Jump to content

Camshaft Timing (torsion value)la motoare PD tdi


fflorynn
 Share

Postare recomandată

Are semn pe volant care corespunde cu cel de pe fulia de accesorii/carcasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok sa fie asa? Precizez ca e vorba de un BMP 2.0 tdi. Si dupa ce o pornesc parca se simt niste vibratii ca cele de la volant, chiar daca ambreiajul e calcat.

post-145760-0-97088000-1453322304_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, e foarte retardat avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa l ai la o valoare intre '-1,5º/-2,5º, acum precum a spus Al Bundy e retardat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat un video care l-am incarcat pe youtube ca aici era prea mare de pus. Ceilalti parametri sunt ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si trebuie sa o duc la un mecanic pentru a-mi regla avansul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut,ieri,operatiunea de mutare distributie cu un dinte si in acelas timp inlocuire maf(cel vechi la turatii dadea valori aiurea).Distributia era pusa bine,acum valoarea 0 la avans nu mai este pe mijloc dar, am valori mai bune la relanti 0,4l/h,si avansul oscileaza f rar pe 0,6.Care sa fie cauza? Sunt constient ca nu este pusa bine,am reglat-o din axa,dar de ce are valori bune acum cu avans zero?Sa fie de la MAF? Nu am mai incercat sa reglez unghiul dupa ce am inlocuit maf, pentru ca cel vechi avea valori bune la relanti doar in sarcina o lua razna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut,ieri,operatiunea de mutare distributie cu un dinte si in acelas timp inlocuire maf(cel vechi la turatii dadea valori aiurea).Distributia era pusa bine,acum valoarea 0 la avans nu mai este pe mijloc dar, am valori mai bune la relanti 0,4l/h,si avansul oscileaza f rar pe 0,6.Care sa fie cauza? Sunt constient ca nu este pusa bine,am reglat-o din axa,dar de ce are valori bune acum cu avans zero?Sa fie de la MAF? Nu am mai incercat sa reglez unghiul dupa ce am inlocuit maf, pentru ca cel vechi avea valori bune la relanti doar in sarcina o lua razna.

nu are nicio treaba MAF-ul

 

daca este pe 0 si merge ok, atunci lasa-l asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut poate sa imi spuna cineva  daca din imagini e ceva in neregula ...am clipul intreg si nu il pot pune  asa ca am pus doua franturi din el e vorba de un bmn de 170 cp .....cred ca distributia nu e pusa bine sau nu e reglata cum trebuie...am o pornire grea doar prima cheie si putin trepidatii  dupa ce se incalzeste e ok  .... nu ii dau de capat am schimbat tot de la bujii pompa de motorina rezervor, tandem ,injectoare, mai am sa schimb masina sau sa ii dau foc ...parametrii la injectoare cam asa din ce imi aduc aminte cilindru 1: -0.02 cilindru 2: 0.40 cilindru 3: -0.03  cilindru 4: -0.01

Va multumesc

Screenshot_2016-02-03-00-30-57.png

Screenshot_2016-02-03-00-31-33.png

Uitasem apa era la 90 grade

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel 0.74 trebuie sa-l duci inspre -2 din axa "din fata" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact - valoarea unghiului trebuie sa fie intre -1.5 si -2.5 la motorul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie de aici pornirea mai grea

Zic ca, cu , chiulasa  sa fie  fisurata nu am treaba ca nu imi consuma deloc antigel problema la mine e ca nu porneste invarte invarte invarte si o ia iar cand porneste ii da cu ceva fum de motorina de parca ar fi inecata iar dupa pe tot parcursul zilei porneste bine injectoarele sunt noi cu tot cu oringuri si cu harnasamentul ala al lor pompa tandem la fel noua pompa de motorina din rezervor schimbata ..bujii ngk schimbate baterie noua senzor antigel bujii nou toate  in reprezentanta o sa schimb distributia si o sa incerc sa  o reglez iar daca nu isi revine cred ca inebunesc..singura chestie a ramas din distributie zic eu ca asta cand am schimbato a fost schimbata intrun service de cartier pe tester nu am nici o eroare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se pune valoarea cu - (minus) in ce directie se misca axa inspre fata ( sensul acelor de ceasornic )sau spre parbriz ???stiu cum se regleaza dar nu mai stiu in ce directie se roteste normal ar fi spre parbriz sa fie cu minus si invers cu plus dar imi este sa nu ma insel

Motorul e pd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa primul reglaj, verifica cu VCDS-ul si o sa vezi exact in ce parte trebuie miscata si cat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare! Imi puteti spune cateva pareri despre avans si valorile egr-ului, masina merge ok consumul e normal numai ca pornirea la rece e mai greoaie si la relantiu are un miros mai intepator dar nu foarte deranjant la gazele de esapament.

http://www.filedropper.com/2016-02-28143423

http://www.filedropper.com/2016-02-29215804

http://www.filedropper.com/2016-02-29221532

http://www.filedropper.com/2016-02-29223027

http://www.filedropper.com/2016-02-29223208

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza si tu pe alt site, sa nu fiu nevoit sa bag coduri de verificare sa vad ce ai atasat acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, ric26ct said:

Salutare! Imi puteti spune cateva pareri despre avans si valorile egr-ului, masina merge ok consumul e normal numai ca pornirea la rece e mai greoaie si la relantiu are un miros mai intepator dar nu foarte deranjant la gazele de esapament.

http://www.filedropper.com/2016-02-28143423

http://www.filedropper.com/2016-02-29215804

http://www.filedropper.com/2016-02-29221532

http://www.filedropper.com/2016-02-29223027

http://www.filedropper.com/2016-02-29223208

Am pus acest link, acum sper sa poti descarca si vedea pozele.

http://cloudz.ro/NqUgrEO

Motor BMR 2.0L 170CP an 2007

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi o noua scanare la temperatura de 80 *C si avansul vad ca este modificat.

 Address 01: Engine  (03G 906 018 EM)

18:06:47
  0.0 %   Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
  79.0°C   Coolant Temperature (G62)
  809 /min   Engine Speed (G28)
  436.5 mg/str   Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  436.5 mg/str   Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  0.0 %   Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle
  808 /min   Engine Speed (G28)
  3.0 °ATDC   Injection Start (specified)
  3.9°KW   Injection Duration (specified)
  2.97°   Torsion Value 

 

astept si ceva pareri si despre egr (daca valorile sunt normale).

acestea sunt valorile la temperatura de 24 *C

24.0°C   Coolant Temperature (G62)
  838 /min   Engine Speed (G28)
  473.5 mg/str   Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  476.3 mg/str   Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  0.0 %   Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle
  836 /min   Engine Speed (G28)
  1.5 °BTDC   Injection Start (specified)
  4.1°KW   Injection Duration (specified)
  3.72°   Torsion Value 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu e ok, idurata injectiei e mica/unghiul de avans trebuie sa l ai intre -1,5º/-2,5º iar recilcularea daca tin bine minte trebuie sa fie pe undeva la 350 maxim, inceputul injectiei e dupa punctul maxim superior.

Banuiesc o distributie prost montata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia a fost desfacuta pt a schimba senzorul de ax cu came si nu a fost verificata cu vcsd-ul , masina nu are probleme in mers adica porneste ok , trage ok , nu scoate fum in mers . Singurele minusuri pe care le observ eu ar fi o pornire greoaie la rece sau la prima cheie dimineata, un miros mai accentuat la relantiu al gazelor de esapament.

O sa incerc sa aduc avansul in valorile spuse de tine, intrebarea mea este care valoare sa o urmaresc , cea la rece sau cea la 80*C?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

torsion value sau synchro angle nu au treaba cu temperatura .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unghiul nu se modifica dar...pozitia axei cu came influenteaza inceputul injectiei/durata ei/cantitatea injectata.

Incearca sa l duci sa vedem ce se intampla cu celelalte valori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reglat avansul si m-am oprit la valorile acestea:

813 /min   Engine Speed (G28)
  3.0 °ATDC   Injection Start (specified)
  4.0°KW   Injection Duration (specified)
  -0.35°   Torsion Value 
  -0.90 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -0.10 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  0.40 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  0.61 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 4

am hotarat sa o las asa deoarece in vcsd cand puneam sageata pe caseta cu torsion value imi aparea o caseta unde imi scria ca valoarea normala la relanti este cuprinsa intre -1.5 si 1.5

Astept parerile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Am schimbat recent distributia (acuma aprox 3000km) si am observat ca a crescut consumul la relanti ( de la 0.6 la 07 chiar 0.8 cu consumatori) insa masina trage foarte bine. Din ce am mai citit am inteles ca ar trebui regalt avansul. Am atasat un screenshot cu avansul si valorile injectoarelor. Credeti ca trebuie ajustat pentru tipul meu de motor (2.0 BMP din 2005)?

13342001_965265186926667_1191032570_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!