Jump to content

Probleme mari si enervante


vga
 Share

Postare recomandată

Nu vad nici un impediment in afara faptului ca nu gasesc jante de tabla de 7J second pe 16".

Acum la modul serios, de cateva zile am intampinat si eu prima problema ... nu mai merge semnalizarea din oglinda de pe partea soferului. Probabil ca pliez oglinzile aproape-n fiecare zi nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e musai sa iei 7J. Merge si 6.5J. O sa ai balonul cauciucului un pic mai proeminent,atata tot. Eu am jante de aliaj pe 16, 6.5J, ET 42 parca. Si totul merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raul - 1 buc janta otel pt Superb costa cca 55 - 60 eur ; mult , putin ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma m-am decis sa iau un set de roti de vara pe 17" (incerc sa caut ceva jante originale dar nu neaparat) si astea de aliaj pe 16" le voi folosi pentru iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am studiat , combinatia OK pt Superb este : 17 " ( aliaj ) - vara , 16'' ( otel ) - iarna .

Parerea mea .

Modificat de sarbul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista combinatie ideala..

Parerea mea daca as avea conditii si infrastructura : 18'' si masina putin coborata fata de standard (fara pachet drumuri grele)

- situatia tarii mele dragi RO%20flag.gif : pentru confort 16'', :Driver:

- compromis: 17'' .

Imi place la nebunie acum iarna cand am schimbat incaltarile de vara de 17'' si am pus pe 16'' cu cauciucuri de iarna, dar nu-mi place asa mult cum arata..

Acum fiecare cum se simte ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

superb-ul cu cauciucuri de 16" parca e alta masina .. cel putin pe drumurile noastre.

Parca se schimba suspensia, nu se mai aude zgomotul ala infundat si senzatia de parca se rupe masina in 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Io am pe 16 si am senzatia asta...ar trebui sa merg cu 17 ca sa fac diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce iti pui pe 17 ai sa vezi imediat diferenta ... ai sa zici ca mergi cu trenul pe drumurile proaste ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi lua un set de pe un Passat CC (originale pe 17") de proba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, celebrele scartaieli s-au estompat pana la disparitie dupa ce am pus gumele de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am pus gumele de iarna au inceput sa se faca auzite niste zgomote ciudate. Mai precis cu rotile bracate maxim stanga sau dreapta, la o demarare mai sanatoasa se aude un uruit (atat la mersul inainte cat si inapoi). Faza e ca in aceiasi perioada cand am schimbat rotile am avut masina in service pentru 5 ore. Si nu stiu ce sa mai cred... o fi de la cauciucuri sau baietii din service si-au bagat nasul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude un zgomot specific (huruit) la rulare cu rotile de iarna...

Se pot schimba ornamentele laterale de la geamuri pe garantie? Ale mele arata dubios dupa 1,5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a putut la Avia Pantelimon. S-a facut constatare si m-au sunat dupa 5 zile. Am lasat masina la 7 dimineata si la 13.00 era gata. Ca fapt divers, fiecare element costa in jur de 1200 RON bucata pentru ca vine cu tot cu geamul mic din spate.

Modificat de iepumare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am pus gumele de iarna au inceput sa se faca auzite niste zgomote ciudate. Mai precis cu rotile bracate maxim stanga sau dreapta, la o demarare mai sanatoasa se aude un uruit (atat la mersul inainte cat si inapoi). Faza e ca in aceiasi perioada cand am schimbat rotile am avut masina in service pentru 5 ore. Si nu stiu ce sa mai cred... o fi de la cauciucuri sau baietii din service si-au bagat nasul?

Salut,

Eu am avut acelasi zgomot ca si tine la masina din semnatura si remediat prin schimbarea uleiului din cutie. Mi-au spus ca exista o actiune pentru unele masini cu motor 2 TDI , zgomot cauzat de diferentialul din cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Baieti si fete, nu mai deschid un topic nou dar am urmatoarea problema: ieri cind am completat lichidul de parbriz am observat ca nu mai am aproape deloc antigel in vasul de expansiune. Nu mi s-a aprins niciun martor, nu am primit niciun avertisment. Am programat masina la Midocar maine. Daca citesti forumurile de afara ti se face parul maciuca. Am 14 mii facuti batrineste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca te impacientezi degeaba... sigur e vre-un furtunul slăbit pe undeva... de ce sa ne gândim imediat la ce e mai rău!

s1 running cm10 jellybean

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te auda cel de sus :D

Daca - ti spun ca am mai avut un B6 4motion luat de nou in 2007 si care facea la fel din cauza de chiulasa poroasa ma intelegi ...

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@#143 vdragos Nu are rost sa te impacientezi. Pe vasul de expansiune ai un nivel minim si unul maxim. Daca esti spre minim, nu ai decat sa mai completezi cu putin antigel (sa fie aceeasi culoare). Eu l-as pune nediluat cu apa ptr ca e iarna si oricum isi mai pierde din proprietati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nsm - multumesc pentru mesaj, din pacate antigel mai aveam un pic pe fundul vasului, deci nici vorba de o simpla completare. Ce m-a impacientat asa de tare este faptul ca nu am primit nicio avertizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca sarmele senzorului inca avea varfurile in lichid, deci mai era ceva in vas...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am patit si eu

mai era un strop dar nu am primit nici o avertizare.

La un moment dat iarna la vreo -25 de grade dau cheie si in bord hop si antigelul.

M-am uitat in carte si zicea de el.

Am mers putin am oprit si dupa ce am pornit din nou nu a mai zis nimic.

Culmea e ca nu a mai spus minic pana la prima revizie. adica vreo 1-2 luni parca.

Din cate am inteles antigelul acesta se contracta la frig si se dilata la cald.

Si daca il completezi sa zic pe temperatura iarna s-ar putea sa ai ceva probleme :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema s-a rezolvat romaneste: asa face toate si doar s-a completat cu antigel, trebuie ca eu (clientul) sa tin masina sub observatie sa vad daca mai face. la insistente s-a trecut (pe factura) ca lucrarea a continut si completare cu antigel ca urmare a sesizarii scaderii nivelului.

De asemenea am remarcat la accesarea informatiilor din MFD ca a disparut optiunea de afisare a temperaturii uleiului, care nici nu se mai poate selecta din meniu. O sa reclam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!