Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

tocmai mi sa stricat si mie un injector ...unde as putea sa achizitionez un injector bun si cam cat m-ar costa acesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai citit procedura de schimbare a filtrului de motorina la motorul asta?

In ELSA WIN scrie foarte clar de necesitatea de amorsare a sistemului la motorul asta de 1.6.

Cautati ultimele versiuni de ELSA.

Ai idee de procedura asta din VCDS?

Stii ce este ELSA WIN?

Citeste si apoi mai vorbim.....Or fi tampiti aia care au facut procedura asta:

Vezi ca elsa e acum la 3.91, nu 3.7 care o folosesti tu.

DA, dupa reparatii la sistemul de alimentare se face procedura amintita.

Vorbim dupa ce vii cu raspunsuri la ceea ce te-am intrebat mai sus.

Si dupa acel copy.paste tu crezi ca se intelege ceva din ce ai postat ?

Si mai usor cu exprimarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

freelancevoyager

Imi cer scuze daca am ofensat pe cineva.

Nu asta a fost intentia, ci sa fac cunsocuta si colegilor de pe forum o defectiune a unui alt sistem de injectie decat PD.

Nimeni nu poate fi 100% sigur care e cauza de a dus la distrugerea pompei, dar ma gandesc ca daca fabricantul e foarte strict cu amorsarea la sistemul asta, poate fi una din cauze, asociata cu utilizarea unei motorine nu foarte curata in cazul de fata.

Cu stima!

Modificat de freelancevoyager
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai mi sa stricat si mie un injector ...unde as putea sa achizitionez un injector bun si cam cat m-ar costa acesta

Eu zic ca decat sa pui unul nou mai bine il reconditionezi sau le reconditionezi pe toate,.pretul e cam 1000 ron/ injector (manopera inclusa - montat/demontat). Succes!

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa-mi spuna cineva codul de o-ringuri pentru injectoarele Siemens la motorul BKP,sunt aceleasi ca si la Bosch?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tensiunile mari peste 150V, cu care sunt actionate,

MAi taie din tensiunea asta mare.

Imi cer scuze pentru contrazicere: intr-adevar, pe injectoarele piezo, tensiunea de alimentare este de 150V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

tocmai mi sa stricat si mie un injector ...unde as putea sa achizitionez un injector bun si cam cat m-ar costa acesta

Eu zic ca decat sa pui unul nou mai bine il reconditionezi sau le reconditionezi pe toate,.pretul e cam 1000 ron/ injector (manopera inclusa - montat/demontat). Succes!

dupa motorizarea din semnatura deduc ca omul are probleme la un injector Bosch cu solenoid de pe motorizarea 1.9 tdi... prin urmare sansele sa fie defect mecanic sunt de 99%, caz in care nu cred ca merita sa incerce sa-l repare .... si apoi un injector bun SH costa in jur de 100E.

de regula, defectul tipic al acestor injectoare consat in deteriorarea placii cilindrice cu rol de supapa sau a orificiului de retur pe care aceasta cade cand inchide. ambele suprafete trebuie sa fie perfecte tolerantele fiind de ordinul micronilor, asadar, ma indoiesc ca le poate face cineva cu smirghel de 2000 la mana! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

ieri mergeam dinspre Constanta spre Tulcea cand pe la km 40 s-a aprins spirala galbena a facut si un ping, moment in care s-a oprit si motorul.

Am incercat sa o pornesc, invartea, dar nu a pornit. Am mai incercat sa scot o borna de la baterie, am tinut-o cateva minute scoasa, dar tot fara efect.

Din posturile pe care le-am citit am vazut ca la majoritatea cand a fost cazul injectoarelor, s-a aprins si spirala galbena si martorul motor.

Eu am banuit ca este injectorul pentru ca stiam din zvonuri ca atunci se opreste masina in mers si te lasa balta.

Imi poate confirma cineva ca este din cauza injectoarelor?

Masina am dus-o in parcare la reprezentanta si astept sa inceapa proramul ca sa fac o programare si o verificare.

Un An Nou mai bun,

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e BKP sau BMR tot ce se poate sa fie injectorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur este injectorul. Partea buna este ca il schimba gratis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este BKP. Cand am luat masina si am verificat la VW istoricul aparea un injector schimbat pe la 78.000 parca. Acum am 177.000 si sper sa fie altul decat cel schimbat atunci pentru a putea beneficia de schimbul gratis. Maine voi merge acolo pentru a vedea care este problema.

Va multumesc,

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are cum sa fie cel care deaja a fost schimbat, cel putin asa mi-au spus mie mecanicii ca odata schimbat nu va mai pica iar. Mi-au dat mai multe explicatii dar nu le mai retin acum :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care ar fi tipurile de motoare 140 cp si 105 cp care nu au probleme cu injectoarele ? exista asaceva ? sau toate au probleme mai mult sau mai putin ? as schimba golf4 tdi cu un passat sau golf5 variant sh . mai exista ceva fiabil ca si tdi urile euro3 ? vorbiti de injectoare si eu in 246mii am schimbat o singura bujie la golf :dry: si debimetru o singura data , ambreiaj - ce-i ala ?

Modificat de yuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat asta de zeci de ori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste tot cu rabdare tot topicul si vei afla toate informatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa va spun povestea mea cu Passat-ul achizitionat cu mare entuziasm in 2007, dupa o asteptare infrigurata de cca 3 luni-ca doar a fost comanda , nu gluma, high line, cca 31000euro-visul sotului meu si ulterior cosmarul meu, oricum munca amandorura. La nici un an, cca 50000km , s-a dus pompa de injectie. Dupa 3 luni s-a blocat calculatorul. Apoi, din an in an cate un injector. Si nu oricum, ci taman in pante, in sens giratoriu, sau pe autostrada, in drum spre Viena.Cand ne era lumea mai draga si masina mai plina de bagaje ptr ca, deh, plecam cu avant in concediu.Asa am schimbat in Romania si in Europa 3 injectoare. Nu ne-am indurat sa-l vindem in ciuda sfaturilor altora patiti.Am zis ca le vom schimba in final pe toate si ne linistim, oricum nu recuperam mai nimic din banii dati.Pe 27 dec 2011 plecam la Predeal... Pe pantele spre Sinaia... hic.. gata motorul.Ne-au remorcat cei de la Brasov, ne-au acordat asistenta gratuita ptr ca picase a 4a oara injectorul si intr-adevar e gratis ( primele 3 le-am platit-cca 1200 eur/bucata).Trecem peste disconfort si peste faptul ca am stat 3 ore sa vina sa ne ia ptr ca era blocaj pe DN1,uitam de frig si nervi si ne bucuram ca in sfarsit se va termina povestea cu injectorul.Baietii de la Brasov, foarte saritori si de treaba, se uita pe calculator si ne anunta ca ne-a cazut injectorul nr... care a fost inlocuit in 2009!!!(LA REPREZENTANTA VW in Romania). Nu ne-au lamurit daca se da garantie pe noile injectoare.Uit de concediu si ne intoarcem acasa, si direct la Porche sa intrebam, sa ne lamurim.As, nu am avut cu cine.Am cerut inlocuirea tuturor injectoarelor, mai putin cel inlocuit cu o zi inainte, dar... nu se poate, ptr ca programul prevede doar inlocuirea celor defecte. Am cerut sa mi se spuna daca si in ce conditii mai cad injectoarele, ptr ca mai ramasese unul original care nu cazuse.Au dat din umeri. Am intrebat cum de e posubil sa cada unul inlocuit acum 2 ani? Raspuns: "pai stim noi de unde erau aduse?" Retineti ca au fost inlocuite la REPREZENTANTA VW!!!!

Concluzia: pacat de masina, s-a comportat extraordinar in trafic, pacat de confortul suplimentar pe care l-am ales,pacat de munca noastra,dar aceasta masina cu aceste motorizari nu prezinta siguranta in trafic, ganditi-va la depasiri! Ea mai ruleaza cca 1minut dupa ce da semnal pe bord si gata!

Masina azi e vanduta la nici 1/3 din pret, nemaivorbind de banii bagati in plus!

Scapati de ele cat mai repede. Rau imi pare ca nu am ascultat de cei patiti si nu am vandut-o in 2008!

Retineti ca probabil tot timpul veti schimba injectoare.Nimeni nu le garanteaza!

Rusine celor de la VW ptr ca stiau de mult de aceasta problema.In plus au echipat si cateva tipuri de AUDI cu 2 din aceste motoare!

La brandul lor, era de dorit sa faca recall asa cum a facut TOYOTA.

Am fost fan VW, dar sa nu mai aud de ei. Iar cei care lucreaza cu Porche Romania....le plang de mila.

Am scris aici pentru toti care au aceste modele de Passat, sa stie la ce se pot astepta, si sa uite cat de frumoasa si grozava pare aceasta masina.....GAUNOASA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. i-mi cer scuze pentru off topic :offtopic: dar sa-i zic si eu ceva lui yuk. Daca ai bani si nu ai ce sa faci cu ei ia-ti passat b6 daca nu ramai pe golf. Eu am avut un golf IV tdi 101 AXR dus la 131cp cea mai buna masina pe care am condus-o vreodata si de, ca lumea evolueaza am "evoluat si eu" la un passat 2.0 tdi 140cp DSG motor BKP care nu se mai opreste in a-mi manca banii. scuze de off topic dar trebuia sa-i zic omului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca sunteti foarte nelamuriti cu aceasta problema, asa ca , in cele ce urmeaza am sa incerc sa va dau o mana de ajutor.

Injectoarele cu codul 03G130073D(140CP) pecum si cele cu codul 03G130073M(170CP) se pot defecta datorita unui defect electric la nivelul bobinei(nu am sa intru aici in detalii). Datorita incidentei acestor cazuri, VW, pentru protejarea imaginii, a solicitat producatorului(Siemens), decontarea acestor piese, pentru protejarea imaginii in piata(piata mondiala). Fiecare importator la nivel national a luat hotarari independente de solutionare a acestor cazuri. La nivel national, Porsche Romania , a informat reteaua de Dealeri ca poate sustine decontarea acestor injectoare in urmatoarele conditii(conform ultimei circulare):

-sa existe pe auto un injector cu defect electric din cele recunoscute de catre producator

-data de fabricatie a injectorului sa corespunda cu data de fabricatie a auto

-sa existe un service plan

-injectorul sa nu prezinte urme de deteriorare sau alte interventii externe

-codul injectoarelor sa fie cele indicate mai sus

Daca aceste conditii sunt indeplinite, dealerul poate deconta pe langa inlocuirea injectorului defect si pe celelalte injectoare care indeplinesc conditiile enumerate, bineinteles mai putin prezenta defectului electric. Precizez ca inlocuirea acestor injectoare cu titlu gratuit,(cu ajutorul acestui Kulanz) nu este impus de catre uzina sau importator de a se efectua de catre dealer, fiecare dealer rezervandu-si dreptul de a face o selectie a acestor cazuri sau de a impune conditii suplimentare, defectiunile fiind inregistrate pe vehicule care nu mai sunt in termen de garantie,iar legile in vigoare neobligand producatorul sau dealerii de a efectua inlocuirea acestor piese in mod gratuit. Uzina si importatorul nu au creat decat o facilitate de a sustine in piata reteaua de dealeri si de a crea o imagine favorabila marcii VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un update al situatiei pe plan european: in Marea Britanie deja VW trimite acasa scrisori oamenilor pentru schimbarea injectoarelor si pentru prima oara recunoaste problema tehnica:

http://www.onlinesport.ro/stiri/motor/auto/82865/volkswagen-recunoaste-pentru-prima-oara-defectiunea-la-injectoare-si-schimba-totul-gratis-in-marea-britanie.htm

Pe cand si la noi la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si la noi notificari facute,dar se merge pe burta :lol: .Am un prieten cu un G5 GTI s-au belit 2 bobine de aprindere concomitent la 50.000km.Masina inca era in garantie...le-a schimbat gratis si i-a spus cineva de acolo ca au defect din fabricatie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce notificari sunt facute? La noi se schimba toate doar ca se strica, asta din 2012.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un update al situatiei pe plan european: in Marea Britanie deja VW trimite acasa scrisori oamenilor pentru schimbarea injectoarelor si pentru prima oara recunoaste problema tehnica:

http://www.onlinespo...ea-britanie.htm

Pe cand si la noi la fel?

am citit si eu articolul cu pricina si nu pot spune ca sunt pe deplin convins ca este real si nu face parte parte dintr-o regie de vreme ce pe site-urile de la ei nu exista nimic si nici printre rudele si amici mei stabiliti acolo nu am gasit un sustinator...

in alta ordine de idei, cred inca in obligatia citarii sursei in cazul reproducerii unei stiri reale!

insa intrebarea instinctiva ce mi-a venit in minte in momentul in care am citit postul si apoi articolul, a fost una de ordin practic: CU CE INJECTOARE SUNT INLOCUITE???

poate ne raspunde cineva si la aceasta intrebare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continental.....care a cumparat divizia de injectoare de la Siemens.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele noi se pot defecta la fel. Cei de la VW nu garanteaza ca nu se mai strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!