Jump to content

Fiabilitatea motoarelor tdi pompe duze 1.9 si 2.0 l


PTDA
 Share

Postare recomandată

Laaaaaaasa, ca nu mai sunt vitezoman. Prefer sa calatoresc in tihna, de placere, fara sa rup asfaltul. Zilele trecute a rup unul un BMW in gardul unui vecin, frana de cca 150m, amandoi ocupantii la spital, masina muci. Cica nu veneau tare, cam cu 200-240/h. In localitate. Fac pariu ca la 100 nu pateau faza asta. Soferul e un driver cu multa experienta, chiar nu-mi dau seama cum i s-a putut intampla asa ceva la 20 de ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e alta discutie

si nu e cazul sa dai viteza.  exista si varianta de soft ECO, care duce doar la 115-120 cai, insa cel mai important, scade cam cu 1 litru consumul

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptiu, si sa merg gratis, sa fentez statul? Pai ce fel de cetatean sunt eu?! :D

 

Glumeam, as merge si cu apa, daca as putea fenta statul, cere ne cojeste anual de un rand de piele. Insa la o medie vara de cca 5-5,5% nu mai are rost sa ma bag la modificat parametri. Castigi pe o parte, pierzi pe alta.

 

Cine vrea modificari soft in Brasov, cu posibilitate de testare pe DYNO (role de 500 kg, daca nu ma insel), pot sa va las ceva date pe pm. S-a oferit sa imi scoata 140-150 de cai din motor, insa mai ales cand mi s-a spus de catre Eexcalade ca axa cu came are inceput de sfarsit, am lasat-o moale si i-am zis lui Dark sa nu mai modifice softul, ca eu las motorul asa. Cei din Brasov probabil ca stiti de DarkAngelBV.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tind sa-i dau dreptate lui Andrei in privinta consumului dupa remapare! Si daca tot vorbim de fiabilitatea motorului de 1,9 litri, iata niste cehi, despre care zic unii pe forumuri din afara, ca se pricep bine:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus si celalalt ecu de a3 care il aveam si tot asa scoate fum alb in draci turbina bazaie de o ia naiba etc.acum am luat deja turbina de pe acel motor bls dar se pare ca vine alfel prinsa de motor din cate am vazut in pozepe net,de bls e orientata in cu actuatorul in sus pecand a mea BKC e orientata in jos acum nush daca se poate monta sau nu,ramanede vazut la servis.atasez poze sa vedeti diferenta.

codurile de pe turbina bls(FAP) sunt

03g253014 M-V020

KJ71002512100277

BV39A-0072.

motorul meu este bkc fara fap.

motor bkc (al meu)

post-114538-0-03720800-1406990168_thumb.

 

motor bls (fap)

 

post-114538-0-75438400-1406990911_thumb.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ioi, 192 de cai! Doar din soft?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iegzact, si 425 Nm pe stand!! :icon_thumleft:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cutia si planetarele ce parere isi impusca, insa daca merje, merje!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina de BLS este diferita.  Nu merge pusa pe BKC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa imi dai mai multe detalii de ce nu ar fi compatibila? Eu dim cate am vazut e pozitionata in sus la bkc si in sus la bls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un motiv ar fi alimentarea si iesirea de la ulei sunt inversate .... deci nu poti folosi nici macar core assy-ul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ce se intampla cand mai intai cumperi, abia apoi intrebi daca ai procedat corect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e o problema ca am cumparato pentru ca se returneaza.totusi stiu masina de pe care am luat-o si nu vreiam sa pierd ocazia.daca voi imi dati asigurarea ca nu e compatibila o duc inapoi fara sa o mai dau pe a mea jos si caut alta.de revizionare ce parere aveti? Mi-au cerut 350 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam 13 mil de reconditionat interiorul turbinei. Daca ai si actuatorul busit, ala cica se cumpara nou. Dar stiu de la Eexcalade ca e mai bine de comandat un core de la englezoi, garantat echilibrat de ei, gata de montare. E mai scump, dar superior la ce se face prin tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca eu imi fac veacul pe afara...am gasit turbina revizionata cu garantie 1 an la 300 euro de bkc.nush ce naiba sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul nu-i rau, daca reconditionarea s-a facut cu materiale de calitate. Asa zic eu, care pana acum nu am vazut decat o turbina busita (de la masina tatalui meu). 13 mil de inlocuit core-ul, garantie verbala 1 an la Suceava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt convis ca e cel mai potrivit topic in care sa postez asta, dar vreau parerile voastre despre acest sunet care se manifesta cam asa: intre 2500-3500RPM ..un fel de fasait/scartait/vajait uneori pare metalic dar depinde din ce pozitie il asculti...sau ceva de genul o curea care patineaza sau poate un furtun pe la care se pierde presiune (desi ascultand zgomotul din fata capotei cu capota deschisa, nu pare a fi asa ceva, nu pare a fi zgomot de pierdere de presiune). Ideea e ca face zgomotul asta de mai mult de 15mii km, desi initial m-am gandit ca e vreo problema, apoi m-am obisnuit cu el, nu s-a intensificat dar nici nu a disparut, si masina merge normal. Inca imi sta pe creieri si am reusit sa prind zgomotul filmand cu telefonul. Cei de la Skoda din Ploiesti mi-au spus ca e o impresie de-a mea si ca e normal zgomotul, mecanicul spunea ca ar fi zgomotul de la turbina si ca nu e ingrijorator, dar eu stiu foarte bine ca pana pe la ~55mii km nu facea asa. In mers, zgomotul e sesizabil pe acceleratii intre 2500-3500RPM (intre 3500-4000RPM nu se mai aude, sau cel putin e acoperit de zgomotul mare al motorului si de zgomotul aerului - auzindu-se doar cu geamul deschis, cu el inchis nu se aude nimic). Se aude la fel si pe decelerare si incepe tot de pe la 3500RPM pana la 2500RPM...iar pe la 2400RPM deja nu se mai aude deloc. Asta ma face sa nu il cred pe cel de la service, de ce ar face asa si pe decelerare daca ar fi de la turbina? Turbina nu intra pe decelerare, nu? Poate gresesc. Astept pareri.

Video:

 

L.E. Ca senzatie, cu geamul deschis, inainte auzeam pe toata plaja de turatii zgomotul motorului, gros, cum accelereaza pana la 4000RPM, acum am senzatia ca e mai mult un fasait/scartait foarte fin si zgomotul motorului e acoperit de asta pana pe la 3500-3550RPM.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate filmuletul nu e prea concludent sa releve exact ceea ce acuzi tu, insa daca judecam strict dupa ce se aude pe filmulet, ala e sunet absolut normal de turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal ca pe plaja aia de turatii sa acopere sunetul motorului in proportie de 80-90%? Si daca e de turbina, e normal sa faca si pe decelerare pe aceeasi plaja de turatii?

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! sunt posesorul unei octavia 2 FL 1.9 TDI BXE, an fabricatie 2009 de aproximativ un an... am cumparat masina la 157k km fara ca aceasta sa aiba vreo problema. fostul proprietar care avea si service mi-a recomandat sa folosesc doar ulei MOTUL 5W40 - 505.01 iar schimburile sa le fac la maxim 12k km, bineinteles ca nu l-am ascultat si am folosit mult laudatul CASTROL EDGE 5w40, numai ca dupa vreo 3000 km dupa ce am facut schimbul de ulei, a inceput sa fluiere turbina (GARRETT) cate un pic, iar pana in prezent (185k km) deja scoate un zgomot enervant (SCHIMBURILE AU FOST FACUTE LA 10-11K KM si am completat intre schimburi aproximativ 300 ml ulei)... se poate sa fie una din cauzele defectarii turbinei, tipul de ulei? recomandati sa revin la uleiul MOTUL pentru prevenirea ruperii axei cu came, cum am vazut la majoritatea posesorilor BXE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ea a mers doar cu acel tip de ulei era bine s-o fi lasat tot asa...Insa nu cred ca uleiul ala iti putea defecta turbina..Faptul ca la 185.000km suiera si ea eu cred ca e mai degraba o uzura normala la acest nr de km care sa nu aiba neaparat legatura cu schimbarea marcii de ulei. Daca masina trage bine, nu sccoate fum excesiv la accelerare, las-o in pace. Revino la urmatorul schimb pe uleiul pe care l-a folosit fostul proprietar si vezi daca se schimba ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina fluieră pentru ca are o uzura destul de mare (dacă e cea originala și nu a fost schimbata), și a mea la 76000km fluieră, nu excesiv dar cu muzica oprita se aude fluieratul. Uleiul nu prea are cu ce sa influențeze, dar și eu zic sa treci înapoi pe Motul sau altceva, dar nu Castrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal ca pe plaja aia de turatii sa acopere sunetul motorului in proportie de 80-90%? Si daca e de turbina, e normal sa faca si pe decelerare pe aceeasi plaja de turatii?

 

Sunetul este normal. Si e normal sa faca si pe decelerare pe acea plaja de turatii. Ingrijorator este cand iti fluiera constant pe turatii mici. Turatiile mentionate de tine reprezinta plaja de sarcina maxima a turbinei. Ca sa stai tu linistit ii poti face o curatare daca nu i-ai facut niciodata pana acum (desi multi foarte km vad ca nu ai), ocazie cu care se poate verifica si jocul ei in ax, dar eu zic ca masina e in mintile ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. M-ai mai liniștit, și culmea, sunetul a dispărut în proporție de 80% în ultima săptămână...după mult timp în care a fost constant (nu a dispărut dar nici nu s-a accentuat). De fluierat se aude constant un vâjâit asa în jur de 2000rpm de ex în a4a..dar în rest nu se aude fluierat decât în sarcina mare pana în 2000rpm dacă schimb viteza după kickdown dar oricum evit kickdown sub 2000rpm..după 2000 nu scoate alte zgomote.

De curățare..nu știu dacă e nevoie, o desfund de câte ori am ocazia cu kickdown pana la 4000rpm în a2a și a3a. Uneori chiar și a1a.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu ti-as recomanda maniera asta la treapta 1...s-ar putea sa te trezesti cu batai de volant sau ambreiaj patinat...Kickdown este mai degraba o masura caracteristica cutiilor automate, cand softul stie sa faca un anume lucru cand primeste kickdown (respectiv sa retogradeze rapid 1, 2, 3 trepte de viteza in functie de ce i se cere). Nu ai nevoie sa ajungi la 4000rpm..pt ca oricum BXE-ul (si fratii lui de aceeiasi putere) nu mai face decat zgomot la turatia aia. Este suficient sa tii cont sa schimbi in general treptele undeva in intervalul 2500-3000rpm ca sa nu o umpli prematur de funingine, iar cand mai iesi la drum lung sa mergi constant cu o turatie asemanatoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!