Jump to content

Probleme ambreiaj


P.Alin
 Share

Postare recomandată

are cineva idee cu ce ambreiaj vine vw polo 1.4 tdi 2008 motor bnm? luk? sachs? am probleme cu discul, am inteles ca e dus si trebuie sa iau un set ambreiaj (disc, placa, rulment). 980 luk sau 930 sachs si manopera vreo 350 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca-ti poate spune nimeni ce ai pe masina pana nu dai jos cutia, avand in vedere ca ambii producatori sunt agreati de VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

In urma cu ceva timp am schimbat tot kitul de ambreiaj. Ambreiajul a venit cu toate piesele asamblate (volant, disc, si placa ). De la bun inceput am observat ca daca accelerez de la turatie mai joasa 1500 rpm, se aude un zgomot 1-2 secunde,de tipul unui huruit. Este foarte asemanator cu acesta.  Pare destul de ciudat si iti da senzatia ca e ceva slabit.

 

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna seara! am si eu o problema cu masina si va rog sa ma ajutati daca se poate...am un vw polo 1.4 tdi, 75 cp si de ceva timp, mai exact de cand a inceput sezonul rece am mari probleme la pornirea de pe loc. atunci cand vreau sa plec cu prima treapta de pe loc tremura ingrozitor si motorul da sa moara daca nu il accelerez foarte bine. Totodata se aude si un suierat prelung, parca s-ar chinui sa plece de pe loc, nu gluma. Si inainte simteam acest lucru, dar pornea de pe loc mai bine, vibratiile erau mai mici, iar suieratul abia daca se auzea. In schimb, nu am probleme, dupa ce reusesc sa plec de pe loc, schimb usor vitezele si nu am sesizat niciun fel de problema in mers, iar ambreiajul prinde bine. Dupa ce am mai citit niste topic-uri pe forum, am constatat ca ar putea fi volant...asadar, va intreb care ar fi cauzele, iar daca este volant se poate inlocui numai ea, sau trebuie sa iau si placa si rulment/chit ambreiaj? Va multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandabil este ca volant sa se inlocuiasca impreuna cu kit-ul de ambreiaj. Daca se alege varianta de a inlocui numai volant trebuie ca aceasta sa fie fabicata de acelasi producator cu cel al kit-ului de ambreiaj (Luk sau Sachs).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare, am si eu un Polo 2002TDI 1.4 si tocmai ce am schimbat ambreiajul si cand stau la semafor fara sa tin ambreiajul calcat imi huruie masina...daca il calc dispare sunetul, mecanicul zice ca e de la cutia de viteze..oare este posibil asa ceva? Eu nu prea cred asta mai ales ca ieri am scos masina din service...ma puteti ajuta cu sugestii? Mersi!

Modificat de simea_vick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu te duci inapoi la service ?! Ceva probabil nu este ok..nu e vina lor ?! Daca este service,nu ai garantia manoperei ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa merg inapoi cu masina la service...vedem ce ma mai mint aia de acolo ca sunt tare curios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema cu masina si as dori sa sriu daca poate sa fie din ambreiaj sau ce anume ar putea fi. O las parcata normal in viteza fara frana de mana trasa si cateodata o gasesc jumatate de metru mai la vale. Chiar nu prea pot sa imi explic cum si nici nu stiu ce sa verific. Cutia cred ca e buna treptele imi intra usor si nu am nici un zgomot ciudatm poate sa decupleze ambreiaju cateodata din senin sau sa sara singura din viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se foloseste frana de mana la parcare. motorul se invarte daca e panta suficienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Intrebare referitoare la remontarea cilindrului receptor al ambreiajului: se poate, daca nu esti atent, ca tija ce iasa din cilindrul receptor sa nu nimereasca pe adancitura dedicata de pe furca ambreiajului si sa impinga intr-o parte pe langa, sau se centreaza singura la montaj neavand loc sa se aseze intr-o parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Problema: pedala de ambreiaj se apasa normal, din toata cursa de, sa zicem, 10 cm(de sus pana jos) la mine ambreajul cupleaza intre 4 si 6  (undeva la jumatatea cursei pedalei)......restul pedalei nu prea face nimic.

 

Intrebare: ambreiaj dus sau acel piston de la pedala sa faca figuri??

 

PS: in viteze nu patineaza, nu scartie, nu are nici un sunet.

Im mers in viteza a 3-a la 3000 ture daca o accelerez nu patineaza ambreajul.

 

PPS: La plecarea de pe loc trebuie sa ajung pe la 2000 turatii ca sa nu moara motoru, sau sa gadil fin de tot pedala de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti trepideaza motorul poate fi din ambreiaj, la mine asa a fost, am schimbat kitul complet si acum pot porni la 1000 de ture fara trepidatii. Discul era uzat neuniform. Inainte pedala prindea sus, acum prinde jos de tot. Totul tine de kitul de ambreiaj cand vine vorba de pozitia unde prinde si de vibratii la pornire.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trepideaza, nu am zgomote, nu scartie.

La plecarea de pe loc, in viteza 1 daca accelerez pe la 2000 ture, si pleaca masina daca nu o tin bine in pozitia de mijloc a pedalei da sa moara motorul.

Problmea e ca pedala tine la jumatatea cursei si doar pe o portiune mica.

Care e cauza??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu esti constient de vibratia de care zic decat dupa ca pui unul nou, nici eu nu am perceput-o, dupa schimbare mi-am dat seama, daca nu ma crezi incearca alta benzinara asemanatoare care a schimbat ambreiajul de curand, eu asa mi-am dat seama ca ambreiajul e obosit desi nu se stie cand si daca fusese schimbat la masina condusa de ocazie. Si pedala mea avea comportament la plecare ca a ta, adica trebuia sa o mentin acolo unde prinde, de aceea ti-am scris rezolvarea fiindca simptomatica e identica cu pornirea greoaie, nu ti-am scris din auzite. Acum e o placere sa pleci de pe loc.

 

Stiu ca ai vrea sa strangi un surub si sa se rezolve dar din pacate problema ta se rezolva pe calea grea, sau o lasi asa cat merge.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speram sa fie altceva dar m-ai dezamagit :)) .

Pana la primavara asa o las.

Multumesc mult Sergiu

Sachs sau Luk ?? Ce recomanzi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers pe kit sachs care vine complet cu rulment si furca la pretul de ~650 lei.

Am mai schimbat in plus boltul pe care apasa furca ~30lei si vine doar pe OEM.

Kitul Luk vine pe la ~450 dar e fara furca si rulment din ce stiu, e doar placa si discul. Si daca cumperi si rulmentul si furca ajunge cam la acelasi pret cu kitul Sachs.

Eu am mers pe Sachs deoarece Luk pare facut si pe la noi pe la Brasov: http://www.schaeffler.ro/content.schaeffler.ro/ro/aftermarket/automotiveaftermarket/automotive_aftermarket.jsp

 

Singura nedumerire cu privire la varianta aleasa e legata de discul de ambreiaj si anume de priza acestuia in care intra axul cutiei de viteze, care fata de ambreiajul vechi vechi are putin joc de rotatie ce abia se simte la mana. Efectul e ca daca e liniste ambientala sesizezi un zgomot ca cuplaj al ambreiajului, cand incepe sa se roteasca discul, adica in momentul cand eliberezi repede pedala ambreiajului in zona in care prinde acesta, ma refer la o situatie cand stau pe loc, pe liber si binenteles cu motorul pornit la relanti. Am desfacut discul vechi sa inteleg ce se intampla si am vazut ca priza are si ea niste arculete mici care nu se vad cu discul nedesfacut, si care cred ca au rolul de a atenua acel zgomot fiindca si priza are un cuplaj fata de mecanismul cu arcuri groase ce atenueaza vibratiile motorului. Pot face poze daca esti interesat cu discul vechi ca sa intelegi ce zic. Oricum nu-ti poti da seama de ce are joc numai daca desfaci miezul discului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare!

Am tot citit si cautat aici in forum, dar nu am inteles.

Cum pot regla ambreiajul? Imi prinde foarte sus pedala de ambreiaj, adica cupleaza ambreiajul atunci cand pedala este aproape eliberata. Si vreau sa o reglez sa imi decupleze la jumatatea cursei pedalei.

Masina este Polo 2003, 1.4 tdi AMF, 55kw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Dezgrop postul asta probleme ambreiaj pentru ca nu am dreptul sa deschid unul.
Am un polo 9n TDI fabricat 2007. De 3 ani am masina si de cand am cumparat-o am o problema cu sistemul de abreiaj cu  pedala de ambreiaj mai exact. Destul de des, mai ales  vara cand e cald, pedala de ambreiaj nu revine la pozitia initiala e nevoie sa o trag cu piciorul. Ramane cam la trei sferturi . Cateodata chiar este o problema in intersectii intens circulate cand tin mai mult timp  piciorul pe ambreiaj si incet, incet pierd ambreiajul; Motorul tinde a se cala, trebuie scot din viteza maneta cu o zmucitura pentru ca devine rigida ,  ambreiajul fiind aproape mort, pedala la fund. Apoi ridic pedala cu piciorul si intra normal in viteza I fara scartâituri sau alte zgomote.
Am facut aerisirea lichidului, nimic nu s-a schimbat nici in rau, dar nici in bine.

Am auzit ca in afara de ambreiajul propriu zis care ar putea fi o cauza, ar exista in spatele pedalei de ambreiaj, un mecanism hidraulic care ar putea fi o alta cauza . Stie cineva despre ce e in spatele pedalei de ambreiaj ?

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut sedane, exact asta am rezolvat o eu acum la un polo 9n 1.2 12 v, intradevar problema era cealalta pompa de pe cutie, sunt doua, una la pedala si una la cutie. Prima data incearca sa faci o aerisire, daca chiar nu revine, trebuie schimbata, e undeva la 120 ron aprox si sa verifici lichidul de frana sa fie peste conducta care duce la servoambreaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

 Salut! Am un vw polo 1.2 2003 benzina si de ceva timp mi a apărut o problema cu relantiul.  Daca o duc in turații mai mari de 2000 si apoi las accelerația, motorul parca se îneacă si apoi moare si imi apare martorul “acumulator”. Asta pățesc si in mers cand schimb in treapta inferioară si apăs ambreiajul turația scade foarte tare si apoi “moare motorul” apărându-mi si martorul “acumulator”, dar in mers daca am cat de cat viteza si apăs accelerația împreuna cu ambreiajul motorul pornește.(Menționez si faptul ca merge in 2 pistoane, deoarece mi s a dus o bobina, dar pana acum o săptămâna nu am avut mari probleme, doar trepidații si fluctuații la relanti)

Modificat de mihail2002
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!