Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

Hei hei hei, chiar nu conteaza in ce stadiu e fiecare, primul pas, incepator, level nu stiu de care moderator etc, omului poti sa ii iei, dar sa ii dai nu! Respectul nu ti-l cere nimeni, dar vei fi respectat asemenea. Eu mi-am ros coatele si genunchii ca sa ma iei in bascalie ? Pardon! Totul fost facut deinteresat si dintr-un imbold altruist de a beneficia toti de cunostintele mele dobandite cu ocazia desfacerii bordului. Interesul a fost personal, pentru a-mi rezolva problema mea si ulterior am facut problema cunoscuta tuturor. Nu te-a obligat nimeni sa iei de bun ceea ce am zis sau am facut, si nici nu te-a pus nimeni sa alergi cu bordul desfacut. Ideea forumului este intr-adevar de a publica ideeile si rezolvarile, de a pune o intrebare, dar in limita bunului simt. De aceea mi-am si permis sa iti spun care e rezolvarea din spiritul forumului. Ca puteam sa rezolv si sa tac sa nu arat nimanui. Ai impresia ca eu am alergat cu bordul desfacut asa degeaba. Da 2 zile a fost masina desfacuta, dar de acum nu voi mai avea probleme in veci. Consider comportamentul tau inadecvat si rog un moderator se se sesizeze, deja am ajuns sa ne batem joc unii de altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am reusit sa repun in functiune un v107 servomotor de la O2 de la defroster, adica cel care da spre parbriz. Chiar daca ELSA inspune ca se demonteaza bordul, nu a fost nevoie. Trebuie doar lucrat pe spate cu capul printre pedale si cu picioarele in sus spre spatar. Defect: acelasi potentiometru, care a fost curatat cu spray. NU am mai pus saiba peste el ca nu era cazul.

Se demonteaza scrumiera, panoul lateral de la consola centrala, partea stanga inferioara a bordului, Modulul CAN, tubulatura de la picioare,palsticul din lateralul caloriferului, o tabla de sustinere cu 4 suruburi, si se ajunge la motoras, Pentru usurinta montarii se recomanda si servomotorul de reglare a temperaturii care e sub el.

Dupa montare s-a rulat Basic Setings si gata, a disparut eroarea. Inainte de demontare climatronicul nu dadea aer la parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa revenim la topic si sa nu ii mai bagam in seama pe toti cei care scriu de plictiseala.

La passatul meu am intrat dimineata pe pozitia 04 daca nu ma insel cea care arata temperatura exterioara, pentru ca imi arata 16.5C si afara erau sigur ma multe grade, iar cand am dat de butoanele de marire/micsorare a ventilatiei am observat ca puteam modifica temperatura afisata in bord.

Este posibil sa fie/sau sa fi dereglat senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca ELSA inspune ca se demonteaza bordul, nu a fost nevoie.

Asa era si la mine, dar banuiesc ca asa e calculata treaba. Oricum pun pariu ca la reprezentante iti baga in manopera demontarea bordului, dar au lasat loc si pentru unii mai cu manute fine. O poza ai facut sa vedem e ceva diferente de cele de pe passat ? :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut poze ca cel la care am lucrat a venit pe nepregatite, am incercat cu telefonul dar nu sunt clare. Mari diferente nu sunt. Motorasul are o roata melcata care invarte un ax asezat la 90 grade fata de axul motorului, ax care la capatul celalalt are o alta roata melcata care invarte un sector dintat pe care e asezat potentiometrul si pe partea cealalta e parghia de actionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: Vicius si eu am schimbat V71 la reprezentanta si au desfacut doar torpedoul, dar la factura au trecut demontat bord integral :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa ma lamuriti si pe mine, la jetta mea tsi cand am facut testul, la sfarsit imi arata ca poza 1

si cand dau de rotita inspre dreapta arata ca poza 2

E vreo eroare asta ? daca da de la ce e si cum se poate remedia sau sterge, va rog frumos

post-21593-1254496068_thumb.jpg

post-21593-1254496098_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Scuze ca insist dar chiar nu stie nimeni ? imi sta pe cap chestia si daca e o problema vreau s-o rezolv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) WooZie, probabil ca nu iti raspunde nimeni pentru ca raspunsul tau exista deja.

De ce nu citesti topicul, inainte sa postezi? :angry:

Verifica acest topic la pagina 47, posturile 939 si 940. Vei vedea ce simplu era sa descoperi ca nu ai nici o eroare!

:salut: safe !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sefu, am citit dar eu in afara de i0 ala mai am o valoare afisata si nu sunt lamurit ce inseamna, in topic nu am gasit, altfel nu intrebam. Oricum multumesc ca te-ai straduit sa-mi deschizi ochii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Eu am urmatoarea problema cu climatronicul la un TOURAN 1.6FSI: chiar daca afara sunt 30 grade, iar in masina sunt vreo 40, clima imi baga aer fierbinte iar cind dau clima la rece(LO) imi baga aer rece. La o diagnoza nici o eroare, dar senzorul de temperatura interioara arata doar 9 grade.

CARE E PROBLEMA SI CUM O REZOLV?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G89 defect sau fire intrerupte. G89 e senzorul de temperatura a aerului care intra in habitaclu, temperatura o inregistreaza imediat dupa filtrul de polen.

G89 = Fresh Air duct temperature sensor....sau ceva de genul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, ma repet si eu cu o intrebare, pentru ca nu mi-a raspuns nimeni:

"La passatul meu am intrat dimineata pe pozitia 04 daca nu ma insel cea care arata temperatura exterioara, pentru ca imi arata 16.5C si afara erau sigur ma multe grade, iar cand am dat de butoanele de marire/micsorare a ventilatiei am observat ca puteam modifica temperatura afisata in bord.

Este posibil sa fie/sau sa fi dereglat senzorul?"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aia e temperatura exterioara care e data de senzorul ce inregistreaza temperatura aerului intrat in climatronic(imediat dupa filtrul de polen), nu stiu cum poti tu sa o reglezi? E normal sa se schimbe nu "regleze" cand maresti/micsorezi ventilatia, pentru ca aerul curge mai repede si senzorul sesizeaza diferente de temperatura. Mai mult de 2-3 grade nu poate sa difere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma refeream ca in pozitia 04 cand intri in secretele climatronicului apasand pe cele 3 butoane am apasat pe butoanele de modificare a temp si imi afisa 16.5 si eu puteam modifica temp afisata atat in display-ul climei cat si in bord, de fiecare data cand apasam se modifica cu 0.5 grade in sus sau in jos depinde pe ce buton apasam nu cred ca are legatura cu ventilatia pentru ca nu se modifica puterea de ventilare doar temp exterioara afisat. problema era ca sa nu fi dereglat senzorul de temperatura exterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun şi după ce intri pe diagnoză cu combinaţia de 3 butoane şi selectezi canalul 4, cu ce reglezi acea temperatura?La mine pe butoanele roşu şi albastru doar defilez canalele.

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu butoanele de marire si micsorare a ventilatiei cele cu semnul elicelor nu cu cele de reglare a temperaturi rosu si albastru.

Oricum iti multumesc de interes, ca vad ca esti singurul care a intrat in discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum este la tine Stelian, insa la mine, potentiometrul pentru ventilatie schimba subcanelele (potentiometrul temperatura schimba canalele), rezultand ceva de genul : 19 si un 0 mai mic in coldul din treapta sus -> rotesc odata de ventilatie si se schimba in 19 si 1 mai mic (19 fiind canalul iar 1 subcanalul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am tot citi prin posturile voastre si tot nu mi-am dat seama cu ce tasta se sterg erorile aparute dupa ce isi face selftest-ul ala climatronicul?

Daca poate cineva sa ma lumineze, ca momentan is in bezna :icon_redface: Mersi mult.

Ma scuzati, ca am postat fara sa mai caut si in alte posturi din forum.Am gasit explicatia in romana pe un format pdf.Rog un moderator sa stearga posturile mele.Scuze inca o data.Ma inclin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Se apasa tasta Econ pentru 2 secunde . Ar trebui sa apara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e indicat sa se foloseasca metoda asta pentru stergerea erorilor.

Eu am facut lucrul asta dupa un selftest in care imi indica o problema la ventilatorul mic de pe radiator. Intr-adevar, eroarea nu mai apare la selftestul climatronicului, insa nici la scanarea cu Vag-Com. Insa problema e acolo, nerezolvata.

Cred ca doar faci ca climatronicul sa ignore acea eroare la urmatoarele scanari, si nu sa o stearga din memorie. In felul asta poti sa faci sa arate ca nu ai nici o eroare, insa climatronicul sa aiba toate piesele defecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut.. sunt nou pe aici.. si as vrea sa stiu si eu treaba cu climatronicul.. ce inseamna fiecare valoare.. cum intru in meniul lui etc.. daca are cineva o 'foita' cu toate astea il rog sa mi le dea si mie... multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!