Jump to content

Noul Passat B7 vs Opel Insignia vs Skoda Superb


Macintosh
 Share

Postare recomandată

Noi nu prea ne pricepem la alte marci, cei mai multi de-aici nici macar n-au condus vreun peugeot. Avem la firma un 307 de 1,6 hdi, masina merge foarte bine, e comoda la condus, pana la 100 km/h fuge de rupe pamantul, consum foarte mic, motor silentios... doar ca s-a rupt cotiera, i-a cazut scutul, s-a blocat scaunul soferului, scartaie din toate incheieturile...

Intra pe forumul pejo, aia te lamuresc mai bine ca noi. Aici suntem off-forum :) si nici nu stim ce sa-ti spunem despre frantuzoaice.

Modificat de SHARANEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Macintosh, eu as evita Peugeot. Am vreo 2 in fata blocului si in plus am lucrat la o companie franceza care avea numai Peugeot. Vreo 200 bucati de 307, vreo 30 de 407 si un 607. Despre 607 nu stiu sa-ti spun mai nimic. Ce stiu este ca TOATE 307 si 407 (erau benzina, intr-adevar) au ajuns in service in primii 30.000km. Cel mai des din cauza sondelor de oxigen. La 307 meu, nou-nout, am schimbat sondele de oxigen la 7.000km!!! Si ambreiajul la 28.000km!!! Eu zic ca este inadmisibil. Destul de multe 407 au ramas imobilizate pur si simplu din cauza calculatoarelor care crapau brusc si irecuperabil. E destul de trist sa ramai pe serpentine si sa nu poti face NIMIC! In ceea ce priveste 308 HDi - nu mi-a placut. S-au comandat in urma cu vreo 2 luni si niste 508 dar e mult prea devreme sa-ti dau un feedback. La 206 si 407 mele au crapat ambreiajele. E drept ca le-a condus maica-mea dar oricum :)) Mie unul mi-a ajuns Peugeot pt tot restul vietii, nu mai vreau. Si da, service-ul este foarte scump, asa cum a zis gabivvx !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

407 a fost una dintre cele mai proaste masini de clasa medie din punct de vedere al spatiului interior, tinutei de drum (directie, frane groaznice)si a ergonomiei. 508 e prea nou ca sa iti poti forma o parere.

Cineva spunea de led-urile de pe Passat, ei bine arata kitsch (eufemism) cu tot cu tenta lor albastra. In plus forma lor este de-a dreptul caraghioasa. Pot trece cu vederea niste led-uri liniare, dar cand vad cum contorsioneaza designer-ii prostiile alea si le frang in toate directiile ma umfla rasul.

Personal nu as cumpara nicio masina cu asa ceva, iar daca devin obligatorii le-as tine stinse.

Legat de comparatia cu un serie 3, Passat-ul castiga la spatiul interior , dotari si marginal la confort, dar pierde la motor, directie (directia e bleaga si artificiala), pozitie la volan (prea inalta, nu stiu ce a fost in capul lor) si tinuta de drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercos

La directie si cutie de viteze nu sunt de acord in privinta BMW-ului de 2.0 diesel...

Motoarele VAG din noua generatie CR sunt mai silentioase si mai ales liniare in acceleratie de ai impresia ca mergi cu o benzinara. Asta e parerea mea personala in urma drivetesturilor cu passat, superb, seria 3...

Mai rafinat si liniar mi se pare si dciul 1.5 de 110 cai de pe noul grand scenic decat dieselul de la bmw...

Am vazut si eu pe strada peugeot 508 si mi-a placut ca design care e frumos la exterior. Totusi calitatea fabricatiei e in urma skoda sau vw. Iar la fiabilitate nu cred ca s-au dat de 3 ori peste cap pe timp de criza sa schimbe traditia de masini slabe in masini fiabile... Orice masina PSA/renault dupa 6 ani e coapta, zdrangane, erori electrice, plastic care isi schimba aspectul etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nsm - cred ca te refereai la motor nu la directie in cazul bmw-ului. In legatura cu 508 cred ca ce castigi acum la pret pierzi la revanzare. Am un prieten care a avut doua peugeoturi si sa bucurat foarte mult cand a scapat de ele. Dintre masinile frantuzesti Peugeot ar fi ultima care as alege-o. Au motoare hdi bune, dar in rest ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la motor nu la directie m-am referit.

Directia la BMW totusi se misca mai greu, mai sportiv. E ok pe serpentine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te la testul acesta comparativ sa vezi ce poate peugeotul.

http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/peugeot-508-vw-passat-co-vier-mittelklasse-limousinen-im-test-3555752.html

1. VW Passat 508 Punkte

Der ausgewogene Passat macht seinen hohen Preis mit einer umfangreichen Zusatz- und Sicherheitsausstattung wett. Geräumig, komfortabel und sparsam – so gewinnt man Vergleichstests.

2. Opel Insignia 480 Punkte

Auch den Opel-Ingenieuren gelang ein ausgewogenes Auto mit einer umfassenden Ausstattung (Sport). Abwertungen: Platzangebot, Zuladung und der zähe sowie laute Motor.

3. Mazda 6 466 Punkte

Trotz korrigiertem Fahrwerk reicht der Komfort nicht an den der anderen heran, ebenso wenig der Umfang der Sicherheitsausstattung. Gut: der kräftige Motor.

4. Peugeot 508 462 Punkte

Die wuchtige Erscheinung bietet ein nur durchschnittliches Raumgefühl. Moderne Assistenzsysteme sucht man weitgehend vergebens. Positiv dagegen: der günstige Preis.

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut sa pun si eu comparativul asta, dar am zis sa nu-mi sara lumea in cap ca il pun in germana. Oricum mi-a placut ca singurul lucru bun vazut de cei de la ams la peugeot este pretul bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aiurea. Daca testul era facut de o revista franceza sau de catre "experti" francezi, iesea exact invers. Daca o faceau japonezii, Mazda castiga detasat.

Chiar azi am condus din nou 307-le 1,6 hdi si afirm inca odata ca este mult mai placut la condus decat passatul (stiu, sunt clase diferite). Nici interiorul nu e naspa. Doar ca iti da senzatia de "sensibil", ti frica sa pui mana pe diferite manere, manete si butoane ca nu cumva sa se rupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul votez , din lista voastra, Skoda Superb , variant.

Dar, cel mai mult, recomand, Honda Accord. Sunt detinatorul uneia, si sunt foarte multumit. Fab. 2007, am cumparat-o de noua. Acum are aprox 170 000 km, fara sa schimb o piesa importanta. Singurele schimbari pe care le-a avut au fost , capete de bara, bielete, fulia .

Are motor 2.2 i-cdti - 140 cp. Multi dintre voi, cred ca spun ca este un motor slab, comparativ cu cele 2.0 170 cp, sau altele. Nu este tocmai asa, are un consum extrem de bun pentru marimea ei ( la dimensiuni, este mai mare decat a4, seria 3, passat , c class ) ; Pot spune ca, consuma mai putin decat golful. ( 1.9 tdi 4M ).

Discutand despre dotari, are destul de multe dotari la un pret acceptabil. ( Sistem navigatie / Tapiterie piele,/ scaune electrice + incalzite ) Singura chestie, care pur si simplu m-a putut scoate din minti, un minus al masinii sunt gurile de aer din cotiera.. care nu sunt.

In rest, motorul merge si se aude in mare fel, chiar daca este diesel. Multe persoane, pe la spalatorii sau alte locuri, ma intreaba daca este pe benzina. In stationare, si in mers, nu este zgomotoasa, absolut deloc.

Daca cineva ar mai fii interesat de masina, ar putea intreba.. desi nu cred.

Inca odata spun, din lista, as vota skoda superb, dar variant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Masina buna Accordul, doar ca nu mi-as lua una. Am condus un 2.0i 160cp model 2009 si a fost peste asteptari, consum foarte bun, trage bine, dar interiorul nu ma coafeaza, prefer curatenia clinica din Passat, in spate are spatiu redus, plus ca niciodata nu m-au atras japonezele, desi am avut Avensis.

Vede omul ce isi ia. A primit atatea sfaturi si despre masini si pe langa incat are de unde alege. Cert este ca pana nu le conduci poti primi 100 de sfaturi si tot degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Configuratia acelui Passat pe configuratorul oficial e undeva la 29200 pt 140cp si 30700 pt 170cp.

Poate nu sunt toate optiunile afisate pe site. Nici nu vad unde scrie ca ar fi de 140 sau 170cp.

Oricum as alege Passatul CC in locul celor trei discutate aici fara sa ma gandesc.

Am un Passat CC de 140cp dsg si sunt multumit de el. Intereseaza-te mai bine de oferta asta si daca e chiar asa cum zic ei 5000 de euro reducerea go for it.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As fi ales oricand passat CC daca avea haion ca si Audi A5/Insignia/Superb. Mi se pare o scapare de marketing majora a VW ca au alaturat in oferta lor alaturi de un sedan classic, un alt sedan... e adevarat fara rame la geamuri... oau :blink:. Se vede clar intentia de a cuceri piata din SUA unde spre deosebire de Europa, CC-ul chiar are succes mai mare ca cel classic la care au renuntat complet in 2011 inlocuindu-l cu noua varianta ptr China.

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un lucru interesant e ca in germania skoda superb e mai scumpa decat passatul la nivel de echipare si motor asemanator.

Numai in romania vine cu o reducere de 3000 de euro fata de pretul de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu, ca raspuns la titlul topicului spun doar asa:

Am avut B6,(din primele) si stiu ca nu mi-as mai lua "noul passat" decat dupa ce trec 3 ani de la lansare.

Si acu am "noul superb".

Care, din punctul meu de vedere este mult, mult peste passatul pe care l-am avut din toate punctele de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pot sa zic ca la Skoda superb s-au adaugat optionale noi ..

- Scaune ventilate (iupi)

- parasolare duble.

Nu inteleg politica celor de la grupul VW dar nu ma supar.

Daca mai adaugau si suspensie variabila ... era best buy.

Oricum au comenzi acum pe criza ca perioada de livrare e de peste 6 luni de zile.

Eu am comandat masina acum aproape 2 luni si din cate am aflat ar trebui produsa in saptamana 44 asta inseamna inceputul lui noiembrie. Sper sa vina mai repede :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. opel

2. skoda

3. vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat.

Masina mai noua, mai multe optionale, mai multa tehnologie, mai bine finisat. Insignia e o masina pentru pusti cu acnee care nu vad dincolo de 'cum arata', iar Superb e o masina disproportionata si trista cu fata si spatele din alt film. Doar Octavia imi pare o optiune in rest modelele Skoda arata ciudat (vezi Fabia, Yeti, Roomster)

Chiar daca sunt din acelasi concern Skoda imi da senzatia ca e cu cel putin o generatie in urma. Octavia II FL e o dezamagire in raport cu Golf 6 la urmatoarele capitole: frane (groaznice, are frane foarte slabe), tinuta de drum mai proasta (nu am varianta cu PDG), materiale mai slabe, lipsa dotari, bordul iluminat cu alb, consola cu verde etc.

au exact aceleasi frane, tinuta de drum e normal sa fie mai proasta pt ca poate fara sa iti dai seama ai comparat un sedan cu un hatch-back (total eronat. incearca sa dai o tura cu o octavia combi, si o sa ti se para cel putin la fel de buna ca si golful). la materiale gresesti din nou. skoda mea are 105000 km ai nu bate/vibreaza/scartaie ABSOLUT NIMIC, in schimb am vazut golfuri 5 descuamate si topite toate. in final, te contrazic si in legatura cu culorile. s-a studiat mult pana s-a ajuns la concluzia ca alb in combinatie cu verde sunt cele mai odihnitoare culori pt ochi, plus ca alb este premium (vezi audi), in schimb portocaliu + albastru e cea mai kitchioasa si obositoare combinatie de culori , si asta ti-o spune un medic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ceea ce spuneti, se pare ca vorbiti de generatii diferite. dercos vorbea de G6 si Octavia 2 FL si intr-adevar diferentele sunt mari- atat la frane, cat si la materialele interioare utilizate. Am impresia ca dumneavoastra vorbiti de G5 si Octavia 2 unde diferentele nu sunt la fel de evidente. Nu uitati ca Skoda este verisoara saraca a Vw si este si normal sa apara diferentele calitative, ca doar nu o sa-si creeze singuri concurenta intre modele.

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Din cele 3 eu as alege Skoda Superb pentru "value for the money". La dotari similare este cu peste 4000 Euro mai ieftina decat Passat B7 (asta inseamna aproape 20% mai ieftin), si practic beneficiezi de acelasi ansamblu motor/transmisie.

The Opel insigna nu stiu foarte multe, dar arata bine din exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... s-a studiat mult pana s-a ajuns la concluzia ca alb in combinatie cu verde sunt cele mai odihnitoare culori pt ochi, plus ca alb este premium (vezi audi), in schimb portocaliu + albastru e cea mai kitchioasa si obositoare combinatie de culori , si asta ti-o spune un medic.

Ref. la combinatiile de culori:

1)confirm ca alb+verde nu este obositoare

2)nu stiu cum este portocaliu+albastru dar pot sa spun ca rosu+albastru este f. obositoare

3)alb+rosu este mai obositoare decat alb+verde si mai putin obositoare decat rosu+albastru

Nu trageti Domnilor Semaca, cele trei puncte de mai sus sunt subiective (le-am "simtit" eu).

ON TOPIC:

I.Skoda break

II.VW Pasat break (desi ultima generatie mi se pare tare urata, mai ales fata)

III.Opel Insignia break (desi mi se pare cea mai reusita estetic dintre cele trei)

Modificat de VNB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am vrut sa invii topicul de mai sus, mai ales ca am ajuns in postura de a alege intre Passat B7 140 CP si Skoda Superb aceeasi motorizare.

Rog pareri pertinente, cu precadere indreptate spre partea de confort,ergonomie si mai putin catre pret; de asemenea as vrea sa aleg transmisie automata.

Sunt rugati sa posteze in special posesorii de auto aflate in discutie,vreau realitati si nu doar pareri fara acoperire.

Multumesc!

Modificat de rdirectoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am fost fix in aceeasi situatie... si am ales Superb datorita:

- acces portbagaj perfect datorita hayonului twindoor. (am carat biciclete, canapele, saltele)

- portbagajul spate se suge electric ca la Seria7/S klasse :D nice touch

- spatiu in spate mult mai mare

- portbagaj mult mai mare (daca faci pat obtii o suprafata de incarcare de 210 cm)

- imaginea de masina de firma/boutique a Passatului in Bucuresti. (La noi la serviciu majoritatea masinilor de firma sunt Passat)

- display multifunctional in spate - arata sic

- Scaun electric la sofer cu 3 memorii serie de la Ambition in sus, xenon adaptive la doar 800 EUR

- Motorul TDI CR 170 era disponibil si cu cutie manuala (la Passat nu) si costa 700 EUR in plus

Plusuri la Passat: sistem start/stop, optiunea de lumini de zi pe LED, computer de bord color si camera ptr dat cu spatele.

Daca nu se comanda aceste optiuni, atunci chiar e mai slaba ca Superbul.

Motoare, cutii, punti etc sunt la fel deci nu are rost sa discutam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

- imaginea de masina de firma/boutique a Passatului in Bucuresti. (La noi la serviciu majoritatea masinilor de firma sunt Passat)

hai, hai.... :lol:

Acum, daca o masina se vinde bine si prinde la public, asta nu e o vina... ci un avantaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!