Jump to content

JUST QUATTRO


hangyouridols

Postare recomandată

E vorba de un A4 B6 1,9TDI AVF 6trepte QUATTRO,kit S-line si dotari mai mult decat suficiente;primul lucru pe care am sa-l fac este sa montez un RNS-E pe care deaja l-am achizitionat.Urmeaza folii,sa imbrac volanul si schimbatorul de viteza in piele perforata,si un mic tuning la motor,ce consta din turbina,FMIC,chip custom,evacuare lasata libera,target vreo 200-220cp;e pacat sa nu fie ceva putere,mai ales ca e quattro si se poate pune puterea si cuplul la roata :)

Revin cu mai multe poze mai tarziu si cu dotarile complete ale masinii ;)

post-30690-0-86366800-1294912857_thumb.j

post-30690-0-55262700-1294912872_thumb.j

post-30690-0-04387000-1294912886_thumb.j

post-30690-0-97218300-1294912909_thumb.j

Modificat de mcornel
Link către comentariu
  • Replies 211
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • hangyouridols

    105

  • Turbocip

    11

  • Circoloco

    11

  • rotitza

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Felicitari de achizitie, masina arata excelent ! Km maximi fara necazuri ! :)

P.S. Cum te descurci cu volanul pe dreapta?

Link către comentariu

Arata bine masina, nu iti este greu cu volanul pe partea dreapta?

Ce insmena la tine evacuare lasata libera?

Link către comentariu

Locuiesc de mult timp in UK,asa ca nu se mai pune problema,plus ca vacantele in RO sau Europa le fac numai cu masina.

Evacuare libera-scos catalizator si tobe;pe langa astea si EGR anulat.

Link către comentariu

Iti trebuie un minim GT1852 o sa te duca cam la 210-220cp, de asemenea ai nevoie de injectoarele de pe PD150 dar si alea le impingi rau de tot la 200+. De asemenea o sa ai egt mare de tot :D

Mult noroc :)

Link către comentariu

Cred ca mcornel stie ce are de facut. Daca retin bine ai mai avut un A4 la care ai umblat destul de mult. Superbe jantele. Mile multe iti doresc

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Andi B nu sunt de acord cu tine,dar nu vreau sa intru intr-o controversa pe aceasta teama,cand voi avea rezultatele,le voi posta si implicit ceea ce s-a facut ;)

Circoloco,ti-ai adus aminte de mine :) ;da,am renuntat la masina dupa ce o terminasem,mi-am dat seama ca vreau mai mult si din punct de vedere al dotarilor,cat si a puterii :) ,asa ca a fost timpul sa merg mai departe..Singurul lucru imi pare rau ca sotia nu conduce sa fi pastrat fosta masina,sa fi ramas in familie,fiind prima mea feblete :(

Link către comentariu

Da,pacat de ea,ai facusem si tapiterie de piele custom,din piele neagra+alcantara,cruise control,BC,a se vedea pozele;dar ce sa fac,mi s-a pus pata pe asta :blink:

post-30690-0-69744000-1294917638_thumb.j

post-30690-0-28669800-1294917649_thumb.j

post-30690-0-90437100-1294917658_thumb.j

Link către comentariu

Am gasit-o intamplator(nici nu cautam alta masina,am vazut-o intro parcare de la un supermarket,a fost dragoste la prima vedere si acum e a mea :blah: ) si sub pretul pietii:am dat 4500lire,dar pretul normal la dotari-km este cam la 6000lire

Merci Turbocip,vedem ce iese :)

Modificat de mcornel
Link către comentariu

Chiar o sa urmaresc indeaproape topicul tau ...

Ma intereseaza si pe mine in viitor sa o aduc la aceste valori mentionate de tine mai sus .

Tot AVF am si eu motorizarea .

Link către comentariu

Va trebui sa astepti pana in vara,atunci am de gand sa fac,pana atunci ma mai documentez,discut cu diversi tuneri si ce pot face ei si la sfarsit se alege ;)

Btw,vad ca la semnatura ai 170cp+ ,cu ce presiune mergi in turbina?

puterea e verificata pe dyno,sau orientativ?

La tine va fi mai greu sa pui cuplu la 200cp+ la roata,iti va trebui si un diferential,dar cred ca stii asta;eu am vrut neaparat quattro,motivele le realizezi si singur.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos! Masina arata foarte bine si imi plac in special jantele, ador modelul asta. Chiar sunt si eu interesat sa vad la ce putere duci motorul, dat fiind faptul ca si eu am AVF, 4motion, nu quattro. Stima!

Link către comentariu

Multumesc;am mai gasit o poza cu spatele prin laptop,asta pana fac poze si la interior

post-30690-0-30244900-1294925852_thumb.j

Link către comentariu

Nu stiu ce sa zic depsre tunerii britanici numai ei pot scoate din injectoarele stock de AVF peste 200cp :), mult succes cu masina arata DEMENTIAL :)

Link către comentariu

Pt cei interesati de tuning la acest motor,iata raspunsul pe care l-am primit:

1.turbina 2,5tdi 180cp,FMIC,soft custom-200cp;evacuarea se lasa stock,se limiteaza cuplul undeva la 460-470nm

2.turbina 3,0tdi,FMIC,soft custom,evacuare libera,ambreiaj sport-240cp si cuplu de tractor :) ;s-ar parea ca motorul cu internele stock nu duce mai mult de 250cp,cu stage 2 fiind la limita sau cum ti-o fi norocul :blink:

Nu se schimba injectoarele;nu am intrebat,dar am impresia ca injectoarele de ARL-AVF sunt la fel.

Avand in vedere versus bani-putere-fiabilitate,eu voi merge pe prima varianta;atentie,e vorba de puterea la motor,nu la roata! :Driver:

Link către comentariu

Bine te-am gasit si aici.

De curiozitate te intreb daca ai si preturi pentru cele doua alternative de modificare a puteriii motorului.

Din cate stiu nici una din turbine nu e plug & play, asa ca banuiec ca vor fi ceva modificari si bineinteles un intercooler mai vanos.

Din ce cunosc, turbinele de 2.5 nu exceleaza in fiabilitate dar poate este doar o informatie eronata, oricum iti doresc mult spor la lucru!

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Depinde foarte mult de ce turbo de 3.0 opteaza deoarece sunt multe variante. Cea mai buna este GTB2260VK cu geometrie variabila ver. 3 f.f.f eficienta si cu boost foarte bun de jos, asta am vazut pe motorul in 16v 2.0 tdi acum nu stiu cum se comporta pe un motor 8v 1.9 tdi.

Link către comentariu

@rotitza nu pot sa-ti dau un pret total pt ca difera cat vor costa piesele,oricum se invarte la 1500euro cu totul,plus-minus,eu am dat o cifra rotunda

:ANdi B cunosc masina de care vb si stiu cum trage,a fost dusa la 265cp cu turbina de 3,0tdi

Pt mine un 200cp e suficient,vreau doar o masina mai rapida si una care sa fie cat de cat fiabila,fiind mai mult o masina pt vacante si va "inghiti" mii de km intr-o perioada scurta;spre exemplu,drumul de RO si cat ma mai invart prin tara insumeaza aprox 7000km,nu mai zic ca am rude in Grecia si nu vreti sa stiti cati km sunt UK-RO-Grecia :) :Driver:

Nu mai zic,daca vreau mai mult de 200cp,costurile vor fi mult mai mari si mai sunt si alte imbunatatiri de ordin estetic pe care doresc sa le fac.

Modificat de mcornel
Link către comentariu

Si o poza cu rns-e care urmeaza sa inlocuiasca actualul symphony 2 :rolleyes:

post-30690-0-62189000-1295130184_thumb.j

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si spor la upgrad-uri!

Nu se schimba injectoarele;nu am intrebat,dar am impresia ca injectoarele de ARL-AVF sunt la fel.

Din pacate injectoarele de pe AVF nu sunt la fel cu cele de ARL. Cele de ARL sunt la fel cu cele de pe Golf PD130 ASZ/BLT. Inlectoarele PD130 puse pe motoare transversale au un flow de 550 (55mg), iar cele puse pe longitudinale 520 (52mg). Scuze de offtopic.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!