Jump to content

Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi


fflorynn
 Share

Postare recomandată

avea motorul oprit. în prtscrn cu motorul pornit avansul stă la -2.5.

la capitolul temperatura senzori sunt foarte buni. valorile sunt apropiate

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

 

avansul este de -2,5 cu motorul pornit.

 

azi dimineata (ora 11) am intampinat aceeasi problema cu pornirea. mers in 3, consum 1,6l, scos fum alb (nu era abur), dupa aprox. 10-12 secunde si-a revenit, mers normal si fara fum. temperatura exterioara 0 grade.

spirala pe bord a stat aprinsa aprox 3-4 secunde (toti ceilalti martori in acest timp s-au stins), si apoi am dat la cheie. a invartit de 3-4 ori si a pornit.

 

eu cred ca problema e tot de la buji, nu se incalzesc suficient, ca altceva nu vad, sonda temperatura buna, bujii schimbate, motorina extra petrom.

ar putea fi problema cumva de vreun injector? cand e rece sa nu functioneze bine? ce, cum si unde as putea verifica daca totul e ok?

 

ce alte verificarii sa mai fac? erorii pe motor nu am...

 

timpul la buji se poate modifica? cum se poate face acest lucru?

 

va multumesc mult si astept sfaturi de la voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca inainte de prima pornire, sa scoti mufa la senzorul de temperatura lichid racire - G62 - dupa care sa vezi cum porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, ma poti ajuta cu pozitia acestui senzor pe motorul meu, BXE?

 

m-am tot uitat dar nu imi dau seama si nu vad unde e...

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am scos un desen - vezi pozitia 10

post-30007-0-61320700-1418035039_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult Florin.

 

nu prea este accesibil, nici nu se vede prea bine, cred ca trebuie sa desfac tubulatura de aer. :(

 

o sa incerc diseara sa vedem daca reusesc sa o scot, pentru a putea face aceasta operatiuni maine dimineata.

 

multumesc inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

 

am reusit intr-un final sa ajung la aceea mufa, dar nu am putut sa o scot.

insa ce am remarcat este ca, are doar 2 fire... si de aici vin cu o intrebare, exista posibiliatea sa am 2 senzori de temperatura?

unul unde ai spus tu Florin, iar celalalt undeva in fata motorului pe un furtun, care arata cam la fel? si are tot 2 fire?

 

atasez poza de la tine, unde am marca oarecum si pozitia celui din fata motorului. maine o sa fac poza si o sa revin.

 

o seara frumoasa.

post-82896-0-04373500-1418077341_thumb.j

Modificat de alex_d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu poza. senzorul are doar 2 fire.

 

pentru celalat senzor din fata, am gresit eu, nu este pentru antigel, este pentru motorina.

post-82896-0-34464800-1418116264_thumb.j

Modificat de alex_d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare,

 

am reusit sa testez cu mufa scoasa de la senzorul de temperature, dar nici o schimbare, aceleasi simtome.

in plus cu mufa scoasa pleaca ventilatorul la maxim. e normal?

 

cu ajutorul unui creion electric am verificat si fisele pentru bujii, exista curente pe toate, stau aprinse 3-4s la 12v, apoi scade voltajul la 5v cred (sper sa nu gresesc) pentru  o perioanda mai mare (nu am mai stat sa cronometrez).

deci problema cu bujiile si releu iese din discutie.

 

e posibil sa fie alt sensor care nu citeste bine? cel de motorina sau vreun senzorul pe la injectie? sau e posibil sa nu lucreze bine vreun injector la rece?

 

ce alte verificari, imi mai recomandati sa mai incerc?

astept cateva sugesti de la voi.

 

va multumesc,

o zi frumoasa!

Modificat de alex_d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are problema ta cu titlul topicului ?

 

Scrie si tu intr0-un topic unde se incadreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna dimineata si La multi ani!

 

@Al Bundy, ai dreptate si imi cer scuze.

 

am inceput cu o simpla intrebare despre Camshaft Timing si apoi am deviat de la subiect, cu probleme pe care le intampin cu masina.

 

imi cer scuze inca odata si va multumesc pentru tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Citind acest topic,fara sa vreau m-a dus gandul la masina mea si direct am facut niste poze :)  as dori sa-mi spuneti daca sunt ok datele respective si daca ar trebui sa fac vreo modificare sau sa umblu undeva(distributia nu a fost schimbata si nici nu s-a "umblat" la ea)

 

 

post-125797-0-80516600-1432724890_thumb.post-125797-0-08040100-1432725077_thumb.post-125797-0-75157100-1432725170_thumb.post-125797-0-07883200-1432726190_thumb.

Modificat de Legija
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

daca nu a fost/nu s-a umblat la distributie, nu ai de ce sa verifici.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mare valoarea unghiului de avans(-3,5º)ar trebui sa fie in jurul valorii de -2,5º, in rest sunt ok.

Banuiesc ca nu e distributia originala a masinii(nu ai umblat tu la ea)sau ma insel ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia este cea originala,nu s-a umblat la ea(tre sa o schimb mai putin)...unghiul de avans era -2,5 cand am pornit-o si dupa aia a inceput sa oscileze si a ramas pe -3,5 kw.Cum modific avansul,unde intru sau ce tre sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul se modifica pe la - 1.5 din axa cu came. Si totodata o sa creasca si cant injectata pe la vreo 4.5-5.2 asa cum e normal pentru motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad/stiu ce masina ai dar..in principiu desfaci cele 3 suruburi M8(cheia de 13) de pe axa cu came, apoi cu o cheie de 18 misti axul, apoi strangi cele 3 suruburi, verifici iar si repeti operatiunea pana obtii valoarea dorita a avansului.

Odata cu reglajul avansului o sa ti creasca si cantitatea injectata(cum a spus si Al Bundy).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult pentru ajutorul acordat...maine o sa vad ce o sa reusesc sa fac. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fi atent, 2 mm miscat axul inseamna aprox 1º.

Spor la munca!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, daca masina merge bine, de ce umbli la ea? Daca acum merge ok, dupa acest "fine tuning" o sa iti mearga cel putin la fel sau mai prost ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aceeasi concluzie am ajuns si eu...nu o sa umblu nimic acolo,nici nu am cu ce  :D ar trebui sa ma duc la un service daca as vrea sa modific.O las asa pentru ca masina merge foarte bine si nu am  probleme cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am tot frunzarit topicul acesta dar n-am reusit sa concluzionez...

Am mai scris pe un altul ca mi-a crescut consumul dupa schimbarea distributiei (0,7 fara consumatori) iar avansul este 0 (la fel era si inainte de schimbarea distributiei).

Ce avans ar trebui setat pe motorul meu 1.9 TDI BKC 2006? Si corectiile la 1 injector sunt pe undeva pe la 0,8.Merita sa umblu la avans?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre -1,5 si -2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa ce am citit cele 5 pagini ale topicului am decis sa va scriu si eu.

Motorul 1.9 TDI AVF PD (96kw), dupa schimbarea distributiei (acum 15000km) au aparut trepidatii la relantiu, dar acum pot spune ca trepideaza si cand motorul e la 3000 rpm, e foarte posibil ca volantul sa fie pe duca.

Motorul are EDC15, iar la group 4/4 synchro angle am +3.9kw (specificatia arata -3/+3).

Corectia pe injectoare e -0.31 / 0.28 / 0.28 / -0.31 (mai oscileaza foarte putin).

 

Am mai citit multe despre acest proces de reglare, dar acum as avea nevoie si de parerea voastra:

Credeti ca trebuie sa incerc sa aduc synchro angle mai aproape de 0?

 

Merci!

Modificat de xnz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune synchro angle la 0 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!