar motoarele produse de la MY2016 incolo fiind cu noile caracteristici. Si da, se poate schimba raspunsul motorului (CP/cuplu) separat din softul ECU-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident, însă eu mă întrebam dacă vom primi și noi ceilalți posibilitatea de update oficial de ECU cu creșterea respectivă de putere, având în vedere că motorul e același. Știu că din soft, motorul de 1.2 se poate duce până în jur e 140 CP, dar pierzi garanția. Presupun că o creștere de 5 cai, nu ar afecta vânzările pe 1.4, mai ales dacă ar aplica update-ul și la această versiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca vor oferi asa ceva. Insa vezi ca daca optezi pentru o crestere de putere si o monteza un "dealer autorizat" , nu pierzi garantia - cel putin asa am fost asigurat in Cluj la dealer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca nici daca ii schimbi motorul nu pierzi garantia, ma bufneste rasul. Daca ii faci resoftare si dealerul e jegos, pa garantie. Daca nu e jegos, te lasa asa, la revizii. Dar daca iti pica ceva grav si ai resoftat, garantia nu va fi onorata.

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am auzit pana acum la niciun distribuitor autorizat (cel putin pe partea de VAG) sa-ti lase garantia daca ceri modificarea parametrilor ECU. Nici macar pentru cei care au "noul" 1.8 TSI si cer scoaterea limitarii impuse de Skoda "datorita" bijuteriei VAG numita DSG7. Raspunsul initial va fi "nu cred ca exista asa ceva" dupa care, in momentul in care se ajunge la analogii cu 4x4 (culmea, si acolo exista limitare din cauza de vRS :)), va vor acorda aceasta "sansa". Dupa ce semnati pentru renuntarea la garantie. Complet, nu doar in ceea ce priveste motorul. Haios... ;)

Exista insa solutii care pot fi aplicate pentru unele motorizari doar ca... necesita usoare deprinderi "mecanice". :) Sa va dea producatorul sansa la un motor mai performant?! Sau macar la unul care sa nu fie "impiedicat"?! Si asta in mod oficial, mentinand garantia?! Luati de visati! :)

 

P.S. my 2 cents... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kthor: Sa stii ca m-am interesat la MTM. Eie ofera garantie si in Romania Link pentru download

11056837_10206488258104645_1685439427_n.

La masinile pana in 100.000km / 2 ani beneficiezi de garantie.

 

De asemenea, daca faci aceasta lucrare in reteua Autoworld - au devenit dealer autorizat MTM - sunt si dealer autorizat VAG din cate stiu eu - beneficiezi de acea garantie.

 

Din nou, puteti arunca cu pietre in mine, insa acestea sunt informatiile mele personale, au fost confirmate la dealer.

 

Edit: Autoworld am observat sunt doar pe Cluj, ma rog, uite si link cu cele 3 service-uri autorizate MTM pe Romania http://www.mtm-online.de/en/dealers

Modificat de ToniM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ToniM:

Nu cred ca doreste cineva sa arunce cu pietre iar eu, personal, nu ma mai "distrez" asa din copilarie. ;)

 

Era vorba aici de garantia oferita de distribuitorul autorizat al marcii prin unitatile proprii sau partenere de service. Deci: PBN, Avia, Brady, etc. Nu cred ca MTM sau oricine altcineva iti va putea oferi o garantie similara cu cea oferita de Skoda. Frumusetea este ca-mi pot activa "rain closing & co." la oricare dintre distribuitorii de mai sus fara comentarii. Daca insa le cer o anumita versiune de soft, produsa tot de Skoda, cu ceva parametri modificati "in bine" atunci trebuie sa semnam niste hartii. Si sa renuntam la garantie. :) Asta vroiam eu sa subliniez.

 

MTM par destul de scumpi, se gasesec powerbox-uri mult mai ieftine si cu "sporuri" decente de performanta. Si se pot scoate destul de usor inainte de vizita in service. La partea de "resoftare" problema care se pune este pierderea completa a garantiei in momentul in care se descopera "interventia".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt printre cei mai scumpi tocmai pt ca ofera si o oarecare garantie. In general MTM, ABT sunt mai scumpi pentru ca ar fi aceasta garantie. In tara noastra bananiera insa treburile cred ca raman doar pe hartie. Unde mai adaugi ca 2 ani de garantie sunt oferite din "marinimia" importatorului si nu de fabrica. In traducere libera, cauta nod in papura sa nu ti-o ofere si cand ai acest drept.

Powerbox-urile sunt cele mai mari prostii, ele nu fac decat sa pacaleasca ECU. 

 

Oricum in caz de resoftare mi se pare corect sa nu ofere garantie. Tu modifici parametrii sub care functioneaza motorul, iar garantia era pentru parametrii de fabrica. De ce sa ofere Skoda garantie pe softul facut de un Gigel, fie el revo, superchips? Ce ofera abt, mtm cel putin in Ro nu este acelasi lucru cu garantia de fabrica.

"Resoftarea" motorului de 1.4 140 la 150 la reprezentanta e un banc bun :)). A mai scris cineva ca a luat un passat resoftat la reprezentanta :)). Nu confundati update-ul de soft ce ajusteaza alti parametrii decat cp si cuplul. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumusetea este ca-mi pot activa "rain closing & co." la oricare dintre distribuitorii de mai sus fara comentarii.

 

Din pacate nu este adevarat. Cand am incercat eu asta la Avia, au spus ca nu au echipamente pentru asa ceva si ca daca o fac in alta parte imi pierd garantia pentru elementul modificat prin codare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi e clar de ce "resoftare" inseamna marirea semnalizarii de confort de la 3 la 5 , de exemplu. Ce treaba are cu parametrii motorului? Sau daca activez cornering pe proiectoare.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la Brady ori la pbn/v. Toate reprezentantele ar trebui sa aiba VAS, in termeni simpli este un vag-com mult mai profesionist, orientat spre diagnoza, inclusiv cu sugerarea de teste suplimentare. Imi e greu sa cred ca nu poate activa niste amarate de functii pe care vagcom-ul le poate accesa.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAS au si la Avia si au zis ca nu pot face modificarile (aveam o lista de vreo 5-6 activari). Iti dai seama ca nu m-au lasat sa arunc si eu un ochi pe interfata si ce pot sau nu face cu adevarat... Chiar au mentionat ca activarile se pot face cu vag-com, pe care ei nu-l au si nici nu-mi recomanda (doh) sa le fac in alta parte.

 

@sosoktm, exista mai multe tipuri de asa-zisa resoftare. Unele reprezinta activari de optiuni de confort ascunse utilizatorului, iar altele reprezinta resoftari cu adevarat ale parametrilor de functionare ale ECU-ului.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TudorM:

Eu am intrebat la PBN despre partea de "activari". Mi-au spus ca pot face oriunde doresc (in reteaua oficiala) iar pretul ar trebui sa fie identic peste tot: 84 lei/activare. Urmeaza sa merg la ei si sa-mi inlocuiasca camera pentru ILA si cu ocazia asta voi "activa" cate ceva.

 

@The_Ego:

Nu toate powerbox-urile merg "la pacaleala", mai sunt unele care stiu sa si optimizeze. Ma rog, probabil ca un powerbox de 100 de euro care stie sa "lucreze" prin simpla conectare la portul OBD ar putea sa fie la fel de util precum schimbatul filtrului de aer "stock" cu unul "performance".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la cele care se conecteaza in compartimentul motor. Atat timp cat nu se intervine pe ECU, e clar ca acel powerbox modifica niste valori pe care le interpreteaza ecu. Pentru VAG cea mai buna solutie este resoftarea, nu powerbox-ul. Nu e strict parerea mea, ci a multora care au incercat ambele sau oameni din bransa. In fine, discutia nu isi are rostul aici.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tudor, nelamurirea mea e legata de pastrarea garantiei. Daca resoftare pe care o am in vedere este doar pe zona de confort, poate fi un motiv de pierdere a garantiei?

Kthor....84 lei/ activare, indiferent de nr de functii activate? Sau e per bucata functie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul primit de mine se refera la functie activata. Ar fi fost frumos sa platesti 84 de lei si sa-ti activeze tot ce se poate. :)

Cat despre resoftare, nu cred ca se pune problema de asa ceva daca te referi la "activari". Pentru ca acolo nu se rescrie niciun soft, se modifica doar anumite "flag-uri" (similar editarii hexa la programele de PC).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sosoktm, dupa cum am zis mai sus, mie un dealer autorizat mi-a spus clar (si in scris!) ca daca fac o activare de genul asta imi pierd garantia pe elementul respectiv. Uite ca lui kthor, un alt dealer autorizat i-a spus complet opusul. Viata de consumator in Romania. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a activat dealerul DRL, fara bani dar restul de activari le-am facut dupa ce a iesit masina din garantie. Dar la vremea aceea garantia era de doi ani....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am VAG-COM, dar am vazut ca pentru activari se fac diverse modificari ale unor parametri in diverse adrese din program. Credeti ca daca mergeti cu masina in service, in perioada de garantie, se conecteaza tehnicienii si verifica daca valorile sunt modificate in raport cu ce ar trebui sa fie, in functie de configuratia masinii fiecaruia - pe care ar trebui sa o aiba, la fiecare masina in parte? Sau au alt mod mai inteligent (ramane urma cand s-a modificat parametrul respectiv, se salveaza ceva care se poate verifica din primul moment)? Incerc sa-mi dau seama daca operatiunea de depistare este o rutina simpla care oricum se intampla, sau depinde de "bunavointa" de a cauta - mai adanc, sau mai superficial, a dealerului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu daca e valabil şi la vag com de origine dar o clonă conectata lasă urme ca melcu`

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, deci tre sa negociez pana la livrare activari sub forma de "discount" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am citit si vazut o poza intr-o revista auto cu Skoda Octavia 3 facelift care conform celor declarate in revista va aparea pe piata in 2017 . Are 4 faruri gen Mercedes E -classe . Vor fi mai multe dotari si calitate mai buna a materialelor (bla bla  probabil mai multe reduceri de costuri si un pret mai mare) .

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te lua niciodata dupa "conceptele" din revistele auto. Sunt imaginate de graficienii lor si 99,99% din ocazii o dau in bara rau, nesemanand deloc cu masinile reale. Poti fi sigur ca facelift-ul nu va avea farurile asa... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Anul acesta am achizitionat si eu o Octavia 3 Ambition, 2.0 TDI, climatronic si alte cateva dotari. Am ales Octavia fiindca inainte de Audi am avut si O1 si O2 si am fost multumit de amandoua.

Masina se comporta bine, per ansamblu sunt f multumit de ea cu mentiunea ca suspensia este sub orice critica. Masina este barca rau de tot, probabil si din cauza rotilor care sunt pe 16, dar oricum cred ca se putea face mult mai mult in partea asta de catre Skoda. Im ipare enorm de rau ca nu am luat suspensie sport si roti pe 17, am crezut ca va fi prea dura suspensia.

Legat de ESP am o nelamurire : am condus o lunga perioada de timp un Astra H cu motorul DTH de 150 CP si la plecarea de pe loc cand era zapada intervenea ESP-ul care frana roata care patina, in acest mod puetrea se tranfera si pe roata cu aderenta mai buna. Sistemul functiona perfect si de multe ori m-a scos din zapada fara nici un efort suplimentar. Revenind la Octavia, am observat ca are doar ASR care de fapt reduce accelerarea dar nu franeaza roata care patineaza. Din punctul meu de vedere este stupid, fiindca roata va patina in continuare, dar la o turatie mai mica.

Nelamurirea mea este urmatoarea : este o defectiune la masina mea care se poate remedia ? Este o setare soft care se poate activa cumva ?

 

Daca cineva de aici a observat cumva la masina lui acelasi lucru si are o explicatie, este binevenit.

 

Multumesc.

O zu buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!