Jump to content

FYI - Inlocuire cu titlu GRATUIT pentru injectoarele defecte


D@ny
 Share

Postare recomandată

Buna ziua la toata lumea.

In timpul mersului (noroc ca nu aveam viteza, intr-o curba) se opreste motorul (2.0, bmr, 170 cp, DSG, 2007). Dau la automat de vreo 2 ori si nimic. Duc masina la repr. VW Baia Mare (Robot) pe platforma, si o la sa diagnoza. Intr-un timp scurt, sunt sunat si anuntat ca a cazut injectorul nr. 2, dusa electronica de pe el. Se uita in service plan (ca sa vada daca totul a fost schimbat la timp, reviziile), demonteaza totul pe acolo, si descopera ca injectoarele sunt cele cu probleme. SURPRIZA!!! Se schimba totul GRATUIT, injectoarele si cablajul aferent (ce am inteles ca e si el prin ulei pe undeva) si se pun ALTELE NOI. FELICITARI VW ROBOT BAIA MARE.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am ramas si eu cu masina in drum , am dus-o la PBN la 10 si la 16 am luat masina. Au fost schimbate toate cele 4 injectoare. Am avut nevoie doar de carte service pe care nu o aveam, dar la sediul porsche puteti scoate un duplicat care costa 305 lei. Aveti nevoie de talon , buletinul proprietarului si contract vanzare cumparare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Revin asa cum am promis cu concluziile pataniei mele.

Obiectiv spus: s-a constatat un injector defect care s-a inlocuit gratuit si in plus mi s-au inlocuit si celelalte doua injectoare ramase neschimbate tot gratuit (unul dintre ele il schimbase eu in aprilie 2011) ---> cred si sper ca asa s-a intamplat pentru ca nu mi s-a pus la dispozitie niciun document in acest sens.

Subiectiv spus: nu va recomand in niciun caz TESS BRASOV. Masina mea a ajus acolo vineri dimineata la orele 10.00 si a fost gata abia luni la orele 16.30. In plus tot felul de surprize ... vineri la amiaza am fost sunat de un mecanic de la Tess si mi s-a spus ca am un defect la pompa de motorina si ca trebuie inlocuita pompa mai intai si abia apoi sa se constate ce si cum cu injectoarele; pretul cu tot cu manopera 1.486 lei (ENORM DE MULT CONSIDER EU). Am cerut evident detalii si mi-a s-a spus ca defectul pompei este unul mecanic si ca nu se vede pe diagnoza etc.

Sincer consider ca cei de la Tess au sesizat defectul pe injectoare dar probabil s-au gandit ei ca ar fi ciudat sa plec de la ei fara sa las ceva bani ... ca atarae mi-au bagat pe gat pompa de motorina.

In concluzie: la Tess Brasov se inlocuiesc gratuit injectoarele atat cele defecte cat si cele potential defecte insa eu unul nu va recomand sa ajunge-ti acolo ... e jecmaneala pe fata.

Multumesc

Adica duci masina vineri la 10 si o iei luni la 16.30 ti se pare mult? Sa stii ca in intervalul sambata-duminica NU livreaza NIMENI piese pentru nicio masina, nu doar pentru a ta. S-a explicat aici pe topic de ce nu are niciun dealer injectoare IN STOC, ele trebuie comandate functie de masina si imediat dupa ce s-a constatat ca sunt necesare.

Ti se pare mult o pompa de motorina, cu tot cu manopera? Asta e pretul de service de reprezentanta man. Daca vrei, poti sa te duci la mesteri sa ti-o repare pe genunchi ;) ... sau la IATSA. Nu te-a pus nimeni la urma urmei sa-ti iei passat la pret de chilipir (mai sus a si explicat D@ny de ce).

Asadar mi se pare ca exagerezi cu acuzatiile. N-am nimic de impartit cu reprezentanta TESS dar am fost si eu client prin service-uri si-am cam inteles una-alta despre cum merg lucrurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect de-acord cu tine ... dar mai sunt cateva precizari pe care din considerente de "spatiu" nu le-am detaliat:

1. injectoarele mele erau pe stoc (asa mi s-a spus)

2. am fost chemat sa imi ridic masina luni la orele 14.00 si pana la orele 16.30 am asteptat ca nu stiu ce mecanic a uitat sa faca poze la injectoare etc (asta a fost explicatia reprezentantului TESS)

3. :offtopic: pompa de motorina - livrata de porche romania - costa aprox 500 lei ori pana la 1.100 cat am dat eu e cale lunga nu?

4. alti colegi au avut aceeasi problema remediata de TESS brasov si a durat trei ore (probabil se uita si la om).

Deci ... nimik personal cu cei de la TESS BRASOV dar totusi mi se pare cam mult. Sa nu ma intelelgi gresit ... sunt foarte multumit de passatu meu (am stiut si mi-am asumat toata respunederea acestor defecte atunci cand le-am cumparat) insa de multe ori mi se pare ca se si exagereaza.

Respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul nr 2 pe care l-am schimbat prin vara anului 2011, cand abia se familiarizau cu "ordonanta", m-a "costat" 2 SAPTAMANI. Motivul invocat in fiecare zi in care m-am dus la reprezentanta VW din oras era acelasi: inca nu a sosit injectorul. Incercati va rog sa stati 2 saptamani incheiate fara auto, cu "sarut-mana" pe la colegi si dupa aceea sa mai pomenim de 2-3 zile...Fericitilor.... :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect de-acord cu tine ......

Aha, in cazul asta retrag ce-am scris. Marog, ramane doar asa, cu titlu informativ. N-am stiut ca ei au pe stoc PD-urile, pe la alti deaeri a durat 2 zile pana le-au adus, termen pe care l-am considerat (eu, dar si cei care au fost cu masina si care mi-au mai povestit) destul de rezonabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina la reprezentanta nu e in nici un caz 500 RON. EU personal am fost la PBN si mi-a zis ca costa undeva la 1200 RON, sa nu mai zic ca am luat de pe net DOAR motorasul din pompa si am dat 450 RON+ 50 manopera la un baiat de pe forum. Deci pretul e unul cat se poate de corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geovadim - te rog sa nu confunzi aria tehnica a vwforum cu site-ul anpc! Daca ai ceva de reclamat, te rog sa o faci catre institutiile competente si te rog sa arati putin respect fata de munca moderatorilor acestui forum!

Oare nu te-ai gandit niciodata de ce ai cumparat aceasta masina (vw passat) cu un pret atat de mic, de ce intr-un timp atat de scurt devalorizarea lor a fost extrem de agresiva??

SOC: sunt cateva modele cu probleme iar acest lucru se reflecta in pretul de sh! Nu se poate ieftin, bun si sa tina 1000 de ani!

Eu cand am cumparat auto din semnatura cu DOAR 11.000 euro, avand 2.5 ani, un auto cumpart de nou cu 28.000 euro am stiu foarte bine ca ma asteapta o cheltuiala de ~2000 euro din cauza acestor injectoare (unul picat in aceasta vara in Grecia)!

Cine a crezut ca face un extra deal cumparand un auto de 25-30.000 euro cu 10-12.000 dupa doar 2-3 ani de folosinta s-a inselat amarnic! Acei 11.000 euro vin la pachet cu toate problemele tipice acestui model!

Nu astept un raspund insa te rog pe tine, si pe ceilalti colegi, sa respectati subiectul acestui topic si sa nu il transformam intr-unul de protest in care sa ne expunem frustrarile!

Permite-mi sa nu fiu de acord cu tine... Putem sa avem si alte pareri?

Poate tu ca moderator ai fost bine informat, dar eu (pe atunci nu citeam forumul) am fost pacalit de VW cand am cumparat masina din semnatura si am platit deja pentru 2 injectoare inainte ca ei sa recunoasca problema. Daca recunosteau la timp problemele cu injectoarele si pompele de motorina atunci ma puteam considerera informat si imi asumam riscurile de care vorbesti. Asa pe pareri (de multe ori contrare -vezi motivul cu calitatea motorinei) nu poti sa-ti asumi „constient” un risc.

E adevarat ca probabil oricum as fi cumparat aceasta masina (aprox. pretul pe care l-ai dat si tu), dar asta nu-i o scuza patru VW, de asta toate forumurile „urla” impotriva lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

tocmai ce m'am intors de la vw piatra neamt unde am dus passatul meu, motor bkp, de 2000 cmc, fabricatie 2007. injector defect, eroarea de pe tester este P2146, eroare ce se afla in lista de erori a circularei. mi se vor schimba toate cele 4 injectoare gratuit in baza acestei circulare. singurul lucru pe care tre sa'l platesc este un plan service deoarece nu aveam unul. costul planului service aproximativ 300 de lei plus taxe de curierat.

injectoarele care mi se vor pune acum sunt tot siemens, doar ca sunt alta serie, alt model sau ceva de genu'. am intrebat ce voi face in cazul in care vor pica si acestea, iar ei mi'au spus ca din toate injectoarele pe care le'au schimbat cu aceasta circulara nu s'a intors nici unu' cu vreo problema!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa speram ca o sa fie asa si sa nu mai pice injectoarele schimbate.

daca exista vreun coleg de pe forum caruia i-au picat injectoarele dupa ce le-a schimbat conform circularei il rog sa posteze(sper si cred ca nu o sa fie niciunul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !

ieri dimineata am facut si eu cunostinta cu spirala de pe bord in mers la 40 km la ora dupa 10 minute de la pornirea de dimineata ( - 13 grade ) impreuna cu mesajuj engine fault workshop si ciudat mesaj de eroare la frina de mina ... in acelasi timp au aparut .., am ajuns la servici in limp mode, si, minune dupa masa la plecare spre service tot ok. La VAS nimic despre eroare de la frina de mina, doar cod eroare P 0226 cred... la cilindru 4, masina merge ok acum dar nu sint linistit, zice prietenul meu mecanic sa facem o curatire de injectoare sapt viitoare. Am BKP 133000 km si deja m-am interesat la quark motors din arad despre schimbarea gratuita a injectoarelor, oare urmeaza in curind ?

Modificat de valeriu s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa cureti la PD-uri.......ca nu se curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luni fac miscarea , scriu dupa

cei de la reprezentata pun conditia ca injectoarele sa nu fie deteriorate, umblate, reparate, etc etc

daca gasesc urme pe ele nu le mai schimba.

si injectoarele trebuie sa fie cele din fabrica. le verifica seria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e , injectoarele trebuie sa fie originale ca sa beneficiezi de schimbarea lor. Am aflat si eu de programul asta abia cand mi-a cazut al treilea injector.In timp ce transportam masina cu platforma , soferul platformei m-a informat de acesta inlocuire gratuita.

Primul injector mort la 68000 km , al doilea la 72000 km si al treilea la 77500 km .Pe primele 2 le-am schimbat cu banii proprii iar pe al treilea si al patrulea le-am schimbat la reprezentanta in Constanta gratuit. Sper sa nu mai am probleme.

Modificat de ktta26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un tovaras care are un b6 din 2005, 2.0 tdi, 140cp,dsg.I s-a ars un injector, beneficiaza de schimbarea lui gratuita sau nu, pentru ca stiam ca masina trebuie sa aibe o anumita vechime.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat injectoarele la golf, cu un dispozitiv + solutie de curatat care timp de aprox 30-45 min alimenteaza motorul si curata in acelasi timp

a fost super, incerc si la nenorocitul asta de BKP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa dai banii de pomana in cazul BKP-ului. In cazul celor doua masini nu vorbim de acelasi tip de injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un tovaras care are un b6 din 2005, 2.0 tdi, 140cp,dsg.I s-a ars un injector, beneficiaza de schimbarea lui gratuita sau nu, pentru ca stiam ca masina trebuie sa aibe o anumita vechime.Va multumesc.

Salut.

Cel mai indicat ar fi sa se intereseze la un reprezentant vw.

In principiu trebuie indeplinita si o conditie de vechime a masinii dar am intelels ca este destul de relativa. ... Detalii gasesti si in postul #1 al acestui topic.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin, azi a fost la porche nord si au zis ca masina are aproape 7 ani si ca nu se mai acorda schimbarea gratuita decat celor pana in 6 ani vechime.Acu' dracu' stie.....masina e la ei si ii schimba injectorul pe barba lui, sper sa nu-l usture prea tare la buzunar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general totul se rezuma la niste coduri de eroare pe care le genereaza unitatea de injectie. Referitor la perioada stiu ca vechimea masinii trebuie sa fie intre 2 si 7 ani ... dar acum probabil ca fiecare e cu legea lui.

Oricum daca schimba injectorul pe bani s-ar putea sa ajunga spre 4.000 lei --> depinde de ce si cum ii schimba ...

Eu unul as zice sa insiste cu schimbatul pe circulara vw data anul trecut.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina nu are cum sa aiba 7 ani vechime .modelul a aparut prin martie 2005 daca nu ma insel.a mea e fabricata in iulie 2005 si am beneficiat de circulara in ianuarie 2012

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina nu are cum sa aiba 7 ani vechime .modelul a aparut prin martie 2005 daca nu ma insel.a mea e fabricata in iulie 2005 si am beneficiat de circulara in ianuarie 2012

:offtopic:

Cine a spus ca masina are 7 ani vechime? ... Circulara vw este foarte clara din punctul acesta de vedere --> intre 2 si 7 ani vechime. Colegul a spus ca masina se apropie de 7 ani ... Poate ar fi mai bine sa citim inainte de a opina. Nu?

Multumesc Florin, azi a fost la porche nord si au zis ca masina are aproape 7 ani si ca nu se mai acorda schimbarea gratuita decat celor pana in 6 ani vechime.Acu' dracu' stie.....masina e la ei si ii schimba injectorul pe barba lui, sper sa nu-l usture prea tare la buzunar.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa nu va certati, acum 2 minute l-am sunat si mi-a spus ca masina e din august 2005 si ca nu se inscrie in circulara din doua motive: au zis ca codurile de pe injectoare nu se regasesc printre cele de pe circulara si pentru ca a mai avut un injector schimbat in alta parte.De unde stiu ei informatiile asteahabar n-am.....Azi dimineata a luat-o de la Porche N si a dus-o pe platforma, urmand sa cumpere sau sa reconditioneze injectorul defect- inca nu stie ce sa faca. Reparatia (P.N.) costa in jur de 34 de mil fara tva (injector, update de firmware-nu stiu de ce!! si recalibrarea motorului la injectie stationara). Asta e tot ce stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ia legatura si cu alti dealeri vw sa mai ceara o opinie.cum ti-am zis mai sus a mea e trecuta de 6 ani si am beneficiat de circulara acum o luna.poate s-a schimbat intre timp.singura diferenta este ca eu am umblat la injectoare numai la ei in service.ce cod de motor are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!