Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

Nu... xenonul doar pe timp de noapte!

Ma gandeam sa stea aprins DRL.ul (am pus led.uri) cu xenonul pe timp de noapte!

Ziua e suficient DRL.ul, cu toate ca mi.ar fi placut DRL+pozitii

Iar pe ceata am becurile clasice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, ok am inteles acum. 

 

Mda, nu stiu, n-am vazut la nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

led-urile de DRL sunt deranjante noaptea, mai ales ca proiectorul la DRL e facut sa arunce fascicolul drept in ochii celor din sens opus pentru vizibilitate. 

De aceea DRL, prin lege, e limitat la o anumita intensitate.

DEci te rog sa te gandesti la treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le am setate la intensitatea de 50% si crede-ma ca nu ar deranja pe timp de noapte!

Oricum, am butonat ~ 1h vcds-ul si nu are nimic pentru a seta DRL-ul in ,,permanenta,, pe on!

Modificat de czsilviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti sa setezi intensitate la LED fara modul dedicat. Doar la halogen merge din centrala electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

What? Am reusit din VCDS!

bine, diferenta dintre 100% si 50% la becuri era mai mare fata de 100%-50% la LED-uri, dar se observa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

led-urile se dimmeaza in curent, nu in tensiune. Deci nu stiu ce zici tu ca ai facut acolo... 

Iar din fabrica LED merg la full si la 20% (parca), intensitati fixe din constructia modulelor de pe LED

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a aprins in bord martorul de bec ars : Daytime Running Light , left . Care e becul si ce caracteristici are ? Nu am manualul la mine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , ala e ! L-am schimbat f usor .

Multumesc Mihai / pronet .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricand cu placere Bogdane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,imi poate spune si mie cineva o skoda superb 2.0 tdi dsg din 2010 este euro 4 sau este euro 5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

a mea este din mai  2010 si are norma E5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si asta este din 10/2010 si este inmatriculata pe spania si vanzatorul zice ca ar fi euro 4!difera in functie de codul motor sau cum pot afla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Eu stiam ca motoarele euro 4 incep cu litera "B" si sint PD iar cele care incep cu litera "C" sint euro 5 si sint CR, cel putin la diesel, la benzina las pe altcineva mai expert.

Modificat de fagaras93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie acelasi cod motor si sa aiba norma de poluare diferita in functie de cum s-a facut omologarea in tara respectiva.

trebuie aflat codul de motor in principiu, sunt si coduri cu C, ce sunt Euro 4. 

 

post-17228-0-00631700-1431281670_thumb.p

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu daca in acest topic sau in altul s-a discutat despre indice incarcare anvelope Superb , 91 W si 94 W . Pt ca azi am avut ceva treaba la dealer - service Skoda , am avut timp sa fac si cateva poze ; se vede clar ca Superb pregatit pt livrare este echipat cu cauciucuri cu indice 91 W .

post-78166-0-17560800-1432047644_thumb.jpost-78166-0-29641500-1432047661_thumb.jpost-78166-0-97915200-1432047685_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, asa este, am mai discutat asta. Chiar fabrica livreaza cu cauciucuri neconforme, desi in COC si CIV scrie clar ca indicele este 94 pentru rotile pe 17.

 

Am vazut ca cele manuale, non 4x4 si fara trapa sunt echipate de fabrica cu indice 91

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radumelinte

A mea satisfice conditiile descrise de @75NOR si totusi s-a livrat cu anvelope R17 indice 94 (masina este fabricatie iunie 2013).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci nu mai inteleg logica :)

 

si eu tot 94 am indice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

In timp ce mergem a aparat eroare in bord de far faza scurta ars, avind xenon. Acum ceva timp am avut un eveniment cu farul din stg fata si l-am inlocuit cu altul second la fel si droserul(compomenta metalica de sub far). Din calculator a aparut  eroarea:

Adresa 09: Electronica centrala (J519)       Eticheta: ROJ\1K0-937-08x-09.clb
   Numar VAG SW: 1K0 937 087 AB    HW: 1K0 937 087 AB
   Componenta comandata: BCM PQ35  H+  110 0651 
   Revizie: 00110 AC   
   Codare: 40990AB8E80508C040080080310089E4437000AE732085605C8040000040
   Atelier: WSC 33361 790 00999
   VCID: 71E3BE31A84CB790DE2

   Subsistem 1 - Numar VAG: 3T1 955 119 A  Eticheta: ROJ\1KX-955-119.CLB
   Componenta comandata: Wischer 22011  26  0602
   Codare: 00D7B7

   Subsistem 2 - Numar VAG: 1K0 955 559 AH  Eticheta: ROJ\1K0-955-559-AG.CLB
   Componenta comandata: RLS 300112 05  54  0403
   Codare: 0730ED

00978 - Faza scurta stânga-M29-
            010 - întrerupt sau scurt la plus - intermitent
             împrejurari cod:
                    Starea defectului: 00101010
                    Priorit.defectului: 1
                    Frecv. defectului: 77
                    Resetare contor: 64
                    rulaj: 63274 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2099.14.03
                    timp: 18:39:15

             împrejurari cod:
                        Cl.15 Con.
                    tensiune: 14.00 V
                        Con.
                        Con.
                        Cl.50 Dec.
                        Dec.
                        Dec.

Este de la bec sau de la droser? alceva...

Va multumesc

Modificat de ZUE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

digitalchris

Colegi, care ar fi temperatura normala a uleiului pe maxidot in diferite medii/viteze de functionare? Intreb pentru ca mi-am montat un scut metalic si cu toate ca are fante de aerisire pe toata lungimea frontala parca mi se pare ca e mai sus decat inainte dar nu stiu daca e din cauza scututului sau ca au venit caldurile. Scutul de plastic e mult mai " etans" in partea din fata dar in schimb are in fata cutiei un aeraj mai deosebit...nu am folosit optiunea temperatura ulei prea mult dar tin minte ca nu depasea 100-105 grade ( asta iarna) pe cand acum am pe autostrada 110 si cam 100 in oras...e normal asa ? Care ar fi temperatura maxima la care uleiul se deterioreaza?

 

fc59f9f968caef94260e9a955ca53e67_732.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca vazusem pe undeva ca temperatura nu ar trebui sa depaseasca 105 grade. Nu mai stiu sincer unde, dar am cautat cand m-am speriat ca a sarit de 100.

 

Din ce am vazut unii zic ca merge pana in 120 daca uleiul e de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In conditii de peste 20grade afara, cu temp ulei e cam asa:

- mers in oras: sta cam la 90-95 grade

- extraurban - atat timp cat merg normal si legal, in D, sta cam la 98-100

- extraurban, mers grabit, in S, sta cam la 102-105

- fugarita pe serpentine gen Bran, Predeal, Transfagarasan - maximul pe care l-am atins a fost 113 grade

 

Nu temperatura e problema uleiului, ci ruperea filmului de ulei. Asta se face in forje maxime, turatii mari si ulei prost - dar nu e cazul la diesel, atat timp cat folosesti uleiul recomandat de producator, 5w30 evident cu norma 504.00/ 507.00

 

De asta benzinele necesita un 10w60, pentru ca rezista mult mai bine la forje in turatii mari si nu se rupe pelicula de ulei - vorbim de turatii gen 6-8500rpm cat scot anumite benzinare. Dieselul nu are cum sa ajunga in turatiile astea, motiv pentru care se foloseste ulei cu vascozitatea la cald 30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

digitalchris

Multumesc ptr raspunsurile promte. Uleiul este cel original, masina are aproape 20 000kmm cu filtrul de aer schimbat la 15000 ( asa le schimb eu mai des la toate masinile care le am). Azi pe A2 cu 3 persoane plus ceva bagaj a stat astat undeva la 105-110 constant 139km/h setat pe automat, consum mixt 7.5litri.  Nu am folsit "S"  decat vreo 2 min de curioziate cand am luat masina in rest numai "D".  Uleiul de motor are vreun radiator dedicat? Ca cel de clima e plin de insecte ...cum il rezolv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!