Jump to content

Intrebari Superb 2


nsm
 Share

Postare recomandată

trebuie mai multe informatii citite, nu doar distanta.  Ultima regenerare REUSITA a fost cu 400 km in urma, dar nu inseamna ca nu a mai incercat sa isi faca de atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca ma gandesc ca daca ar fi turbina ,ar scoate fum albastru mereu,nu doar la 1000 rpm.
Totul se intampla pe perioade scurte,daca plec la munca si merg 5 km iar incepe si face la fel,pornesc si ventilatoarele si merge non-stop .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa incerce sa faca regenerare.

Oprind procesul ii faci rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar isi poate face regenerare cand apa nici nu s-a ridicat ? De acasa pana la munca merg 3 km cu masina.

Mai am un Passat B6 2.0 CR la care nu am intalnit problemele astea niciodata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @Twinsen si @ovizel: am luat si eu azi un set, cu 160Ron. Dar este pachet/promotie doar pentru masinile mai vechi de 4 ani.

17 hours ago, Nyke said:

Da dar isi poate face regenerare cand apa nici nu s-a ridicat ? De acasa pana la munca merg 3 km cu masina.

Mai am un Passat B6 2.0 CR la care nu am intalnit problemele astea niciodata .

Problema ta este, asa cum au spus si colegii, de la regenerare. Am acelasi motor ca tine. 

Ideea este ca drumurile scurte il omoara. Regenerarea nu incepe atat timp cat motorul nu se inalzeste, ii trebuie cam 10min de mers ca sa inceapa procesul. Daca tu ai drumuri foarte scurte nu reuseste niciodata sa o faca si ai toate sansele sa ti se aprinda becul pe bord si sa trebuiasca sa faci regenerare fortata, in service, cu VAS-ul.

Daca il opresti si repornesti - doar ii tai regenerarea, nu rezolvi problema.

In orice caz, fumul albastrui - nu este normal deloc, nici la regenerare, nici in rest. Fumul albastrui semnifica un consum de ulei, acesta prin ardere produce fum albastru.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/13/2016 at 9:31 PM, Twinsen said:

Ma puteti ajuta cu o informatie, va rog. De cateva zile mi se aprinde becul de la senzorul de ulei la pornire si imi apare eroarea de mai jos

 


9453842 - Oil Level Thermal Sensor 
          B1041 35 [009] - Signal high time > maximum
          Confirmed - Tested Since Memory Clear

Aveti idee despre care senzor e vorba si ce ar putea fi ?

Dupa un drum mai lung, in afara localitatii, a disparut problema...
O fi fost vreun gunoi ceva....
 

Modificat de Twinsen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu si eu... poate ceva pilitura...

Alta explicatie nu am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tuturor, studiez de ceva timp aria superb si tot ce e legat de el si am ajuns la concluzia ca as vrea sa achizitionez si eu un Superb 2.Neaparat diesel 2.0, 140 sau 170 cp.

Va rog spuneti-mi la ce anume sa fiu atent cand ajunge la testat, cam care ar fi bubele ei?

Multumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

E foarte mult de povestit.

Partea buna e ca modelul nu are bube specifice, dar conteaza foarte mult cum a fost intretinut. In principiu, pana la 160 000km nu cere bani de reparatii, daca nu a fost abuzat. Doar mentenanta.

De la tablaraie, bucsaraie, discuri, placute, stare interior, etc, s-au mai discutat toate astea. Cauta una cu istoric si incearca sa nu o iei pe cea mai ieftina din piata.

Sunt unii care le pun pe butuci in 30-50k, altii ajung la 200k cu ele impecabile. Conteaza de tine ce vrei si cat esti dispus sa investesti. 

Eventual - daca ai ceva intrebari specifice ?

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Citind (de fapt recitind) aceste pagini imi dau seama ca eu am devenit sclavul acestei masini.(de masina din semnatura vb). Nu de putine ori ma surprind intr-o zi gandidu-ma la trasee si mod de abordare a deplasarii pentru ca masina sa nu aiba de suferit. STOP!!! Pana aici!!!  (adica :sa nu fie drumuri scurte sa nu o pornesc de jdemii de ori sa nu sa nu sa nu...)  Am de mers la scoala, la bazin, la luminite de craciun..la cutare ... nu fac trasee speciale si sunt convins ca nu sunt singurul....  Dar sanatatea mea si celor dragi mie e mai importanta ca fieru asta de calcat....Si imi pare rau ca i-am acordat o atat de mare importanta....Si mi-am mai dat seama de un lucru   Totul se baza pe frica.. Frica de a nu se strica....ceva, orice si de a genera costuri....Nu ma intelegeti gresit , nu e vb zgarcenie ci e vb de o masina relativ noua care trebuie sa faca lucrul pentru care a fost achizitionata... adica DRUMURI... indiferent de lungime sau de anotimp.... Poate si pasiunea au avut un rol important in "menajarea "ei.. Nu stiu... 

Dar deja ma simt mai bine scriind aceste randuri si va multumesc ca m-ati "ascultat"  

   Radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi aceasta frica are si o parte foarte reala de adevar, aceste masini dar mai ales motorizarile lor, nu sunt facute pentru Nspe mii de drumulete in orase sufocate de masini ca si Clujul, Bucuresti etc...sunt facute pentru drumuri lungi, ideale pentru autostrada. Bineinteles frica sau nefrica poate veni din cunostinte sau lipse de cunostinte tehnice, stare materiala( unii pot face lejer orice fel de reparatii, la altii deja acei bani ar face lipsa exact altundeva unde ar fi mai binevenite - sanatate, familie, calatorii) si de aici si grija mai mare. Totusi nu cred ca toti castigam 3000-5000 euro pe luna sa nu ne pese... Eu de exemplu exact din cauza banilor (si a serviceurilor tot mai slabe ) incerc sa am grija in asa fel de masina, ca totusi nu o tin bibelou doar incerc sa-l folosesc cum se poate mai corect. De exemplu momentan circul relativ putin in interiorul orasului si 90% am drumuri de afara, cand se va schimba acest lucru imediat o sa iau ceva ieftin mic pe benzina si dai sa sune in orasul asta sufocat de soferi lenesi si nepasatori de fierul pe care il au sub ei. Este pacat sa distrug mult mai repede ceva, ce nu pentru asa ceva a fost facut - si am dat o caruta de bani pe ea -  inainte de vreme...dar de fapt puncte si puncte de vedere. Noi sa fim sanatosi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect.

Dar santajul masinii prin becurile aprinse in bord trebuie sa inceteze. Nu pot incalzi masina inainte sa se urce copii pentru ca se colmateaza filtru?  Nici o problema, exista ( ex.) Passat B5.5 fara filtru de particule....Si exemplele continua... Si imi dau seama ca vrand sa fac un lucru bun, am gresit pentru ca masinii asteia nu-i place programul meu....:P

Dar nu-i stres, noi sa fim sanatosi...

Si acum sa fim seriosi , in care capitala (europeana sau nu) nu e aglomeratie (dimineata sau cand o fi)?? Eu cred ca nivelu de trai e cel care cauzeaza stresu'..pt ca invariabil te gandesti cati bani trebuie sa scoti din buzunar pentru fiecare bec aprins in bord.... Si nu ma refer la cel de bec ars....:cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.12.2016 at 10:46 AM, radu81 said:

Salut,

Citind (de fapt recitind) aceste pagini imi dau seama ca eu am devenit sclavul acestei masini.(de masina din semnatura vb). Nu de putine ori ma surprind intr-o zi gandidu-ma la trasee si mod de abordare a deplasarii pentru ca masina sa nu aiba de suferit. STOP!!! Pana aici!!!  (adica :sa nu fie drumuri scurte sa nu o pornesc de jdemii de ori sa nu sa nu sa nu...)  Am de mers la scoala, la bazin, la luminite de craciun..la cutare ... nu fac trasee speciale si sunt convins ca nu sunt singurul....  Dar sanatatea mea si celor dragi mie e mai importanta ca fieru asta de calcat....Si imi pare rau ca i-am acordat o atat de mare importanta....Si mi-am mai dat seama de un lucru   Totul se baza pe frica.. Frica de a nu se strica....ceva, orice si de a genera costuri....Nu ma intelegeti gresit , nu e vb zgarcenie ci e vb de o masina relativ noua care trebuie sa faca lucrul pentru care a fost achizitionata... adica DRUMURI... indiferent de lungime sau de anotimp.... Poate si pasiunea au avut un rol important in "menajarea "ei.. Nu stiu... 

Dar deja ma simt mai bine scriind aceste randuri si va multumesc ca m-ati "ascultat"  

   Radu

Salut,

Din nou ne lovim de alegerea gresita a motorizarii. Daca luai un Superb benzina nu aveai niciuna din problemele astea de mai sus. 

Am mai spus-o de 1milion de ori: dieselul nu e facut pentru oras, mai ales dieselul cu filtru particule. 

In Germania cine isi ia diesel face intre 40 si 80k km/an, masina aia merge aproape non stop si de asta nu au probleme. Cine face putin km isi ia benzina si gata.

Doar la noi, nu ai sanse sa scoti oamenii din "obsesia diesel". Si uite asa vine nota de plata. Si apoi umplem forumul de postari ca sunt proaste masinile, cand ele nu au nicio vina ca sunt folosite gresit. Noi vrem sa avem diesel, sa le folosim numai in oras si sa avem pretentia si la service "long-life" daca se poate.... "Si cu pita unsa si cu slana in pod", nu se poate, spune o vorba veche din Ardeal...

Fara suparare - hai sa ne asumam alegerile facute si sa incercam sa privim realitatea in mod obiectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

1. Eu nu m-am plans. As fi ipocrit. Dar nu sunt. am si scris mai sus ca m-as intoarce cu drag la un TDI clasic. Fara nici o problema sau urma de regret....

2.Masina e proasta( dar asta nu poti afla decat dupa ce o ai....)

3.Am scris doar ce aveam pe suflet si nu... ca sa mi-o ia inapoi sau sa-mi faca cineva decont...

4. Masina am luat-o fara calcule matematice... pur si simplu  cu inima

5. Nu am obsesii. Daca aveam, luam tratament. Dar nu i-au. Deci nu am...

6.Imi asum alegerea

7. Realitatea o privesc zi de zi... e in garaj

8. Daca mai sunt nelamuriri...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

masina este foarte buna. Stiu destule care au depasit 200.000 km, folosite in oras, in afara, in bucuresti, etc. Si nu au probleme deosebit.. de la 1.4 TSi pana la 2.0 tdi 170 4x4....

ocazional mai apare cate una cu ceva probleme... dar nu se poate generaliza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

1.eu am scris doar de masina mea. Nu am generalizat.

2.nu cunosc asemenea exemplare .cu astfel de km și nici nu sunt curios.

3. Mașina am luat-o cu inima și fără alte calcule ( fracții,  ridicari la putere) etc.

4. Repet, nu e un capăt de lume, marci sunt pana-i lume.... postul inițial avea rostul de ''blow off some steam'' și atata tot.... 

Sărbători fericite tuturor și ''fiarelor'' din garaj ,parcări etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o intrebare catre cei ce au scaune incalzite pe fata.

In momentul cand activati incalzirea se activeaza si sezutul sau doar spatele? La mine e doar spatele si imi aduc aminte ca la inceput parca era si sejutul...

Daca e defect se repara usor sau demontez juma' de masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine  se activeaza si sezutul si spatele, impreuna, in acelasi timp.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sezutul este activ, insa perceptia caldurii nu este atat de rapida precum cea din spatar. Cel putin la mine, cu alcantara asa se resimte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Twinsen said:

Am o intrebare catre cei ce au scaune incalzite pe fata.

In momentul cand activati incalzirea se activeaza si sezutul sau doar spatele? La mine e doar spatele si imi aduc aminte ca la inceput parca era si sejutul...

Daca e defect se repara usor sau demontez juma' de masina?

Trebuie sa mearga amandoua - poti masura rezistentele separat (sa vedem valoarea acestora), scotand mufele de sub scaun.

Daca e cazul (eu cred ca nu, dar verifica) sa ajungi la rezistenta, trebuie dat jos scaunul, jos plasticele de pe el si data jos tapiteria

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma am vazut ca si la mine merge doar incalzirea la spate, pe ambele scaune! Incalzirea de la sezut, respectiv spatar au mufe separate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au mufe sub scaun - cu aparatul de masura, verifici direct rezistenta sezutului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sebip: trebuie sa mearga si sezut si spatar. La tapiterie textila simti imediat ca e "cald sub fund" :P 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR Asta stiu ca merg impreuna. Si chiar daca am alcantara, la spate se simte incalzirea, deci ar trebui sa se simta si la sezut! Doar ca la ambele scaune sezutul nu se incalzeste si eram curios daca pe un scaun rezistentele (spatar, respectiv sezut) au mufe separate. Ca ma gandesc ca poate neamtu nu a vrut caldura la o|o si a scos mufele. Ca cel putin la mine era scoasa si mufa de la butonul care activeaza senzorii de parcare fata! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!