Jump to content

Probleme ambreiaj


P.Alin
 Share

Postare recomandată

Salut, ar fi o idee buna si la mine mocheta e un pic tasata, daca schimba cine-va ambreiajul sa monteze un suport identic cu cel de sub pedala de acceleratie si sa vedem cum se comporta.

Modificat de DSG932
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa pui suport identic,este doar un punct de reper acel suport ca si element de la care se poate porni d.p.d.v constructiv.Nici nu vine prins pe mocheta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Publicat (modificat)

Salut, de cate-va zile am si eu o problema cand pornesc masina si calc ambreiajul nu se aude nimic odata ce se incalzeste si de exemplu opresc la semafor apas pedala de ambreiaj ( scartaie ) introduc in treapa 1 si cand vreau sa introduc in treapta a 2 calc ambreiajul dar cand il calc face decuplarea asa brusc de masina da nas si se simte si in interior doar cand calc sa schimb in a 2 de la treapta 2 in sus nu mai ii nici o problema.Vreau sa mentionez ca de 1 mai am fost cu masina la iarba verde si am mers cu spatele cam 35 M dar cu pedala de ambreiaj la jumatate deoarece era putina rampa sa fie problema de atunci ?.Sper ca ati inteles.

Multumesc

Modificat de Alin93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am inteles mai nimic...Cum adica calci sa schimbi in a 2-a de la treapta 2 in sus?!? :blink:Ai mers cu spatele 35 de metri sau 35 de mile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sunt in treapta 1 merg vresu sa schimb in treapta 2 calc ambreiajul iar cand pedala ajunge aproape la capat decuplarea se face prea brusc incat masina da in nas.Am mers 35 metri. (am scris pe fuga scz ) acum sper ca ai inteles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Polo 9N, 1.4 TDI, 70 cp, 90.000 km - semne clare de ambreiaj obosit (sau de sofer prost... cine stie ? :pirat: )

- zanganit inutil la ralanti;

- trepidatii la plecarea dupa loc in treapta 1 (daca nu o turezi un pic mai mult si nu dai drumul fin la ambreiaj)

- foarte puturoasa in viteza 1 (mai mult face zgomot decat merge)

- demarare destul de lenta in viteza 2

Nici in motorina de la Rompetrol sau Petrom nu prea am incredere. Am impresia ca se face la greu rabat la calitate. Masina n-are vlaga.

Am incercat s-o turez un pic mai tare si schimb ceva mai sus ca de obicei (pe la 2200 -2500rpm). Masina pare ca merge ceva mai bine dar e un sport pagubos - creste consumul, practic, prin Bucuresti nu-ti permiti sa conduci in felul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie să schimb și eu ambreiajul. Zăngăne destul de tare la relanti iar pe deasupra după 20-25 de km începe să scârțâie îngrozitor și când calc pedala, și când o eliberez. Stiți cumva cât ajunge manopera în service/la meseriaș la colț? Ceva recomandări între Sachs/Valeo/Luk?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rosix, pai mie mi se pare ca nici nu tu nu conduci corect motorul asta care e unul in 3 cilindri.

Ma rog, tu stii cum era inainte si ai termen de comparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wall-e exact asa face si al meu masina are 141.100 dar nu il schimb....nu patineaza deloc doar cand se incalzeste dupa cati-va km scartaie ca un arc vechi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici al meu nu patinează dar la plecarea de pe loc sau la mers cu spatele trebuie să fiu atent altfel mă zdruncină sau opresc motoru' ca incepătorii :). Deja am cam un an de când merg cu el așa și de acu mă tem să nu crape de tot și să mă trezesc cu alte bucurii. Mai mult, în toamnă trebuie să fac un drum mai lung (1500 km) și nu vreau să am neplăceri. Nu prea pică bine în buget dar asta e. Ca și precizare, mașina a fost a unei femei 80000 km și bănuiesc că ambreiajul a fost ceva mai stressat.

Ceva recomandari pt. producător?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am schimbat la 201.000 km tot asa, ca mi se parea ca zornaie cateodata rulmentul de presiune, ca parca tremura cand plec de pe loc daca nu o dozez atent. Mi se mai parea ca face un clanc cand dau drumul la ambreiaj mai reped din tr 1 in tr 2. Mergeam cu el asa de vreo 2 ani.

In rest nu imi patina, sau ceva.

Am schimbat, si singurul mai uzat era rulmentul de presiune care cred ca ar mai fi dus, placa de presiune era destul de ok pt 201.000 km si discul mai mergea si el.

Le-am pus pe original, si am fost multumit: pedala ceva mai moale, cuplaj mai fin, si a disparut zgomotul care mai aprea cateodata de la rulment.

Am mai schimbat si uleiul la cutia de viteze, cu un Motul gama de curse, dar cu specificatiile exacte pt masina mea, inclusiv norma GL4. Asta chiar a adus o imbunatatire la schimbarea vitezelor.

In rest, deja m-am obisnuit cu ambreiajul dupa 3000km si parca nu mi se mai pare mare diferenta fata de cel vechi.

Pe scurt, mi se parea ca trag de el, si nu am vrut sa stau sa crape. Era departe de a crapa si isi facea treaba, dar acum cu cel nou, macar stau linistit. Dar asta a costat binisor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine zornăie mereu, nu doar câteodată iar respectivul clanc se aude de fiecare dată când eliberez pedala de ambreiaj, chiar şi fără a schimba treapta. Ce a apărut în plus este acel scârţâit groaznic, şi nu exagerez când zic groaznic, care se aude din exterior dar se simte şi în cursa pedalei şi care se aude şi după ce opresc motorul încă ceva timp până se răceşte. Cineva avizat mi-a zis, fără să vadă/audă că e posibil să fie placa de presiune fisurată sau crăpată.

Monstrul meu are 99700 km, dar eu îl conduc de la 83000.

Cât a ajuns kitul pe original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa faca clanc daca dai drumul brusc, am vazut ca facea si dupa ce l-am schimbat si cred ca e normal daca te gandesti ce se intampla acolo de fapt.

Scartiti cand apesi pedala sau cand? sa nu ai probleme cu pistonul hidraulic al ambreiajului. Eventual verifica nivelul lichidului de frana si poate ca ar fi chiar cazul sa il schimbi. Nu o fi schimbat de mult timp. La 2 ani se schimba, si lichidul de frana e folosit si de pistonul ambreiajului.

Vreo 14 mil daca nu gresesc + manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva oarecum avizat mi-a zis acu aproape 2 ani cand a început să facă acel "clanc" (nu se auzea când am luat maşina - un țăcănit metalic scurt la eliberarea pedalei - asta înseamnă la mine acel clanc) că se aude furca cum calcă pe rulment din cauză că rulmentul s-a desprins de pe furcă sau ceva de genu. Ambreiajul funcţiona bine, nu patina şi am zis că aştept până începe rulmentul să fluiere.

Scârţâitul se aude după cca. 20-25 km de mers, bănuiesc că se încălzesc toate şi încep să se manifeste de fiecare dată cand apăs/eliberez ambreiajul, chiar şi cu motorul oprit tot scârţâie în continuare un timp până se răceşte cred. Cu cât merg mai mult cu atât mai intens scârțâie.Lichidul e la maxim, scimbat anul trecut în martie în service vw. Ştii cumva cum verific pistonul hidraulic singur (dacă se poate) sau trebuie verif. în service.

Modificat de wall-e
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca nu stiu sa iti zic. Ma gandec ca fie pierde lichid, fie presiune si nu mai revine bine cand iei piciorul de pe ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La presiune nu am probleme, pedala se comportă normal, nu a rămas niciodată jos sau pe la jumătate cum am mai citit pe aici că au pățit unii. Anormal este că simt acel scârțâit în pedală, parcă ar agăța. M-am uitat și după eventuale scurgeri dar nu există nici în interior nici în exterior. Acu asta este. M-am hotărât să-l schimb. O să se intâmple la sfârșitul lunii. După operațiune revin aici cu detalii și eventuale probleme constatate. Sper să fie doar kitul, să nu am alte surprize.

Mulțumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wall-e sa faci si poze comparative nou/vechi daca poti.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ce am citit tone de forumuri , mai mult străine, despre funcţionalitatea şi problemele ambreiajului hidraulic, am descoperit că acel scârţâit despre care vorbeam în posturile anterioare işi are originea în cilindrul receptor. Nu este obligatoriu să fie de acolo dar este o foarte mare posibilitate. Rezolvarea constă în curăţarea şi gresarea pistonului care împinge furca, sub protecţia de cauciuc care-l acoperă. Aş vrea să-l scot şi să-l curăţ/gresez înainte să schimb kitul de ambreiaj pt. a vedea dacă într-adevăr acolo este problema. Este poate cineva care a desfăcut/schimbat cilindrul receptor? Mi-ar folosi câteva sfaturi/instrucţiuni. Aş vrea să-l scot fară a decupla conducta cu fluid pt. a evita o eventuală aerisire. Nu am reuşit să găsesc un DIY pt. polo, dar din ce am văzut nu pare aşa complicat, trebuie dat jos acumulatorul şi apoi cilindrul este prins în două şuruburi. Asta e la prima vedere, din partea unui antimecanic ca mine.

Mulţumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat din interior cu ceva spray si vaselina, tinand pedala mai ridicata, mai apasata.

S-a cam potolit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.

De vreo luna de zile cand vreau sa dau inapoi si bag in marasalier imi caraie cutia de viteze( care ar fi cauza ?), in celelalte viteze merge perfect.

Am avut un pres mai lung si l-am scurtat pentru ca pedala de ambreiaj sa fie apasata la maxim, dar tot la fel face.

Mentionez ca am un Polo 14 TDI -2008-BMD.

Multumesc anticipat celor care ma pot aljuta cu un raspuns.

Modificat de sim_kym
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti agata ambreiajul si marsarierul,neavind sincron,asa face...Nu decupleaza complet ambreiajul.Bineinteles,cauzele pot fi multiple.

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La schimbul kitului de ambreiaj trebuie scos uleiul din cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu nu trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii după schimbul kitului de ambreiaj. Rulmentul era praf, discul era si el uzat, ar mai fi mers maxim 10k după spusele mecanicului, placa nu avea urme vizibile de defect. La capitolul funcționalitate s-a îmbunătățit semnificativ, nu mai tremură la plecare de pe loc, nu trebuie să mai fiu atent iar pedala este mult mai moale. Scârțâitul ăla îngrozitor de care vorbeam anterior a dispărut, iar cauza, ramâne neidentificată deocamdată. Cea mai rezonabilă explicație la care a ajuns mecanicul este că scârțâie razele plăcii de presiune în momentul în care pivotează la apăsarea și la depresarea ambreiajului, probabil din cauza uzurii în timp. De asemenea se aude acel zornăit (parcă am un șarpe cu clopoței) dar la o intensitate mult mai mică. (asta la relanti, fără ambreiaj apăsat). Nici la zgomotul ăsta nu am găsit explicație.

Kit Sachs+ulei cutie+manopera= 800lei

În concluzie, după o zi și 800 lei, am scăpat de scârțâitul ăla îngrozitor și am adus funcționarea ambreiajului la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Ce marca recomandati pentru kitul ambreiaj, sachs e cumva pe original ?! Pe mine parca ma atrage Valeo dar astept pareri. 

Trebuie neaparat sa il schimb se aude rulmentul si in treapta a treia. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!