Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

Regula mea de baza este nu ma iau niciodata dupa vitezometru in accelerare (aici eroarea este oricum f mare) ... iar la viteza constanta ma iau dupa indicatorul care arata cel mai putin ... pana la propa contrarie.

Cred ca la tine avem defapt o problema psihologica

Nu este un capat de tara sa fi imortalizat de un politist ... sunt putin socat de cum pui problema ... e doar o amenda ... nu o castrare ... mai ales ca viteza ta este in general este mica

PS - iti multumesc pentru inca un argument al celibatului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T@V: In unele locuri exista radare fixe care afiseaza viteza pe un panou deasupra drumului (deci fara militianul din dotare). Ai putea sa iti "verifici" valorile cu radarul respectiv ca sa fii linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici "radarele" alea nu sunt precise. Eu zic sa mergi pe mana GPS-ului. Nu stiu de ce la tine are o latenta de 4-5 secunde, normal calculeaza viteza mult mai repede. Incearca sa mergi constant 4-5 secunde ca sa probezi cu GPS-ul. Ala este cel mai precis. La mine climatronicul imi arata fix cat imi arata GPS-ul, la tine s-ar putea sa nu. Mai depinde si de alti factori, cum ar fi cauciucurile ...

Off-topic: spunei sotiei ca poti circula cu 140 km/h legal pe autostrada, deoarece prima amenda, pentru depasirea cea mai mica a limitei de viteza, ca sa zic asa, este "depasirea cu mai mult de 10 km/h a vitezei legale". Asa ca tu te "tarasti" cu 120 la ora, pe cand ceilalti merg legal cu 140 :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o intrebare : unde se gaseste scurgerea de condens de la A/C

la masina din semnatura ???????????????

multumesc anticipat

chiar nu stie nimeni sa-mi spuna??????????????????????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ti-ai dat seama ca nu stie nimeni raspunsul inainte sa postezi intrebarea? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate cauta si vei gasi

Modificat de pyk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc,

Sper sa nu ma repet, ca nu am apucat sa citesc tot acest topic. Am cautat si cu search si nu am gasit.

Mi-am schimbat recent electroventilatorul, la masina din semnatura, si am constatat aseara ca atunci cand accelerez si turometrul este intre 1600 si 2000 turatii, creste viteza ventilatorului cu cateva trepte (aerul suflat in masina este ca pe treapta maxima). Uneori tine si pana la 2200 turatii. Dupa ce depasesc aceste turatii, ventilatia revine la normal. Se comporta la fel si pe AUTO si pe ECON, nu si cand stau pe loc si accelerez.

Am gasit o singura eroare in climatronic - 04b6 - care am citit pe undeva ca inseamna - semnal timp viata - si cam atat. Altceva nu am gasit.

Stiti cumva ce e?

Tin sa mai mentionez, ca racirea merge si cand stau pe loc si nu imi clipesc segmentele de pe climatronic, la punerea contactului.

Merci.

Modificat de Miril
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreaba mai bine aici, punand si logul de la scanare. 04b6 nu inseamna mare lucru... :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal!

Azi am facut si eu o diagnoza cu climatronicul la masina din semnatura si la final mi-a afisat: 04FA 00

Am inteles ca 04FA ar fi motorasul clapetei de presiune, dar ce indica acel 00?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O problema am si eu la masina din semnatura...

Cu motorul oprit clapeta de sub filtrul de polen este deschisa...cand pornesc motorul clapeta se inchide.

cand fac test cu vag-ul si citesc valorile cand dau pe recirculare nu se modifica acele valori...sa inteleg ca sunt probleme la acele clapete...imi poate spune si mie cineva cum sa fac o recalibrare a clapetelor ca eu nu am gasit nimic nicaieri.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc lui aries 13 pentru ajutorul dat (recalibrarea clapetelor) dar tot la fel fac, dar problema se pare ca este mult mai grava...pe partea dreapta nu baga aer rece deloc pecand in partea stanga este aer foarte rece (aceleasi temperaturi setate in ambele zone).

Daca ati mai intalnit aceasta problema va rog sa ma ajutati si pe mine

Multumesc anticipat.

Modificat de Fritz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am pus pe masina un alt panou de climatronic dar problema la fel se manifesta...ceva ideei care ati mai patit asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta blocata sau angrenaje motoras distruse,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am si eu o problema cu climatronicul!Cand apas pe tasta (la picioare)imi baga pe la parbriz si foarte putin la picioare?!Un sfat va rog?Mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un test cu vag-ul asa cum am facut si eu si vezi ce valori iti da pe clapete

Postez si eu o poza cu problema care o am...am facut astazi un output test (nu e primul) si vad ca clapeta de la recirculare si-a dat drumu dar sa vad pentru cat timp de acum dar problema mea este acum ca nu mai baga frig pe partea dreapta...ieri cat m-am plimbat cu masina a inceput sa iasa pe partea stanga pe la geam un fum alb care era foarte rece.

1zvbqys.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ziceam...pentru cat timp...deja nu mai merge clapeta de la recirculare :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema sa rezolvat dand jos tot compartimentul de clapete care se afla in bord...curatat bine bine apoi montat la loc si treaba este super ok.

Cam asa arata masina dupa ce s-a desfacut ca sa se ajunga la setul de clapete..

mn1d9k.jpg

2qa01du.jpg

ny788x.jpg

P.S. Multumesc tuturor celor ce m-au ajutat cu un sfat cat de mic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow! ai avut curaj/experienta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

care este codul pentru temperatura lichidului de racire de acolo de unde imi indica ceea ce afiseaza si in bord?

pentru ca am cautat si stiu ca, codul 45 este temperatura motorului, dar nu inteleg ce anume la motor, apa, uleiul sau ce, iar codul 74 este Temp ext (vas apa) nefiltrata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am o problema cu Climatronicul de la un Passat B5. Imi clipeste vreo 10 secunde cand pun contactul. Ventilatorul nu mai merge deloc, indiferent la ce treapta de la minim la maxim il dau. Codul de eroare pe care mi-l da e 313. Inca nu am pus VAG-COMul pe el. Am desfacut ventilatorul cel mare al instalatiei si se pare ca ajunge curent la el, dar nu se invarte deloc. Am curent pe fire inclusiv cand climatronicul e dat pe off. Are cineva vreo idee despre ce ar putea fi vorba? O sa incerc maine sa ii schimb si carbunii la electromotorul ventilatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa freon in instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e aceeasi problema pe care am avut-o eu - ventilator defect. ECU sesizeaza ca nu functioneaza ventilatorul si atunci intrerupe tot ce ar putea duce la supraincalzirea motorului, prin urmare compresorul. E posibil problema sa fie combinata si cu lipsa freonului. Daca tot desfaci ventilatorul mai intai vezi daca e de acolo. La mine un carbune ramasese blocat si nu mai facea contact cu periile colectoare ale rotorului, insa era vorba de ventilatorul mic de pe radiator.

O alta problema am eu. De cateva zile nu imi mai face fata climatronicul. Desi temperatura afara a scazut de la 32 la vreo 26, comportamentul a ramas acelasi. Cu canalul 10 pus pe ecranul climatronicului, observ permanent temperatura evaporatorului. Cand merg aceasta scade pana pe la 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am tot cautat pe forum codurile la climatronic si am gasit ceva. pe mine ma intereseaza temperatura lichidului de racire, pentru banuiesc ca am o problema cu termostatul si as vrea sa verific. . in codurile pe care le-am gasit pe forum sunt vreo 76 de canale, dar la mine nu apar decat 54, si pe canalul 45, care arata temp motorului, este tot timpul 0. viteza si temperaturile exterioare mi le arata, dar altceva nu gasesc sa potriveasca cu ceea ce scrie in lista cu coduri.

acolo scrie ca temp lichidului de racire este pe canalul 74. dar nu apar decat 54 de canale.

cum as putea sa gasesc temperatura lichidului de racire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu o problema cu electroventilatorul de ac. merge tot timpul. am verificat la alte masini si nu mergea asa. stie cineva de la ce e? multume4sc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FAra sa ai butonul de AC apasat?

Termocupla defecta?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!