Jump to content

JUST QUATTRO


hangyouridols

Postare recomandată

De mers,merge,dar si motorina se duce dupa cum fuge :lol:

Ca si putere e pe la 200cp si 500nm :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
  • Replies 211
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • hangyouridols

    105

  • Turbocip

    11

  • Circoloco

    11

  • rotitza

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

De 200cp stiam dar de 500NM... :icon_bounce: Cred ca e destul de violenta treaba. Ambreiajul e stoc parca nu? Nu face figuri?

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Tare asta cu 500Nm. Eu pot spune ca ambreajul stok e chiar ok avand in vedere ca tine la mine 420Nm, dar bineinteles tractiune doar fata, deci stres mai mic pe ambreiaj zic eu.

Link către comentariu

E destul de violenta,daca merg doar putin mai sportiv,incep sa enervez pasagerii din masina datorita faptului ca tot ai dau cu capul de tetiere :lol:

Da,ambreiajul e stock si tine pana acum fara probleme,de altfel,e similar celui de pe 2,5tdi;cuplul maxim il am la 2200rpm.Am facut in TM la Iveco(nu e pe drumuri publice) niste liniute just for fun si abia dupa a 7-a ambreiajul a inceput sa patineze,asa ca sa nu il suprasolicit,ma dadeam o data,lasam 5min sa se raceasca si in acest fel nu am mai avut probleme.

Singura masina care mi-a pus probleme a fost un golf3 VR6 syncro 190cp care a fost la final in botul masinii mele,dar era mai usor ca mine cu 200kg. :icon_cheesygrin:

Mihai,de unde stii cai 420nm,ai pus-o pe dyno?,pt ca pe vag com nu stie sa masoare mai mult de 410nm.

Modificat de mcornel
Link către comentariu

Specificasem anterior ca cifrele sunt estimative.

Am masurat cu vag comu` si la request am intre 1900-3500rpm cerea 410nm constant,iar vag-ul nu stie sa masoare mai mult de 410nm,deci eu cred,datorita plajei mari de turatii in care se cere peste 410nm(din care se vad pe vag) ca varful de cuplu ar fi undeva pe la 500nm la 2200rpm.

Comparativ cu masini care au facut dyno(mahle) si pe urma le-am masurat cu vagu`,a fost o diferenta de cam 6nm intre cele 2.

Modificat de mcornel
Link către comentariu

Inteleg. Recunosc ca eu n-am mare incredere in ce zice vag-com, cand am facut soft stage 1 la B6 (tot AVF), mi-a dat 190CP ceea ce in mod evident era aberant...

Link către comentariu

Cu vagul se masoara doar cuplul si ala este ceea ce cere ECU,nu ce este la volant;cp nu se pot masura,ci prin diferite calcule care intr-adevar sunt departe de realitate.

Repet insa,din proprie experienta,vagul este destul de exact in cazul masurarii cuplului comparativ cu fisa dyno.

Oicum,fara o fisa dyno,ce putere e,sunt doar presupuneri :dry:

Parerea mea,fiecare motor raspunde diferit,chiar daca e vb de acelasi tip,am vazut destule cazuri in care unele dezvoltau mai mult cuplu si mai putin cp,sau viceversa,nu este o constanta din observatiile mele.

Modificat de mcornel
Link către comentariu

Stiu ca masoara cuplu insa puterea e foarte usor de calculat de-acolo (RPM*cuplu / 7126). Mie-mi daduse 320Nm la ~4200 ceea ce again, era aberant pentru ca ar fi insemnat o putere maxima de ~190CP la un soft normal din motor de 130cp :) Tinand cont de modificarile pe care le-ai facut, ar merita un dyno :)

Link către comentariu

Va veni si un dyno,sunt si eu curios de puterea reala,nu presupunerile mele :icon_confused:

Link către comentariu

Dyno? Nu am gasit inca motivul penru care sa dau bani pe asa ceva.

Eu stiu din doua surse, una a celui de la care am luat softul si confirmata de altul care l-a citit de curiozitate zicea el...

Si chiar s-a mirat ca e marisor..

Link către comentariu
  • 1 month later...

Ti-am scris un mesaj pe profil,nu ma pricep sa dau pm,scuze.Vreau cateva sfaturi !Mersi !

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am avut o pauza indusa si nici pm-ul nu-ti merge;cu ce te pot ajuta?

Modificat de mcornel
Link către comentariu
  • 1 month later...

Pt ca nu am fisa dyno,m-a mancat de niste masuratori;initial mi-am pus nevasta sa cronometreze cu tel si a iesit o data 7,5sec si a 2 oara 7,8sec 0-100km/h.

Parandumi-se prea optimiste rezultatele,eu zicand fac cam 8sec,am facut si cu vag comul masuratori:

0-100km/h-8,2sec +-0,66sec

400m-15,9sec+-0,66sec viteza atinsa 138km/h

Senzorul care masoara viteza,la b6 este pe cutie si la o viteza in bord de 100km/h pe vag aveam 93km/h.

In loc de jantele cu cauciucuri de 215/55/r16(stock) am 235/40/r18,ceea ce da o diferenta de +0,36;pe GPS la aceeasi viteza am 98km/h.

Pana la urma tot nu am o masuratoare exacta,ci doar o aproximatie.

O ultima precizare,un a4 b7 2,0tdi PD 170cp quattro avant face in 8,8sec ,iar un b8 CR 2,0tdi 170cp quattro avant in 8,6sec __________________

Link către comentariu

Tu sa fi multumit ,ca nu ai de dovedit la nimeni nimic .Tu esti la volanul ei si sti cat poate si eu zic (,) ca poate .Poate data viitoare pui si un filmulet cu 0-100 km/h.Pana atunci mai incanta-ne cu niste poze cu ea !

Link către comentariu

Mabial,nu e vb de a demonstra ceva,ci chiasr vroiam sa-mi satisfac o curiozitate;filmuletele de genul sunt prohibite pe forum :)

Andi,scrie atat la semnatura,cat si in topic ce turbo folosesc ;)

Link către comentariu

scuze BV43, pe ce motor a mai fost pusa? Cumva pe 2.0 tdi 170cp?

BTW: frumoasa masina :)

Link către comentariu

Da,exact,pe 2,0tdi pd 170cp :) ;e singura turbina care se potriverste bine cu capacitatea injectoarelor si e p&p.

Suporta 1,7bar constat(1,5bar e stock).

Modificat de mcornel
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Azi m-am ocupat de curatirea masinii,cat si o ceruire,dar de aceasta data cu ceara lichida din gama Turtle Ice datorita frigului de afara(o sa folosesc solida cand se mai incalzeste).

In timp ce o curatam la interior,am avut surpriza sa mai descoper o dotare,si asta la un an de la achizitionare,si anume manere usi interioare iluminate ,a se observa ultimele 2 poze.

Intre timp masina a mai primit folii pe geamurile spate si luneta,plus stergatoare aerotwin de la A4 B7.

Si o sedinta foto :icon_bounce:

SAM_0879.jpg

SAM_0880.jpg

SAM_0881.jpg

SAM_0883.jpg

SAM_0884.jpg

SAM_0864.jpg

SAM_0891.jpg

SAM_0868.jpg

SAM_0870.jpg

SAM_0872.jpg

SAM_0873.jpg

SAM_0876.jpg

SAM_0887.jpg

SAM_0877.jpg

SAM_0875.jpg

Link către comentariu

Felicitari pentru pasiunea de care dai dovada !

Ai o masina modificata cu gust si care arata superb din toate unghiurile :icon_thumleft:

Link către comentariu

Multumesc :icon_redface: ;cu modificarile inca nu am terminat,dar,toate la vremea lor :icon_bounce:

Link către comentariu

Una dintre putinele masini Avant care nu as refuza-o :icon_thumleft: Ce mai ai de gand ?:D

Link către comentariu

cum de nu ai obs manerele? nu ai condus noaptea sau nu prea ai fost atent la interior?

:)) mi se pare ceva ce as observa imediat

Link către comentariu

Circoloco,pana la vara vor urma bluetooth oem,senzori parcare spate oem(initial am vrut sa-mi pun rear parking camera,cu dvd player si tv tuner,dar pretul e mult prea mare,plus ca atunci cand conduc nu ma uit la filme :lol: ),incalzire in scaunele fata oem si vreau sa unesc fustele fata-spate cu spolilerele aferente pt a disparea bordurile dintre ele,facandu-le dintr-o bucata,asa cum este la S4.

Muale,nu stiu cum drak n-am vazut,poate imbatranesc :lol:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!