Jump to content

JUST QUATTRO


hangyouridols

Postare recomandată

sorin_crisan

:offtopic: sincer,nici acum nu am ajuns sa ma intalnesc cu baietii (sa-mi fie rusine) am mai vorbit cu ovi pe net,dar nu am reusit sa ne vedem..cine stie,daca vi si tu poate ne strangem si noi :beerchug:

Link către comentariu
  • Replies 211
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • hangyouridols

    105

  • Turbocip

    11

  • Circoloco

    11

  • rotitza

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

hangyouridols

Multumesc Ciroloco :icon_thumright:

Sorin ai PM.

Link către comentariu

:salut:

Foarte frumoasa masina si foarte frumoasa lucrarea de sub capota!

Sa inteleg ca te apropii de sfarsitul listei?

Multa sanatate si spor in toate, dar mai ales mii de km fara probleme!

Link către comentariu
hangyouridols

Multumesc Mihai :icon_thumright:;da,ma apropii de sfarsit,saptamana care vine ajung in TM si fac tapiteria,urmand imdediat chipul :Driver:

Poate la anul am sa mai fac mici modificari,gen stergatoare aero twin(costa 107lire bratele cu lamele!),bluetooth,rear camera,leduri,dar nu sunt sigur,voi vedea atunci :rolleyes:

Modificat de mcornel
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ca tot iti admiram inca o data masina, ma intrebam ce diametru exterior au tipsurile 8 sau 9cm?

Link către comentariu
hangyouridols

Mihai nu-mi mai aduc aminte,dar cred ca de 9cm :blink:

Acuma ca tot mi-ai dat de postat pe topicul asta,sa mai scriu ultimele patanii:de la o ploaie f puternica mi-a intrat apa in unul din drosdere si mi s-a ars,bineinteles ca l-am schimbat;am sa pun niste silicon la ambele sa nu o mai patesc pe viitor,distractia nefiind una tocmai ieftina.

Pe drumul Londra-TM am remarcat ca xenonul meu e cam...chior,asa ca am schimbat si becurile;se vede clar diferenta de intensitate a luminii intre becurile mele vechi de 8ani si cele noi:cele vechi aveau o lumina difuza si tenta violeta,cele noi sunt puternice,luminoase si...galbene :blah:

Tapiteria este aproape terminata,a mai ramas de facut scaunul si fata de usa de la sofer,revin in curand cu poze :rolleyes:

Link către comentariu
cristi_eftimie

asta e ca un "filtru" pe traseul intercoolerului,am si eu la golf 4,si din cauza ca imi pierdea presiune pe la el,a trebuit sa-l desfac si am vazut ca are niste site in el

sper sa nu gresesc in ceea ce spun

Link către comentariu
hangyouridols

Piesa aia am dat-o jos definitiv cand am pus intercoolerul si de curiozitate am desfacat-o:e goala pe dinauntru :)

Link către comentariu

Cornel ai idee ce diametu are teava care face legatura intre cat si toba intermediara la AVF?

Link către comentariu
hangyouridols

E de 6cm,dar nu exista tobe intermediare,ci doar finale:de la downpipe teava este de 6cm pana la jumatatea masinii si de acolo se desparte in 2tevi de cate 5cm fiecare unde sunt si tobele finale(cate una pe fiecare parte);cel putin asa e la mine.

Link către comentariu

Da.. la tine se pare ca e diferit. Ce quattro am mai vazut au toba intermediara... Speram sa imi spui ca e de 55mm. Am un proiect in cap si m-ar fi coafat dimensiunea asta :)

Sau cine stie poate pe teava de 60mm se "imbuca" chiar bine una de 55mm.

Multumesc mult pentru raspuns!

Link către comentariu
hangyouridols

La mine,unde se desparte teava,nu are toba,ci racorduri flexibile(pe amandoua tevile) ca si la catalizator,numai ca e mai lung.Vrei sa-ti maresti evacuarea?Mai bine fa-i una custom de 6cm si gata :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
hangyouridols

Desi nu prea am mai intrat pe forum,deh,sunt in vacanta,proiectul s-a terminat:maneta tempomat a fost montata si activata,tapiteria si chipul facute;poze cu tapiteria nu am,dar vor veni in curand.

Cat despre puterea obtinuta in urma chipului,estimativ,dar se poate sa ma insel,ar fi 180-190cp;trage mult mai bine decat un A6 C5 Quattro 2,5tdi 180cp chipuit teoretic la 220cp,desi dupa parerea mea masina aia nu avea mai mult de 180-190cp(reamintesc ca A6 in aceasta versiune are 1800kg,deci cu vreo 160kg in plus fata de mine).La teste am cerut tunerului sa se uite in campul care da cuplul si se blocase pe o plaja larga de turatii(nu am fost atent exact plaja pt ca eram atent si la condus) la 410nm;tunerul mi-a spus ca vag com-ul nu stie sa citeasca mai mult de 410nm si ca pt a citi mai mult,trebuie activate niste coduri care nu si le aducea aminte.Oricum,am sa fac niste teste si cu vag-ul meu.

Ca si fum,la full trothle in treapta 1 si 2 este ceva fum,in 3 mai putin,iar in 4,5 si 6 f putin;explicatia este simpla,cu cat viteza creste,cu atat intercoolerul este racit mai bine,aerul care intra in admisie devenind mai rece rezultand o combustie mai eficienta.

Oricum,ma voi intalni cu prietenii din TM care au audi chipuite si masurate pe dyno si vom face comparatii,in acest fel o sa-mi dau seama mai bine unde stau".

Drumul TM-Piatra din nefericire nu m-a ferit de surprize neplacute:in Pride(intre Sovata si Gheorgheni) m-a prins ceata deasa,eu mergeam cu 50km/h,cat imi permitea vizibilitatea data de xenon si proiectoare,iar cu partea stanga a masinii am dat intr-o serie de gropi de-am zis ca-mi zboara rotile si m-am ales cu cauciucurile stanga varza,cel fata chiar iesind din janta.:blink:

IMAG0430.jpg

IMAG0432.jpg

IMAG0435.jpg

IMAG0436.jpg

Neavand decat o roata de rezerva,evident ca a trebuit sa sun un prieten sa-mi faca rost de o platforma;acest prieten a venit si el dupa mine cu un Logan,iar in intrarea in Gheorgheni a luat si el o groapa si...pana.Cat se chinuia el sa schimbe roata,un ford focusa luat aceeasi groapa ca si el si...pana pe ambele roti dreapta!:blink:

IMAG0438.jpg

IMAG0439.jpg

Vine intr-un final platforma,urcam masina si plec inainte cu prietenul;cand ajungem aproape de Bicaz,ne suna baiatul cu platforma ca a pierdut o roata a platforma!Ne intoarcem inapoi sa cautam roata care a fost gasita intr-un final cu tot cu prezoane.

Ca si ganduri finale,sa conduci la noi cu jante pe 18 trebuie sa fii curajos... :(

Link către comentariu

pfai ce aiurea,imi pare rau ptr ce ai patit dar astea sunt drumurile la noi din pacate:( , ptr romania si jante pe 16 sunt prea mari cateodata.

Link către comentariu
hangyouridols

In general drumurile sunt k,dar partea de Pride,Gheorgheni si Lacul Rosu sunt distruse!Nu vad recomand sub nici o forma sa mergeti pe acolo!

Link către comentariu
hangyouridols

Si pozele cu tapiteria custom

SAM_0049.jpg

SAM_0051.jpg

SAM_0052.jpg

SAM_0053.jpg

SAM_0054.jpg

SAM_0055.jpg

SAM_0056.jpg

SAM_0057.jpg

SAM_0058.jpg

SAM_0060.jpg

SAM_0061.jpg

SAM_0062.jpg

SAM_0063.jpg

SAM_0064.jpg

Deocamdata ma opresc aici cu modificarile,in functie de cat voi tine masina,pe viitor poate voi face din turbina BV43 una hybrid pt un surplus de putere si voi trece la jantele de 17 :)

Link către comentariu

superb interiorul, imi poti spune si mie unde l-ai facut exact si cam cat te-a ajuns?ms

Link către comentariu
hangyouridols

Da,sigur ca-ti spun:volanul a fost facut in TM si m-a costat 250ron,iar tapiteria la Caransebes si m-a costat 400euro,dar am mai dat eu de placere inca 100ron pt treaba bine facuta :rolleyes:

Link către comentariu

Frumosa lucrare ti-au facut la tapiterie, iar volanul arata excelent cu piele perforata.

Poate ca e o intrebare idioata, dar nu ti-e teama ca o sa se murdareasca cotiera? Intreb asta pt ca e din piele intoarsa si e clar ca se curata greu, plus ca mai si transpiri si cum stai cu mana pe ea cand conduci s-ar putea sa se invecheasca prematur... parerea mea :) . In rest doar cuvinte de lauda. ;)

Link către comentariu
hangyouridols

Nu e piele intoarsa,ci alcantara perforata gri ceva mai inchis;nu se murdareste si nici nu se uzeaza prea usor(cam dupa 7ani incep sa apara semnele de uzura,dar,bineinteles,conteaza si cat ai de grija).

Link către comentariu

Greseala mea... scuze

M-am uitat mai atent dupa ce ti-am citit ultimul post si m-am luminat. :icon_idea: In orice caz... tapiteria e de invidiat. :coolpics:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!