Jump to content

FYI - Inlocuire cu titlu GRATUIT pentru injectoarele defecte


D@ny
 Share

Postare recomandată

Completare importanta !

Am primit raspunsul oficial, privind imposibilitatea de a-mi schimba injectoarele defecte, desi codul de motor corespunde cu lista din circulara.

"...Pentru a beneficia de inlocuire gratuita, este nevoie ca eroarea de pe VAG, sa fie una din urmatoarele :

- P1246

- P1040

- P2147

- P1517

- P1388

- P1570 "

Injectoarele mele sunt defecte, dar nu pot sa mi le schimb gratuit decat cand voi ramane cu masina in drum (sper in fata blocului, nu intr-o intersectie aglomerata, la ora de varf - ca depasiri nici nu poate fii vb sa fac) ...

Tinand cont de ex, cand urc feleacul cu a 4 a, sau alte dealuri, masina da engine fault, si ramane aprinsa spirala ... E posibil ca daca o pun pe tester in acel moment, codul de eroare pe injectoare sa fie altul ? La mine erorile sunt pe cilindrii 2,3,4 si au cod de eroare P1263,P1266 si P1269 ().

Mai in gluma, mai in serios, exista cumva varianta prin care pot grabi stricarea lor biggrin.gif ?

Exista cumva posibilitatea ca aceste erori sa aiba alte cauze ( turbo, ecu, egr ... ) ?

Si cum pot sa imi dau seama ce tip de injectoare am - Siemens sau Bosch ? Cod motor BWV - 88 kw, 2.0 TDI - am cautat pe net, dar nu am gasit nimica :(

Multumesc

SAlut am si eu acelasi cod de motor acelasi coduri de eroare numai ca la mine nu se aprinde nici un martor in bor ... dar in schimb porneste foarte greu si scaote o pacla de fum alb cu negru la pornire ... si la deal nu trage deloc , consuma extraordinar de mult ...

Ai mai aflat ceva tinu!?

Modificat de aikon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce mai astepti ?

sa ti se defecteze de tot(poate ai norocul sa se defecteze la vreo 50-100 km de un dealer Vw , si o sa fii nevoit sa platesti si o tractare ); asa ca "tarastete" cu ea pa la un serv autorizat VW si cere o diazgnoza. Bafta

P.S.- parerea mea este sa nu le spui ca ai mai facut si alta diagnoza in alta parte, sa nu zica ca de ce nu ai mers la ei din prima sau alte motive de-al lor

Si eu am masina de 2 sapt si cand am aduso, am puso pe un tester si imi aduc aminte, ca mi-a zis respectivu , ca am ceva probleme la injectorele 2 si 3, dar nu mai retin exact ce coduri de eroare erau, asa ca o sa-l rog sa-mi refaca un nou test si sa notez erorile, iar daca coincid cu cele de mai sus, o sa dau o fuga cu ea in service .

Modificat de floryndrg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar daca sunt toate injectoarele schimbate mai exista vreo posibilitate sa te mai lase in drum.mentionez ca eu personal am schimbat 2(unul anul trecut in august pe cheltuiala mea injectorul nr.1 si unul anul acesta in august in SLOVENIA pe cheltuiala celor de la vw injecterul nr.3).

exista vreo posibilitate sa controlez daca primul proprietar a mai schimbat din injectoare?ca sa stiu la ce surprize sa ma astept din partea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat eu un director de service foarte priceput de la Midocar despre chestia asta: injectoarele noi se mai pot defecta? Omul a zis sincer ca nu stie.

A spus ca la alte piese (mi-a spus una dar am uitat, nu sunt pe partea tehnica) s-au reparat multe defecte sau greseli, iar la ora asta sunt mai fiabile. A spus ca piesa in cauza avea o litera de serie acum 3 ani (sa zicem G) iar acum are S. Cele S sunt mult mai fiabile, nu prea se mai strica. A zis ca VW lucreaza la fiabilitate si in timp imbunatatesc piesele, iar schimbarile de productie se vad si in schimbarea literei de serie.

Asa putem spera si la injectoare. Seria care se strica era M (la motoarele de 170cp),iar acum .seria T (sau TX) ar putea fi mult mai fiabile. Vom vedea in timp.

Si a mai zis ceva, un lucru care aici pe forum nu prea se stie exact. X-ul din coada seriei nu inseamna ca piesa luata nu e noua si ca e reconditionata. X-ul inseamna strict ca proprietarul masinii a dat piesa veche la schimb. Atat. VW trebuie sa stie asta si atunci cand vinde o pieasa noua, sa zicem un injector la motorul de 170cp, il vinde cu seria T pentru cei care nu dau la schimb nimic, iar cu seria TX pentru cei care dau la schimb piesa originala veche. Intre cele doua piese nu este nici o diferenta de calitate, ambele sunt identice. E doar un cod intern pentru ei.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar ... VW cere injectoarele la schimb doar sa le puna in vitrina muzeului de la Konigslutter!

Ce conteaza ca eu am dat piesa X la schimb? Parca il si vad pe un injiner de service cum are el injectoare seria - abcd si daca eu ii dau piesa la schimb vine repede cu o stanta si ii tranteste un X in coada ... :))

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa sperem ca cele schimbate nu se vor mai strica atat de curand,cel putin asa cred eu ca daca nu am de gand sa vand masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune si mie in Bucuresti la ce service-uri m-as putea duce??

circulara este data daca iti pica injectorul sau il pot schimba inca de cand incepe sa dea erori???

eu am schimbat un injector anul trecut si am platit 2200 ron cu tot cu montajul, iar anul asta a inceput sa imi dea erori injectorul 1 si nu as vrea sa astept pana cand raman, Doamne fereste, pe undeva prin baia mare de revelion :)

multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziua buna. Sa inteleg ca inlocuirea unui (unor) injector defect se face GRATUIT chiar daca auto nu mai e in garantie? Azi dimineata mi s-a oprit masina in mers si n-a mai pornit. Nu ramane martorul galben de motor aprins continuu, se aprinde numai daca incerc si dau la automat mai mult, dar dupa luarea contactului dispare. Posibil sa fie pompa de motorina, inca n-am ajuns cu ea in service, dar daca e vb de injector, e bine de stiut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinul are o problema care si eu o am. Are calaminata turbina si nu are ce face decat sa o curete. Cand vrei sa ii dai la deal sau intr-o depasire iti taie elanul si iti da arcul in bord. Aia e de la faptul ca e colimatata turbina. Asa am patit si eu , problema e ca dupa ce am curatat-o bec a mai mers vreo 3-4 luni si iar a revenit. Se trage de la mers in oras si subturat. Dupa ce am facut un drum in BG la dus a mai dat de vreo doua ori dar la venit nimic. Am dat span de i-a sarit mucii si a fost ok.

Acum insa, am o problema grava, mi-a picat inj 1. A dat electrical fault. Insa am uitat sa cer codul de eroare. Si eu am fost la dealer in Suceava de unde sunt si mi-au spus ca nu imi schimba decat daca nu mai merge masina, sau sa porneasca. Adica in alte cuvinte sa vin cu ea pe platforma sau tractata. Asta mi-au zis inainte sa imi pice de tot , cand am fost sa vad de ce totusi da erori pe injectoare. Eu stiu ca au morcov ca nu mi-ar face-o decat daca ar fi siguri ca nu fac pe cheltuiala lor sau sigur pe a clientului. Dar mie masina imi merge in 3 cilindri. Si nu pot accelera mai mult de 2k rpm si pana ajunge la 2000 se zgaltaie parca e ciumata. Pe VagCOM zice de electical fault. Nu am notat eroarea ca sa o compar cu cele de mai sus. Dar tocmai ce l-am sunat pe omul din service sa imi zica ce scrie sa pot duce masina la reprezentanta.

Si ei mi-au spus ca numai daca sa include codul de eroare intr-o scurta lista de erori sau doar intr-un singur caz. Sa dea Domnul sa imi corespunda sa pot face gratis ca asa mi se pare normal.

Modificat de ietomit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziua buna. Sa inteleg ca inlocuirea unui (unor) injector defect se face GRATUIT chiar daca auto nu mai e in garantie? Azi dimineata mi s-a oprit masina in mers si n-a mai pornit. Nu ramane martorul galben de motor aprins continuu, se aprinde numai daca incerc si dau la automat mai mult, dar dupa luarea contactului dispare. Posibil sa fie pompa de motorina, inca n-am ajuns cu ea in service, dar daca e vb de injector, e bine de stiut.

FA o diagnoza si nu sterge erorile, sau desfa capacul de la filtrul de motorina si vezi daca este motorina in filtru.

Se schimba chiar daca masina nu e in garantie, ai unukl din motoarele de mai sus si apare unul din codurile prezentate, si sa nu fii fost umblat la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziua buna. Sa inteleg ca inlocuirea unui (unor) injector defect se face GRATUIT chiar daca auto nu mai e in garantie? Azi dimineata mi s-a oprit masina in mers si n-a mai pornit. Nu ramane martorul galben de motor aprins continuu, se aprinde numai daca incerc si dau la automat mai mult, dar dupa luarea contactului dispare. Posibil sa fie pompa de motorina, inca n-am ajuns cu ea in service, dar daca e vb de injector, e bine de stiut.

Ai problema cu pompa de motorina , la fel si mie mi s-a intamplat. De mai multe ori, dadeam span la deal si cand opresc la semafor... mi se taie motoru sau uneori chiar in mers. Problema e ca pompa e folosita des cand esti pe ultimul sfert de rezervor. Incearca sa ai tot timpul motorina in rezervor pana la jumate. La mine consider ca atunci cand ajunge la ultimul sfert e ca si la zero si ma duc sa alimentez.

Cand bagi cheia si se aprinde bordul (pana sa dai contact) poti asculta cu atentie si ai sa auzi ca pompa trage motorina. Se aude un zumzet vag in partea din spate a masinii. M-am antrenat destul sa il aud si acum cand dau cheie si daca cumva nu aud mi se pare suspect.

Oricum, o pompa de motorina m-a ajuns cu tot cu manopera vreo 350-400 RON.

Modificat de ietomit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua la toata lumea. Azi am lua masinuta din service. A fost injectorul 4 dus, mi l-au schimbat pe garantie (ma rog, pe circulara) la PBNord. Costurile = transportul pe platforma lor, de la PBN = 186 ron (de la Carrefour Berceni la PBN). Nu au comentat nimic, informatia despre inlocuirea gratuita mi-au dat-o telefonic, dupa ce au verificat seria de sasiu a masinii, bineinteles sub rezerva ca defectul sa fie la injector si codul de defect sa fie din lista VW. Dar daca se opreste in mers si/sau nu mai porneste, sunt sanse foarte mari sa fie reparatia gratuita. Mi-a zis un mecanic de acolo ca daca se arde injectorul (circuitul electronic, mai precis), calculatorul intra in protectie si taie alimentarea. Daca e nevoie neaparata de miscat masina pe distante scurte, trebuie scoasa mufa de la injectorul defect, astfel caclulatorul permite pornirea motorului. Asa o fi sau nu, n-am incercat !!!

Ziua buna. Sa inteleg ca inlocuirea unui (unor) injector defect se face GRATUIT chiar daca auto nu mai e in garantie? Azi dimineata mi s-a oprit masina in mers si n-a mai pornit. Nu ramane martorul galben de motor aprins continuu, se aprinde numai daca incerc si dau la automat mai mult, dar dupa luarea contactului dispare. Posibil sa fie pompa de motorina, inca n-am ajuns cu ea in service, dar daca e vb de injector, e bine de stiut.

Ai problema cu pompa de motorina , la fel si mie mi s-a intamplat. De mai multe ori, dadeam span la deal si cand opresc la semafor... mi se taie motoru sau uneori chiar in mers. Problema e ca pompa e folosita des cand esti pe ultimul sfert de rezervor. Incearca sa ai tot timpul motorina in rezervor pana la jumate. La mine consider ca atunci cand ajunge la ultimul sfert e ca si la zero si ma duc sa alimentez.

Cand bagi cheia si se aprinde bordul (pana sa dai contact) poti asculta cu atentie si ai sa auzi ca pompa trage motorina. Se aude un zumzet vag in partea din spate a masinii. M-am antrenat destul sa il aud si acum cand dau cheie si daca cumva nu aud mi se pare suspect.

Oricum, o pompa de motorina m-a ajuns cu tot cu manopera vreo 350-400 RON.

La mine se considera zero cand e la jumate'. Serios, prefer sa bag de max 2 mil., decat sa trag tot si sa ma coste o poala de bani plinul. Deci, merg tot timpul intre plin si maximum jumatate de rezervor. Si bag motorina d-aia scumpa, o avea mai putina mizerie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu mai am cartea service (asa am luat masina nu am avut ) inseamna ca nu imi va schimba injectoarele? se poate face ceva? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de injectoare: bucurie si tristete! Mi s-a intamplat in Austria:

Duminca dupa amiaza, fiind cu sotia in oras mi s-a oprit motorul in mers la vreo 30 km/h si gata a fost. Am tractat-o 2 km pana la reprez Vw de aici si am lasat-o in parcare pana Luni dimineata(pe drum cel ce m-a remorcat a smucit la o intersectie unde a virat dreapta si cablul de remorcare mi-a lovit proiectorul de ceata dreapta pe care la rupt de la jumatate si sticla facuta praf) :( La service am observat ca inelul de remorcare ce se infileteaza langa proiector sta cam stramb spre dreapta... Cand m-am aplecat sa vad de ce, nu mi-a venit sa cred: suportul in care era infiletat inelul de remorcare abia se mai tinea era rupt pe trei sferturi catre dreapta (directia spre care s-a smucit la intersectie). Acum va trebui sa cumpar un proiector desi cel ce m-a ajutat a spus ca rezolva el de proiector, insa nu stiu ce fac cu suportul (va trebui sa demontez bara sa vad cum este elementul in care se infileteaza, desi mi-e frica sa nu fie un suport prins pe cele doua lonjeroane...

Luni la reprezentanta le-am spus ce mi s-a intamplat si dupa ce am asteptat vreo 1 ora fiind aglomerati au pus testerul si mi-au spus ca este un injector si totul ma costa in jur de 800 euro(schimbata piesa+manopera). Cunostiinta mea pe care o pusesem in tema cu cele ce se discuta pe forum, a vorbit cu ei si au spus ca vor verifica de acea instiintare de la producator. Dupa vreo 20 min, m-au anuntat ca este adevarat dar ca nu imi garanteaza ca ma voi incadra in conditii deoarece nu am facut toate reviziile la Vw si in cartea mea de service nu apar anumite revizii care se fac din 30000 in 30000 km. De vreo un an si jumatate nu mai aveam file unde sa trec schimburile si reviziile. I-am explicat ca am facut tot ce trebuia dar ca nu am mai avut file in carte si ca in luna iunie am schimbat la Vw in Timisoara alt inj gratis. Au spus ca incearca sa vada ce pot face si sa le lasam un nr de telefon sa ne anunte ce raspuns primesc la randul lor. Dupa ce am plecat, la vreo ora m-a sunat cunostiinta mea sa-mi spuna ca l-au sunat de la Vw, sa merg astazi pe la amiaza dupa masina ca o fac gratis. Astazi am ridicat masina spalata de ei si cu injectorul schimbat(reprez Vw Austria), fara sa platesc nimic. :D Mai ramane acum sa rezolv cu proiectorul si suportul...(daca stie cineva despre piesa in care se infileteaza inelul de remorcare cum se numeste, ce cod are, o poza ceva sa vad cum arata, rog sa posteze :icon_cheesygrin: sa vad pe aici pe la schrot-uri daca o gasesc.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm ... cam "scartari" austriecii astia! Eu in Grecia nu am avut absolut nici o emotie, nu au intrebat de revizii (nici nu mai sunt facute la repr de mai bine de 2 ani), de carte de service ...absolut nimic! Totul gratis, rezolvat in doua zile!

Eu cred ca au vrut sa ciupeasca ceva de la tine pentru ca imi vine greu sa cred ca nu stiau de aceasta circulara! Daca ar fi asa inseamna ca ai fost primul lor client cu o astfel de problema -> greu de crezut!

PS - in austria sunt f multe serviceuri agreate vw (VW Agent) insa reprezentantele (VW Händler) oficiale VW sunt mai putine! In care dintre ele ai nimerit?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reprezentanta Vw - asta este aici langa mine.

Acum sunt bucuros ca s-a rezolvat cu bine, dar mai ramane problema cu suportul si mai ales mi-au atras atentia de proiectorul de ceata pe care trebuie sa-l inlocuiesc pentru a trece de ITP-ul lor (fiind aici din Septembrie, ma obliga sa inmatriculez masina in Austria).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu mai am cartea service (asa am luat masina nu am avut ) inseamna ca nu imi va schimba injectoarele? se poate face ceva? multumesc

Nu cred sa fie o problema lipsa cartii. Mie aia mi-a cerut-o, am avut-o si am dat-o. Oricum, reviziile nu mai erau facute la ei de 2 ani, dar n-au comentat nimic. Pe carte s-a uitat doar la la coperta interioara, unde e lipit tichetul ala cu diferitele coduri (sasiu, motor, culoare, echipare etc). Dar nu cred ca e nevoie neaparat de carte, dupa seria de sasiu gaseste tot in retea. Mie mi-a confirmat telefonic ca sunt eligibil in programul de garantie doar cu seria de sasiu comunicata.

Modificat de vluca68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit azi (24.11.2011) cu un inginer tehnic de la Porche Vest care mi-a dat urmatoarea informatie ''acea actiune care se face la toate masinile VW cand iti schimba uleiul, etc.; de fapt introduc niste date in calculator in asa fel incat o piesa sa fie raportata defecta, insa nu este defecta".Treaba cu injectoarele de lut nu exista, ele sunt raportate doar defecte insa tehnic sunt perfecte. Eu am facut un test acum ceva vreme si intr-adevar am "ars" un injector, insa nu l-am probat pe banc sa vad daca e ars sau nu. Eu cred ca nu sunt arse, pur si simplu ECU-ul le invata codul si-l raporteaza ca fiind defect dupa ceva vreme sau in anumite situatii ca sa nu trezeasca banuieli.Erorile care apar pe VCSD sunt doar generate ca sa iti arate ca piesa e ''defecta''

Rog si alti colegi .care au pile la VW sa afirme sau infirme ceea ce am scris eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:censur: asta este buna, inseamna ca si colegii de forum, care repara aceste injectoare, sunt mana in mana cu VW! In fapt ei repara "nimic".

Inseamna ca vw in mod voit "sctrica" acele injectoare (unele picate si in garantie, ... inginerul a setat gresit timerul si s-a stricat prea devreme :tuktuk: ) pentru a te jegmani de bani iar acum ca s-au indestulat tot voit le schimba GRATIS pe cele care "se strica"!

De unde veniti cu astfel de afirmatii nu imi pot imagina ... !?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ D@ny........Colegii care repara injectoare doar schimba niste piese la injector, o supapa si cam atata din cate am vazut eu, (pe respectivul ''mester'' nu-l intereseaza daca e ars injectorul sau nu, isi face doar treaba ptr care il platesti. De ce e nevoie de injector la schimb daca e ''ars'', de ce nu ti-l da pe cel ars inapoi si iti pune altul nou? Cei de la porche iti pun injectoare reconditionate, nu noi. Eu vreau sa comenteze cineva care are cunostiinta despre acest lucru. Problema cu injectoarele care cad in timpul garantiei e o alta problema de service, se numeste supravietuire. Daca nu se strica nimic la ce mai exista service?!

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista nimic care sa tina o vesnicie, de aia exista service. Toate se strica la un moment dat. In plus, undeva tot trebuie sa se faca schimbul de consumabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan, piesele de la motor nu sunt consumabile. Nu la masini ca Passat, Audi etc. Consumabilele sunt altele si consumabilele nu te lasa in drum si sunt 4 la numar. Aia e bataia de joc sau lipsa de fiabilitate.

Specialistu, VW la reprezentanta iti schimba injectoarele cu unele noi. Nu sunt reconditionate. Faptul ca au seria cu X in plus inseamna ca tu ai dat piesa la schimb si atat. Si cele cu X si cele fara sunt la fel: noi. Probabil la fel de proaste, dar noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu tine dar sunt mai mult de 4 la numar... Pana la urma o piesa, gen rulment roata, dupa un nr de km e normal sa se duca naibii din cauza uzurii. Nu poate sa tina 500.000 km. Scuze pt offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!