Jump to content

Furtune vacuum


lelin
 Share

Postare recomandată

Legat de furtunase - sfat - cumpara din cele OEM....cele after market o sa cedeze in maxim un an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am vazut schema de la pagina 1 cu furtunele de vacum,cel de la filtrul de aer cred ca la mine lipseste,cand am facut schimbul de consumabile cei care lau facut cred ca nu lau pus la locul lui,de atunci am pierdere de putere,asta e treaba de un an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta sa intamplat anul trecut cand am cumparat masina si iam facut schimbul de ulei si celelalte consumabile(filtre ulei,motorina,aer,habitaclu).

-masina tragea foarte bine inainte de asta,ei dupa ce am schimbat astea am ramas dezamagit,

-am schimbat ambreiaj,distibutie,curatat egr,dute la tester CANCI nimic, MIAU UMBLAT AIA DE LA SERVICE LA EA IO FI FACUT CEVA AU UITAT CEVA SA PUNA LA LOC,CE SA MAI ZIC NU MAI STIU

-ARE CINEVA VREO IDEE

Modificat de cristi_gie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai un furtunas de vacuum scos, trebuia sa se vada la tester.....nu scrie mura-n gura...dar din interpretarea datelor, se poate deduce acest aspect.

Ti-am pus schema generica a furtunaselor. Identifica componentele si mergi pe circuit.

circuitvacumturboTDI.jpg

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pt ajutor,o sa ma uit dupa schema poate o rezolv eu singur,daca nu ma duc la un specialist undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am vazut schema de la pagina 1 cu furtunele de vacum,cel de la filtrul de aer cred ca la mine lipseste,cand am facut schimbul de consumabile cei care lau facut cred ca nu lau pus la locul lui,de atunci am pierdere de putere,asta e treaba de un an

Sigur nu e de la furtunul care merge in filtrul de aer. Pe acolo doar se da drumul la vacuum. Ca ii da drumul in cutia aia sau direct afara nu vad vreo diferenta... Mai degraba au conectat gresit furtunele care efectiv au vacuum in ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma duc la cineva care se pricepe,nu ma bag eu sa fac vreo boacana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat asa ceva

la 6 lei metru

scrie fbl Germany

or fi bune?

scuze pt calitatea pozelor dar sunt facute cu telefonul

toate cele bune

post-9400-0-28174600-1316848650_thumb.jp

post-9400-0-20673300-1316848666_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu....vezi tu in timp....peste 1 an. Toti cei care au cumparat AM, cam dupa 1 an le-au schimbat.....ca s-au copt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine , parca tu ziceai ca ai schimbat furtunashele de vacuum , cele originale , ce pret au la metru sa zic asa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat o parte din furtunele vacuum cu unele luate de la volksparts la 10 lei/metru.

Dupa aproape 6 luni o parte din ele au crapat si le-am pus la loc pe cele OEM. Jalnic.

Nu merita AM. Cele OEM sunt cele mai bune.

Eu le-am schimbat doar dintr-un moft, ca aveau camasa putrezita, dar in rest erau foarte bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea siliconice nu sunt mai bune?si parca nu sunt asa scumpe ca cele OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine , parca tu ziceai ca ai schimbat furtunashele de vacuum , cele originale , ce pret au la metru sa zic asa ?

Sincer, nu imi mai aduc aminte acum...oricum, costa ceva. Cert e ca, la un Passat iti trebuie aprox 1,5m din cel subtire si tot cam atat din cel gros. O sa caut factura acasa si ii zic cat a fost....

Si eu am schimbat o parte din furtunele vacuum cu unele luate de la volksparts la 10 lei/metru.

Dupa aproape 6 luni o parte din ele au crapat si le-am pus la loc pe cele OEM. Jalnic.

Nu merita AM. Cele OEM sunt cele mai bune.

Eu le-am schimbat doar dintr-un moft, ca aveau camasa putrezita, dar in rest erau foarte bune.

Pai, asta tot repet si eu....cumperi AM si muncesti de 7 ori....

alea siliconice nu sunt mai bune?si parca nu sunt asa scumpe ca cele OEM

de scumpe n-or fi, dar nici bune......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mie la iesirea din plosca aia rotunda,care banuiesc ca e de vacum am vazut ca furtunu nu mai are camasa pe ea.Are cineva idee cum se schimba acolo furtunu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care plosca?

mai multe componente arata ca o plosca

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezervorul de vacuum? Trage de furtun si iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezervorul de vacuum? Trage de furtun si iese.

Mersi am sa fac rost de furtun si sa vad daca il pot schimba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-ti un bine - cumpara furtunase OEM - cam 45 lei metrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare cam cat e nevoie din cele 2 dimensiuni?Si stie careva daca la reprezentanta se vinde la metru sau se da numai la bucata stas ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vand la metru. Cam 1,5m din fiecare dimensiune, iti ajunge.....la limita. sa stai linistit, cumperi 2 m din fiecare si iti mai ramane. Vezi sa nu te sperii - cel gros, nu mai e panzat pe exterior acum....ci intre straturile de cauciuc.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, am un 1.6 ALZ si in urma unei diagnoze care spunea ceva de un flux de aer am gasit cateva furtune sparte. Nu prea am gasit documentatie despre ele si nu sunt sigur ca tipul de la magazin a inteles despre ce furtune am nevoie. Oricum mia zis ca sunt "kit furtune vacum" si sunt disponibile numai pe original. Mai jos atasez o poza (singura gasita) in care la 18 sunt furtunele de care am nevoie.

post-11097-0-86500300-1323372647_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si daca sunt furtune siliconice de la samco sport???astea nu sunt bune ??

adica astea mi-au fost recomandate de niste prieteni si sunt ceva de genul http://www.ebay.com/itm/Samco-Blue-3m-Vacuum-Hose-Vent-Air-Breather-Hoses-KTM-/300558240944?_trksid=p3286.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D5094784868854652598 daca puteti sa imi spuneti cineva care a schimbat deja ce marimi imi trebuie.....va salut!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare colegii eu am pus pe tester masina si mia dat ca imi baga pra multa presiune in turbo ..se poate regla si la mine ? eu am un ajm de 116 cp. si inca ceva e pozibil ca la mine sa nu fie valva aia n239 ? deoarece eu nu am decat 2 valve a 3-a nu o vad pe nicaieri .

Modificat de sorinelclk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si masina intra in limp? posteaza logul facut la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si masina intra in limp? posteaza logul facut la masina.

da bundy intra in limp ..nu am logul ..ma dispera si parca nu trage nici cum tragea inainte...am schimbat si debitmetrul

...nada nimic mor de nervi ma enerveaza la culme ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!