Jump to content

FYI - Inlocuire cu titlu GRATUIT pentru injectoarele defecte


D@ny
 Share

Postare recomandată

Azi am schimbat si eu un injector tot pe baza circularei.

Vrea sa va intreb daca a schimbat cineva toate cele 4 injectoare pentru ca mai apoi sa pice unul?

mai am 2 de schimbat si vreau sa le schimb din banii mei.nu mai astept pana cad.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nam platit nimic.deci e valabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de 31 a picat.s-a schimbat dupa 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Am si eu o intrebare la cei care au schimbat injectoare in cadrul acestei rechemari .

De exemplu :

Se ard 2 injectoare pot sa le schimb pe toate 4 ?

Daca se strica dupa un an tot injectoarele schimbate de ei mi le mai schimba inca o data ?

Multumesc.

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se ard 2 injectoare pot sa le schimb pe toate 4 ?

Ti se schimba doar cele care sunt constatate a fi defecte.

Cele schimbate dupa 2007-2008 teoretic nu se mai strica.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe un forum din UK se spune (userii care posteaza) ca VW isi recunoaste vina si cheama masinile cu probleme in service si schimba/verifica injectoarele cu probleme. UK, este in UE ca si Romania, deci si aici ar trebui sa faca la fel, nu :) ?

Se pare ca dau ceva detalii si despre partea tehnica a problemei:

Today I recieved a letter from VW advising of a Customer Satisfaction Campaing - Passat "206 Piezo Injector.

Quote from letter

"VW passat sport "2.0 TDI engine of a limited period small electrically conducting carbon deposits can settle on the Piezo Pump Injector elements after being carried in the engine oil. This can lead to running problems and in some cases to a short circuit of the Piezo Pump Injector element, which can cause engine running problems and in certain circumstances the engine to stop.

To ensure the reliability of your Passat engine injectors we would like to offer you the opportunity to have a free precautionary checkand if necessary repair your vechicle. The check and any necessary repair work is free of charge.

We strongly recomend that you take up this offer to avoid any inconvenience you may incur if your vehicle develops any running problems"

Informatia am luat-o de aici:

http://www.honestjoh...dex.htm?t=86615

Se pare ca apare si pe alte forum-uri din UK:

http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?127367-Injector-recall-yes-this-is-really-happening-at-last!!

Modificat de adrian buzas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepand de cateva zile exista o alta circulara :Daca masina indeplineste conditiile de schimbare chiar si pentru un injector defect se inlocuiesc toate injectoarele gratis.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e corecta informatia.da un telefon la reprezentata si o sa afli daca esti in conformitate cu noua circulara.din cate am inteles daca iti pica un injector si esti in evidentele lor ti se vor schimba automat,in mod gratuit si cele neschimbate pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa stiu si eu, dar mi-e frica sa zic ceva pana nu ma vad cu ele schimbate. Masina e la ei, piesele vin miercuri ... asa ca va povestesc apoi.

Zi buna,

Dan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va scriu cu mare placere ca m-au sunat acum 5 minute de la reprezentanta sa imi spuna ca mi-au schimbat toate cele 3 injectoare originale.

O zi cel putin la fel de buna sa aveti,

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat si eu dimineata la Cardinal Motors Ploiesi de unde am luat masina si au confirmat cele scrise mai sus si anume ca se schimba toate injectoarele din 2012, in cazul in care se strica unul. Din pacate nu se schimba si preventiv, adica trebuie sa se strice unul pentru a le schimba pe toate. Eu am doua deja schimbate (unul platit si unul schimbat gratis), asa ca trebuie sa astept sa se defecteze si al treilea ca sa mi-l schimbe pe acela si pe al patrulea ramas vechi. Sper sa se intample asta pana plec la vara in vacanta afara. :)

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dus masina la Cardinal Motors Constanta. Baieti de treaba si prompti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine schimb urmatoarele 2 injectoare ramase.sper sa nu mai pice.in 120.000 am cheltuit doar 3800 Ron: 1 inj+pompa de mototrina+2 tractari.sa speram ca se vor termina problemele cu noile injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le platesti sau le schimbi gratis cu cel defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gratis.am schimbat unul gratis(pe baza primei circulare) acum 1 saptamana.si mi-au dat comanda pentru celelalte 2 neschimbate pana atunci(pe baza celei de-a 2-a).au venit si le-am scimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire. Am un passat din 2007 motor BKP , zilele trecute mi-a facut cineva o diagnoza si am o eroare la injectorul 1. Intrebarea mea este daca mi se sxhimba acest injector chiar daca masina inca merge? Nu as vrea sa ma duc la ei si sa platesc 300-400 lei constatarea si sa imi spuna ca nu ma incadrez pt circulara! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se shimba numai in momentul in care nu mai merge deloc masina!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca sunteti foarte nelamuriti cu aceasta problema, asa ca , in cele ce urmeaza am sa incerc sa va dau o mana de ajutor.

Injectoarele cu codul 03G130073D(140CP) pecum si cele cu codul 03G130073M(170CP) se pot defecta datorita unui defect electric la nivelul bobinei(nu am sa intru aici in detalii). Datorita incidentei acestor cazuri, VW, pentru protejarea imaginii, a solicitat producatorului(Siemens), decontarea acestor piese, pentru protejarea imaginii in piata(piata mondiala). Fiecare importator la nivel national a luat hotarari independente de solutionare a acestor cazuri. La nivel national, Porsche Romania , a informat reteaua de Dealeri ca poate sustine decontarea acestor injectoare in urmatoarele conditii(conform ultimei circulare):

-sa existe pe auto un injector cu defect electric din cele recunoscute de catre producator

-data de fabricatie a injectorului sa corespunda cu data de fabricatie a auto

-sa existe un service plan

-injectorul sa nu prezinte urme de deteriorare sau alte interventii externe

-codul injectoarelor sa fie cele indicate mai sus

Daca aceste conditii sunt indeplinite, dealerul poate deconta pe langa inlocuirea injectorului defect si pe celelalte injectoare care indeplinesc conditiile enumerate, bineinteles mai putin prezenta defectului electric. Precizez ca inlocuirea acestor injectoare cu titlu gratuit,(cu ajutorul acestui Kulanz) nu este impus de catre uzina sau importator de a se efectua de catre dealer, fiecare dealer rezervandu-si dreptul de a face o selectie a acestor cazuri sau de a impune conditii suplimentare, defectiunile fiind inregistrate pe vehicule care nu mai sunt in termen de garantie,iar legile in vigoare neobligand producatorul sau dealerii de a efectua inlocuirea acestor piese in mod gratuit. Uzina si importatorul nu au creat decat o facilitate de a sustine in piata reteaua de dealeri si de a crea o imagine favorabila marcii VW.

Modificat de parsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am ridicat de la Porche Aviatiei masina mea, un passat din 2007, cod motor BMR, 125 Kw, care vinerea trecuta mi-a facut placuta surpiza de a ma lasa in mijlocul drumului. Problema a fost se pare un injector care a cedat. Baietii de la PA, care au fost foarte corecti, mi-au schimbat cele 4 injectoare conform circularei, in mod gratuit.Ceea ce a fost foarte interesant este ca nu am primit nici o hartie cu privire la reparatie si nici nu am semnat vreo hartie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul a fost curatat de posturile offtopic sau de info. care se regasesc in cele 66 de pagini deja existente in topicul dedicat!

Va rog sa postati DOAR daca ati beneficiat de efectele circularelor postate in paginile anterioare, serviceul unde a fost efectuata reparatia, durata ... orice informatie folositoare ref la inj afectate de acest defect!

Orice alt post va fi sters!
Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Acum vreo trei ore am experimentat si eu deosebita placere de a ramane in drum cu masina. Suspectand ca ar fi vorba de un injector am telefonat la TESS BRASOV de unde am primit urm info:

- circulara in cauza exista si se aplica;

- pentru a se aplica imi trebuie doar cartea masinii si nimic altceva

- injectorul se va inlocui doar daca codul de defect se regaseste intr-o anumita lista cu coduri (aici nu am prea inteles).

Acum masina se afla in fata blocului iar maine dimineata am sa o trimit cu platforma la Brasov.

Am sa revin cu detalii in momemtul in care le voi avea.

Multzam fain.

FLORIN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Precizez ca inlocuirea acestor injectoare cu titlu gratuit,(cu ajutorul acestui Kulanz) nu este impus de catre uzina sau importator de a se efectua de catre dealer, fiecare dealer rezervandu-si dreptul de a face o selectie a acestor cazuri sau de a impune conditii suplimentare, defectiunile fiind inregistrate pe vehicule care nu mai sunt in termen de garantie,iar legile in vigoare neobligand producatorul sau dealerii de a efectua inlocuirea acestor piese in mod gratuit. Uzina si importatorul nu au creat decat o facilitate de a sustine in piata reteaua de dealeri si de a crea o imagine favorabila marcii VW.

Parsi, asta e la noi si in tarile unde nu exista foruri puternice de protectie a consumatorului. Am scris un articol in care se vede ce se petrece in Marea Britanie. Pentru prima oara isi recunosc defectul.

http://www.onlinespo...ea-britanie.htm

De ce in Romania, ei stiind despre defect, trebuie sa raman cu masina a treia oara in drum ca sa imi schimbe?

In 2011, in Uk cu un simplu telefon proprietarii masinilor care auzisera (repet, doar auzisera, nu ramasesera niciodata cu masina in drum) ca injectoarele aveau probleme beneficiau de schimb gratuit, preventiv. Nici vorba sa fie ca la noi sa ramai cu masina in drum.

Iar acum, in 2012, in Marea Britanie, posesorii masinilor cu probleme primesc acasa scrisori in care ii invita in service, treaba fiind perceputa ca un recall atat pentru VW, cat si Skoda si Audi. Am citit si pe forumuri cum s-a schimbat treaba din 2012, iar asta este exclusiv meritul protectiei consumatorului, nu al VW care de ani de zile nu face nimic decat sa ignore si sa reactioneze doar cu pistolul la tapla. Iar in Romania, cand mergi in service, esti luat la misto si ti se spune ca e motorina de vina.

Recallul se face 'pe burta' in UK ca sa nu urle ceilalti, din celelalte tari. Despre recall vse face o referire in presa (in partea de jos a linkului):

http://www.honestjoh...04/?section=bad

Eu nu o sa fiu multumit, daca mai pot spune ca voi fi multumit dupa ce am patit, decat dupa ce va fi si la noi ca in UK, asa cum e corect, sa schimbe tot ce trebuie pe masina sa nu se mai defecteze. Pe mine, care raman cu masina in drum o data pe an in locatii din ce in ce mai exotice, nu ma intereseaza a cui e vina. Am cumparat de la VW, treaba lor sa rezolve si apoi sa trateze ei cu Siemens si cu altii de la care cumpara piese proaste.

Asadar:

1. Kulanzul asta nu trebuia sa existe, motoarele trebuiau sa fie fiabile.

2. In cazul defectului, VW trebuia sa actioneze prompt inca de acum 3 ani cand au venit cu tehnologia common-rail in loc de PD, stiind bine de ce o schimba, cu un recall. Ai au preferat in urma scandalurilor de peste tot din Europa sa se acopere legal cu o circulara data in mai 2011 pe care inca o mentin peste tot, mai putin in UK unde dau pe penal daca nu o rezolva cum trebuie.

3. VW poate pierdea niste bani cu un recall facut la momentul oportun. A castigat de la sute de mii de oameni care au ramas cu masi in drum, Pana la urma tot va da o parte acei bani, dar pierde enorm la imagine si la fidelizarea clientilor.

Eu nu o sa astept sa mi se mai strice un injector in vacanta ca sa beneficiez de kulanzurile astora. O sa platesc sa imi schimb inainte cele doua injectoare ramase, iar masina noua pe care o sa mi-o iau nu va mai fi de la ei. Pe termen lung, VW va iesi pe minus, sper ca eu sa nu fiu singurul care renunta la masinile lor.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geovadim - te rog sa nu confunzi aria tehnica a vwforum cu site-ul anpc! Daca ai ceva de reclamat, te rog sa o faci catre institutiile competente si te rog sa arati putin respect fata de munca moderatorilor acestui forum!

Oare nu te-ai gandit niciodata de ce ai cumparat aceasta masina (vw passat) cu un pret atat de mic, de ce intr-un timp atat de scurt devalorizarea lor a fost extrem de agresiva??

SOC: sunt cateva modele cu probleme iar acest lucru se reflecta in pretul de sh! Nu se poate ieftin, bun si sa tina 1000 de ani!

Eu cand am cumparat auto din semnatura cu DOAR 11.000 euro, avand 2.5 ani, un auto cumpart de nou cu 28.000 euro am stiu foarte bine ca ma asteapta o cheltuiala de ~2000 euro din cauza acestor injectoare (unul picat in aceasta vara in Grecia)!

Cine a crezut ca face un extra deal cumparand un auto de 25-30.000 euro cu 10-12.000 dupa doar 2-3 ani de folosinta s-a inselat amarnic! Acei 11.000 euro vin la pachet cu toate problemele tipice acestui model!

Nu astept un raspund insa te rog pe tine, si pe ceilalti colegi, sa respectati subiectul acestui topic si sa nu il transformam intr-unul de protest in care sa ne expunem frustrarile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Acum vreo trei ore am experimentat si eu deosebita placere de a ramane in drum cu masina. Suspectand ca ar fi vorba de un injector am telefonat la TESS BRASOV de unde am primit urm info:

- circulara in cauza exista si se aplica;

- pentru a se aplica imi trebuie doar cartea masinii si nimic altceva

- injectorul se va inlocui doar daca codul de defect se regaseste intr-o anumita lista cu coduri (aici nu am prea inteles).

Acum masina se afla in fata blocului iar maine dimineata am sa o trimit cu platforma la Brasov.

Am sa revin cu detalii in momemtul in care le voi avea.

Multzam fain.

FLORIN

Salut.

Revin asa cum am promis cu concluziile pataniei mele.

Obiectiv spus: s-a constatat un injector defect care s-a inlocuit gratuit si in plus mi s-au inlocuit si celelalte doua injectoare ramase neschimbate tot gratuit (unul dintre ele il schimbase eu in aprilie 2011) ---> cred si sper ca asa s-a intamplat pentru ca nu mi s-a pus la dispozitie niciun document in acest sens.

Subiectiv spus: nu va recomand in niciun caz TESS BRASOV. Masina mea a ajus acolo vineri dimineata la orele 10.00 si a fost gata abia luni la orele 16.30. In plus tot felul de surprize ... vineri la amiaza am fost sunat de un mecanic de la Tess si mi s-a spus ca am un defect la pompa de motorina si ca trebuie inlocuita pompa mai intai si abia apoi sa se constate ce si cum cu injectoarele; pretul cu tot cu manopera 1.486 lei (ENORM DE MULT CONSIDER EU). Am cerut evident detalii si mi-a s-a spus ca defectul pompei este unul mecanic si ca nu se vede pe diagnoza etc.

Sincer consider ca cei de la Tess au sesizat defectul pe injectoare dar probabil s-au gandit ei ca ar fi ciudat sa plec de la ei fara sa las ceva bani ... ca atarae mi-au bagat pe gat pompa de motorina.

In concluzie: la Tess Brasov se inlocuiesc gratuit injectoarele atat cele defecte cat si cele potential defecte insa eu unul nu va recomand sa ajunge-ti acolo ... e jecmaneala pe fata.

Multumesc

Modificat de Florin Mandras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pompa de motorina in 2010 la Bosch Bacau si pretul a fost acelasi - 11 mil pompa plus 1 juma manopera...asa ca nu sunt singurii. Si scuze pentru :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!