Jump to content

Schimbare ceasuri bord


pitbulltm
 Share

Postare recomandată

Salut din nou!

 

Daca iau ceasuri cu 1J5 920 826C pot a le pun pe Golfuletul meu diesel din 2002? E plug & play? Iertati-mi intrebarea de n00b, dar dupa ce schinbi ceasurile ce ar mai trebui facut: al meu nu are computer, imi va arata pe diaplay ceva? Sau nu ar trebui sa iau cu display pentru ca nu imi va arata nimic? Multumesc pentru explicatii :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa adaptezi ceasurile pe masina, nu e plug&play. Atat trebuie facut. 

 

Pe display o sa iti apara toate informatiile, pentru ca clusterul primeste deja informatiile respective, numai ca nu are pe ce sa le afiseze.

 

Daca nu ai climatronic, mai ai nevoie si de senzorul de temperatura exterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si o maneta de semnalizare cu niste butoane in plus, asa ca sa poti naviga prin BC. Pe langa maneta in sine mai ai nevoie si de niste pini sa faci legatura intre mufa manetei si mufa clusterului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, pt acest retrofit, ai nevoie de

 

- alte ceasuri - immo3 - cum ai gasit - care trebuie imperecheate cu ECU, scrise cipuri chei, etc.

- maneta stergatoare cu butoane de BC - nu cea de semnalizare.... acolo avem butoanele de tempomat - cine are...

- se cableaza masina - 4 fire in mufa manetei de stergatoare, 3 pini in mufa T32 - verde - la ceasuri - plus inca unul la senzor temp exterioara - daca masina nu are climatronic.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! Am montat pe masina din semnatura ceasuri immo3 VDO de pe o bora v5 de Anglia cu 926 la sfarsit, inainte avand tot immo3, dar motometer Ceasurile mi le-a montat o cunostinta, le-a codat tot. Totul in regula, pana la drum am observat ca viteza indicata nu corespunde cu cea reala de pe gps. La 60 la ora imi arata 75, la 100 arata 120. Pe BC la 850 metri mersi, arata 1km. Intrebare mea este daca se poate readapta incat sa arate viteza reala? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca se poate. Trebuie modificat dumpul actual sau rescris alt dump.

Daca vrei alt dump, fa o poza la ceasuri si pune-o aici si ma uit prin PC sa vad daca am un dump compatibil. Ma intereseaza kilometrajul in mod special.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Asta e singura poza clara si e inainte de montaj! Daca nu e de ajuns fac altele maine!

post-77500-0-74318900-1398033844_thumb.j

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca parcurgi 850m si pe bord inregistreaza 1km, atunci e din nr de imp/km...se rezolva din coding. Apoi dupa, daca nu indica bine pe scala , umbli la scala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dumpul asta ar trebui sa mearga cum trebuie la tine. Schimbi extensia din txt in bin.

 

Rescrie-l si recodeaza cheile, dar intai salveaza-l si pe cel vechi.

 

Dump.txt

 

LE: Vad ca tie iti arata in mile. Daca nu l-ai schimbat deja pentru Europa, vezi ca din VCDS, din coding, poti sa-l treci de pe Anglia pe Europa

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am montat pe masina din semnatura ceasuri immo3 VDO de pe o bora v5 de Anglia cu 926 la sfarsit, inainte avand tot immo3, dar motometer Ceasurile mi le-a montat o cunostinta, le-a codat tot. Totul in regula, pana la drum am observat ca viteza indicata nu corespunde cu cea reala de pe gps. La 60 la ora imi arata 75, la 100 arata 120. Pe BC la 850 metri mersi, arata 1km. Intrebare mea este daca se poate readapta incat sa arate viteza reala? Multumesc!

cu vcds-ul, intra pe Instrumente si fa output test - daca acum sta la 100km/h, dump-ul este bun, problema fiind din coding - se rezolva mai usor, nu ai de rescris eeprom-ul, nici de modificat.

daca nu sta la 100km/h - atunci da, trebuie rescris - in acel moment o sa ne citesti si incarci eeprom-ul tau aici si ti-l modific direct, dupa care il rescrii pe masina.

pana atunci, sarbatori pascale fericite !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare! Am montat pe masina din semnatura ceasuri immo3 VDO de pe o bora v5 de Anglia cu 926 la sfarsit, inainte avand tot immo3, dar motometer Ceasurile mi le-a montat o cunostinta, le-a codat tot. Totul in regula, pana la drum am observat ca viteza indicata nu corespunde cu cea reala de pe gps. La 60 la ora imi arata 75, la 100 arata 120. Pe BC la 850 metri mersi, arata 1km. Intrebare mea este daca se poate readapta incat sa arate viteza reala? Multumesc!

cu vcds-ul, intra pe Instrumente si fa output test - daca acum sta la 100km/h, dump-ul este bun, problema fiind din coding - se rezolva mai usor, nu ai de rescris eeprom-ul, nici de modificat.

daca nu sta la 100km/h - atunci da, trebuie rescris - in acel moment o sa ne citesti si incarci eeprom-ul tau aici si ti-l modific direct, dupa care il rescrii pe masina.

pana atunci, sarbatori pascale fericite !

 

Va multumesc! Cand o sa ajung la cunostinta care mi-a pus ceasurile o sa fac modifcarea si o sa revin cu impresii, pentru ca eu nu am interfata! Paste fericit!

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Sunt nou pe forum si nu pot incepe un nou topic deaceea mi-am permis sa intreb aici despre problema mea!

Mi-am cumparat de 2 zile un Golf 4 1.6 16V 105CP! Am incercat sa caut topic-uri despre problema mea dar nimeni din ce am gasit nu explica rezolvarea sau sa spuna ceva concret!
Problema mea este ca dupa ce am cumparat masina am ramas imediat fara combustibil! Am ajuns la benzinarie, am alimentat 16litri si cand am pornit-o surpriza becul era inca aprins si indicatorul nu se misca deloc! am oprit, am pornit tot degeaba! am spus ca o fi din cauza plutitorului, asa ca am demontat pompa si am miscat de plutitor poate a ramas blocat! am montat pompa la loc si tot nu s-a rezolvat! am uitat sa specific , ca acul ce indica combustibilul nu crestea si nu scadea de la [cenzurat] rosie, era blocat acolo! am incercat sa o rezolv demontand ceasurile si sa misc de ac putin poate o fi de acolo! cand am miscat de acul indicatorului am simtit ca era putin blocat...am miscat de el si se misca normal...l-am asezat la locul in care era, am montat ceasurile la loc si cand am pus borna la baterie surpriza...acul indicatorului era cazut foarte mult cum indica ceasul fara un sfert!
Aveti idee care ar fi problema?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare ca problema ta este din ceasuri. Mai departe, ca sa vedem daca se repara, daca e din motoras, etc... din pacate ne trebuie ceasurile.... 

 

ce poti face tu, daca te pricepi - e sa cauti sa izolezi problema - sa verifici daca e din motoras sau din comanda care acesta o primeste.

 

plutitorul returneaza o valoare rezistiva catre ceasuri. Aceasta se poate masura in mufa de la ceasuri cu un aparat de masura sau cu VCDS-ul pe ceasuri, in blocurile de masura.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te pricepi sa verifici si sa repari lucrurile astea? Eu nu prea ma pricep la electrica!

Daca te pricepi eu pot veni la tine cand am drum in bucuresti !

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Florin,imi poti spune te rog pasii,aprox.de urmat in cazul in care doresc sa montez ceasuri de VW passat 99-00 pe un golf 4 99 (ambele motor de 1.4).stiu ca trebuie programate cheile,etc.am diagnoza+cablu pt VAGCOM,etc.

 

Am 2 led-uri arse la turometru iar identice nu mai gasesc,e modelul mai vechi cu acel albastru mai inchis.si decat sa imi fac curcubeu mai bine cumpar altul,la dezmembrari gasesc in stare buna undeva la 100 lei,iar sa imi schimbe toate led-urile imi cere 150-200 lei,deci nu e moft,incerc sa vad cum ies mai ieftin.

 

[Mentionez ca nu am mini si nici maxiDOT,si as dori sa cumpar ceasuri de passat tot asa,fara,daca exista]

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trec de la un cluster 1J920826A (turometru 0-7000rpm, 220Km max scala) la unul 1J920846C (turometru 0-5000rpm, 260Km max scala). Ambele sunt VDO V20. 

Pe 1J920846C voi schimba folia de turometru, dar voi pastra cea cu 260Km max scala. 

 

codare 1J0920826A  05111

codare 1J0920826C  vechi=21112 > nou 21111

 

inca nu l-am instalat pe masina doar rulez intr-un set-up de birou.

 

Am inca neclar urmatoarele puncte pentru 1J0920846C:

1. daca la turometrul trebuie facute alte adaptari

2. daca la partea de kilometraj trebuie facute adaptari

3. daca trebuie rescris cu un dump de la un cluster 1j920846A?

 

mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, trebuie facute adaptari la turometru. La partea de KM nu.

 

Iti dau un dump de 7000, maxidot, 260 capat daca vrei, numai sa-mi zici daca ai 130 sau 100 la mijlocul scalei de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge si varianta 3 fara pre multe batai de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

trec de la un cluster 1J920826A (turometru 0-7000rpm, 220Km max scala) la unul 1J920846C (turometru 0-5000rpm, 260Km max scala). Ambele sunt VDO V20. 

Pe 1J920846C voi schimba folia de turometru, dar voi pastra cea cu 260Km max scala. 

 

codare 1J0920826A  05111

codare 1J0920826C  vechi=21112 > nou 21111

 

inca nu l-am instalat pe masina doar rulez intr-un set-up de birou.

 

Am inca neclar urmatoarele puncte pentru 1J0920846C:

1. daca la turometrul trebuie facute alte adaptari

2. daca la partea de kilometraj trebuie facute adaptari

3. daca trebuie rescris cu un dump de la un cluster 1j920846A?

 

mersi.

 

1J0 ... nu 1J9 - ai butonat gresit.

 

codarea la noul cluster - in functie de optiunile masinii si daca ai radio original, ca sa iti afiseze pe maxidot, dupa ce ii tragi firele.

 

km - da, trebuie rescrisi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut... ma bate gandul sa schimb si eu ceasurile din bord , mai mult pentru display-ul din mijloc ...

 

pentru un g4 din 2003 1.6 16v BCB ce IMMO trebuie ?

 

Va intreb pentru ca nu ma pricep neam....

 

multumesc anticipat...

 

Vlad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi baieti de ajutor,

 

MRC, 100K la mijlocul scalei.

 

Florin, am scris gresit numarul seria clusterului. 

Voi pastra codarea de navigatie , sa vedem cum va merge cu un rns510, mai astept o interfata pt asta. 

 

Turometru are un camp special de codare? sa fie pe 0-7000rpm in loc de 0-5000rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am dump cu 100 in partea de sus, doar cu 130 ... am avut impresia ca am ambele variante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut. cineva din vrancea care stie sa afle pin.ul la ceasuri de g4 immo3?.ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!