Jump to content

Achizitie Passat B5/5.5 - sfaturi si recomandari


koko
 Share

Postare recomandată

Poti cere istoricul masinii de la o reprezentanta contracost dar daca nu a fost servisat la un service autorizat de ani buni nu are nici un rost. Singurul lui deficit este consumul, la mers relaxat te incadrezi unde a zis Cosmin dar daca ii dai in gura manca chiar si cu 2-3 litrii in plus. Fata de benzinarele aspirate mai are un deficit, turbina care mai crapa dar asta-i riscul pe care ti-l asumi pt 150 CP.

P.S. Crapatul turbinei intervine o data la aprox 150.000 km sa nu crezi ca iti cade in fiecare an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca crapatul turbinei la 1,8T depinde mult de stilul de mers al fiecaruia si regimul in care a fost intretinuta masina pe parcursul anilor. De aceea este foarte bine sa ii stii istoricul si proprietarul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kam3l3on_Jetta I

mersi pt informatii...concluzi pana acum consumul este ok,avand in vedere ca cu fosta masina saream si la 18% in oras(cu piciorul greu)relaxat la 15%

trebuie sa ma pregatesc pt turbina ca cica ar avea 130K si service-ul facut numai la porsche rom...si cica motorul a fost sichimbat la porsche in 2005...

daca mai aveti sugestii....

cica trebuie sa ii schimb si uleiul ca masina ar sta pe dreapta de 2 anii,ce ulei imi recomandati,la astea nu mai merge ca la masinile din 90:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as fi in locul tau,eu as inclina spre un diesel!Motoarele pe benzina din grupul vag,nu-s prea fiabile si sunt cam gurmande.Iar cu puterea motorului nu prea ai ce sa faci.Nu ai pe unde sa o alergi sau sa profiti de puterea ei.Treaba cu turbina....aia pica la orice masina,asa ca nu trebuie luata in calcul!Daca ai piciorul cam greu si mai stai intr-un oras aglomerat,cred ca sare cu mult de 9-10%.Eu am avut Passat cu motor de 2.0i si intr-un oras mic,atatea in 12%.Nu era nici injectie directa si nici turbo.Cred ca decizia e in totalitate a ta iar noi iti expunem niste aspecte pro si contra care sper sa nu te influenteze prea mult.Important e sa-ti placa tie masina!Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, domnilor, vad ca sunteti ceva cunoscatori printre voi, vin cu o intrebare in speranta unui raspuns sincer: Pe traversa fata de la motor , unde se inchide capota , etichetele acelea cu informatii trebuie sa fie obligatoriu sau lipsa lor duce la gandul ca masina a fost lovita???? Si ce culoare treb sa fie traversa respectiva, neagra sau culoarea masinii??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La abtibildele de pe spoiler te referi? Si ala de distributie? Se poate sa fi cazut, nu-i neaparat sa fi fost lovita. Eu nu le am si stiu sigur ca n-a fost lovita. Ca sa afli daca a fost lovita grav, uita-te la suduri, airbaguri daca-s intacte, liniile de la caroserie, diferente de vopsea, etc. Atasez o poza sa vezi cum e la mine.

imagine020n.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tama: da, exact, la alea ma refeream, liniile caroseriei se pot face ca noi, sudurile pot sa difere un pic , airbagurile se pot schimba, vopseau o rezolvi cu un polish.......auzisem ca lipsa acelor abtibilde semnifica ...impact frontal. Ms ptr parere. Mai asteptam opiniile altor cunoscatori.

Modificat de rata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat traggerul si am lipit din nou acele etichete.

Daca speli masina cu un aparat cu presiune mare, zboara de nici nu mai stii ca au existat vreodata. Deci e irelevant.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, deci sar alea la presiune??? Buna parere, mai asteptam si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o masina a fost lovita frontal si s-a schimbat capota cu una noua, e simplu de verificat. Capota noua, chiar si OEM, nu mai are masticul tras, unde e ambutisata tabla. Deschizi capota si te uiti in lateralele ei, unde vine indoita tabla la 90 de grade (unde se termina capota). Daca are mastic e originala, daca nu e schimbata. Oricum, poate cumpara o capota SH care are masticul tras.....dar ca idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, buna de stiut si asta cu masticul, asa e , daca ia sh , dar poate ......il prinzi cu mata-n sac. Mai asteptam "tertipuri" de care ar treb sa stim la achizitionarea unui sh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se verifica, la prima vedere si proba, volant ,daca e obosita sau dusa?? Cum se manifesta?? Vad ca este o problema f des intalnita la asemenea masini (pacat de ele).

Modificat de rata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna, mai precis are un clancanit la ralanti insotit/neinsotit de trepidatii puternice, la fel trepidatii si la pornirea de pe loc. Sunt cazuri cand la apasarea ambreajului dispare clancanitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa iti dai seama daca o masina a fost vopsita poti sa o "mangai" pe la incheieturi gen capota,aripi...daca nu este perfect fin inseamna ca a fost vopsita.pe la chedere sa va uitati ca de obicei cine izoleaza nu isi da interesul...pe la yala masinii iar se vede diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se verifica, la prima vedere si proba, volant ,daca e obosita sau dusa?? Cum se manifesta?? Vad ca este o problema f des intalnita la asemenea masini (pacat de ele).

Mai exact o sa auzi lovituri puternice de metal si pe urma la placarea de pe loc normala, daca nu o faci mai turat si cu ambreiajul patinat masina o sa topaie + ca, cand si cand la relanti o sa mai auzi zgomotul de metale dapa care o sa taca si iar o sa inceapa si tot asa la anumite intervale.

volant Bimasica

in clipul respectiv se vad acele bucati de metal cu arculete, arculetele se inmoaie sau se rup si bucatile metalice se lovesc intre ele si provoaca acele zgomote, in rest nicio problema, nu se intampla nimic. :icon_thumright:

Uite inca un filmulet exemplificativ.

Volant stricat.

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc celor care mi-au raspuns, mai astept sfaturi, cu volant am inteles, daca mai sunt completari, asteptam.......si cu mangaiatul vopselei am inteles, omul cat traieste , invata. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat bun automobil,dar cred ca o kutie de viteza mecanica ar fi super....Am 1.8T(150c.p) daca ar fi alegerea mea ash procura 1.8T

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e diferenta dintre b5 si b6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B5 e generatia pe care o ai tu acuma si B6 e generatia mai noua, din 2005 in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca il bagi usor in ceata.

Din 2001 pana in 2004 este B5.5 dupa 2004 si inclusiv 2005 cand s-a facut ultimul model de caroserie 3BG ii spune B6 (cele cu semnal pe oglinda) passatmk5.jpg si din 2006 in coace, a aparut Passat 3C (dar lumea obisnuieste sa ii spuna B6, destul de gresit). bbvwpassat.jpg :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm nu stiu ce sa zic... de unde stii tu ca cel cu oglinzi cu semnalizare e B6? Asta acuma am auzito prima data in viata mea. Ai un articol ceva? Sau sa ne lumineze unul mai informat ca noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat bun automobil,dar cred ca o kutie de viteza mecanica ar fi super....Am 1.8T(150c.p) daca ar fi alegerea mea ash procura 1.8T

Consuma cam mult,io zic ca mai bun ii tdi-ul de 131 de cai...is suficienti,parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma depinde in primul rand de cati kilometri face omu' pe an cu masina. Ca daca sari de 15 mii deja iese din discutie benzinar turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm nu stiu ce sa zic... de unde stii tu ca cel cu oglinzi cu semnalizare e B6? Asta acuma am auzito prima data in viata mea. Ai un articol ceva? Sau sa ne lumineze unul mai informat ca noi.

Am patit-o de foarte multe ori mergand la magazin si cerand piese pt masina spunandu-le ca am B5.5 si se uitau lung la mine, explicandu-mi ce v-am zis in postul de mai sus. In masura este sa ne zica Alex (Volksman), ca angajatii lui ma tot bateau la cap cu chestia asta. Si cand vorbesti de caroserie te referi la 3BG pt modelul de Passat pe care il avem noi, si 3C la asa zisul Passat B6 penultimul, ca ultimul este 3CC. ^_^ Incurcate mai sunt caile... VW-lui. :Driver:

Daca dai pe Googal cautare dupa 3BG iti da modelul nostru si daca dai dupa 3C iti da celalalt model.

Passat 3CC

Passat 3C

Passat 3BG

Ne mai informam, ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci 3B5 = B5.5 si 3C = B6? Eu asta am inteles din ce ai scris tu acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!