Jump to content

Octavia 3


PTDA
 Share

Postare recomandată

iCrap-urile oricum nu prea ai cum sa le folosesti ca USB storage, mai ales pe masina. Dar de incarcat merge fara probleme, chiar daca in carte scrie ca nu e recomandat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- pentru ipod(am testat si merge), pe mine ma interesa daca ar fi mers video.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru iDevice ti-ar fi trebuit conexiunea Mitsumi (denumirea lor pt portul proprietar pentru masini). Si partea de video cred ca merge doar pentru iDevice-urile mai noi, deci trebuie verificat. Cu USB simplu sigur nu-ti va merge... Cel putin cand am incercat eu, nu mi-a gasit nimic (Columbus + USB + iPhone 4S).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, citisem despre treaba asta pe net,....doar ca nu aveam nimic de pierdut daca incercam. Oricum daca as fi stiut dinainte as fi luat mufa Mitsumi(era vreo 50E optiunea) in loc de mufa USB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Astazi am facut un test cu G7 1.2TSI DSG 105CP. In afara de placerea de a avea DSG, am mai remarcat ceva: suspensia este mult mai soft, nu simti mai nimic de pe drum, decat daca e prea stircat, si tot ce auzi e ceva...soft si doar te leagana. In O3-ul meu parca te zdruncina si au auzi cum tronste pe acelasi drum (in conditiile in care merg exagerat de atent cu ea pe portiunile stricate de drum).

Sa fie asta diferenta dintr VW si Skoda in cazul aceleasi clase?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesti din carti sau in cunostinta de cauza? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu uita ca si diferenta dintre suspensiile spate fac mult la confortul pe drum. Insa recunosc, nu stiu ce suspensii e echipat G7, insa la Octavia de exemplu exista diferenta si intre 1,6 Tdi SI 2,0 Tdi la suspensia din spate ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesti din carti sau in cunostinta de cauza? :)

Pai am auzit de la tine. Ai first hand info, le-ai condus pe amandoua, ai observat o diferenta in favoarea VW. Rostul intrebarii tare nu exista, va crea iar eternele discutii daca skoda e mai buna ca vw, care le regasesti mai nou si la Superb 3 fata de Passat B8 si tot asa. Si eu am mers cu G6 si mi-a placut, avea masaj in scaunul soferului, m-a facut sa uit de alte chestii care as fi vrut sa le analizez, dar cand m-am urcat la mine inapoi in O2FL n-am avut niciun regret pentru ca am ales Octavia din considerente de spatiu si un raport pret/optiuni mai bun. Deci oricat de mare e diferenta asta pe care ai sesizat-o tu, deja ai o masina cumparata. Rostul acestor discutii interminabile nu il vad, mai ales aici, poate isi au rostul in aria de sfaturi pt cei care cauta acum o masina, SH sau nou. Sa vezi acolo pareri.... Unii cauta SH 2012 cu xenon, navi, piele si trapa, pana in 100k si sa fie maxim 8800 de euro. E chiar fun sa citesti pe acolo, iei o punga de popcorn si te distrezi pe naivitatea unora.... Pt fiecare naiv exista un samsar care se pliaza perfect pe dorintele lor. Tu ai masina noua, live with it si mai ales, live with your choice:)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toni, tu ai 1.6 TDI berlina, iar eu 2.0 TDI combi. Cu prima ocazie o sa vedem diferentele ;)

Sau poate nu e nici o diferenta, ambele sunt Moon White... :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, ar trebuie sa avem suspensie diferita pe spate. Cu prima ocazie putem face unul la altul proba peste speed bumps, sunt curios si eu :D

Insa , cei drept, culoarea e tot ce trebuie sa iei in considerare pentru confort  :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0tdi 150 pe O3 si Leon are tot punte pe spate.

La Golf si A3 se pune independenta de la 122cp.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele masini, si a mea si G7 de la test au 1.2 TSI , deci punte pe spate.

Diferenta se simtea si pe fata si pe spate. Liniste mai multa.

Dar totusi, aceeasi platforma MQB. Sa difere amortizoarele, arcurile..antifoanarea....chiar asa mult?

Sunt uimit si eu. :)

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia imi vine greu sa cred ca difera cu ceva. Cel mai probabil, e antifonarea usor mai buna. Totusi sa stii ca (virgula) conteaza si anvelopele care echipeaza masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 la Octavia de exemplu exista diferenta si intre 1,6 Tdi SI 2,0 Tdi la suspensia din spate ;)

 

Salut, sunt curios in ce consta aceasta diferenta pe suspensii intre 1.6 si 2.0 ambele TDI. Eu voi avea un 2.0 TDI si citesc tot ceea ce inseamna confort.

 

Din ce stiam, doar la 1.8 TSI se adauga suspensie spate pe multi-link.

 

Din catalog skoda, puntea spate: " toate motorizarile Bară de torsiune cu braţe compuse/1.8 TSI: Suspensie multi-link cu un braţ longitudinal şi trei braţe transversale şi bară stabilizatoare"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sorin_ : retrag, nu mai stiu unde citisem diferentele de suspensie spate, insa retrag daca m-am inselat! Sa fi fost chiar intre motorizarile diesel diferenta, sau poate la vRs, nu mai tin minte ...

 

Am stat un pic sa caut, insa am pierdut sirul, deci presupun ca la dealer, respectiv un coleg mai in cunostinta de cauza ne va clarifica :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensie independenta spate pe hatch gasiti doar la 1.8 tsi si la VRS-uri. Restul e pe bara. Nu stiu cum sta treaba la 4x4 si la break.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ramasesem cu impresia ca si 2.0TDI are suspensie independenta pe puntea spate

 

LE: mi-am adus aminte ca si din limitarea asta vroiam sa imi iau doar 1.8tsi daca alegeam O3

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de 150cp nu are. Cel de 184 are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punte spate independentă au toate versiunile 4x4, 1.8 TSI și versiunile VRS. Hatch sau combi, nu e un considerent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

4x4 obligatoriu are independenta, nu se poate altfel, cum a zis si TudorM, ca doar nu are punte spate de camion sa fie planetarele spate in interiorul puntii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum zic tudorm si  marius, 4x4 e "limitat" constructiv la multilink pe spate. La tractiune fata doar 1,8 t si rs ul are multilink.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca unii dintre voi stiti deja. 1.2 TSI va primi upgrade de la 105 CP la 110 CP, iar 1.4 TSI de la 140 CP la 150 CP. Modificarile vor avea loc la sfarsitul lunii mai cand toate motoarele vor deveni Euro 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) deci eu daca am masina de 1.4 si 140 cp, voi primi inca 10 caluti? Din cate stiu ( nu sunt mecanic sau ceva legat de mașini ) dar cand maresti puterea, nu creste si cuplu? Din cate sriu eu, dsg7 e limitata la 250...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

150cp si 250nm au fost de ceva vreme pe celelalte vag. Nu e necesar sa creasca si cuplul. Aceeasi poveste si la gti de 220 sau cu PP 230cp, cuplul fiind acelasi.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!