Jump to content

Schimbare ceasuri bord


pitbulltm
 Share

Postare recomandată

2 hours ago, F l o r i n said:

Propun sa ne oprim aici, cu off topicul.

+1

Si daca mai aveti "meciuri" de genu...v-as ruga sa le faceti pe PM

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU este nici-un "meci". Cunoscand functionarea celor cu can si a celor fara, stiam ca nu se poate, fapt confirmat de Florin acum ceva timp. DAr, dupa cum spune si el, s-a fi descoperit ceva intre timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

1J5 920 806 BX,ce immo sunt?  din cautarile mele tind sa cred  ca sunt immo 3,precizez faptul ca sunt niste ceasuri ce provin de la o bora 2.0 benzina de anglia, in caz ca ajuta aceasta informatie. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, 25 APY said:

.. ceasuri ce provin de la o bora 2.0 benzina de anglia, in caz ca ajuta aceasta informatie.

in nici un caz anglia ...Sunt fara computer bord, immo3. Asta daca nu e vreo facatura din piese de la mai multe ceasuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Al Bundy said:

In trecut spunei altceva atat tu cat si ady terrabit

 

919 si 920 - sunt problema la tine, asa cum ai scris. Nu o sa mearga niciodata, cum trebuie. Nici faza cu transferul, deoarece sunt prea multe diferente de hardware intre placile celor doua clusteruri. Tu nu ai de loc BC sau ai odometru, in afisajul ceasului ? Eu zic sa le vinzi pe cele cumparate 1J0 920 ... si cumpara cluster de G4 cu 1JO 919 ...

Multumesc frumos pentru raspunsuri @Al Bundy si @F l o r i n.

Am inteles. Nu am cumparat clusterul de Bora pentru a-l folosi, ci pentru inele. Voiam sa stiu ce immo sunt ca sa vand partea electronica si sa stiu ce detalii sa scriu in anunt.

Cat despre clusterul masinii mele, cel immo2 fara CAN este al meu, de pe masina. Am intrebat pentru ca voiam sa stiu daca e mai bine sa fac chiptuning pe un cluster cu CAN (+ ma batea gandul sa-i pun si un RCD200 la vara si stiu ca asta are nevoie de CAN pentru a functiona perfect).

Asa citisem si eu in primele ~ 20 de pagini din postul asta ca nu se poate pune CAN acolo unde nu a fost din fabrica. Dar nah, am zis sa mai intreb si eu.

Modificat de JulianoDamin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce anume te referi rcd200 sa mearga perfect? eu am montat pe non can si merge tot la el,nu am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste si AICI despre montajul RCD 200 si problemele ce pot aparea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 minutes ago, cxr2test said:

la ce anume te referi rcd200 sa mearga perfect? eu am montat pe non can si merge tot la el,nu am probleme.

iluminarea cand aprinzi pozitia si pornirea/oprirea pe contact - sunt informatii pe care le primeste pe can

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt iluminare la pozitie se poate trage fir si alimentezi separat,astfel rezolvi iluminarea/intensitatea,etc si cred ca si pt pornire fara contact,la oprire oricum se opreste pe contact cand scoti cheia daca e montat corespunzator.Sunt chestii irelevante,deoarece nu incurca cu nimic aceste minusuri,singurul discomfort pt unii ar fi ca se opreste odata la 1 ora,dar dureaza 1 secunda sa il pornesti iar...pe masinile fara can.(desi si aici este solutie)

Restul se poate citi in postul de mai sus ce a sugerat Laurentiu,desi primele postari sunt vechi si de atunci s-au mai gasit solutii si il poti monta/folosi 99% daca se monteaza corect.

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca intre timp s-au gasit solutii va invit sa le prezentat acolo...unde este si normal sa se afle acele solutii...nu aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica se pot inlocui - sa se puna ceasuri cu CAN pe o masina care nu a avut. Dar mai e putin de lucru la ele, ca sa nu ai erori in bord (inafara de rescrierea cheilor, ca sa pornesti masina).

Immo 2 se poate pune doar peste immo 2, dar immo 3 se poate pune peste immo 3 si immo 2.

Vezi mai multe detalii cu o pagina in urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Mi-am activat de curand functia de iluminare a acelor pe contact. Dar acum vreau sa activez sa se aprinda pe contact si cele doua display-uri cele cu ceas si km. Ce adresa trebuie sa mai modific in dump ? Tot 01ED ? Atases si dump-ul.

copy dump.BIN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei1496 La aceeasi adresa, 01ED, pui 3B in loc de 39 cum ai acum.

Intrebare intrebatoare: La un Golf IV, 1.6 SR, daca nu pot citi ceasurile in niciun fel, de unde si cu ce interfata as mai putea citi PIN-ul pentru a putea pune alte ceasuri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mmg Acum am modificat. A mers. E perfect.

  Multumesc mult ! O seara faina ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, ioanidis84 said:

din ecu ,cu comannder

Cu VAG Commander 3.6 pot citi ECU la benzinare ? Am incercat parca la mine si acolo imi arata, cand dadeam pe 01-Motor, ceva de EDCx si nu se conecta sa faca citirea. Canalul mi-l deschidea, dar nu-mi citea eepromu. E alta varianta, tre' sa selectez eu altceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu am încercat la benzina, dar nu văd d ce nu ar merge...

  Dacă nu sg soluție e sa îl citești pe masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. O sa mai incerc la mine sa vad ce reusesc. Nu am nevoie acum dar vreau sa fiu pregatit, in caz de o sa am. Venise unul la mine si nu ii puteam citi ceasurile deloc dar era diesel si am citit din ECU pin-ul, dar vreau sa stiu si pentru benzinare. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

On 10/29/2016 at 7:45 PM, mmg said:

Cu VAG Commander 3.6 pot citi ECU la benzinare ? Am incercat parca la mine si acolo imi arata, cand dadeam pe 01-Motor, ceva de EDCx si nu se conecta sa faca citirea. Canalul mi-l deschidea, dar nu-mi citea eepromu. E alta varianta, tre' sa selectez eu altceva ?

nu, nu il poti citii. 

ca idee.... EDC sunt diesel....

On 10/29/2016 at 7:50 PM, ioanidis84 said:

Sincer nu am încercat la benzina, dar nu văd d ce nu ar merge...

  Dacă nu sg soluție e sa îl citești pe masa.

Nu la toate, depinde despre ce ecu vorbim.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe un Passat B5, diesel, din 2000, cu ceasuri 3B0 920 822A pot sa pun ceasuri de Golf 4 immo3 (1J5 920 826A) daca le scriu dump 3B0 920 826A ?

LE: Eu zic ca merge pentru ca ambele sunt v501.

Modificat de mmg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge - le lasi cu sw de G4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Adica pun soft de Golf 4 diesel 1J5 si la adaptare si scrierea cheilor am nevoie doar de pin-ul nou, nu ?

Modificat de mmg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!