Jump to content

Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi


fflorynn
 Share

Postare recomandată

Passat b6 e edc 16 deci avans intre -1,5°/si -2,5°, 0° e valoarea avansului pt.edc 15.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

alut baieti poate sa imi spuna si mi ce este in neregula la acesti parametrii din imagine am o impresie ca ceva nu e bine e vorba de un 2.0 tdi bmn de 170 cp cu doua axe cu came  ce mi se pare ciudat ar fi la torsion value 1.9 asta cam mare cred ca ar trebuie sa fie zero sau.... si daca este asa  ce axa se poate regla axa din fata admisie sau cea de pe evacuare am uitat sa spun e facut cam la rece sa zic maxim 50 grade apa

1.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, trebuie reglat - in cazul tau, trebuie sa fie intre -2.5 si -1.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin scade si atdc-ul ala care la mine e 5 grade de curiozitate m'am uitat azi la un tiguan comon rail care nu a avut schimbata distributia niciodata si atdc-ul era 1.3 grade la rece...curios la mine ca nu tot mereu sta atdc-ul 5 si valoarea de torsiune1.09 in acelerare la rece urca pana la 1.49 iar la 90 de grade atdc scade la 4 si ceva si valoare de torsiune la 0.74 

Si pana la urma se regleaza doar din axa din fata? ca din cate stiu doar asta se vede pe testere..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa reglezi un PD dupa un CR .....nu se poate.Sunt motoare diferite

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca nu se poate ..e diferit...oricum  nu il reglam dupa el...pe mine ma intereseaza daca reglez axa din fata si valoarea de torsiune scade, scade si ATDC (after top dead center)...bagasem si un pd m-am uitat si la ala si intradevar tot mai mic era atdc-ul...ce ma enerveaza pe mine acum la masina este ca mia distrus un filtru de particule si cred ca din cauza avansului prea mare ca ma usturau ochii cand stateam in spatele ei si nu era in  regenerare, pornirea la rece mai grea porneste dar invarte mai mult, in mers la distante lungi am un consum cam maricel si totusi pe bc la relanti imi indica 0.6 fara clima si  fum cam mult in spate cu miros de motorina nearsa daca stiti mirosul ala de te ustura ochii..am dat distributia jos m-am uitat la ea este la punct vin blocajele bine de reglat nu stiu sa ma bag si nici nu gasesc pe nimeni priceput si hotarat sa umble pe acolo toti zic ca le e frica sa nu imi buleasca vreo supapa acum ma gandesc poate sa influenteze cumva volant daca e busita sau ca nu mai am filtru de particule se modifica cumva parametrii la avans?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai dat DPF-ul jos s-a modificat cantitatea injectata si presiunea turbinei .

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat timp cat te joci in plaja celor 3 gauri ovale NU are cum sa agate supapele CU,  CONDITIA sa fie pusa bine distributia.

 

La ce service aveti voi pe acolo(unu la iesire vizavi de petrom/unul langa cimitir/si am m ai vazut unul dar nu pot sa ti dau locatia exacta) nu mi e de mirare ca nu se apuca nimeni.

E simplu, calezi jos/tragi la semn(pt.ca are pe fulia de accesorii si pe carcasa)daca nu vrei sa dai cureaua jos, slabesti cele 6 suruburi M8 de pe axe, rotesti axele pana intra bolturile, strangi suruburile, invarti motorul de 2 ori si verifici daca totul e ok privind semnele/bolturile.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am facut e la punct distributia nu se vede nimic anormal si totusi la o axa intra mai greu boltul ....lasa servisurile alea ca nu merg nici eu la ele....ce naiba toti tamplarii au ajuns mecanici ( scuze nu vreau sa jignesc pe nimeni).Eexcalade nu am facut resoft doar fizic e eliminat o resetez la 1000 de km  si in privinta turbinei da ai dreptate a crescut putin presiunea dar foarte putin acum nu stiu o fi crescut si cantitatea injectata ?? Cred ca o sa ajung pe mana unui tuner in curand..

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tuningul  nu aduce motor in parametri . Salut Romy!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mana unui tuner sa il elimin dpf din soft..la el ma refeream

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca nu am inteles, ai eliminat doar fizic DPF fara sa l anulezi si din soft ??

Cum a spus si @EXCALADE din contra o fila tunata iti va creste cantitate injectata/presiunea in turbina/etc.

Salut Catalin !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da l-am eliminat fara soft....iar de tuner ... vroiam sa zic doar sa elimin dpf-ul nu sa ii cresc puterea

L-am eliminat ca nu mai puteam sa il regenerez scadea pana la o valoare 25 parca si mai jos nu scadea iar in 5 km crestea la 70 - 80 un rezervor de motorina am consumat si nu am mai reusit sa il regenerez iar in timpul regenerarii dadea niste suturi de mai aveam putin si muscam din volan...si m-am enervat si l-am spart acum o sa ajung pe la buzau pentru eliminare definitiva cand o sa am timp cica ar fi un baiat priceput ginel e si numele firmei dar nu vreau sa fac reclama

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sunt curios si cum functioneaza masina numai cu el eliminat fizic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce anume te referi ??? Merge trage bine singura diferenta fum nears de 1 an jumate merg asa

La 1000 km reset si tot asa 

Si nici nu am nimic aprins in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Puteti sa imi spuneti si mie daca sunt ok valorile pentru un motor 1.9 TDI cod AXR, euro 4, 74kw, 101hp.

In grup 4 am: Engine speed: 903 /min, Spec start of inj: -0.0 ATDC, Spec inj duration: 6.6 kw, Synchro. angle: -0.5KW

In grup 9: Max IQ: 24.2mg /str

Consum la ralanti: 0.8l/h, cu clima 1.2l/h

Masina merge bine, trage bine, doar ca mi se pare cam mare consumul comparativ cu cel declarat si comparativ cu alte consumuri de la alte persoane cu acelasi motor pe masini mai grele.

Eu am un Seat Ibiza din 2007.

Ca idee de consum: http://www.spritmonitor.de/en/detail/673694.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum se pare ca e -1.1kw, dar motorul e mai rece decat dupa-amiaza cand am facut testul initial.

Capture.JPG

Capture2.JPG

Capture3.JPG

Capture4.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AXR este normal acest consum , se poate duce la un 0,6-0,7l/h dar nu va mai trage la fel de bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma intereseaza neaparat consumul, cat ma intereseaza sa mearga cum trebuie motorul si sa nu se uzeze prematur. Nu merg la consum, dar totusi imi pare destul de mare consumul. 

Am scos consum de 5% o singura data, fara AC, la un drum de ~700km dintre care ~200 pe autostrada cu 110kmh pe pilot, mers potolit.

Consum in carte extern: 4%. Poti sa imi spui tu ce valori ai la synchro angle?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La axr pune 0 .

Valoarea se poate modifica in functie de starea injectoarelor si a cantitatii injectate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 injectoare au corectia 0, iar 2 au 0.3 si -0,3. Sau ceva de genul, apropiate de 0 oricum. Sa inteleg ca sunt in regula?

Ma poate ajuta cineva in Craiova sau in Slatina cu reglajul avansului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avans trebuie 0.

Nu intotdeauna corectia indica un injector bun.!!(EXCALADE stie :P),

 4 injectoare cu, corectie pana in 0.15, faceau un motor sa nu traga cum trebuie, remedierea problemei au fost inlocuirea lor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, mai am un set de intrebari, daca nu este cu deranj. :D

Acum am avansul -1.1, ecu este EDC15, deci avansul este... avansat. Corect?

Daca e avansat, se poate manifesta prin pornirea imediata(parca prea imediata, dar nu tremura) a motorului atunci cand temperaturile sunt decente si pornirea greoaie la, sa zicem, -15C ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!