Jump to content

Upgrade turbo 1.9 tdi 105


Andrei_Tdi
 Share

Postare recomandată

Salut!Am umblat pentru ca ,conform celor scrise pe forum,indiferent de tipul cod motor,diferenta dintre turbo on si of ,la cald,trebuia sa fie ~180°.Gresec cumva?Pe langa turbina,am pus  injectoare de avf,map de avf,maf de avf si ecu de avf.La vechea turbina si cu toate componentele avb,aveam turbo of/on 989/1230mb.O sa incerc cum ai zis,desi e cam blocata piulita pe tija.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N75 la ambele masini au acelasi cod ? Ea iti comanda cat sa deschida turbina iar daca e obosit nu mai da randament...

Tu ai luat toate piesele SH iar la turbina nu ai de unde sa stii cum e geometria, asta daca nu ai desfacut-o.

Scurteaza tija si dupa vezi cum trage de jos, eventual fa un log in mers sa vezi si presiunea care o face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log in mers am facut si iese aproape bine,mai putin cu ~100mb pe plaja de  2800-3500 rpm,dupa care atinge specificatul.N75 nu l am schimbat.Difera de la un cod de motor la altul?In functie de care parametri lucreaza n75?Intreb pentru ca ,in stationare,pe grupul 011,ultima valoare este 19,9.(vanele actionate maxim)Apasand usor acceleratia,desi specificatul este mult mai mare decat actualul,valoarea lui n75 incepe sa creasca (vacuum mai putin).Dupa mine,ar trebui sa se modifice doar dupa ce actualul este mai mare sau egal cu specificatul ,asta daca se tine cont doar de val presiunii furnizata de map.Se modifica,cumva , si in functie de poziția pedalei de accelerație? Sau n75 de avb nu este compatibil cu n75 avf?Maf ul si map ul nu sunt compatibile,verificate de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, evolkswagen said:

Am umblat pentru ca ,conform celor scrise pe forum,indiferent de tipul cod motor,diferenta dintre turbo on si of ,la cald,trebuia sa fie ~180°.Gresec cumva

cel mai bun reglaj e ala de fabrica...daca turbina de avf este oem si nu reconditionata, trebuia lasata cum este

masinile se repara dupa manualul de reparatii,nu dupa tutorialele facute de colegi.... tutorialul te ajuta sa reglezi o turbina daca au fost schimbate anumite componente din ea

fa log in mers si scurtezi tija cate un pic..........dar la wot valoarea duty cycle sa nu scada sub 30% altfel esti aproape de limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul meu edc 15 ,valoarea duty cycle nu trebuie sa ajunga la la 94.

ca sa ia limp mod pe pozitive 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pardon,sa ajunga la max 60-70%...e invers la edc 15

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta voiam sa zic si eu.Poate m am exprimat gresit.

Cu pompa de vacuum cum se regleaza?Ce valoare trebuie sa indice cand tija e pe surubul de stop?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am intrebat si eu daca au acelasi cod n75 pt ambele motoare.

N75 este comandat de ECU, in functie de cum calci pedala de acceleratie, deschide/inchide actuatoru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ar trebui sa primeasca comanda de la ecu in functie de presiunea furnizata de map?adica sa regleze presiunea din turbina astfel incat actualul si specificatul sa fie cat mai apropiate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Stie cineva daca turbosuflanta de bmm se potriveste pe bls fara modificari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare tuturor, detin un golf plus 2006 1.9 TDI motor BKC, as putea inlocui turbina cu una mai mare pt mai multi cai si fara sa fac alte schimbari ? ( doar plug & play) multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca faci stage 1 e ok si aia de pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 20 ore, flatzu1988 a scris:

Salutare tuturor, detin un golf plus 2006 1.9 TDI motor BKC, as putea inlocui turbina cu una mai mare pt mai multi cai si fara sa fac alte schimbari ? ( doar plug & play) multumesc 

Daca vrei plug & play doar sa o faci pe a ta hibrida.

Stage1 te costa intre 200 si 300 euro in functie unde te duci... ajunge in 135-140 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua, detin un golf 5 1.9 bkc si ma lasat turbina, eu as vrea sa ii fac upgrade aduca sa iau un 1749vb arl, dar am auzit ca nu e chiar pug and play pe golf 5,acum daca ma puteti ajuta sa rezolv problema as fi recunoscator, ce adaptari trebuie sa ii fac turbine de arl sa mearga la mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai nevoie de soft daca pui turbina mai mare...trebuie modificata/adaptata prinderea pe esapament,sunt kit uri pe ebay 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De intercooler nu e nevoie? Eu unu ii fac si evacuarea mai mult pentru sunet, dar stie cineva la ce putere as atinge? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nevoie de intercooler.

Turbina de ARL tine maxim 200 cai si o sa ai nevoie de ambreiaj intarit pt puterea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de o noua cutie in 6, in cazul in care ai in 5 trepte. Cel mai ok dpdv putere  / costuri pt un 1.9 BKC este un soft stage 1 ( ~ 140-145 cp ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine cutia destul de mult, pana sa trec la 6 trepte, cea de AXR a facut fata la 500 nm si nu scoate el cuplu asta cu turbina de ARL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la tine, la G4, dar la el la G5 e la fel de potenta ? Din cate am inteles cutiile in 5 de pe g5 1.9 sunt cam firave. Ar fi ok sa il tina, acum depinde si de ceilalti factori - uzura pe care o are deja si modul de exploatare al masinii -, dar in caz contrar, e bine de luat in calcul pe viitor, sau macar sa stii, sa nu zici" pai nu mi'a zis nimeni  :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Turbina mea e terminata si deasta vreau sa o schimb cu una de arl, puterea tinta este maxim 170 de cai, dar vreau sa stiu daca se potriveste turbina de arl pe motorul meu, stiu ca pe partea de evacuare trebuie o adaptare, eu vreau sa stiu daca se potriveste la furtune? Si oricum cutia o sa o schimb cy una

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se potriveste si la furtune,doar pe evacuare trebuie adaptata

pt 170 hp nu ai nevoie de cutie in 6 tr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!