Jump to content

evacuare ...


floss
 Share

Postare recomandată

cu tot respectul, mai tineti minte gaura mea din turbina?...cea pentru care s-au creat discutii pe acest forum?

atasez o poza ca sa ne amintim....

foarte multi dintre voi ati spus ca am facut un lucru rau, ca mare parte din aerul care raceste motorul se pierde pe acolo...ei bine, nu este asa.... si o sa atasez si dovada...

turbina este impartita inauntru inmai multe canale separate, fiecare avand rolul lor...eu am dat gaura respectiva in canalul destinat racirii motorului, cu alte cuvinte, o parte din aerul "rece" pe care-l scoate turbina, iese pe acolo. DAR, acest aer rece este preluat din nou de turbina, pentru ca el nu iese din compartimentul motor, ci ajunge din nou in spatele acesteia.... astfel se mentine o tempereatura a motorului, zic eu, destul de buna....

subliniez faptul ca nu am avut probleme cu racirea motorului cum multi au zis ca o sa am....

Osi si-a acoperit gurile respective, fara prea mare importanta, pentru ca aerul respectiv nu se mai intoarce spre canalul catre motor....

Modificat de Alex_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu tot respectul, mai tineti minte gaura mea din turbina?...cea pentru care s-au creat discutii pe acest forum?

atasez o poza ca sa ne amintim....

foarte multi dintre voi ati spus ca am facut un lucru rau, ca mare parte din aerul care raceste motorul se pierde pe acolo...ei bine, nu este asa.... si o sa atasez si dovada...

turbina este impartita inauntru inmai multe canale separate, fiecare avand rolul lor...eu am dat gaura respectiva in canalul destinat racirii motorului, cu alte cuvinte, o parte din aerul "rece" pe care-l scoate turbina, iese pe acolo. DAR, acest aer rece este preluat din nou de turbina, pentru ca el nu iese din compartimentul motor, ci ajunge din nou in spatele acesteia.... astfel se mentine o tempereatura a motorului, zic eu, destul de buna....

subliniez faptul ca nu am avut probleme cu racirea motorului cum multi au zis ca o sa am....

Osi si-a acoperit gurile respective, fara prea mare importanta, pentru ca aerul respectiv nu se mai intoarce spre canalul catre motor....

<{POST_SNAPBACK}>

coane, fara a intra intr-o polemica, desi ideea generala e sa tragem concluzii constructive, pana la urma de ce sa nu mergem pe varianta originala, VW a investit bani si ani buni in cercetarea si dezvoltarea acestui sistem de racire - cine suntem noi sa il "imbunatatim" prin prescurtari si abrevieri? eu sunt adeptul ca daca mergi pe original atunci mergi pe complet, daca mergi pe particularizat, faci modificari pe barba ta...

este adevarat ca se pot trage concluzii in mod empiric, dar uneori poate fi foarte costisitor... :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"un 1200 functioneaza mai rece decat un 1600 " de ce ? Eu nu am vazut sau auzit asa ceva in viata mea .Singura chestie pe care am auzit-o si care inclin sa fiu de acord cu ea este ca motoarele pe bus merg mai incinse decat cele dupa broasca sau typ 3. Daca motorul este bine facut el trebuie sa aiba o temperatura cat de cat constanta in functionare ca de aia are termostat si diverse supape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"un 1200 functioneaza mai rece decat un 1600 " de ce ? Eu nu am vazut sau auzit asa ceva in viata mea .Singura chestie pe care am auzit-o si care inclin sa fiu de acord cu ea este ca motoarele pe bus merg mai incinse decat cele dupa broasca sau typ 3. Daca motorul este bine facut el trebuie sa aiba o temperatura cat de cat constanta in functionare ca de aia are termostat si diverse supape.

<{POST_SNAPBACK}>

diferenta dintre cineva pentru care mecanica este doar un hobby si cineva pentru care este meserie consta in aceea ca cel de-al doilea poate veni cu contraargumente tehnice, cu date si cifre, explicate cat de cat pe intelesul primului, in ideea clarificarii unor astfel de aspecte care altfel raman la nivelul de de constatari empirice sau "eresuri"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta dintre cineva pentru care mecanica este doar un hobby si cineva pentru care este meserie consta in aceea ca cel de-al doilea poate veni cu contraargumente tehnice, cu date si cifre, explicate cat de cat pe intelesul primului, in ideea clarificarii unor astfel de aspecte care altfel raman la nivelul de de constatari empirice sau "eresuri"

<{POST_SNAPBACK}>

Sa zicem ca temperatura "idilica" de functionare a motorului este undeva la 85 grade, daca avem presiune la ulei atit in mers cat si la relanti se poate merge si la o temperatura de 110 grade (dupa parerea mea totusi cam mult) . In manualul de reparatie pt motoarele de 1500-1600 typ 3 se dau valorile minime acceptate la presiune (la o temperatura a uleiului de 70 grade) La 550 r/min- 0,5kg iar la 2500 r/min - 2,0 kg. Promit sa revin cat de curand si cu alte informatii legate de presiunea si temperatura uleiului (am pe undeva niste studii facute de un tip din america pe un motor de 1600 nou ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

:blink: sunt disperat! :salut:

Am trecut pe sistemul "clean-air": am schimbat tablele din partea inferioara a motorului si galeriile de evacuare de la cilindri 1 si 3 (deci acuma sunt din cele cu incalzitoare), am montat "gogosile" pe evacuarile 2 si 4, am eliminat cutiile de Pepsi cu care imi astupasem "coarnele" turbinei si am conectat toate elementele intre ele (turbina, gogosi, incalzitoare, praguri).

Am demarat operatiunea, pornind de la faptul ca sistemul vechi imi b

Modificat de Osi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut probleme de genul tau de la un incalzitor.. avea niste gaurele in teava... am desfacut local imbracamintea incalzitorului, am sudat-o si am refacut imbracamonte.. de atunci nu mai am probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu cred ca e de la gazele de esapament, ca apare doar dupa 10 minute (dupa ce se inalzeste aerul). Si mirosul e altfel, cred ca de ulei ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ce faci cu incalzitoarele, sa nu fie sparte galeriile interioare, te mai si asfixiezi/sinucizi in masina :) - in plus uleiul depozitat in timp trebuie ars complet pana se elimina - banuiesc ca incalzitoarele nu sunt noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuuu-s noi :) Is de prin anii '60.

Nu cred sa fie sparte galeriile, ca atunci mi-ar baga fum si mirosuri inca de la pornire, ceea ce nu e cazul (doar dupa vreo 10 minute de mers).

Ma bucur ca zici ca se poate elimina uleiul vechi. Dar cum sa-l ard? Pur si simplu mergind cu masina, sau pot sa grabesc cumva procesul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuuu-s noi :) Is de prin anii '60.

Nu cred sa fie sparte galeriile, ca atunci mi-ar baga fum si mirosuri inca de la pornire, ceea ce nu e cazul (doar dupa vreo 10 minute de mers).

Ma bucur ca zici ca se poate elimina uleiul vechi. Dar cum sa-l ard? Pur si simplu mergind cu masina, sau pot sa grabesc cumva procesul ?

<{POST_SNAPBACK}>

da, mergi cu masina, dar tine tuburile deconectate si leaga clapetele cu sarma astfel incat damful sa fie aruncat in atmosfera si nu in habitaclu

mi s-a intamplat chestia asta la ambele motoare (1200 si 1600) si s-au aerisit in scurt timp de functionare, indiferent ca era vorba de ulei scurs sau vopsea proaspata pe esapament - arde-o!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tanks Mike. O sa incerc asa.

Dar cred ca ar trebui sa incep sa ma interesez si de un sirocol...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!