Jump to content

Probleme ambreiaj


P.Alin
 Share

Postare recomandată

Salut,am un vw polo 2003 1.2 benzina 135000 km de ceva vreme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu un spray de ungere sa spreyezi pe la pedala dc ai arc si pe unde mai gindesti ca trebuie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:vaidecapulmeu: Din nou am o problema cu polo meu ,de cateva zile am schimbat tot kit ambreiaj si atunci cand sunt cu ambreajul calcat pana la podea nu suna motorul nici nu-l aud,in schimb cand stau la semafor sau nu-i calcat face zgomot parca ar freca in ceva.Stie cineva ce ar putea fii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se intimpla ceva intre rulment si impingator(asa-zisul soare),la mine de exemplu face un fel de zanganit usor ca si cum ar avea rulmentul uzura sau ar fi fara vaselina,iar daca calc ambreiajul dispare.Culmea,ca am doar 39.000 km si nu sint singurul care are problema asta.Eu unul merg pina se duce discul sau se gripeaza rulmentul(atunci se aude un fluierat puternic la calcarea pedalei),iar cind voi desface acolo ma lamuresc.Deodata si eu m-am speriat la aparitia acestui zgomot,dar imi ia o zi de munca sa dau cutia jos,ca sa ce?...Atita vreme cit nu fluiera cind calc pedala nu e nici un pericol.La primul schimb de disc o sa vad unde e uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am problema aceea cu scartaitul dar mi se aude de cand am spalat motorul in vara si se aude de afara de undeva de langa motor. In al doilea rand colegul cu zanganitul ai grija ce zgomotul ala pentru ca de obicei volant face asa si daca e de la ea o sa strici si discul. Du-te si consulta un mecanic si vezi ce e de facut pentru ca nu e normal sa zdrancane un ambreiaj nou ceva nu e in regula acolo. Sper sa ne lamureasca si pe noi cineva cu scartaitul ala cum facem sa-l amutim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am spalat motorul deloc.Daca masina sta o noapte si dimineata cand ma dcu sa o pornesc apas de vreo 5-6 ore pedala nu se aude nimic dupaceia incepe de scartaie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat tot chitul de ambreiaj,si ce crede-ti?din nou se aude zgomotul acela cand nu-i calcat ambreajul,am fost din nou la mecanic si le-am spus sa o desfaca din nou sa vada ce se intampla acolo.Face zgomot mai tare ca si inainte de a schimba tot chitul.ave-ti voi vreo idee ce se intampla?nu are decat o luna noul chit.multi zic ca piesele sunt de ....stiti voi,ca la noi la nimeni.

SA vad a doua oara ce spun mecanicii,piesa mi-e in garantie,sper sa fie numai rulmentul de vina,ziceu ca volant e ok nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta banuiesc si eu ca e ceva cu rulmentul sau furca(cum am spus si mai sus),iar motivul pentru care nu imi fac griji in privinta zanganitului este ca eu sint mecanicul masinii si totodata proprietarul ei(asta fiind o mica precizare pentru colegul Flavius),deci varianta de a merge la mecanic este exclusa.Ma gindesc sa nu fi facut vreo gafa la montaj,iar de acolo sa provina problemele cu zgomotele,pentru ca sa fim seriosi,nu am vazut niciodata rulment cazut intr-o luna de zile.Dar asta nu inseamna ca nu e posibil...Iar scirtiitul cred ca se aude din interiorul carterului ambreiajului(acolo e rau ca nu poti risca sa pulverizezi nici un fel de substante pentru gresare pentru ca ar patina ambreiajul).

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca atata timp cat scartaitul se aude si cu motorul oprit cred ca nu are legatura cu functionarea ambreiajului. E ceva pe traseul dinspre pedala si ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ambreiajul, placa, rulemntul si volant la masina mea au 184.000km. Inca merg, nu patineaza, nu tine sus, nu e tare pedala.

Ce ma cam enerveaza e faptul ca uneori intra mai dificil in anumite viteze, scartaie pedala de ambreiaj cu motorul oprit, mai huruie rulmentul cred...si trebuie sa fiu f atent cand plec de pe loc pt ca altfel tremura.

A schimbat cineva ambreiajul si eventual volant recent? Niste preturi ar fi binevenite.

Inlocuirea a adus diferente notabile in bine sau in rau?

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e la fel cu motorul oprit scartaie in viteza 1 intra mai greu uneori si ceva la roata soferului "troncane" mai ales cand e subturat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
sebi74vwpolo

Aditu, stii cumva ce tip de volant este pe 1.4TDI 75CP tip motor AMF?

Intreb pentru ca am luat recent o Fabia break din 2006 si cateodata tremura motorul cand il opresc, dar nu de fiecare data. Uneori se opreste foarte lin, fara trepidatii si de aceea ma intreb daca s-ar putea sa fie de la volant. Mecanicul mi-a spus ca are volant cu masa dubla pentru a echilibra vibratiile motorului.

In relantiv motorul este destul de silentios dar in mers la turatii mai mari se aude un zgomot de fond, ca o bataie, ce ar parea ca vine de la volant.

Am cautat pe la distribuitorii de piese dar nu am gasit volant pentru tipul acesta de motor, dar saptamana viitoare o sa incerc pe original la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E volant normal din cite stiu eu,discul este cel care face amortizarea la cuplare,iar asta cu "volantul cu masa dubla" nu are nici o treaba cu vibratiile de la motor,pentru ca in cazul acestor tipuri de volant discul de ambreiaj este fix.Sigur este mecanic cel care ti-a spus ca volantul bi-mass amortizeaza vibratiile de la motor? :blink: Volantul,de care o fi el,uniformizeaza miscarea de rotatie a arborelui motor.Daca e normal sau bi-mass nu are nici o legatura cu trepidatia la motor.Bi-mass nu inseamna ca are greutatea dubla...Si faptul ca volantul bi-mass genereaza bataie la motor e alta treaba.

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare ! Ambreiajul meu cupleaza in ultimul sfert de cursa. Am intrebat mecanicul daca se poate regla sa cupleze mai jos iar acesta mi-a raspuns ca "nu se poate deoarece este hidraulic iar in viitor trebuie schimbat deoarece este pe duca". In ultimul sfert unde cupleaza ambreiajul parca merge in hopuri uneori fapt confirmat si de un prieten care a facut o tura cu masina. Mentionez ca masina are aproximativ 63mii km. Ce sfaturi imi putetzi da. Multumesc !

Modificat de PSHT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut. am si eu o problema de vreo 3 zile la un polo 9n 2004 1.4 i 16v 55kw legata de ambreiaj si anume ca mai ramane cateodata pedala blocata jos. Va dati seama ce placut e in trafic sa cauti cu varful piciorului pedala pe dedesupt sa o ridici. Stie cineva ce poate fi? Sarbatori Fericite !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, andrew_sv ar trebui sa te duci cat mai repede la un service....s-ar putea sa se strice si altce-va !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa ai lichid de frina suficient,de altfel,s-ar putea sa fie de vina cilindrii(in special ala master) de ambreiaj.De obicei,pedala nu se mai ridica cind prinde aer sau e defect unul din cilindri.Daca ridici pedala si apesi imediat dupa,debraiaza?Acum si intrebarea:ai lichid de frina scurs pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. Chiar nu m-am uitat la lichidul de frana si nici daca se scurge pe undeva . Ma uit si va tin la curent. Nu imi dau seama daca debraiaza dar din ceea ce am observat (nu prea conduc eu masina asta) parca are momente cand e ambreiajul blocat si parca intra mai greu in viteza. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichid de frana este la limita de sus. Maine o duc la service sa vedem ce are. Va tin la curent. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service zilele trecute si baietii de acolo au zis ca nu e suficient lichid de frana. Au completat , au scos un furtun de pe acolo (probabil de la pompa), au pus furtunul inapoi si mi-au zis sa verific daca se scurge pe undeva. De vreo 3 zile nu a mai ramas blocata pedala. Acum sa vedem pe viitor ce se mai intampla. Va doresc un an cat mai bun! Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa ai lichid de frina suficient....De obicei,pedala nu se mai ridica cind prinde aer sau ...

Furtunul care l-au scos e cel da la cilindrul master,ca prindea aer pe acolo...Ai zis totusi ca aveai lichid destul... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa nu ma fi uitat bine sau cand m-am uitat eu era masina putin in panta. Nu a mai ramas blocata pedala deloc, poate asta era problema. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu in ultimii ani de cateva ori asta si numai la mers in coloana din cauza ca nu se facea cursa completa la ambreiaj, adica mers mult cu ambreiajul semiapasat, semilasat si tot asa cum se face la deplasari lente in coloana. In ultimul timp nu mai ramane pedala la podea, dar am grija sa apas ambreiajul complet, schimb viteza, il eliberez complet si in plus am aruncat presul de la sofer ca este posibil ca si din cauza lui sa fi facut figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E boala veche la Polo 9N cu zgomote dubioase de frecare intermitenta la ralanti, mai ales la rece, fara ambreiaj calcat (uneori trepidatii usoare) - am auzit multa lume vorbind unii chiar cu km putini pe masina.

Si eu am asa ceva la a mea, la 90.000 km... in rest ambreiajul e ok (cupleaza bine, simt pedala ok), numai ca ma zgarie zgomotul ala pe creieri ca nu stiu de unde vine...

Aia de la service cik e volant uzata si ca ar trebui schimbata si volant si kit ambreiaj (o caruta de bani). Deocamdata nu am de gand sa schimb nimic.

Incerc sa nu tin ambreiajul la jumate decat daca e musai in rest ori pedala calcata la fund, ori pedala eliberata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu as avea o idee in ce priveste zgomotul provenit de la ambreiaj,si anume montarea unui suport de limitare a cursei pedalei de ambreiaj,exact cum este cel de plastic aflat la pedala de acceleratie.Daca observati,pedala ambreiajului merge calcata pina ajunge in mocheta,desi decuplarea se face si fara sa ajungi cu pedala jos de tot.Cred ca din aceasta cauza apare acel zgomot.Limitatorul ar trebui fixat in podea sub pedala,astfel incit sa avem doar cursa necesara decuplarii.Dar aceasta operatie merge facuta doar la acele Polo care nu au acest zgomot,sau imediat dupa schimbarea ambreiajului,in cazul in care se schimba complet kitul,cu tot cu placa de presiune,pentru a vedea daca da randament modificarea.Banuiesc ca din cauza acestei apasari excesive a ambreiajului se face o uzura pronuntata intre furca rulmentului,rulment si placa de presiune,astfel incit la rece face acest zgomot.Probabil este o scapare din vedere a celor de la vw acest aspect.Eu mi-am dat seama tirziu,deja aparuse zgomotul,dar am remarcat ca in dreptul pedalei de ambreiaj am mocheta usor tasata,de la apasarea pedalei,banuiesc ca la toti care au acest zgomot e la fel ca in cazul meu.Am realizat ca asta ar putea sa fie o cauza,asta dupa ce din intimplare,calcind un ambreiaj de G4,am realizat ca pedala de ambreiaj nu ajunge in podea,spre deosebire de masina mea.Eu zic ca merita incercat si pus acel suport care nu dauneaza cu nimic,dupa o schimbare de ambreiaj sau preventiv,la cele care nu au acest zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!