Jump to content

Noul Passat B7 vs Opel Insignia vs Skoda Superb


Macintosh
 Share

Postare recomandată

Ce e interesant, n-am auzit pe nimeni care sa zica ca Passat B7 e o masina frumoasa. Passat-ul CC e cel mai reusit Passat de la Passat B3 incoace.

Dar...de gustibus...

Sunt foarte multi proprietari de B6 care nu si-ar lua acum B7 dar sunt convins ca si-ar schimba B6-le pe un Passat CC.

salut diesel :)

Eu am avut B6,am luat altceva intre timp, am renuntat si la acel altceva si acum am comandat un B7.

Nu ai auzit de oameni carora sa le placa mai mult B7 decat CC? Eu sunt unul dintre ei, nu imi iau Passat pentru cum arata ci pentru ceea ce este: Das Auto.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afirmatia in care pompari cc-ul cu b7 "nu imi iau Passat pentru cum arata ci pentru ceea ce este" este ca nuca in perete! Sau CC-ul nu este VW ?!

In fine, omul a cerut o parere comparativa si a nominalizat candidatii! Cel mai bine sa ramanem la ce s-a solicitat!

Variante, de la alte marci sunt multe insa nu cred ca asta il intereseaza pe initiatorul topicului!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

Eu votez pentru Skoda Superb :), primesti aceleasi optiuni, arata multi mai bine decat B7 (personal nu imi place de fel... are chiar un aer Japonez, B6-ele e muult mai frumos > hands down). Daca vrei Passat mai ieftin, ia-ti o Superb ^_^ .

In ordine: Superb/Insignia/Passat, dar votez Superb !

passatvssuperb.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Modificat de SilvianDement91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D@ny, vw cu B7le revine la clasic dupa parerea mea. Chiar si B6 era prea sofisticat, CC nu mai spun.

Nu mi-as lua coupe VW iar daca vreau coupe mi-as lua marci premium dar asta as face eu, tu poti sa iti iei linistit CC ca nu e urat deloc.

Nu spun decat ca B7 e mai "das Auto" decat CC care se vrea putin altceva, adica nu doar utilitate dar si imagine.

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e interesant, n-am auzit pe nimeni care sa zica ca Passat B7 e o masina frumoasa. Passat-ul CC e cel mai reusit Passat de la Passat B3 incoace.

Dar...de gustibus...

Sunt foarte multi proprietari de B6 care nu si-ar lua acum B7 dar sunt convins ca si-ar schimba B6-le pe un Passat CC.

salut diesel :)

Eu am avut B6,am luat altceva intre timp, am renuntat si la acel altceva si acum am comandat un B7.

Nu ai auzit de oameni carora sa le placa mai mult B7 decat CC? Eu sunt unul dintre ei, nu imi iau Passat pentru cum arata ci pentru ceea ce este: Das Auto.

Salut Adi,

Eu te stiam client de o marca in 3 litere, nu credeam ca o sa te intorci la masina poporului...

Acuma sincer, optiunea ta pentru B7 nu ma mira avand in vedere ca dupa Golf5, ai luat si un Passat B6 si mai apoi un Golf6.. Acum iti comanzi un B7.Inseamna ca te-ai abonat la "jucariile" VW si nu prea mai e loc de altceva. Parerea mea este ca Passat CC e cam ultimul VW care merita cumparat dupa VW a intrat in era de design "Polo 2009" sau sa ii spun "Golf6"?

Oferta VW e cam tzeapa in ultimii ani: Luati Golf6 care e defapt Golf5 restilizat in stil Polo!, Luati noul Golf plus care e vechiul Golf plus cu alte faruri, stopuri si butoane.La fel Touran, urmeaza noul Tiguan :) Luati noul Passat B7 care e vechiul B6 cu leduri attached. Pe mine ma mira sincer ca au creat un nou Jetta (cu adevarat nou) si au facut un facelift la Passat. Un Jetta vechi restilizat nu mai mira pe nimeni (ceva normal avand in vedere precedentul cu gama Golf6) dar un Passat nou se cerea.

Ok, sunt rau...au aparut motorizari noi care au mai acoperit lipsurile si minusurile celor vechi. O fi si criza la mijoc, si atunci nu mai investim miliarde de euro intr-un model nou ci numai cateva sute intr-unul vechi.

Sincer, impresia mea a fost ca posesorii de B6 nu vor fi tentati sa-si schimbe masina cu un B7 si ca fie o sa amane schimbarea masinii cu cativa ani, fie o sa aleaga altceva decat Passat B7.

PS. Curand o sa apara si "noul" Passat CC cu o fata de Polo si stopuri de Passat B7. Astept sa-l vad, nu vreau sa zic ca va fi urat pana nu il vad. Passat-ul B7 il percep ca o masina "uratzica", fara sa vreau sa supar pe nimeni.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel, asa e dar m-a deceptionat cumplit masina cu 3 litere. Ai enumerat bine, intre timp am schimbat si G6-le cu un Polo6r :)

M-am abandonat complet fauveului, pe mine nu ma supara facelifturiel deloc, urate, frumoase, sper doar sa fie reusite dpdv tehnic si sa nu dea rateuri precum modelele pe care le "imbunatatesc" ca sa zic asa. Poate chiar prefer un facelift unui model complet nou dar asta sunt eu. Totusi la polo6r nu am avut nici cea mai mica problema in primii 10mii de km. Si mie in general atunci mi se strica masinile. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ideea ta.

Nici pe mine nu ma deranjeaza facelift-urile (am si cumparat asa ceva in timp). Ma deranjeaza cand sunt prezentate facelift-uri drept modele noi cum e cazul Passat-ului B7. Chestia asta n-am prea inteles-o la VW, vor sa faca economii la un model de volum dar nu cred ca si-au pus problema ca din cauza asta ar putea sa le scada volumul de vanzari, pentru ca potentialii clienti au totusi asteptari de la modelul ce se vroia referinta clasei medii.

Adica Renault,Citroen,Toyota, Mazda, Opel, Ford, Honda si chiar Skoda isi permit sa scoata un model nou la 5-7 ani si nu unul "re-editat" iar VW vine cu aceeasi "ciorba" reincalzita cu condimente noi.

La partea cu reusite tehnic, e de inteles ideea...acum in globalizarea asta e greu de spus ce mai e reusit tehnic. E clar insa ca in Europa, masinile europene (indeosebi germane sau pseudo-germane) sa dea tonul vanzarilor. Am incercat sa deslusesc satisfactia posesorilor de masini japoneze si coreene - citind pe forumurile dedicate, si sincer din jurnalele lor de bord sau din topicurile cu problemele tehnice, nu am inteles exact de unde provine satisfactia lor in afara ca au dat banii pe un produs foarte laudat din punct de vedere al fiabilitatii.Care fiabilitate daca o iei la bani marunti e deseori similara cu aceea a altor marci poate mai ieftine sau mai putin laudate.

Ca sa revin on-topic. Probabil ca noul B7 e cea mai buna alegere din versus-ul curent. Doar ca 28000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

:offtopic:

Eu spun ca (parerea mea) Golf Mk6 si Scirocco Mk3 sunt cele mai reusite, din punct de vedere al aspectelor din toata gama 2011 al producatorului VW. Dupa ce a aparut Noul Polo, au aparut celelalte modele cu acelasi aer care il gasim pe Noul Polo... pe Noul Polo se potriveste, dar pe celelalte nu. Eu m-am tot uitat la aspectul noilor modele VW si totusi sunt diferente, dar in prima faza si eu am avut aceeasi parere: Gama Noul Polo de la VW ! (fiindca asa e, "Gama Noul Polo de la VW !")

Passat CC are si el elemente ce le gasim pe noua gama VW, asa ca il pot pune langa celelalte doua succese (Golf Mk6 si Scirocco).

Apropo, nu stiu cand a fost lansat noul polo, deci nu stiu daca a fost inaintea noului golf (tot ramane reusit noul golf, imi place).

On Topic: http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Superb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mentionat testul comparativ Promotor, am citit si eu azi primele 2 parti din test. Passat-ul este 'acuzat' ca franeaza slab si ca noul diesel CR este totusi zgomotos. In ce priveste B6 condus de mine de multe ori, ambele 'acuzatii' nu au substanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as alege Passatul, care dispune de dotari optionale destul de generoase si care unele sunt disponibile doar pe clase premium, imaginea creata si comfortul pe care ti-l ofera.

Insignia este o masina care nu imi exprima absolut nimic, iar la Superb nu m-as gandi, pt ca este facuta pe aceeasi platforma cu Octavia II, de aici si diferenta de bani intre Passat si Superb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, remarca ta legata de Superb cum ca ar folosi platforma Octaviei 2 e corecta doar sa spunem ca si Passat B6,B7 foloseste aceeasi platforma de care vorbesti.

Mai exact, Passat B6-B7 foloseste platforma Golfului 5 alungita (la fel ca si Superb2).Iar Octavia 2 foloseste platforma Golf5 standard.Lucru asta e public inca din 2005 cand a aparut Passat B6.

Altfel spus, remarca ta cum ca Superb nu are aceeasi platforma cu cea a Passat B7 e falsa.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Macintosh:28 de mi e totusi mult pt un o masina de 140cp care nu va sta mai mult de 4 ani pe linia de productie...In fine e alegerea ta.

La dotarile optionale(multe fiind standard) Un superb elegange 170 cp M6 ajunge pe la 26500-26600 plus o reducere...

va fi o diferenta de 2 mi de euro.

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare mie sau doar la SUperb sunt luminate si rotitele cu care inchizi deschizi gurile de ventilatie ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as merge pe un CC :P iar din astea 3, tot pe Passat, insa si Skoda imi place, mare, spatioasa, e ok! Opel...neahhhh, no way!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-Passat as alege doar CC(a zis bine un coleg cand a afirmat de la b5.5 pana in prezent au avut o linie descententa)

-Superb-ul niciodata nu mi-a placut

-Insignia pare interesanta(parca n-ar avea vreo legatura cu vectra)

Iti sugerez sa te uiti si la japoneze ;) . vezi subaru,honda,etc

Modificat de TIBI_84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat.

Masina mai noua, mai multe optionale, mai multa tehnologie, mai bine finisat. Insignia e o masina pentru pusti cu acnee care nu vad dincolo de 'cum arata', iar Superb e o masina disproportionata si trista cu fata si spatele din alt film. Doar Octavia imi pare o optiune in rest modelele Skoda arata ciudat (vezi Fabia, Yeti, Roomster)

Chiar daca sunt din acelasi concern Skoda imi da senzatia ca e cu cel putin o generatie in urma. Octavia II FL e o dezamagire in raport cu Golf 6 la urmatoarele capitole: frane (groaznice, are frane foarte slabe), tinuta de drum mai proasta (nu am varianta cu PDG), materiale mai slabe, lipsa dotari, bordul iluminat cu alb, consola cu verde etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Honda Accord iti recomand din toata inima. la aceiasi bani are mai multe dotari decat insignia si arata si mult mult mai bine.

eu am un passat b6 si e ok masina dar nu mai e o masina pe care sa te poti baza in orice situatie.

cand mi-am cumparat Accordul pt tatal meu era cea mai buna combinatie.

am fost cu un superb, mi-a placut si am fost impresionat de spatiul interior.

in insignia cand m-am suit... mi-a dat senzatia de mic, saracacios.

eu zic sa te urci in fiecare masina si sa vezi in care te simti mai bine :) si pe aia sa ti-o iei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la Insignia, am sa redau ceea ce am scris pe un alt forum:

"Insignia, cu CR de 160 cp, o sa credeti ca va iau in balon, este o masina cu performante modeste. Directia este lipsita de feed-back iar trenul de rulare au incercat sa-l seteze pe confort, pe care insa nu il ofera, rezultatul insa fiind senzatia de masina cu o inertie mare, care nu te lasa "sa o simti". Mentioneaz ca avea suspensie adaptativa si am condus-o pe Sport! Pedala de frana care trebuia actionata cu o determinare reala, hotarat, mi-a creat senzatia de nesiguranta. Motor zgomotos (neasteptat pentru CR de ultima generatie) care, desi cel mai puternic din gama diesel (la momentul la care am condus-o), nu are deloc viata in el, nefiind avantajat nici de cutia de viteze cu demultiplicari setate (cred) pe economia de carburant.

Designul atragator al interiorului si cel agresiv al caroseriei creaza impresia (falsa) de masina incitanta. Insa, de fapt, nu este pentru placerea (pasnica) a condusului si nici macar nu se consitituie intr-o referinta a confortului in clasa medie."

Fireasca este si evidentierea calitatilor:

- materiale de calitate in interior (masina insa era echipata superior, cu piele si cam cu "de toate") care creaza senzatia de bunastare;

- design interior atragator, cu mult peste monotonia plicticoasa a Passat-ului: arcuiri frumoase ale bordului, fara restrictionarea spatiului personal al soferului, idee inspirata de integrare a cotierei-fata in tunelul median, manerele interioare ale portierelor inspirat gandite, volan placut la vedere (si manuire - el insusi, directia fiind varza);

- sistemul de recunoastere a semnelor de circulatie cu evidentierea acestora pe display-ul BC-ul e simpatic;

- scaunele fata, cu posibilitatea de sprijinire a coapselor (nu stiu sa existe la Passat si la Superb asa ceva, desi in sine nu e o mare chestie) sunt excelente, desi (recunosc, sunt obsedat de asta) fara a putea fi coborate suficient de jos;

- faruri adaptative - - cica modul de functionare este in functie de drum si de conditiile meteo - am condus-o ziua, asa ca nu va pot spune nimic despre eficacitatea reala a acestora.

Masinuta cred ca era cam full si costase vreo 36.000 euro. Pret pe care, personal, nu i-as plati doar pentru design-ul interior/exterior.

Recomandare: neaparat un test drive, de preferat in aceiasi zi, cu toate "candidatele".

Modificat de OII
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, remarca ta legata de Superb cum ca ar folosi platforma Octaviei 2 e corecta doar sa spunem ca si Passat B6,B7 foloseste aceeasi platforma de care vorbesti.

Mai exact, Passat B6-B7 foloseste platforma Golfului 5 alungita (la fel ca si Superb2).Iar Octavia 2 foloseste platforma Golf5 standard.Lucru asta e public inca din 2005 cand a aparut Passat B6.

Altfel spus, remarca ta cum ca Superb nu are aceeasi platforma cu cea a Passat B7 e falsa.

S-a mai discutat asta si pe aria Passat vs Octavia II.

Octavia II foloseste platforma PQ35.

Passat foloseste platforma PQ46, care intr-adevar, este varianta modificata a lui PQ35. Dar nu este aceeasi platforma!

Skoda Superb II foloseste platforma PQ35, deci implicit, platforma de Golf V.

Automat, se poate deduce ca Superb II nu are aceiasi platforma cu Passat B6/B7. Verificati wikipedia.

Nu stiu ce implica diferenta de platforme, insa din cate am inteles de pe unele forumuri din afara, ar fi modificari si la suspensie, si la partea electrica, etc. Oricum, nu e aceiasi platforma. Daca era aceiasi, nu o mai redenumeau.

PS. Sunt total de acord cu alte optiuni, insa eu m-as limita la japoneze, respectiv Mazda 6, despre care am citit numai de bine, dar si Honda Accord. As face comparatia intre ele si Passat, respectiv Superb. Un test-drive cu fiecare ar trebui sa fie concludent, nu stiu de ce ne mai dam cu parerea. Cine are banii, nu inteleg ce il retine de la test-drive.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe "noul" Passat nu l-am condus inca, insa l-am vazut si "pipait" la PBN: exact aceleasi materiale la HL ca la HL-ul B6-lui. Nu ma refer la combinatia de culori! Design interior datat si, ca si in cazul B6 si CC, tern si plicticos. Exterior - nout si placut desi, bara si grila fata sunt prea masive fata de capota scurta a motorului: cand masina inainteaza catre tine, zici ca te calca tigrul fioros, cand vireaza complet, expunandu-si lateralul, isi face aparitia ca o pisicuta dragalasa si sfioasa. :rolleyes:

Modificat de OII
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, remarca ta legata de Superb cum ca ar folosi platforma Octaviei 2 e corecta doar sa spunem ca si Passat B6,B7 foloseste aceeasi platforma de care vorbesti.

Mai exact, Passat B6-B7 foloseste platforma Golfului 5 alungita (la fel ca si Superb2).Iar Octavia 2 foloseste platforma Golf5 standard.Lucru asta e public inca din 2005 cand a aparut Passat B6.

Altfel spus, remarca ta cum ca Superb nu are aceeasi platforma cu cea a Passat B7 e falsa.

S-a mai discutat asta si pe aria Passat vs Octavia II.

Octavia II foloseste platforma PQ35.

Passat foloseste platforma PQ46, care intr-adevar, este varianta modificata a lui PQ35. Dar nu este aceeasi platforma!

Skoda Superb II foloseste platforma PQ35, deci implicit, platforma de Golf V.

Automat, se poate deduce ca Superb II nu are aceiasi platforma cu Passat B6/B7. Verificati wikipedia.

Nu stiu ce implica diferenta de platforme, insa din cate am inteles de pe unele forumuri din afara, ar fi modificari si la suspensie, si la partea electrica, etc. Oricum, nu e aceiasi platforma. Daca era aceiasi, nu o mai redenumeau.

Mda, inclin sa cred ca ai dreptate. Mea culpa. Sa spunem atunci ca B6/B7 are foloseste o platforma derivata din cea folosita de Superb2.

De fapt, gandindu-ma retrospectiv, realizez ca Superb2 mi-a dat o senzatie de masina ingusta atat in interior cat si in exterior cand am facut drive-testul. Explicatia vine acum prin faptul ca foloseste aceeasi platforma cu Octavia2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel ca si Octavia care e foarte ingusta in interior la cat de lunga e. De aici si stabilitatea mai slaba pe viraje si la vant lateral. Skodele imi par cam trase de par doar in ideea de a te amagi cu spatiul si a da senzatia de clasa ''superioara''. De fapt un mare BS cum ar zice americanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ oll e interesant comentariul tau despre insignia. eu am de 2 ani masina care ai testat-o , am aceleasi dotari mai putin suspensia activa. pretul de achizitie a fost de 24 mii, am ales-o in defavoarea cc-ului care cam la aceleasi dotari era cu 10 mii mai scumpa. e ciudat ca spui ca motorul nu are vlaga la 160 cai , mai ales ca are overboost de 5 secunde care il duce la 200 cai. sistemul de recunoastere a semnalor de circulatie nu e activat pt masinile din romania, ce are interesant e sistemul automat de comutare automata faza scurta/lunga, face din condusul pe intuneric o adevarata placere.

la minusuri ,primul ar fi greierii din bord in zilele foarte geroase, sistemul de navigatie nu are harta romaniei,senzorii de parcare fata dadeau failure din cauza suportului numarului.

la plusuri as mentiona consumul mediu de 5,9 l/100 dat de bc dupa 25k in bord.

din pacate masina despre care am vorbit a devenit dauna totala in vara trecuta. locul i-a fost luat de alta insignia identica plus ceva optionale. am luat aceesi masina datorita discountului urias facut de dealer, am cumparat 2 masini intr-un an, ambele cash. a costat 18 plus 3 tichete, (29 mii pret initial).are 4 mii in bord si e prea noua ca sa spun ce probleme ar avea.

o motorizare interesanta ar fi fost 2.0 cdti biturbo de 190 cai, e motorul care echipeaza si saab 9-5. din pacate ea a fost scoasa de pe insignia in momentul in care gm a vandut saab, se pare ca va reveni din nou anul acesta.

@oll cu 36 mii cumperi la opel varianta opc.

referitor la topicul postului, eu as cumpara masina cea mai noua, adica noul passat.superbul e pe cat de frumos la interior pe atat de urat in afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimul autobild este test vw passat vs. ford mondeo vs. skoda superb vs. opel insignia. Toate in variante break.

Podiumul s-a situat asa

1) Skoda superb

2) VW passat

3) Ford mondeo

4) Opel Insignia

Adevarul e ca intre skoda si vw a fost o lupta la mustata, diferenta a fost de un punct intre ele, 335 si 334 sau ceva de genu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere aceste teste/comparatii nu sunt intotdeauna concludente.

Sau cel putin(pe mine) nu ma intereseaza clasamentul final, de obicei citesc "printre randuri" si incerc sa urmaresc diferentele la criteriile care ma intereseaza.

Degeaba strange Superbul o gramada de puncte la spatiu interior sau alte criterii neinteresante pentru mine si pierde la stabilitate, directie etc.Cred ca aceste "false" acumulari de puncte pot altera clasamentul final.

Aceste teste sunt facute de oameni cu experienta in domeniul auto. Probabil ca o mare parte dintre noi nu vom percepe in viata reala multe dintre diferentele evidentiate in teste.

Cred ca foarte mult conteaza si experientele anterioare, ce/cate masini ai condus, varsta(pentru ca perceptiile senzoriale si asteptarile se schimba cu trecerea anilor).

Eu dau sfaturi dar de trei luni inca nu am reusit sa ma hotarasc care este alegerea cea mai buna(pentru mine).

On topic- raman la parerea mea, in Germania gasesti oricare din aceste trei masini(chiar si masini dintr-o clasa superioara) cu km foarte putini, in garantie, si cu costuri mai mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!