Jump to content

Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi


fflorynn
 Share

Postare recomandată

Salut!

Ma gandesc ca poate ar fi fost bine daca verificai si reglajul injectoarelor, sa fie la 180 grade.

Sincer, cand ma uit la valorile pe care le ai la relanti, sunt si eu mai relaxat. :icon_confused:

La mine pe injectorul 3 am o valoare maxima de cca 0.4 ... 0.5, lucru care ma ingrijora fiindca celelalte valori sunt intre 0.1 si 0.2 si injectorul 1 este ~ 0.

Foarte pregatit mecanicul tau ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rola intinzatoare dupa strangerea curelei nu mai sta la semn , ea lucreaza continuu datorita trepidadiilor si vitezei de rot a motorului , asa ca semnul acela nu va mai avea o pozitie fixa.Cea mai buna metoda de verificare este sa pui usor mana pe curea si vezi daca are tensiune sau nu .(rola regleaza tensiunea automat )In timp cureaua se mai lasa ...asta nu se vede cu ochiul liber.

La mine s-a intamplat sa ramana blocata rola , sau a dat-o mecanicul peste cap cand a intins-o asa ca verificand din pura intamplare si noroc cureaua dupa doua zile am constatat ca o miscam cu degetul de pe fulie ......rezultatul :kit nou de distributie .

Daca misti cu o cheie de 18-19 de surubul din mijloc (usor) 1 in sensul acelor de ceas este valoare cu + (dreapta)

2 in sens invers acelor de ceas este valoare cu -(stanga)

Daca folositi CHEIA MAGICA se fixeaza in gaurile de la fulie 1 in sens invers acelor de ceas valoare cu +

(nu desfiletati complet suruburile) 2 in sensul acelor de ceas valoare cu -

Reglajul se face milimetric.

Nu faceti asta acasa ...asta se face la un service autorizat cand se monteaza distributia .

RISCUL ESTE PREA MARE SA FACETI EXPERIMENTE .DACA AM INCEPUT ACEST TOPIC VREAU CA TOTI CEI CARE FAC ASTA DE CAPUL LOR SA INTELEAGA CA EXISTA UN RISC MARE CAND UMBLA LA DISTRIBUTIE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e motor de interferenta si riscul e sa se intalneasca supapele cu pistoanele, stiu asta si mi-l asum. Dar numai schimband informatii cu cei care au motor identic cu al tau poti sa-l intelegi mai bine, macar prin comparatie.

Referitor la rola intinzatoare, VCDS iti arata pe canalul 051 viteza cu care se invarte arborele cu came si trebuie sa fie:

051,2,Camshaft Speed,,Specification: Engine Speed/2 = ±50 U/min

Daca viteza e mai mica, e clar ca nu e intinsa corespunzator cureaua.

Verificarea rolei intinzatoare la semn se face cu motorul rece, cand motorul ajunge la temperatura de lucru semnul se duce spre dreapta din cauza dilatarii componentelor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Imi poate spune si mie cineva cum se modifica valorile acelea -6/+6 la +7/-3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut.

Am verificat si la mine, imi puteti spune daca e ok? Am atasat 2 poze pentru ca imi oscila turatia intre 819 si 840 rpm.

Merci.

post-52441-0-70268100-1343806252_thumb.j post-52441-0-74109100-1343806258_thumb.j

Modificat de cosmin_nst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile sunt in plaja acceptata de producator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

a facut cineva pozitionarea axelor si la un 2.0 tdi cu 16 valve?aici sta treaba altfel ptr ca sunt 2 axe.eu nu stiu care axa este monitorizata....amindoua sau numai cea principala?banuiesc ca se blocheaza fuliile si apoi se face miscarea in fata sau spate a curelei nu a axelor .eu zic ca nu se poate altfel ,ca nu se pot sincroniza axele intre ele daca se invirte de axe.poate are cineva un document si ma ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axa din fata este avansul si cea don spate cantitatea de motorina injectata.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi al bundy,ma asteptam la raspunsul tau,ca de obicei.am adus avansul la 0 ,acum nu sunt sigur ca cele 2 axe le-am adus in acelasi punct.unde sa vad cantitatea injectata si in ce valori trebuie sa se incadreze.deja au scazut trepidatiile mult,aproape sunt insesizabile.sper ca daca reglez bine si cantitatea sa dispara de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In campul 1 parca, trebuie sa fie pe la 4,8 5,2 mg/str

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sincronizarea axelor cum se face ,mecanic,dar acum mi s-a marit un pic de la 0,10 la 0,70 corectiile la injectoare.acum nu mai trepideaza deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin ajutor va rog!

Am citit cele doua pagini ale topicului si sunt tot nelamurit.

La mine, motor BMR 16 supape 170 CP, am urmatoarele "etichete":

Desi am "mutat", la inceput cate putin iar mai apoi destul de mult, pe rand cele doua axe cu came, in grupul 4 nu se modifica nimic.

Nu in grupul 4 gasesc avansul la motorul asta?

Am dus axa cu came dinspre radiator de la un capat la altul al cursei (cat permit cele 3 suruburi), masina a pornit la fel de usor iar in grupul 4 nu s-a schimbat aproape nimic.

post-31034-0-98588700-1350591541_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact cum scrie colegul in cimpul 4 fereastra 4 ar fi trebuit sa fie.dar tu ai alta varianta de vcds. de exemplu la fereastra 4 scrie torsion value si se raporteaza in kw,cum arata la tine in cimpul 3.s-ar putea ala sa fie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este de acolo. Chiar daca campurile se numesc diferit, valorile sunt afisate corect.

Problema este de la labelurile vcds-ului, care banui ca este clona insa nu ai ce sa ii faci ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. raspunsuri!

Campul ala chiar nu l-am urmarit, voi incerca azi.

Cantitatea de motorina, cea care se regleaza din cea de a doua axa cat trebuie sa fie si unde o citesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea de motorina injectata se monitorizeaza:

Modul Engine -> Group001 -> Campul 2 (Inj. Quantity).

Nu stiu cat este normal la 170CP dar la la PD 140CP ar trebui sa fie in jur de 4.5 mg/str. La mine pe masina nu este cum ar trebui, este de 3.3 ... 3.5 mg/str si mai tremura la relanti.

Atentie: valorile se modifica odata cu incalzirea motorului.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii, am reusit sa pun avansul pe zero iar cantitatea de motorina la 5,2 mg, cantitatea de motorina am incercat s-o reglez astfel incat trepidatiile motorului la relanti sa fie minime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,cineva care poate sa ma ajute? imi porneste masina la rece numai dupa ce nvarte mai mult ,oare sa fie tot din avans?

mentionez ca nu am defecte .passat bmr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul tau e cu 2 axe?

Da, este motorul de 2 litri 170 de cai :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din axa cu came din spate se regleaza.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!