Jump to content

Achizitie Passat B5/5.5 - sfaturi si recomandari


koko
 Share

Postare recomandată

mult prea putini km... totusi, daca esti 100% sigur de ei, atunci e ok.

Legat de pret - B5.5-ul e o masina foarte buna - totusi, nu mai poate atinge pragul de 9000 euro.... in conditiile descrise de tine, km putini.... poti sa-i oferi 8000 euro maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As oferi cu ochii inchisi 9000 de euro pentru un diesel cu 47.000 de km la bord!Chiar daca are 8 ani masina!Passat-ul B5.5 diesel este inca o masina cu o tehnologie foarte actuala, nedepasita si absolut deloc perimata ca design si arhitectura.O masina din 2010 nu cred ca ofera multa tehnologie, nici in plus, nici superioara! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misulache, tehnologie ofera la greu, cele noi - in schimb, nu mai sunt cum erau B4 sau B5-urile.... de, nu se poate sa fie si tractor si F1 in aceelasi timp..... socieatatea s-a schimbat - nu se mai produc masini care sa reziste 20 de ani.... totul se bazeaza pe consum, in ziua de azi.

apreciez mult B5-ul, dar nu-l poti compara cu B7-le - dpdv al tehnologiei integrate, etc.

Una e sa vb teoretic despre preturi si alta e sa o facem - sa platim atat - eu astept sa vad si eu B5.5-ul care se vinde cu 9000 euro in ziua de azi, cand tigaile fac pretul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum eu ma raportez la o masina din clasa si gama de pret a Passat-ului, si in special la masini din gama VW.Ce are tehnologic in plus o masina mai noua,astfel incat B5 sa fie depasit?O cutie DSG,un common-rail sau un sistem start-stop?Ca si sisteme de siguranta inca nu s-a mai inventat nimic pe noile masini, vechile motoare cu sistem pompa-injector sunt mai mult decat actuale, electronica ma lasa rece la optiuni de tipul "briz-briz", ma rog, pot fi enumerate muuulte... Adica eu ma refer ca saltul tehnologic intre o masina din 2004 si una din 2010 este putin sesizabil, nu este un salt spectaculos ca de la carburator la sistem de injectie!La asta m-a referit eu. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kilometri stiu sigur ca sunt ai ei, omul este destul de in varsta, si are 2 masini de servici care il deservesc. Masina este exact ca-n povesti, tinuta in garaj, parbrizul si farurile etc aratau ca noi, nici cea mai mica urma de matuiala...pentru cineva care nu cunoaste persoana(ca el nu e vanzator inca, eu ma rog de el s-o vanda) suna prea bine ca sa fie real. Sunt foarte incantat de sistemul 4motion, motiv pentru care sunt dispus sa renunt la masina actuala (un mondeo din 2009, care desi are mai multi km, este in stare perfecta). Ii lipsesc niste chichite cum ar fi geamuri fumurii si senzori de parcare spate, dar maruntisurile astea se rezolva cu pana in 250-300 de euro...sper. Sa vad daca reusesc sa mai trag in jos de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, trage spre 8000 euro.

misulache - si in domeniul sigurantei pasive si active sunt diferente.... dar nu asta-i discutia.

Discutia e ca, in Romania nu o sa ii ofere nimeni 9000 euro - indiferent de cat de intretinuta e. Poate are noroc si obtine 8000 de euro de la un maniac - ca noi.

Altfel, cine are 9000 euro, mai pune 1000-2000 si cumpara o masina 2010.... adica de 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tata a vandut acum o luna passat b5.5 luat de el de nou din 2002,confortline,tdi 131, cu 83.000km cu 8300 euro la un prieten.Astfel de masini doar la cunoscuti le poti vinde pt ca in piata te scot samsarii afara.asa ca 9000 merita masina da parca nu poti sa ii dai.Daca o scoti cu 8500 pune mana pe ea ca nu o sa iti para rau.Si eu am passat b5.5 si tata a avut stiu ce inseamna.Bafta la negocieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Imi dau si eu cu parerea, nu de mult am achizitionat si eu B5.5-ul de mai sus vreo 2 pagini mai in sus. Sincer sunt masini superbe, in vara asta am avut ocazia sa imi vad primul B5 din 98 care nu prea am avut sansa sa il conduc ptr ca nu amveam inca 18 ani si permisu. Dupa putin timp l-am vandut si mi-am luat un golf 4 mai de Teens ca asa era moda si adoram golfurile. Acel prim B5 a fost foarte scump pe vremea aceea si tot asa o fost, o masina intretinuta numai la vw cu totul schimbat, cutie, ambreiaj, volant tot ok si proaspat, facturi de peste 4000 € . Stiu ca l-am vandut in romania la o suma ok dupa ceva timp la un unchi de al meu, care il are si azi si can ma vede imi pupa picioare la ce masina buna i-am dat.

Deci pe acel pasat am mai luat un golf 4 si un golf 3(ptr mama) TDI-uri pe care le-am costomizat si intretinut cu multa vreme cu bani de pe passat. + Ca am mai ramas si cu bani.

Deci In conluzie nu stiu daca merita atatia bani un B5.5, cu bani astia iti iei un B6 combi. Km la TDI prea putin conteaza si inca ceva gandestete ca elementele care trebuia sa "pice" nu au picat ptr ca este o masina aproape "noua" la km astia. volant, ambreiaj etc, vor pica la tine in poale. Ia in calcul si chestile astea.

Studiaza ce pic si cand pic in general.

Deci eu zic nu la 9000€ ptr un B5.5.

P.S Astai viziuna mea, si cu siguranta daca as avea noua mi € acum nu mi-as mai lua B5.5 si tine minte ca si eu mi-am luat un Highline acus 2 luni.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare vreau sa achizitionez un passat variant din 2000 motor de 1.8l dar nu stiu ce norma este euro 3 sau euro 4 ???? ma poate ajuta careva ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce stiam este euro 3, insa 1.8l benzina o sa consume ceva in oras...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare !

As dori si eu cateva sfaturi si cateva raspunsuri . Am de gand sa achizitionez un passat fabricatie 99-01 cu motor de 1.9 tdi.

Cum pana acum am avut numai benzinare sincer nu stiu nimic despre diesel si am zis mai bine sa intreb ce si cum.

Sunt curios care este diferenta intre motoarele 1.9 tdi si 1.9 P-D si de ce unii spun sa nu iau P-D.

A doua problema : cum nu vreau sa am emotii cu prostia aia de taxa recuperata/nerecuperata m-am hotarat sa inmatriculez eu una adusa de afara . Din ce am vazut ar trebuie sa gasesc un euro 3, ca sa fie taxa mai mica. Imi puteti da va rog un link spre o lista sau o lista cu codurile de motoare 1.9 tdi , care la noi sunt acceptate la rar si omologate ca euro 3 ? Va multumesc. Daca cumva se gasesc informatiile deja pe forum va rog sa nu ma injurati dar nu sunt inca familiarizat cu search-ul de pe acest forum . Inca mai sap . Multumesc.

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9Tdi cu motor VEP = pompa rotativa de injectie - diesel-ul clasic, cu turbina, sa-i zicem asa - cel mult Euro 2 gasesti.

 

1.9Tdi pompe dusse - sunt Euro 3 toate - pe B5,5 doar cel cu DPF din 2004 este Euro 4.

 

Deci, pe B5 - 1999-2000, motoarele pompe dusse AJM si ATJ (amandoua 115cp... al doilea, vine pe masinile cu cutie in 6 trepte si are un cuplu un pic mai mare) - sunt euro 3.

 

Restul, pompa rotativa suntr Euro 2.

 

La B5.5 (facelift-ul care s-a produs din 2001) - avem trei motoare - AVB - 101cp, AWX si AVF - 131 cp - toate sunt Euro 3.

 

Motoarele pompe dusse sunt mai silentioase fata de cele VEP, cuplu si putere un pic mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ florin - multumesc de info ! Si tehnic vorbind sa inteleg ca pompe dusse au altfel partea de injectie/pompa de injectie. Este mai putin fiabila sau mai scumpa reparatia  in caz ca pica ceva ? Ca nu inteleg de ce unii se feresc de PD. Eu se pare ca nu o sa scap din moment ce euro 3 sunt toate PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand sa cumperi PD. Lasa-i pe cei ce "se pricep" la PD-uri.

In primul rand PD-urile sunt mai noi decat cele clasice, si deci mai putin calarite.

Apoi... injectoare PD sh gasesti relativ ieftin peste tot. Pe cand reparatie la o pompa de injectie... greu si scump.

 

In rest mai citeste prin topicul asta, despre impresii si detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin - ms si scuze de post deschis inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect. Oricum, B5-ul si B5.5-ul sunt foarte fiabile !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off-topic...la mine fiind un tdi VEP, ca asa am inteles din ce a explicat florin mai sus, daca vrodata in viitorul apropiat as vrea pt o crestere de putere sa ii pun injectoare de la un b5.5b 131 cai, sa inteleg ca nu se poate? sau doar sunt mai ieftine..

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu se poate.... sunt cu totul altceva.....

 

ca idee, VEP-ul tau stii cum arata.... uite si cum arata PD-ul... injectoarele sunt in interiorul chiuloasei si sunt actionate de axa cu came.

 

 

L.E. - le modifici pe ale tale.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma simt dezamagit tare..ca si atunci cand mi-a cazut servo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

@florin - salut ! am verificat cu lista aia de la rar si intr-adevar apar exact motoarele care le-ai scris tu la VW ca euro 3. NU inteleg de ce in schimb sunt foarte multi care au de ex ALH si sutin ca sunt euro 3. Si la vanzare si deja inmatriculate . Sunt totusi si alea euro 3 ? Si la nemti apar la vanzare ca Euro 3. Ms .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9Tdi cu motor VEP = pompa rotativa de injectie - diesel-ul clasic, cu turbina, sa-i zicem asa - cel mult Euro 2 gasesti.

 

1.9Tdi pompe dusse - sunt Euro 3 toate - pe B5,5 doar cel cu DPF din 2004 este Euro 4.

 

Deci, pe B5 - 1999-2000, motoarele pompe dusse AJM si ATJ (amandoua 115cp... al doilea, vine pe masinile cu cutie in 6 trepte si are un cuplu un pic mai mare) - sunt euro 3.

 

Restul, pompa rotativa suntr Euro 2.

 

La B5.5 (facelift-ul care s-a produs din 2001) - avem trei motoare - AVB - 101cp, AWX si AVF - 131 cp - toate sunt Euro 3.

 

Motoarele pompe dusse sunt mai silentioase fata de cele VEP, cuplu si putere un pic mai mare.

 

ce am scris eu, este valabil pentru Passat.

 

Daca vb de Golf4, Seat, etc.... la ele exista motoare VEP - printre care si ALH-ul - care sunt Euro 3.

 

consulta lista de aici http://www.rarom.ro/cs-uploads/Liste_euro3.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti !

Va mai deranjez si cu o intrebare deoarece am gasit un B5 din 2000 si vreau sa ma lamuresc legat de inca o problema.Un prieten mecanic(in care sincer am incredere datorita experientei ani/tipuri de masini) mi-a spus ca intretinerea la un passat este foarte scumpa , referindu-se in primul la rand la articulatia fata care este mult mai complexa (4 brate am inteles) , si la faptul ca motoarele PD ar fi pretentioase(scumpe si nefiabile injectoarele si faptul ca merg doar cu un anumit tip de ulei).Nu mi-o luati in nume de rau dar eu am avut doar benzinare si de-aia incerc sa ma lamuresc cat mai bine inainte sa ma arunc pe un diesel.Este chiar asa de scumpa intretinerea ? Sunt curios daca puteti sa imi spuneti cei care aveti ceva asemanator cam la cat se ridica (aprox) o revizie anuala (intelegand prin toate filtrele si uleiul-mai vrea si altceva masina asta anual ?) fara manopera. Este ceva chiar atat de speriat ? Daca exista cumva vreun topic deja deschis imi cer scuze dar nu am gasit la o cautare rapida.Va multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa incepem cu inceputul.

Un set de brate fata costa de pe la 200 de euro (producator bun) pana pe la 400-450 de euro (echipare originala). Asta in cazul in care vrei sa schimbi tot setul, adica 6 piese pe fiecare parte.

Da, motoarele PD sunt mai pretentioase la ulei daca e sa le compari cu motoarele de prin '80. Atata timp cat se respecta normele impuse de VW nu-i stress.

Cu injectoarele n-ai treaba. Problemele au cele din 2005-2008 parca, generatia B6.

 

A mea, din 2002 cu cod motor AVF, a facut 110.000 km in ultimii 3 ani de viata si a ajuns la 300.000 km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

 

as dori sa achizitionez in passt b6 an 2009, am gait ceva pe la 9500 euro motor 1.9 tdi, de asemenea vad farte multe passaturi cu noul motor 2.0  140 cai, mult mai puternic si multe au cutie automata, diferenta de pret fiind 0 la secondhand, acum intrebarea mea ar fi, voi ce recomandati, 1.9 tdi care inteleg ca  mai fiabil si nu prea au avut probleme, sau nou motor 2.0 de 140 cai (astea stiu ca au avut ceva probleme cu pompa de combustibil si chiar cu injectoarele)?

 

care ar fi riscurile, avand i vedere ca masinile pe care le-am gasit au cam 120k-130k rulaj ( aici ar trebuii schimbata distributia? si cred ca evident facuta si revezia normala)

 

care ar fi sfaturile si recomandarile voastre?

 

 

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!