Jump to content

Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi


fflorynn
 Share

Postare recomandată

Teoretic 0°, practic faci cateva incercari cu diferite valori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

la 2.0 pd 170cai motor BMN, mie imi zice vcds torsion intre -1,5 si +1,5. voi de unde luati valorile cu -2,5 pana la -1,5?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect este afisat intre  -/+ 6°!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la CR, nu la PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Bmn pd si de cand am scazut valoarea motorul consuma mai mult...valoare cu plus motorul consuma mai putin  performante mai mici ...valoare cu minus consum mai mare performante mai mari ..... drept urmare daca va uitati in clipul de mai jos si aveti rabdare aveti o explicatie acolo pacat ca e in spaniola dar poate intelegeti



 

 

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea inteleg din filmulet. deci pana la urma e ok ce zice vcds? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da intre -1.5 si + 1.5 in vcds imi arata si mie asa la 2 cu plus  la mine nu mai vroia sa porneasca  si acum e pe 0....asa il las 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. CR  +/- 1.5°, EDC 15 PD -/+ 3°, EDC 16 PD  -/+ 6°.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pd si in vcds imi arata intre -1.5 si +1.5 nicidecum 3 sau 6 daca o duc la 2 masina nu porneste sau poate bmn-ul sa transformat din pd  in cr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba interfata!!

BMN este edc 16 deci avans undeva -1,5/-2,5 grade, DACA la -2 nu ti porneste refa distributia.

Modificat de Cristi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la 2.0 tdi 16v am avans 0 si cantitate injectata cam 4.6 fara consumatori, e posibil sa am perormante mai slabe decat ar trebui ? Masina porneste bine, consumul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din toate motoarele 2.0 BLB ul merge cel mai bine pe 0° in rest nu prea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Cristi81 said:

Pt. CR  +/- 1.5°, EDC 15 PD -/+ 3°, EDC 16 PD  -/+ 6°.

LA pd este intre +-3 si nu 6 cum spui tu.

la CR se duce intre +-6/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Cristi81 said:

 

Sa nu cumva sa gresim vorbim de unghiul de sincronizare al axelor ....la +2 la mine nu pornea ...inainte era +1.45 la 90 de grade iar acum am dus-o la 0 la 90 de grade si la rece undeva la -0.35

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut colegi.

sunt posesor de passat b6 2006

motor 2.0 bmp

as avea si eu 2 intrebari la voi

1 cum aflu ce edc este calculatorul?

2 care este valoarea corecta pentru torsion value, sau mai bine zis cum se determina

 

am atasat valorile din vcds.

mentionez ca am schimbat distributia de <1000km si nu s-a facut atunci verificare cu vcds.

stima !

820.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bmp - edc16

valoarea corecta la tine e -2.5 torsion

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy

Ma vad nevoit sa te contrazic si sa ma repet, PD EDC 15 -/+ 3°  PD EDC 16 -/+ 6°(valori afisate in VDCS pt.ca despre asta este vorba).

PD edc 15 se simt bine in jurul valorii de 0°, PD edc 16 se simt bine intre -1,5/-2,5° exceptand BLB ul care merge f.bine pe 0°.

Aici trebuie luat in considerare si inceputul injectie/durata ei.

@iahimmihai

La tine edc 16 un ax trebuie sa fie/afiseze o valoare de la -1.5/-2,5°  iar celalalt undeva pe 4.5/5.5/6 mg str.

Daca ai sa calezi distributia niciodata la motorul tau unghiul nu va fi 0°, daca ti a montat o cu, carioca logic daca ai incercat sa treci pragul de -2° nu  a mai pornit.

Pune cala jos(atentie sunt doua modele si incearca sa bagi bolturile sus)rezultatul...o sa l vezi singur.

@alinutz1980

Avans -1.5/-2,5° deci trebuie sa l modifici, durata injectiei iesita din parametrii(e maxim 9).

Odata cu modificarea avansului probabil o sa scada si durata injectie si consumul in relanti care ar trebui sa fie maxim 0.6.

Daca se cala distributia si nu se insemna la montare valorile erau bune.

Modificat de Cristi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inainte de inlocuirea distrubutiei aveam -2.5, BKD, 16 V, 2009, PD - motorul

Dupa inlocuire am -2 torsion value, credeti ca este o problema ? La relanti am 0.6, chiar si cu ac, rar mai ajunge la 0.7-0.8 cand este pornita duap 8-10 ore, cat stau la job, sau dimineata.

Este ok asa cum am descris ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok, distributia calata corect si intinzatorul pus la semn da o valoare in jur de -2°.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok Cristi81, multumesc, deci nu e o problema ca inate era -2.5 , asa stiam ca e normal, dar acum ca am -2 ,masina merge la fel ca inainte, nici o diferenta. Porneste f bine, trage f bine, ca si minus am doar banii pentru distriutie ( glumesc ).. :)

Stiu ca ultima distributie a fost facuta la reprezentanta, eu am ales un service unde am garantie la lucrare 2 ani si la piese tot 2 ani, dar un pret mai mic decat la reprezentanta.

Unii spuneau ca trebuie obligatoriu ca  trosion value sa fie -2.5, de asta am intrebat, dar am inteles ca se regleaza destul de greu sa ias fix la -2.5, dar neavand difente, am considerat ca e ok.

Multumesc frumos pentru raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre -2/-2,5 nu este nici o diferenta decat de"orgoliu".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super, atunci stau f linistit. Multumesc frumos. Seara placuta si toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, alinutz1980 said:

va salut colegi.

sunt posesor de passat b6 2006

motor 2.0 bmp

modifica avansul ..sa fie negativ ,intre -1.5 si -2,5,si o sa scada si consumul si durata injectiei

confirm si eu...PD EDC 16 -/+ 6°

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pentru informatii

@andrei_221 @Cristi81

relantiul la ce valoare trebuie setet?

Modificat de alinutz1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!