Jump to content

Upgrade turbo 1.9 tdi 105


Andrei_Tdi
 Share

Postare recomandată

Suna-l omule, lasa PM-ul. Ca n-are el timp de forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

As vrea si eu sa ii  fac o marire de putere la masinuta mea(jetta 1.9 105cp Bxe) si nu cunosc pe nimeni din Brasov care se pricepe la asta.Poate cineva sa ma ajute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aduc in discutie varianta schimbarii turbo in cazul unui Golf 5 1.9 BKC.

Eu inca nu m-am lamurit ce turbo are de fabrica GT15 sau 16 ? 

Ma gandesc serios sa-i pun una mai mare GT17 si din cate m-am documentat doar cea de pe cod motor ASZ s-ar potrivii perfect la noi ( cu o mica modificare - un adaptor ). Ce stiti de acest subiect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pentru un Golf 5, motor 1.9 TDI, 105cp se poate face chip tuning fara sa fiu nevoit sa schimb piese daca vreau sa ajung la 140cp ?  Ma ajuta cu ceva la chip tuning faptul ca am 6 viteze ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa mai aduc putin topic-ul la viata..

Doresc sa trec de la un stage 1 putin mai agresiv la stage 2 dar doar cu schimbarea turbinei. Problema este ca nu stiu exact pe care sa o aleg dintr-e GT1749vb si VNT20..

Injectoarele am inteles ca nu ma mai ajuta peste 180 cp , este adevarat ?

Mai am o varianta cu GT1646v de pe un Passat B6 dar din cate am vazut aceasta turbina vine montata si pe 1.9 si nu stiu daca  ma ajuta foarte mult..

Nu imi fac griji din cauza ambreiajului deoarece am SMF intarit cu kevlar iar target-ul este pe undeva la 200 cp

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa alegi 1749vc (vine pe motoarele de 2.0 tdi 170cp), Mullt mai buna decat 1749va/vb si cu un soft bun atingi cei 200cp pe care ii vrei. Cu vb-ul te opresti undeva la 180cp safe si cu Vnt 20 la 200cp, desi nu iti recomand, e o turbina destul de slaba. Face presiune undeva dupa 2500 fata de 1749vc care incarca mult mai de jos. Te descurci cu injectoarele tale la 200cp. Iti trebuie obligatoriu cat off si fmic. Daca o sa te opresti la 175, posibil sa nu ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt ajutor Emil ,

Ideea este ca eu nu vreau sa schimb decat turbina si cred ca pana la 180 cat duc injectoarele este suficienta si gt1749vb. Sa vad care este diferenta de pret.

Ce nu inteleg momentan este ca am vazut mai multi tuneri atat din tara cat si din strainatate care duc passat-ul BMP pana la 160+ cu toate ca are aceeasi turbina ca si 1.9 BXE-ul. Chiar stiu un caz care are 1.5 boost..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMP-ul cu soft face undeva la 175cp. Posibil sa nu imi aduc aminte bine, dar am gasit pe forum un post al lui cipos in care vorbea despre turbina motorului BMP. Se pare ca aceasta face parte din categoria a 3 a de vnt-uri si e capabila sa faca presiune mult mai de jos ca un vnt normal si poate sa mearga lejer cu 1,5bari. Intre vb si vc iti recomand sa mergi pe vc. Faca parte tot din generatia a 3 a de vnt si o sa iti incarce mult mai jos (tine 1.7bari constant). Daca o sa te limitezi la 180, o sa mearga mult mai relaxat si nu o sa ai probleme cu egt-ul. Injectoarele tale merg pana la 200, dar cu ceva fum dupa tine. Daca nu te limitezi la 1,5 bari o sa iti trebuiasca si un senzor map nou.

Modificat de Emilut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Va salut! La masina din semnatura (G5 1.9 BKC) trebuie schimbata/reconditionata turbina. As prefera sa fac un upgrade cu aceasta ocazie. Ma intereseaza sa fie plug-and-play, si sa ajung undeva la 150-160HP safe. Evident ca dupa schimbare, va urma un soft pentru aceasta turbina. Nu stiu catre ce model sa ma indrept, ce imi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am si eu o intrebare:

 

Pe BXE turbina stock e 

GT1646V sau GT1749 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GT1749 fara v in coada este pentru o japoneza sau coreeana.(am senzatia ca hyundai).

GT1749V =ahf,asv,atd,axr,ajm,auy,axr.

GT1646V=bkc,bls,bxe,bru,bxj.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut,  am un golf 5 1.9 105 CP si m-am gandit sa postez aici.

 

Vreau sa fac turbo upgrade + soft in prima faza, puterea maxima si finala (nu voi trece niciodata de acesta putere) ar fi 160-165 CP.

 

Masina este ok tehnic/mecanic (injectoare/axa came/debimetru/compresie) are 310 000km, nu scoate fum deloc, niciodata. Vreau o turbina mica care sa incarce rapid fara mult lag si care sa mearga cu presiune safe la 165 CP.

Din ce am citit turbina de pe e46 2.0 150 CP ar fi foarte ok si fiabila, insa nu gasesc nimic sa se potriveasca pe motorul meu. am motor BKC.

 

Pe viitor am sa schimb si franele (ceva mai profi, un EBC/ pagid albastru si niste roti mai maricele pt aderenta. Poate si un egr off, insa momentan doar soft+turbo. Ce ma sfatuiti sa aleg ca turbo upgrade? (o turbina de pe 131 CP? nu sunt foarte obosite cele SH?, sau sa trimit turbina mea si sa o faca hibrida? astea facute la noi hibride nu prea rezista).Am posibilitatea sa comand si de afara, si am acces la cnc /strung sa-mi fac orice flanse pt adaptare.

 

Ambreiajul este monomasa si va ramane stock, cutia este in 5 trepte, insa banuiesc ca rezista la 165 CP, puterea va fi limitata si facuta intre 2000 si 3500rpm.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pune turbina de ARL 150 cp si o sa trebuiasca sa faci o modificare unde se prinde galeria de evacuare cu teava de evacuare, tu ai prindere pe colier iar cea de ARL se prinde in 3 suruburi. Ori faci o flansa la CNC/strung, ori tai un capat de teava cu prindere respectiva de pe un golf4/bora/leon1m/octavia1/fabia cu motoare de 1.9 si o sudezi la tine.

97675164_2_644x461_turbina-vw-golf-5-jetta-skoda-octavia-2-audi-a3-19tdi-bjb-bkc-bxe-bru-fotografii.jpg5984311639_2.jpg

Sunt bune si hibridele daca sunt facute cum trebuie, singura vaza e ca se incalzesc putin mai tare pe evacuare...daca o faci hibrida pui interne de ARL.

Turbinele SH este ca la loterie...daca ai posibilitatea sa o controlezi, sa vezi daca are joc mare in ax, atunci e bine...poate chiar sa o pui pe un banc de probe.

Spor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , un prieten bun a pus la Cipos turbina de pe motorul de 2.0 de 140 HP, trebuie foarte puțin modificata, are soft făcut de Dragoș , merge perfect de vreo 4 ani, cai măsurați pe dyno aprox 170.

Daca mergi asa trebuie sa umbli și la frine , el a avut și Ebc , acum are Ate power disk, ambele sint ok, cele originale nu mai fac fac fata. De asemenea a schimbat și arcurile originale cu unele sport H&R cu drop de -3.5.

Am făcut ceva km cu masina, poo sa spun ca e o placere acum, mai ales ca e un lup în piele de oaie ! 

?

Recomand acesta modificare! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut!As vrea si eu cateva sfaturi de la cei cu experienta.Am golf 4 axr 101.As dorii sa cresc puterea masinii cat de mult se poate dar fara sa schimb injectoarele.Am bagat recent testerul pe ea,injectoarele merg perfect dar mi-a spus ca o sa cada turbina si nu stiu ce sa fac.As vrea sa schimb turbina,sa pun una mai mare dar am inteles ca pot sa ii fac si un upgrade turbinei.Trebuie sa ii schimb distributia si discul de ambreaj si vreau intai sa ii schimb turbina apoi sa imi iau un disc de ambreaj sport in caz ca o sa ii mai maresc caii.

Astept si parerile voastre.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, AXR am eu si i-am facut multe :))

Pune turbina de ARL 1749 VB ( tine maxim 200 cai ) dar trebuie modificata teava de la turbina la EGR ( sau il anulezi cu 2 flanse ) taiata si sudata in alta pozitie, deoarece nu o sa mai pice la gauri si iti mai trebuie furtunu ala rosu in "S" care pleaca din turbina spre intercooler, asta il gasesti pe masinile ASZ, ARL. Turbina ta este KKK si nu ii poti face Upgrade.

Daca schimbi turbina si lasi ambreiaju asta prost, nu poti face softu ca o sa patineze...schimbi turbina si ambreiajul, dupa faci softu.

Eu la ambreiaj am trecut la masa simpla de G60 + disc intarit cu kevlar si placa intarita. NU cred ca face fata volanta cu masa dubla la 170-180 cp si 400+ NM, cam atat tin si injectoarele...eu am scos 170 cp si 390 NM cu turbina de ARL.

NU uita de frane daca ajungi la 170 cai, cele de pe fata sunt mici !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sunt nou pe forum si daca nu sunt in topicul bun imi pare rau dar nu am gasit altul. Am un golf 1.9 105cp si as vrea sa fac un upgrade de soft undeva la 140cp. Masina are 198000km. Ar trebui schimbat ambreiaj, volant si turbina? Sunt din cluj si daca puteti sa imi recomandati pe cineva in cluj care se ocupa. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu schimbi nimic daca faci doar un stage 1, se duce cam in 135-140 cp si 300+ NM. De recomandat in Cluj pe cineva nu stiu...dar iti dau un sfat sa te duci la o firma buna :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
  • 2 months later...

salut.  vreau sa schimb turbina la golf 5 1.9   105cp  si vreau mai mare. 1749 vc sau vb sau vk. care e mai recomandata pina in 180 cp si care se monteaza cu cele mai putine adaptari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Am si eu nevoie de un turbo mai mare pe 1,9 bjb...am inteles ca actualul nu se poate modifica...ce variante am?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut . am si eu o intrebare , cred ca a fost pusa de mai multe ori pe acest forum ,dar eu nu am gasit si  de asta o sa intreb . 

Eu mi-am cumparat recent un Passat b6 3c2  1.9 din 2006 cu 105 cai ,cutie 5 trepte  moturl cred ca e BKP ,  As vrea sa ii cresc caii de la 105 la 150+  cu piesele originale  doar daca se poate , daca nu se poate se poate sa imi dati o lista cu ce ar trebui sa schimb , ca cand merg sa fac resoftul sa nu am griji . Asta e prima mea masina la care vreau sa ii cresc caii si nu stiu ce trebuie sa schimb si ce trebuie sa fac , sunt incepator la asa ceva ,  Multumesc Anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!Am si eu o intrebare:daca inloc de turbina vnt 15 ,pe un motor avb,am pus un vnt 17 de pe un avf,mai trebuie facute ceva reglaje la actuator?Intreb,pentru ca,diferenta intre on si of era de aprox 100mb(970/1060),presiunea atmosferica 1009mb..Am desfiletat surubul de stop aproape de maxim si tot nu reusesc sa trec de 1150 mb la turbo on(970/1140).In log ,duty cicle la n75 nu depaseste valoarea 70.Ce se simte,este faptul ca este cam lenesa pana in 2000-2200rpm.Trebuia cumva sa mai scurtez si parghia de actionare a vanelor?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu trebuia sa umbli la reglaje ( mai ales la surubu ala ) ele asa vin din fabrica si asa trebuie lasate...dar daca tii mortis sa faci asta, pune surubu in pozitia care a fost si umbla doar la tija de la actuator, o mai scurtezi cu maxim o tura de piulita, asa poate reusesti sa traga mai de jos.

Tie nu iti incarca de jos pt ca turbina ta merge pe alta presiune de fabrica si cea de AVF pe alta, poate reusesti din tija cum ti-am zis mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!